abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95441107
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:50 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb wat vraagjes betreffende het herleven van de WW-uitkering.

- Op de UWV site staat dat de uitkering die je als laatst hebt gehad geldend is, ook al heb je minder verdiend in je laatste baan. Maar wat als je nu meer hebt verdiend?

- Is het de bedoeling dat ik mijn werkcoach bel nu ik binnenkort weer op straat sta en dat die dan regelt dat mijn WW weer wordt opgestart, of moet ik naar de hotline van het UWV bellen?
ben je momenteel via het werkbedrijf aan het werk?

Voor zover ik weet kan je gewoon Uitkeringen aanvragen via de website? Tenzij je nog een klantmanager hebt, dan gaat het waarschijnlijk via je klantmanager.
pi_95441113
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:01 schreef cafpow het volgende:

[..]

Ik ben me een beetje aan het voorbereiden op mijn gesprek morgen. Ik moet naar de vestiging van het UZB in breda gaan, en ik ken breda totaal niet. Dus ben allerlei routeplanners aan het bekijken en ik wil de trein rond half12 nemen, dan ben rond 12 uur in breda en dan heb ik een half uur de tijd om bij het UZB aan te komen.
google maps heeft een routeplanner functie.
Kaartje van station breda naar het adres uitprinten en klaar.

Ikzelf gebruik deze middag om me te ori๋nteren op nieuwe bedrijven. Veel googlen en interessante bedrijven zet ik in mijn favorieten.
Morgenmiddag ga ik deze bedrijven bellen om mijzelf aan te bieden voor fulltime/parttime/etc werk... hopelijk gaat het wat opleveren.
pi_95441174
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef karton het volgende:

[..]

google maps heeft een routeplanner functie.
Kaartje van station breda naar het adres uitprinten en klaar.

Ikzelf gebruik deze middag om me te ori๋nteren op nieuwe bedrijven. Veel googlen en interessante bedrijven zet ik in mijn favorieten.
Morgenmiddag ga ik deze bedrijven bellen om mijzelf aan te bieden voor fulltime/parttime/etc werk... hopelijk gaat het wat opleveren.
hahaha..ik gebruik de routeplanner van 9292 en google maps op mijn ipod en eerst de hele omgeving goed inzoomen en dan kan ik die onderweg gebruikenzonder internet nodig te hebben en zonder inkt/papier te moeten gebruiken _O_
  woensdag 13 april 2011 @ 13:55:20 #154
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95441224
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef cafpow het volgende:

[..]

ben je momenteel via het werkbedrijf aan het werk?

Voor zover ik weet kan je gewoon Uitkeringen aanvragen via de website? Tenzij je nog een klantmanager hebt, dan gaat het waarschijnlijk via je klantmanager.
Het herleven van je uitkering is wat anders dan een uitkering aanvragen. Ik ben nu 2 maanden aan het werk en daarvoor heb ik WW gehad, maar mijn 3 maanden contract wordt niet verlengd. Nu val ik nog binnen de periode van 26 weken dus als het goed is kan ik de uitkering die ik kreeg verder laten lopen zonder daarbij een nieuwe uitkering te hoeven aanvragen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_95441589
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Het herleven van je uitkering is wat anders dan een uitkering aanvragen. Ik ben nu 2 maanden aan het werk en daarvoor heb ik WW gehad, maar mijn 3 maanden contract wordt niet verlengd. Nu val ik nog binnen de periode van 26 weken dus als het goed is kan ik de uitkering die ik kreeg verder laten lopen zonder daarbij een nieuwe uitkering te hoeven aanvragen.
Ik zou dan gewoon contact opnemen met je klantmanager om te vragen hoe het zit, en anders even langsgaan bij het werkplein(uitkeringsinstantie0) in de buurt om te vragen hoe het zit :)
pi_95441747
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:01 schreef cafpow het volgende:

[..]

ach een stage is wel een zeer goede manier om ervaring op te doen.
Dat zeg ik :P . Heb in het verleden overigens al eens een stage gelopen. Maar goed, de vraag is dus nu of ze me willen 'aannemen'. :)
pi_95441969
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:55 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Hoe doe je dat dan met inkomsten als je een soort stage loopt? Of studeer je nog?
Ik studeer nog (nou ja, 'studeer', alleen nog de masterscriptie eigenlijk). Maar wellicht dat ik naast de stagevergoeding er een klein bedrag naast leen, maar misschien dat ik er ook nog een baantje naast kan doen. Moet dan alleen nog wel tijd vinden voor het schrijven van mijn onderzoek.

Moneywise is het dus niet h้้l handig, maar goed. Hopelijk wel heel leerzaam :+ . Ik heb gewoon heel hard aanvullingen op mijn (starters-)cv nodig.
pi_95445278
Zo even een andere werkgever afbellen, omdat ik inmiddels werk heb :)
Als ik verwacht dat werkgevers altijd iets laten horen als je solliciteert dan moet ik natuurlijk niet niks van me laten horen.
Dat zou behoorlijk hypocriet zijn.
pi_95447991
Na een jaar te hebben gesolliciteerd ben ik gisteren begonnen als alfahulp voor een thuiszorgorganisatie. Betaald niet slecht en ik ben in ieder geval weer bezig. :)
pi_95448645
Navraag gedaan over de quarkxpress test die bij een sollicitatie wordt afgenomen:
"Dan krijg je een laptop voor je neus en moet je een opdract doen terwijl de manager meekijkt. Hij kan dan zie hoe ver je ervaring gaat"
Ik vind het maar vaag klinken allemaal. Het idee al dat iemand je op je vingers zit te kijken wanneer iets aan het ontwerpen bent staat me niet echt aan :')
Verder heeft m'n zoektocht naar geschikte bedrijven zijn vruchten afgeworpen. Dat wordt morgen zo'n 20 bedrijven bellen.
pi_95449150
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:31 schreef karton het volgende:
Navraag gedaan over de quarkxpress test die bij een sollicitatie wordt afgenomen:
"Dan krijg je een laptop voor je neus en moet je een opdract doen terwijl de manager meekijkt. Hij kan dan zie hoe ver je ervaring gaat"
Ik vind het maar vaag klinken allemaal. Het idee al dat iemand je op je vingers zit te kijken wanneer iets aan het ontwerpen bent staat me niet echt aan :')
Verder heeft m'n zoektocht naar geschikte bedrijven zijn vruchten afgeworpen. Dat wordt morgen zo'n 20 bedrijven bellen.
Heb ik ook een keer gehad. Toen moest ik een foto bewerken in photoshop, Nederlandse versie in plaats van de Engelse die ik altijd gebruik en bovendien helemaal ingedeeld naar de voorkeur van de vorige vormgever. Terwijl zij in mijn nek stond te hijgen. Geen succes. :')
pi_95449667
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:41 schreef tijdrenner het volgende:

[..]

Heb ik ook een keer gehad. Toen moest ik een foto bewerken in photoshop, Nederlandse versie in plaats van de Engelse die ik altijd gebruik en bovendien helemaal ingedeeld naar de voorkeur van de vorige vormgever. Terwijl zij in mijn nek stond te hijgen. Geen succes. :')
dat heb ik dus gelukkig nooit meegemaakt. Want dan zou ik het niet eens hoeven te proberen, als iemand mij terwijl ik bezig ben gaat lopen beoordelen dan gaat helemaal mis -O- dan funccioneer ik echt niet. :N
pi_95450528
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:53 schreef cafpow het volgende:

[..]

dat heb ik dus gelukkig nooit meegemaakt. Want dan zou ik het niet eens hoeven te proberen, als iemand mij terwijl ik bezig ben gaat lopen beoordelen dan gaat helemaal mis -O- dan funccioneer ik echt niet. :N
Ik ook niet, daarom ook niet aangenomen toen. Maar wie wel eigenlijk?
  woensdag 13 april 2011 @ 17:35:17 #164
311014 IDisposable
GC.Collect();
pi_95451430
quote:
Op woensdag 13 april 2011 16:41 schreef tijdrenner het volgende:

[..]

Dan reset je de layout toch even naar default :') . Ik zou daar echt schijt aan hebben.
Jeffster! _O_
  woensdag 13 april 2011 @ 19:24:49 #165
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_95456463
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:36 schreef smileyface het volgende:
@Eva4evah: hoe was het nu afgelopen bij dat pannenkoekenhuis?
Leuk dat je het vraagt :) Nou ik heb vandaag weer gewerkt en de kok was al een stuk aardiger, zelfs grapjes maken enzo. Maargoed, ik ben nog steeds op m'n hoede en hij is niet ineens m'n beste vriend ofzo. Morgen en vrijdag heb ik weer lange dagen, dus ben benieuwd hoe het dan gaat. Ik werk er nu 2 weken (lijkt al veel langer :o) dus als het goed is, krijg ik over 2 weken te horen of ik echt word aangenomen. Maar dat lijkt me van wel, tenminste ik zou niet inzien waarom niet.
  woensdag 13 april 2011 @ 19:31:45 #166
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_95456877
@ smileyface: ooh heb je werk? Gefeliciteerd! :D Waarvoor ben je aangenomen?

@ blujean: oh, hopelijk gaat het lukken met die stage ^O^

@ cafpow: hoezo zou je dan die cursus doen en binnen 1 week weggaan?

@ tijdrenner: gefeliciteerd! :D

@ karton: dat klinkt vaag! Maar ga je het wel doen?
pi_95459325
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef Eva4Evah het volgende:
@ smileyface: ooh heb je werk? Gefeliciteerd! :D Waarvoor ben je aangenomen?

@ blujean: oh, hopelijk gaat het lukken met die stage ^O^

@ cafpow: hoezo zou je dan die cursus doen en binnen 1 week weggaan?

@ tijdrenner: gefeliciteerd! :D

die cursus doen en gelijk wegggaan dat is als ik geen tijd zou kunnen rekken via het uitzenburea. Want de baan via het uitzendbureau is eigenlijk niet echt iets voor mij, maar als ik niks beter kan vinden neem ik het. Maar nu heb ik morgen daar dus het 2e gesprek.
En volgende week woensdag heb ik een ander gesprek bij een IT-detacheerder en als ik via hun iets kan krijgen neem ik dat liever,want dat is en relevanter werk, wat dus beter bij mijn cv zou passen en het werk past gewoon meer bij mij.
Dus dan zou ik de baan van de telefoon reparaties stopzetten en overstappen naar de andere baan ;)
Hopelijk begrijp je het nu :)
pi_95470388
Nu probeer ik kleren bij elkaar te zoeken, maar jeetje wat vind ik dat een drama ik wil er niet te netjes uitzien het is notabene geen kantoor functie maar ik wil er niet te dagelijks uitzien..
en ik vind het lastig met dit weer....pfff..ik begin nu al te stressen :{ terwijl dat niet nodig is :) |:(
pi_95471224
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:18 schreef tijdrenner het volgende:
Na een jaar te hebben gesolliciteerd ben ik gisteren begonnen als alfahulp voor een thuiszorgorganisatie. Betaald niet slecht en ik ben in ieder geval weer bezig. :)
Welkom bij de club :P Ik ben nu alweer 4 maand aan ;t werk daarmee... Daarvoor ook al 8 jaar vakantiewerk gedaan bij de alfa. Dus als je nog tips nodig hebt moet lastige clienten :P

Maar na 4 maand ben ik het wel weer zat, morgen maar weer brieven typen.
pi_95481994
zo, 1e gesprek gehad vandaag even basisdingetjes bij de vestiging van het UZB gehad, was meer even laatste kleine dingetjes bespreken en ik kreeg een routeplanner van 9292OV geprint mee en mijn CV enz.
Zometeen maar de trein richting breda nemen en kijken wat het wordt, ik ben wel heel eerlijk geweest door aan te geven dat ik toch een paar twijfels heb, maar dat ik die tijdens het gesprek hoop te kunnen ophelderen :)
  donderdag 14 april 2011 @ 10:53:04 #171
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_95482241
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 10:46 schreef cafpow het volgende:
zo, 1e gesprek gehad vandaag even basisdingetjes bij de vestiging van het UZB gehad, was meer even laatste kleine dingetjes bespreken en ik kreeg een routeplanner van 9292OV geprint mee en mijn CV enz.
Zometeen maar de trein richting breda nemen en kijken wat het wordt, ik ben wel heel eerlijk geweest door aan te geven dat ik toch een paar twijfels heb, maar dat ik die tijdens het gesprek hoop te kunnen ophelderen :)
Succes. ^O^
Ik hoop ook snel te horen of ik na aanleiding van mijn gesprek doorga naar de tweede ronde.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
pi_95492996
Iedereen veel succes nog met zoeken, ik ga eerst lekker genieten van een korte vakantie :) !

@Eva4evah: Door C1000 ben ik aangenomen als AGF medewerker.
Misschien vraag je jezelf af waarom ik bij C1000 zou gaan werken, maar dat is omdat het goed te combineren is met de HBO studie die ik ga volgen in september.
Aangezien je ook 's avonds kunt werken etc.

Ook had ik een heel goed gevoel overgehouden na het gesprek met de man die de sollicitatie afnam en het is natuurlijk dicht in de buurt :)
  donderdag 14 april 2011 @ 16:15:17 #173
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_95495625
Nog niks gehoord op mijn gesprek van afgelopen maandag. Zal ik morgen even bellen of zal ik het bewaren tot maandag?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_95498762
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:15 schreef goofy_goober het volgende:
Nog niks gehoord op mijn gesprek van afgelopen maandag. Zal ik morgen even bellen of zal ik het bewaren tot maandag?
Hangt er vanaf wat je hebt afgesproken.
Als je niks af hebt gesproken zou ik morgen even bellen. Dit omdat ik zelf geen geduld heb met dit soort zaken en zsm wil weten wat het resultaat is.
pi_95498823
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef Eva4Evah het volgende:

Ik denk dat ik het laat schieten.
De vacature is nu ook weer niet zo heel erg interessant en ik vrees dat ik vrij snel mezelf ga 'vervelen' als ik constant boekjes/brochures moet gaan vormgeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')