abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95137591
ja, is toch hier in de stad, dus als 't niets is ben ik ook zo weer terug :)
Ja doei.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:58:58 #52
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_95137871
Ik ga waarschijnlijk ook beginnen met wielrennen na mijn examens.
Iemand nog goede site's of tips voor beginners.

En nog enkele vragen:

- Is wielrennen te doen voor iemand van 2m?
- Wat zijn de betere merken of waar kan ik een goede 2de hands vinden?

Budget: +/- ¤ 1000
Kleding heb ik al gesponsord gekregen :D
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_95137915
Genoeg fietsen te vinden voor lange mensen ( :'( ) :P en met jouw budget zal 't een stuk makkelijker gaan :Y
Ja doei.
pi_95138076
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef Joosterd het volgende:

En nog enkele vragen:

Voor 1000,- kan je een leuke fiets kopen, ook nieuw en voor jouw lengte is het prima te doen. Kijk vooral naar de Duitse merken, Cube, Focus, Bulls, Rose. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Je kan ook bij een FM vragen naar overjarige modellen, uit 2009 of 2010. Zijn nieuwe fietsen, maar die gaan voor een lagere prijs weg dan de nieuwste 2011-modellen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_95138236
quote:
Op woensdag 6 april 2011 20:08 schreef Freddeh het volgende:[/b]

[..]

Is er niet iemand anders in jouw regio die ook wil komen met de auto?
Of desnoods kun je misschien de avond ervoor naar de bewoonde wereld het midden van het land komen en dan met iemand meerijden? ;)

Topics gaan lekker snel met al die soaps hier :D Dit is helaas een slecht moment om een racefiets te kopen, een week voor de AGR en met de lente in de bol stijgen de prijzen. Zelfs van cafefietsen blijkbaar.
  woensdag 6 april 2011 @ 21:07:40 #56
308981 Narcotical
Best in the World
pi_95138418
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:04 schreef eentwee het volgende:

[..]

Of desnoods kun je misschien de avond ervoor naar de bewoonde wereld het midden van het land komen en dan met iemand meerijden? ;)

Topics gaan lekker snel met al die soaps hier :D Dit is helaas een slecht moment om een racefiets te kopen, een week voor de AGR en met de lente in de bol stijgen de prijzen. Zelfs van cafefietsen blijkbaar.
Ben vorig jaar in juni begonnen met oriënteren en uiteindelijk eind augustus pas een fiets gekocht..
Heb toen een nieuwe fiets gekocht maar heb eerst een tijdje op marktplaats gekeken, maar voorjaar en zomer zijn echt de slechtste tijden om een 2ehands fiets te kopen.. :'). Als je al iets vind dan is dat zo weer weg of de prijzen zijn echt belachelijk..
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_95138757
of even kijken op www.salden.nl , die heeft vaak heel erg scherpe prijzen..
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  woensdag 6 april 2011 @ 21:16:22 #58
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_95138937
Dit misschien wat?
Misschien net wat te groot.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  woensdag 6 april 2011 @ 21:25:55 #59
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_95139490
Bedankt voor de snelle reacties.! Ik houd dit subforum in de gaten.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
  woensdag 6 april 2011 @ 21:27:34 #60
58560 Oksel
Gezellig.
pi_95139603
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:25 schreef Joosterd het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties.! Ik houd dit subforum in de gaten.
Zou het niet doen. Echt veel vreemde mensen hier.
  woensdag 6 april 2011 @ 21:35:01 #61
308981 Narcotical
Best in the World
pi_95140067
@MoBlo

Deze of deze misschien nog een optie als het bij die verkoper met meerdere fietsen niks wordt?
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_95140794
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:43 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ja, ik werk meestal tussen 3 en 5 hele dagen; 8 tot 10 uur per dag. Het is druk bij ons joh :P

Dusse, laatste dag proeftijd, je mag wel blijven zeker?

Edit: wielrennen: De sport van het excuus :')
Wow, das best veel zeg! Allemaal fietsend?
Ik denk van wel, ik had vorige week een tussenevaluatie het de enige aanmerkingen waren dat ik een vergadering was vergeten en een nieuwe route niet van te voren had bestudeerd, iets wat ik toen ik er op werd aangesproken net aan het doen was.

@Oksel: Ik moet dan denk ik werken, maar zal proberen vrij te krijgen! Ik ben geen lekker wijf, maar best wel een gezellige gozert.
pi_95140997
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef Oksel het volgende:
Het gaat niet bevallen omdat je troep koopt. Sim-pel.
Ik heb 5 jaar op een vergelijkbare fiets gefietst, ging best joh.
  woensdag 6 april 2011 @ 21:50:28 #64
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_95141117
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:48 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ik heb 5 jaar op een vergelijkbare fiets gefietst, ging best joh.
Zijn altijd nog stijver dan .....
Sei wachsam,
pi_95141348
quote:
6s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:50 schreef No-P het volgende:

[..]

Zijn altijd nog stijver dan .....
:Y

@motorbloempje: Wat je ook doet, nooit een Bianchi kopen. Die fietsen zijn zo slap als een vaatdoek ;)
  woensdag 6 april 2011 @ 21:54:14 #66
62913 Blik
The one and Only!
pi_95141405
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef Joosterd het volgende:

En nog enkele vragen:

Alle goede opmerkingen heb je al gehad, op eentje na.

Laat je goed opmeten zodat je een goede maat fiets koopt. Echt heel belangrijk
  woensdag 6 april 2011 @ 22:00:34 #67
62913 Blik
The one and Only!
pi_95141837
Nog 2 vragen voor mensen die ervaring hebben met GPSies of andere sites waar je routes kunt uittekenen

1. Ik heb een track emaakt van mijn laatste rondje Heuvelrug (87 km, http://www.gpsies.com/map.do?fileId=eicafihbnsedklfz). Er zitten wegen tussen waar ik 2 of zelfs 3 keer overheen ga (heenweg/terugweg etc.). Als ik dus erg inzoom op de track zie je een wirwar van 'draden' over de route heen. Is er een optie waarbij je dat aan kan geven en je dus maar 1 lijn hoeft te trekken?

2. Gebruiken jullie ook wel eens de routeerbare kaart optie? Dat de kaart zelf uitrekent hoe die naar een bepaalde plek moet komen? Zo ja, hoe zorg je ervoor dat die fietspaden gebruikt en niet de grote weg?
  woensdag 6 april 2011 @ 22:05:02 #68
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_95142183
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:00 schreef Blik het volgende:
Nog 2 vragen voor mensen die ervaring hebben met GPSies of andere sites waar je routes kunt uittekenen
GPSies:
1. Ik heb een track emaakt van mijn laatste rondje Heuvelrug (87 km, http://www.gpsies.com/map.do?fileId=eicafihbnsedklfz). Er zitten wegen tussen waar ik 2 of zelfs 2 keer overheen ga (heenweg/terugweg etc.). Als ik dus erg inzoom op de track zie je een wirwar van 'draden' over de route heen. Is er een optie waarbij je dat aan kan geven en je dus maar 1 lijn hoeft te trekken?

2. Gebruiken jullie ook wel eens de routeerbare kaart optie? Dat de kaart zelf uitrekent hoe die naar een bepaalde plek moet komen? Zo ja, hoe zorg je ervoor dat die fietspaden gebruikt en niet de grote weg?
1 volgens mij kan dat niet. Je moet een lijn maken hoe je wil fietsen van begin tot eind.
2 meestal gaat dat goed, maar hij pakt dan ook onverharde wegen en soms dus ook een weg waar je niet overheen mag/kan (maar dat zal in die regio niet snel gebeuren me dunkt) . Dan is het even zoeken/omrijden om weer op de goede weg te komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door No-P op 06-04-2011 22:14:01 ]
Sei wachsam,
pi_95142432
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:00 schreef Blik het volgende:

1. Ik heb een track emaakt van mijn laatste rondje Heuvelrug (87 km, http://www.gpsies.com/map.do?fileId=eicafihbnsedklfz). Er zitten wegen tussen waar ik 2 of zelfs 3 keer overheen ga (heenweg/terugweg etc.). Als ik dus erg inzoom op de track zie je een wirwar van 'draden' over de route heen. Is er een optie waarbij je dat aan kan geven en je dus maar 1 lijn hoeft te trekken?

1. Waarom zou je dat willen eigenlijk? (btw nu weet iedereen waar jouw huis woont ;) )

2. Ja altijd!! :o Anders duurt het tekenen veel te lang en moet je te vaak klikken en krijg je lelijke hoekige tracks. Ik teken mijn routes altijd met bikeroutetoaster.com, daar kun je aangeven dat hij de kaarten van openstreetmap moet gebruiken. Dan kiest hij automatisch de fietspaden waar deze in de kaarten zitten. Het werkt niet 100% perfect, soms moet je heel even corrigeren, maar wel het snelst en prettigst van alle tracktekensites vind ik. Een route van 100km teken je zo in 2 min ofzo als je de wegen een beetje kent.
pi_95143012
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:54 schreef Blik het volgende:

[..]

Alle goede opmerkingen heb je al gehad, op eentje na.

Laat je goed opmeten zodat je een goede maat fiets koopt. Echt heel belangrijk
En maak een proefritje.
  woensdag 6 april 2011 @ 22:17:26 #71
62913 Blik
The one and Only!
pi_95143086
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:08 schreef eentwee het volgende:

[..]

1. Waarom zou je dat willen eigenlijk? (btw nu weet iedereen waar jouw huis woont ;) )

2. Ja altijd!! :o Anders duurt het tekenen veel te lang en moet je te vaak klikken en krijg je lelijke hoekige tracks. Ik teken mijn routes altijd met bikeroutetoaster.com, daar kun je aangeven dat hij de kaarten van openstreetmap moet gebruiken. Dan kiest hij automatisch de fietspaden waar deze in de kaarten zitten. Het werkt niet 100% perfect, soms moet je heel even corrigeren, maar wel het snelst en prettigst van alle tracktekensites vind ik. Een route van 100km teken je zo in 2 min ofzo als je de wegen een beetje kent.
1. Je hebt alsnog keuze uit een huisje of 30, dus goede kerel die dat makkelijk te weten komt ;)

2. ok, ga ik eens bekijken. thanks
pi_95143185
Het onmogelijke is geschied, met mn twee linkerhanden mn balhoofd gefixed. Ineens viel het kwartje. _O_ voor mezelf.
pi_95143266
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:07 schreef Narcotical het volgende:

[..]

Ben vorig jaar in juni begonnen met oriënteren en uiteindelijk eind augustus pas een fiets gekocht..
Heb toen een nieuwe fiets gekocht maar heb eerst een tijdje op marktplaats gekeken, maar voorjaar en zomer zijn echt de slechtste tijden om een 2ehands fiets te kopen.. :'). Als je al iets vind dan is dat zo weer weg of de prijzen zijn echt belachelijk..
Goed oriënteren is heel erg belangrijk inderdaad. Een fiets moet je niet binnen een paar dagen willen hebben.
@Joosterd: Lees je via internet in over de verschillen tussen fietsen, afmontages etc. en vraag hier om hulp als je iets niet snapt. Ga vervolgens naar een goede winkel en laat je opmeten zodat je een fiets hebt die goed op maat is. Maak een proefritje en beslis dan pas of je het doet of niet.
pi_95156181
Zat gisteren ff te lezen over de RVV, lees ik dat Lance Armstrong altijd een laagje gel padding op z'n stuur had, en dan 2 lagen kurk stuurlint er overheen speciaal voor de kasseien. Geen wonder dat ik blaren in m'n handpalm had staan van m'n ene laagje stuurlint ;)

Ik heb nu een ¤10 kortingsbonnetje liggen van Rose, denk dat ik maar wat gel padding bestel (ja, dan ben ik maar een mietje :P ), en misschien een nieuw binnenblad ipv een aangepaste cassette voor makkelijker klimmen. Want het mag gezegd worden, maar Oksel had gelijk... Klimmen met mijn huidige kettingblad/cassette ratio is een ramp. Zal ik meteen die voorderailleur afstellen, want ik laat het niet weer gebeuren dat m'n ketting niet naar m'n binnenblad valt.

Ben inmiddels wat weekjes aan het dieten voor diegene die het interesseert. Op 2 maart ben ik begonnen met 94.0kg, inmiddels zit ik op 90.5kg dus gaat de goeie kant op. Overigens maakt het niet veel uit wat ik eet sinds ik de RVV gereden heb, ik kan me helemaal volproppen of ik eet helemaal niets, m'n lichaam lijkt nog steeds in overdrive te draaien...
  donderdag 7 april 2011 @ 09:18:42 #75
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_95156689
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 08:53 schreef Freddeh het volgende:
sinds ik de RVV gereden heb, ik kan me helemaal volproppen of ik eet helemaal niets, m'n lichaam lijkt nog steeds in overdrive te draaien...
Mooi wat zo'n tochtje doet toch? Klimmen is voor een gevuld persoon een fantastische manier om de verbranding een gigantische schop te geven, en aangezien eten dat je verbrand niet in de vetkelders gaat...We gaan gewoon nog 1 of twee tochtjes rijden in de grensstreek van Wallonie, bij het Ardennen gedeelte, dan kun je na afloop een koe uit de wei halen, ter plekke tot hamburgers verwerken, alles opeten en nog honger hebben denk ik :7

On a serious note, gaan we voor matchende wielershirtjes bij de Oksel-meet?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_95156837
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 09:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Mooi wat zo'n tochtje doet toch? Klimmen is voor een gevuld persoon een fantastische manier om de verbranding een gigantische schop te geven, en aangezien eten dat je verbrand niet in de vetkelders gaat...We gaan gewoon nog 1 of twee tochtjes rijden in de grensstreek van Wallonie, bij het Ardennen gedeelte, dan kun je na afloop een koe uit de wei halen, ter plekke tot hamburgers verwerken, alles opeten en nog honger hebben denk ik :7

On a serious note, gaan we voor matchende wielershirtjes bij de Oksel-meet?
Zeker! Als op 28 mei het shirtje niet te wijd is geworden ga ik hem zeker weten dragen dan :D
  donderdag 7 april 2011 @ 09:26:51 #77
153506 Captain_Fabulous
pi_95156871
Juist als ie te wijd is ga ik hem dragen, om te laten zien hoe mooi ik ben afgevallen :+
pi_95157032
Da's wel een goeie :)

Ik ben inmiddels druk aan het plannen om iedere dinsdag op de fiets naar het werk te gaan. Als ik 1x80 kan rijden kan ik ook prima 2x40 rijden op een dagje, moet niet zo'n probleem zijn, zeker niet met 8 uur er tussenin. Zaterdag rijd ik dus voor het eerst die route als verkenning om te zien of het een beetje haalbaar is qua route, of dat ik beter om kan rijden en er dan tóch sneller ben.
Ik heb er zin in, en ondanks een fikse verkoudheid voel ik me waanzinnig goed.
  donderdag 7 april 2011 @ 09:34:08 #79
153506 Captain_Fabulous
pi_95157068
En het weekend wordt 20 graden en zon, dus fietsweer!!!!!
pi_95157154
Precies, en dit keer geen lange mouwen :+
pi_95158157
Ik heb gisteren al gefietst in korte mouw / pijp. Schaamde me licht, wit en behaard.
  donderdag 7 april 2011 @ 10:28:42 #82
62913 Blik
The one and Only!
pi_95158630
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 09:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En het weekend wordt 20 graden en zon, dus fietsweer!!!!!
Waar lees jij dat? Ik zie voor zaterdag 14 graden staan en voor zondag 17 graden. Wel zonnig :)

Helaas zal ik weinig kunnen fietsen komend weekend, ik ga op mijn kleine nichtje passen
  donderdag 7 april 2011 @ 10:29:50 #83
153506 Captain_Fabulous
pi_95158675
RTL nieuws gaf vanochtend 20 graden voor het weekend...
  donderdag 7 april 2011 @ 10:30:14 #84
62913 Blik
The one and Only!
pi_95158683
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:13 schreef Oksel het volgende:
Ik heb gisteren al gefietst in korte mouw / pijp. Schaamde me licht, wit en behaard.
Ik heb zaterdag kort gefietst, en nu zie ik overal van die wit-bruine scheidingslijnen staan :) O.a. van de handschoentjes, broek, sokken en shirt

Dus als je bruin wilt worden zul je toch echt kort moeten gaan rijden :)
pi_95158685
Het wordt altijd warmer dan je denkt. Zaterdag werd 22C voorspeld, maar was het plaatselijk ook 30C :P
  donderdag 7 april 2011 @ 10:30:39 #86
62913 Blik
The one and Only!
pi_95158693
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
RTL nieuws gaf vanochtend 20 graden voor het weekend...
KNMI is toch iets minder positief nog
pi_95159562
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:30 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik heb zaterdag kort gefietst, en nu zie ik overal van die wit-bruine scheidingslijnen staan :) O.a. van de handschoentjes, broek, sokken en shirt

Dus als je bruin wilt worden zul je toch echt kort moeten gaan rijden :)
Het gaat zo snel. Ik heb afgelopen zaterdag ook de hele dag in t kort gefietst, en de armen en benen zijn al gekleurd. 8-)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_95159587
Zon is erg sterk deze tijd van het jaar :)
  donderdag 7 april 2011 @ 11:11:41 #89
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_95160041
Goed je neus en je oren insmeren, vorig jaar m'n neus verbrand in het voorjaar. Heeft een half jaar geduurd met vervellen en narigheid.
pi_95160182
Ja, je vriendin vertelde het, ze vond het erg onprettig.
pi_95160194
Lijntjes kweken zullen we! :9~
:')

Vanmiddag lekker fietsen! *O*
pi_95160342
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:16 schreef No-P het volgende:
Dit misschien wat?
Misschien net wat te groot.
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef Narcotical het volgende:
@MoBlo

Deze of deze misschien nog een optie als het bij die verkoper met meerdere fietsen niks wordt?
Dank!

De verkoper zei aan de telefoon dat de fiets die ik zelf op 't oog wat wellicht wel te klein zou zijn? en die zit in diezelfde maatcategorie.. maar ik ben vanaf 12 uur welkom, dus ga straks even kijken en daarna een rondje spinnen 8-)
Ja doei.
pi_95160988
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:49 schreef Oksel het volgende:
Waarom leen je niet eerst een fiets? Bel eerst een wat rond..
Daar zat ik ook over na te denken. Ik heb eerst best wel veel op fietsen van anderen gereden omdat ik geen fiets (of troep wat er in de verte op lijkt) ga kopen wanneer ik niet zeker weet of het meer dan een enkele keer gebruikt wordt.

quote:
Yankee: jonguh......dat kun je toch prima zelf doen?!
quote:
Superweber:Precies, beetje zelf dingen in elkaar knutselen is veel beter, dan leer je tenminste ook nog eens iets...
Ik dacht dat stuurlintjes er omheen leggen kut werk was, daarom heb ik hem bij de fietsenmaker gedropt. Maar de volgende keer zal ik het zelf doen hoor.
pi_95161395
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik dacht dat stuurlintjes er omheen leggen kut werk was, daarom heb ik hem bij de fietsenmaker gedropt. Maar de volgende keer zal ik het zelf doen hoor.
Weet je wat voor heerlijk relaxed klusje dat is? Als je het een keer of 2 gedaan hebt weet je ook precies hoe je het niet moet doen, dus ziet het er beter uit dan die vlug-vlug-vlug-resultaten van de fietsenmaker hoor.
pi_95161460
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:50 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Weet je wat voor heerlijk relaxed klusje dat is?
Als ik dat wist, dan zou ik het toch zelf doen :P
pi_95161584
Kaas en Gripper zijn verplicht om bij de meet aanwezig te zijn overigens. En Tommeke ook.
pi_95161617
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 11:55 schreef Oksel het volgende:
Kaas en Gripper zijn verplicht om bij de meet aanwezig te zijn overigens. En Tommeke ook.
Heb je ergens een overzichtje staan wie welke afstand rijdt en aanwezig is?
pi_95161736
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:19 schreef Oksel het volgende:
Theo de Rooij Classic - Fok! Cycle meet.
Datum: Zaterdag 28 mei
Plaats: Rijssen (Overijssel)
Kosten: Inschrijfgeld Toertocht 150 km NTFU-lid ¤ 9,00
BBQ: 7,50 inc. alles.

Plan: Iedereen mag zelf kiezen hoe ver (80/110/150) hij/zij fietst, en hoelang hij/zij er over wil doen. Nadien BBQ + bier bij Oksel in Almelo.

Inschrijvingen:
Oksel (110/150km)
Fromage
Blik
Freddeh (110km)
Cap_Fab (110km)

Optie:
eentwee
Pritt (150km)
maruk
Kaasplank
Tommeke
Ursel
SuperWeber
Gripper

Officieel inschrijven kan via Doodle.

Wie o wie rijdt er de 150km met me? Gemiddelde van 30km/uur. Bij veel 110km liefhebbers is dat ook prima.

Verder heb ik slaapruimte voor 1-2-3 mensen. Op voorwaarde dat het toffe mensen zijn, die gezellig zijn. Of gewoon lekkere wijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95161917
Duidelijk.

Ik kom overigens alleen, vrouwtje wil liever bij d'r zus op bezoek die dan met d'r pootje in het gips zit. Zij liever dan ik...

Anyway, gezien de grootte van mijn huidige leasebak heb ik nog wel ruimte voor een 2e fiets en een bijrijder.
Dus iemand uit omgeving Rotterdam/Dordrecht die mee wil carpoolen op 28 mei?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')