SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
My Spider Sense was tinglingquote:
Alleen maar omdat ze een strakke kaaklijn en geen tieten heeft?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:36 schreef Morthill het volgende:
gadverdamme, wie is die bolemiahoer in de OP
Het is gewoon een geraamte met een stuk vel eroverheen gespannen, ik heb tenten gezien die aantrekkelijker waren dan deze troela.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze een strakke kaaklijn en geen tieten heeft?
Pics van die sexy tenten?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is gewoon een geraamte met een stuk vel eroverheen gespannen, ik heb tenten gezien die aantrekkelijker waren dan deze troela.
Pics van aantrekkelijkere tenten dan haar.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is gewoon een geraamte met een stuk vel eroverheen gespannen, ik heb tenten gezien die aantrekkelijker waren dan deze troela.
Die vuurkorf daarentegenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:50 schreef RitseB het volgende:
[ afbeelding ]
En hier raak ik nou ook niet erg opgewonden van.
van Keira Knightley op die foto word ik ook niet opgewonden, wat is je punt?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:50 schreef RitseB het volgende:
[ afbeelding ]
En hier raak ik nou ook niet erg opgewonden van.
Sexy tent ouwe!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
van Keira Knightley op die foto word ik ook niet opgewonden, wat is je punt?
Mijn punt is tent<Keira Knightley, maar dat had je vast wel opgemaakt uit eerdere posts van mij.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
van Keira Knightley op die foto word ik ook niet opgewonden, wat is je punt?
het is duidelijk, je hebt absoluut geen smaakquote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef RitseB het volgende:
[..]
Mijn punt is tent<Keira Knightley, maar dat had je vast wel opgemaakt uit eerdere posts van mij.
Ik smaak volgens mij een beetje gerookt.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
het is duidelijk, je hebt absoluut geen smaak
Zoutigquote:Op woensdag 6 april 2011 19:55 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik smaak volgens mij een beetje gerookt.
maar hij is in ieder geval niet tentseksueelquote:Op woensdag 6 april 2011 19:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
het is duidelijk, je hebt absoluut geen smaak
Er zijn ook sexy tenten hoor, als je van getekend houd.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:56 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
maar hij is in ieder geval niet tentseksueel
er is niks met tentseksueel! ik ben dan ook helemaal voor het initiatief om het huwelijk te privatiseren, dan kan ik trouwen met een mooie tentquote:Op woensdag 6 april 2011 19:56 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
maar hij is in ieder geval niet tentseksueel
Dat is voor Jappenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:57 schreef RitseB het volgende:
[..]
Er zijn ook sexy tenten hoor, als je van getekend houd. [ afbeelding ]
Kut liberaal, met je privatiseren.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
er is niks met tentseksueel! ik ben dan ook helemaal voor het initiatief om het huwelijk te privatiseren, dan kan ik trouwen met een mooie tent
Jappen zijn volgens mij nu druk bezig met andere dingen. Tijd voor ons.quote:
En waarom moet de overheid zich bemoeien met mijn liefdesleven? Dat mensen God in een triootje willen is al erg genoeg, maar wat heeft Rutte in mijn bed te zoeken? Of wil jij je vriendin towerbridgen met Verhagen aan de andere kant?quote:
AWESOMEquote:
Wat zeg ik over bemoeien met je liefdesleven, sommige diensten horen gewoon in handen van de overheid.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
En waarom moet de overheid zich bemoeien met mijn liefdesleven? Dat mensen God in een triootje willen is al erg genoeg, maar wat heeft Rutte in mijn bed te zoeken? Of wil jij je vriendin towerbridgen met Verhagen aan de andere kant?
Al istie halverwege wat minderquote:
Nee hoor, maar ik denk wel dat een deel aan haar lichaamsbouw ligt en d'r grote harses helpt ook niet echt..quote:Op woensdag 6 april 2011 20:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Keira Knightley ook echt te dun vind![]()
Of denken jullie dan dat ik jaloers ben?
Waarom in vredesnaam moet het huwelijk bij de overheid liggen. De enige reden dat dat bij de overheid ligt is vanuit het Christelijke idee dat het gezin de hoeksteen is van de samenleving en dat gestimuleerd moet worden met belastingvoordeel, niks meer.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:04 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wat zeg ik over bemoeien met je liefdesleven, sommige diensten horen gewoon in handen van de overheid.
Inderdaad, het begin is ontzettend tof, na een minuut of 3 wordt hij minder.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik denk wel dat een deel aan haar lichaamsbouw ligt en d'r grote harses helpt ook niet echt..
Als je bikinifoto's van d'r ziet is het niet alsof je botten aan het tellen bent.
niet?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik denk wel dat een deel aan haar lichaamsbouw ligt en d'r grote harses helpt ook niet echt..
Als je bikinifoto's van d'r ziet is het niet alsof je botten aan het tellen bent.
quote:
Nee, niet.quote:
Houd je hand op haar hoofd en het lijkt wel het lichaam van een ventquote:
wel een travestiet dan natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 20:10 schreef koei het volgende:
[..]
Houd je hand op haar hoofd en het lijkt wel het lichaam van een vent
quote:
En dat vind je mooi?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, niet.
Dun, erg dun, maar tevens gespierd
Ik zeg niet dat ik het mooi vind. Ik zeg dat ik haar geen "bolemiahoer" vind, om Morthill even te quoten.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En dat vind je mooi?
Ik dacht dat jij een billenman was, ik denk dat zij weinig bil heeft om in te knijpen.
Hoe kom je er bij dat het huwelijk volledig uit de tijd is, steeds meer stellen kiezen er voor om te trouwens, steeds vroeger ook. Het huwelijk is weer hip aan het worden. Ik heb ook geen idee waar je god vandaan haalt. Het huwelijk is voor mij een verbinding tussen man en vrouw, symbolisch, niet meer niets minder.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam moet het huwelijk bij de overheid liggen. De enige reden dat dat bij de overheid ligt is vanuit het Christelijke idee dat het gezin de hoeksteen is van de samenleving en dat gestimuleerd moet worden met belastingvoordeel, niks meer.
Het huwelijk is volledig uit de tijd. Doe het voor God als je dat wilt, maar het is geen taak van de overheid om een relatie tussen twee mensen te bezegelen, zeker niet aangezien die in 50% van de gevallen toch weer ontzegeld moet worden. Relaties zijn tussen mensen, niet tussen mensen en de overheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |