ben je momenteel via het werkbedrijf aan het werk?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:50 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb wat vraagjes betreffende het herleven van de WW-uitkering.
- Op de UWV site staat dat de uitkering die je als laatst hebt gehad geldend is, ook al heb je minder verdiend in je laatste baan. Maar wat als je nu meer hebt verdiend?
- Is het de bedoeling dat ik mijn werkcoach bel nu ik binnenkort weer op straat sta en dat die dan regelt dat mijn WW weer wordt opgestart, of moet ik naar de hotline van het UWV bellen?
google maps heeft een routeplanner functie.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:01 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik ben me een beetje aan het voorbereiden op mijn gesprek morgen. Ik moet naar de vestiging van het UZB in breda gaan, en ik ken breda totaal niet. Dus ben allerlei routeplanners aan het bekijken en ik wil de trein rond half12 nemen, dan ben rond 12 uur in breda en dan heb ik een half uur de tijd om bij het UZB aan te komen.
hahaha..ik gebruik de routeplanner van 9292 en google maps op mijn ipod en eerst de hele omgeving goed inzoomen en dan kan ik die onderweg gebruikenzonder internet nodig te hebben en zonder inkt/papier te moeten gebruikenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef karton het volgende:
[..]
google maps heeft een routeplanner functie.
Kaartje van station breda naar het adres uitprinten en klaar.
Ikzelf gebruik deze middag om me te ori๋nteren op nieuwe bedrijven. Veel googlen en interessante bedrijven zet ik in mijn favorieten.
Morgenmiddag ga ik deze bedrijven bellen om mijzelf aan te bieden voor fulltime/parttime/etc werk... hopelijk gaat het wat opleveren.
Het herleven van je uitkering is wat anders dan een uitkering aanvragen. Ik ben nu 2 maanden aan het werk en daarvoor heb ik WW gehad, maar mijn 3 maanden contract wordt niet verlengd. Nu val ik nog binnen de periode van 26 weken dus als het goed is kan ik de uitkering die ik kreeg verder laten lopen zonder daarbij een nieuwe uitkering te hoeven aanvragen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
ben je momenteel via het werkbedrijf aan het werk?
Voor zover ik weet kan je gewoon Uitkeringen aanvragen via de website? Tenzij je nog een klantmanager hebt, dan gaat het waarschijnlijk via je klantmanager.
Ik zou dan gewoon contact opnemen met je klantmanager om te vragen hoe het zit, en anders even langsgaan bij het werkplein(uitkeringsinstantie0) in de buurt om te vragen hoe het zitquote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Het herleven van je uitkering is wat anders dan een uitkering aanvragen. Ik ben nu 2 maanden aan het werk en daarvoor heb ik WW gehad, maar mijn 3 maanden contract wordt niet verlengd. Nu val ik nog binnen de periode van 26 weken dus als het goed is kan ik de uitkering die ik kreeg verder laten lopen zonder daarbij een nieuwe uitkering te hoeven aanvragen.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 13 april 2011 13:01 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach een stage is wel een zeer goede manier om ervaring op te doen.
Ik studeer nog (nou ja, 'studeer', alleen nog de masterscriptie eigenlijk). Maar wellicht dat ik naast de stagevergoeding er een klein bedrag naast leen, maar misschien dat ik er ook nog een baantje naast kan doen. Moet dan alleen nog wel tijd vinden voor het schrijven van mijn onderzoek.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:55 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Hoe doe je dat dan met inkomsten als je een soort stage loopt? Of studeer je nog?
Heb ik ook een keer gehad. Toen moest ik een foto bewerken in photoshop, Nederlandse versie in plaats van de Engelse die ik altijd gebruik en bovendien helemaal ingedeeld naar de voorkeur van de vorige vormgever. Terwijl zij in mijn nek stond te hijgen. Geen succes.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:31 schreef karton het volgende:
Navraag gedaan over de quarkxpress test die bij een sollicitatie wordt afgenomen:
"Dan krijg je een laptop voor je neus en moet je een opdract doen terwijl de manager meekijkt. Hij kan dan zie hoe ver je ervaring gaat"
Ik vind het maar vaag klinken allemaal. Het idee al dat iemand je op je vingers zit te kijken wanneer iets aan het ontwerpen bent staat me niet echt aan
Verder heeft m'n zoektocht naar geschikte bedrijven zijn vruchten afgeworpen. Dat wordt morgen zo'n 20 bedrijven bellen.
dat heb ik dus gelukkig nooit meegemaakt. Want dan zou ik het niet eens hoeven te proberen, als iemand mij terwijl ik bezig ben gaat lopen beoordelen dan gaat helemaal misquote:Op woensdag 13 april 2011 16:41 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad. Toen moest ik een foto bewerken in photoshop, Nederlandse versie in plaats van de Engelse die ik altijd gebruik en bovendien helemaal ingedeeld naar de voorkeur van de vorige vormgever. Terwijl zij in mijn nek stond te hijgen. Geen succes.
Ik ook niet, daarom ook niet aangenomen toen. Maar wie wel eigenlijk?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:53 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat heb ik dus gelukkig nooit meegemaakt. Want dan zou ik het niet eens hoeven te proberen, als iemand mij terwijl ik bezig ben gaat lopen beoordelen dan gaat helemaal misdan funccioneer ik echt niet.
Dan reset je de layout toch even naar defaultquote:Op woensdag 13 april 2011 16:41 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad. Toen moest ik een foto bewerken in photoshop, Nederlandse versie in plaats van de Engelse die ik altijd gebruik en bovendien helemaal ingedeeld naar de voorkeur van de vorige vormgever. Terwijl zij in mijn nek stond te hijgen. Geen succes.
Leuk dat je het vraagtquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:36 schreef smileyface het volgende:
@Eva4evah: hoe was het nu afgelopen bij dat pannenkoekenhuis?
die cursus doen en gelijk wegggaan dat is als ik geen tijd zou kunnen rekken via het uitzenburea. Want de baan via het uitzendbureau is eigenlijk niet echt iets voor mij, maar als ik niks beter kan vinden neem ik het. Maar nu heb ik morgen daar dus het 2e gesprek.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef Eva4Evah het volgende:
@ smileyface: ooh heb je werk? Gefeliciteerd!Waarvoor ben je aangenomen?
@ blujean: oh, hopelijk gaat het lukken met die stage
@ cafpow: hoezo zou je dan die cursus doen en binnen 1 week weggaan?
@ tijdrenner: gefeliciteerd!
@ karton: dat klinkt vaag! Maar ga je het wel doen?
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 13 april 2011 16:18 schreef tijdrenner het volgende:
Na een jaar te hebben gesolliciteerd ben ik gisteren begonnen als alfahulp voor een thuiszorgorganisatie. Betaald niet slecht en ik ben in ieder geval weer bezig.
Succes.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:46 schreef cafpow het volgende:
zo, 1e gesprek gehad vandaag even basisdingetjes bij de vestiging van het UZB gehad, was meer even laatste kleine dingetjes bespreken en ik kreeg een routeplanner van 9292OV geprint mee en mijn CV enz.
Zometeen maar de trein richting breda nemen en kijken wat het wordt, ik ben wel heel eerlijk geweest door aan te geven dat ik toch een paar twijfels heb, maar dat ik die tijdens het gesprek hoop te kunnen ophelderen
Hangt er vanaf wat je hebt afgesproken.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:15 schreef goofy_goober het volgende:
Nog niks gehoord op mijn gesprek van afgelopen maandag. Zal ik morgen even bellen of zal ik het bewaren tot maandag?
Ik denk dat ik het laat schieten.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:31 schreef Eva4Evah het volgende:
@ karton: dat klinkt vaag! Maar ga je het wel doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |