HOOGbegaafd ookquote:Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef Urb het volgende:
Mo is nog nooit genomineerd geweest, vergeet ze dat voor het gemak even?![]()
En dan heb ik het er nog niet eens over dat ze er toch echt zelf bij is bij alles wat ze doet, ze is tenslotte 30.
Het was geen streamlock maar een live stream beeld van het zwembad met de tekst eronder, slimpie, waar ik het over had dus, snap je? Nu wil ik weer ontopic zonder daar van afgeleid te worden door onnodige commentaren op mij, ik ben niet op de streams, snap je dat?.quote:
Meer een kwestie van slechte casting dat ze haar gewoon op haar woord geloven.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is Laura he...De Gooische Roltrap hoer!
Binnen komen met een filmpje, ik wind alle mannen om me vinger maar een missie kan ze niet laten slagen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10quote:Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Het was geen streamlock maar een live stream beeld van het zwembad met de tekst eronder, slimpie, waar ik het over had dus, snap je? Nu wil ik weer ontopic zonder daar van afgeleid te worden door onnodige commentaren op mij, ik ben niet op de streams, snap je dat?.
Stef: http://www.secretstory.nl/videos/1194/Sprinkhaan+Stefquote:Op woensdag 6 april 2011 20:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wie is trouwens stef en die andere beest
Zo nu en dan komen dit soort boven drijven uit het moeras...hadden ze daar niet een woord voor???quote:Op woensdag 6 april 2011 20:45 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Het was geen streamlock maar een live stream beeld van het zwembad met de tekst eronder, slimpie, waar ik het over had dus, snap je? Nu wil ik weer ontopic zonder daar van afgeleid te worden door onnodige commentaren op mij, ik ben niet op de streams, snap je dat?.
Ze denkt net al Jo, de wereld draait alleen om mij, de rest zijn trekpoppen en ik bedien de touwtjes. Voor de rest bek houdenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Mita het volgende:
[..]
Ze heeft toch zelf genoten van de sex en de drank en het gemanipuleer. Wat verwacht ze dan. Wordt ze weer bediend met koffie en knuffels
Zou ze het allemaal terug gaan lezen wat er allemaal is besproken? Dan is ze over 15 jaar nog niet klaar met lezen omdat ze bij elke reactie wel weer in een huilbui stortquote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef Sunshine1974 het volgende:
En ze wilde toch zo graag weten hoe wij over haar dachten?
Nah, ze zal zoiets wel in de mond gelegd hebben gekregen. Bij Aafke wilde ze ook graag dat ze iets over biseksualiteit zei. Neem tniet weg dat ze zelf de woorden uitgesproken heeft.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Meer een kwestie van slechte casting dat ze haar gewoon op haar woord geloven.
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zou ze het allemaal terug gaan lezen wat er allemaal is besproken? Dan is ze over 15 jaar nog niet klaar met lezen omdat ze bij elke reactie wel weer in een huilbui stort
prachtig tochquote:
Dit komt uit de mond van een hoogbegaafde?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Flow3r het volgende:
als de Stem Mo niet genomineerd krijgt via de bewoners zorgt ie er wel op een andere manier voor zegt Mo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |