dus plastisch gezegd het lulquote:Op woensdag 6 april 2011 19:52 schreef Reksie1981 het volgende:
Nix geen visite.. moet nog aan de slag ook!
Dus
nog even een fail missie zodat ie ook genomineerd staat en dan kan ie naar huisquote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef henkvandetillaart het volgende:
Nog meer verkeerde beeldvorming
Verkeerde beeldvormingquote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef henkvandetillaart het volgende:
Nog meer verkeerde beeldvorming
Idd, komt niet veel uit. Als ze nou gewoon zegt dat ze een bezitterige, jaloerse, emo, manipulerende feeks is.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
Het Gerard bashen is begonnen kut redactie...
Wat komt die zus van Maik nu tof doen dan (ondanks dat ik haar mening deel over monique :p)
ik had er gelijk een half uur janken ingegooid, met dat liedje van André van Duin eronder, en dat had ik 5x herhaaldquote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mo vroeg nog of dat alles is wat we te zien krijgen.
Had de Stem ook ff dat jankfilmpje moeten laten zien.
Da's een keuzequote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef Ransjih het volgende:
neuken janken dronken en bekken
lekker beeld als je zo neergezet wordt
Lijkt mij geen leuk mensquote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef taxisjoof het volgende:
ik mag die zus van maik nu al hahahahahah
waarom iemand die mijn broer of zus af loopt te blaffen en zonder enige schaamte op tv te zien is zou ook niet mijn vriend of vriendin zijnquote:
Op Jurien na durven ze geen van alle, hier nog op Fok te posten.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef versabommie het volgende:
Guido is ook een mongool!
RT @Berremans72: JANKBAL! je spoort echt niet he? RT @SST_Guido: Bah wat een vertoning van de zus van MAIK! #sstnl
ze blokken je zelfs op twitter als ze weten dat je hier op fok komtquote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Op Jurien na durven ze geen van alle, hier nog op Fok te posten.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef Misiuuu het volgende:
Hahahaha lekker voor die Mo!
Jammer dat ze nu niet kunnen zien wat ze zei tegen LauraSnel half 9 worden!
Go zus van maik!!!
nog geen last vanquote:Op woensdag 6 april 2011 20:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze blokken je zelfs op twitter als ze weten dat je hier op fok komt
ben jij geblokt dan ?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
echt waar!? Ik heb geen twitter..quote:Op woensdag 6 april 2011 20:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze blokken je zelfs op twitter als ze weten
dat je hier op fok komt
angsthazenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
.
Of gaat ze straks schreeuwen dat de boel gemanipullerd wordt?
gefotoshopt Hahahaquote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze jankt, ze heeft het toch echt zelf gedaan.
Of gaat ze straks schreeuwen dat de boel gemanipullerd wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |