Het is dat jij het zegtquote:
Helaas, geloof me, ze zijn erquote:Op woensdag 6 april 2011 16:31 schreef MaLo het volgende:
Sowieso, welke motorrijder rijdt 200 binnen de bebouwde kom
Logisch!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:31 schreef MaLo het volgende:
Sowieso, welke motorrijder rijdt 200 binnen de bebouwde kom (je zegt dat jij 50 reed dus ik neem niet aan dat je op de snelweg reed)
Overigens zijn wij ook wel eens geflitst toen we 150 op de snelweg reden; op het moment van flitsen werden we echter ingehaald door iemand die 160-170 reed. Dus gezellig samen op de foto. Nooit een bekeuring van gezien, dus dan zullen ze idd de andere baan geflitst hebben.
motorbloempjequote:
O, vast wel. Maar ik durf er een levensverzekering op af te sluiten dat de verzonnen motorrijder in het gelogen betoog van TS ruim minder hard reed dan 200 km p/u.quote:
Oh god, ik voel me nu net zo blonT als ik benquote:
tenzij het een..quote:Op woensdag 6 april 2011 16:42 schreef Silven het volgende:
Dat ding flitst het object waardoor hij getriggert wordt. Motor MOET dus op de foto staan.
Ninja-edit op de flitsfotoquote:Op woensdag 6 april 2011 16:45 schreef motorninja het volgende:
[..]
tenzij het een..
*tromgeroffel*
motorninja was
als je de foto niet gehad hebt, hoe weet je dan dat die motorrijder niet op de foto staat?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:42 schreef MartineMila het volgende:
Ja lekker, hele fijne reacties. Daar vraag ik niet om. Ik zet hier echt niet iets neer omdat het een smoes is natuurlijk. Ik heb me speciaal nu geregistreerd om die vraag te stellen, dus ik hoef geen reacties als: lekker smoes. Het is echt waar. Ik reed gewoon 50, de boete zegt 75 km/h
Kijk, ik zet een smoes hier echt niet neer, ik moet gewoon weten wat ik hiermee kan doen. Het was een motorrijder die mij zo asociaal inhaalde dat er geflitst werd. En IK kreeg de bekeuring. De foto sturen ze nooit mee natuurlijk. Dus die kan ik hier niet plaatsen.
Laat maar, dom idee om hier advies te vragen.
Doe dat, het is echt waar. Jeetje wat stom om hier die vraag te stellen. Ik woon hier mn leven lang, die flitspaal staat er al mn levenlang en ik rijd altijd minder dan 50 erlangs. Ik werd daar die dag ingehaald door een snelle motor en nu krijg ik een boete. Dat is de realiteit.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:36 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
O, vast wel. Maar ik durf er een levensverzekering op af te sluiten dat de verzonnen motorrijder in het gelogen betoog van TS ruim minder hard reed dan 200 km p/u.
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je de foto niet gehad hebt, hoe weet je dan dat die motorrijder niet op de foto staat?
Lijkt me logisch dan, omdat ik de boete krijg en ij niet waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je de foto niet gehad hebt, hoe weet je dan dat die motorrijder niet op de foto staat?
TS heeft zich speciaal geregistreerd om te klagenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:42 schreef MartineMila het volgende:
Ja lekker, hele fijne reacties. Daar vraag ik niet om. Ik zet hier echt niet iets neer omdat het een smoes is natuurlijk. Ik heb me speciaal nu geregistreerd om die vraag te stellen, dus ik hoef geen reacties als: lekker smoes. Het is echt waar. Ik reed gewoon 50, de boete zegt 75 km/h
Kijk, ik zet een smoes hier echt niet neer, ik moet gewoon weten wat ik hiermee kan doen. Het was een motorrijder die mij zo asociaal inhaalde dat er geflitst werd. En IK kreeg de bekeuring. De foto sturen ze nooit mee natuurlijk. Dus die kan ik hier niet plaatsen.
Laat maar, dom idee om hier advies te vragen.
maar je zegt dat de motorrijder niet op de foto staat. maar je hebt de foto niet gehad. dat vind ik raar, want hoe weet je dat dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:44 schreef MartineMila het volgende:
[..]
Doe dat, het is echt waar. Jeetje wat stom om hier die vraag te stellen. Ik woon hier mn leven lang, die flitspaal staat er al mn levenlang en ik rijd altijd minder dan 50 erlangs. Ik werd daar die dag ingehaald door een snelle motor en nu krijg ik een boete. Dat is de realiteit.
Serieus? Ik ben ik niet om te klagen, maar om te kijken of er mensen zijn die weten wat ik hiermee kan doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TS heeft zich speciaal geregistreerd om te klagen
TS overtuigt niet echt met "het is geen smoes"
TS snapt niet dat ze de foto ook op kan vragen
Maar; serieus?
het is gebruikelijk dat als je twijfelt en protest aan wil tekenen dat je dan de foto opvraagt, en aangezien jij zei dat de motorrijder niet op de foto staat dacht ik dat je dat al gedaan had, sorry.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:45 schreef MartineMila het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dan, omdat ik de boete krijg en ij niet waarschijnlijk.
De foto opvragen en je ogen gebruiken. Ze kunnen niet zomaar "iemand anders flitsen". Hoe weet je trouwens dat die motorrijder niet op de foto staat?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:47 schreef MartineMila het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben ik niet om te klagen, maar om te kijken of er mensen zijn die weten wat ik hiermee kan doen.
nou je verhaal is gewoon ongeloofwaardig want je zegt dat de motor niet op de foto staat, en dat is eigenlijk onmogelijk want daar moet je wel zo ontzettend hard voor rijdenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:46 schreef MartineMila het volgende:
[..]
Hoezo? Is het normaal dat iedereen meteen je een leugenaar noemt hier?
Maak nog wel even die paint van de verkeerssituatie, ik ben best benieuwd naar de verkeerssituatie. Weet je nog wat voor motor het was?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:52 schreef MartineMila het volgende:
OKe, te voorbarig geweest. Sorry. Misschien staat ie er wel op. Maar dat leek me zo uit het blote hoofd niet omdat hij dan logischerwijs de boete zou krijgen. Maar ik zal hem opvragen, bedankt.
Thats all, dat wilde ik weten. Ik ben nog nooit geflitst dus geen idee hoe dat allemaal te werk gaat.
Volgende keer mogen jullie best wat normaler reageren, ik kom hier gewoon met een vraag.
Newbiesquote:Op woensdag 6 april 2011 17:52 schreef MartineMila het volgende:
Volgende keer mogen jullie best wat normaler reageren, ik kom hier gewoon met een vraag.
Ja, jullie zijn zeker al doorgewinterde forummers, hihi! Nee maar als de eerste mijn verhaal al een smoes noemt wordt ik daar niet blij van.quote:
Doe nou geen aannames waardoor je als een leugenaar overkomt.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:01 schreef MartineMila het volgende:
Pff geen idee, zo'n lage haha! Die vent lag er bijna op zegmaar. Geen Harley achtig ding in ieder geval. Een schets? Nou die man haalde mij gewoon in, dus hij was of net naast mij of mij al voorbij. In een bocht, de flitspaal staat in een binnenbocht aan de rechterkant.
Kan het niet zijn dat de motorrijder toch uit beeld kwam doordat hij de buitenbocht nam?
Zeer onwaarschijnlijk zeker?
Nee, redelijk onmogelijk. Als je hem gedetailleerd kan beschrijven dan heb je kans dat ze het kwijtschelden (als hij dan al voor een deel achter je te zien is)quote:Op woensdag 6 april 2011 18:01 schreef MartineMila het volgende:
Pff geen idee, zo'n lage haha! Die vent lag er bijna op zegmaar. Geen Harley achtig ding in ieder geval. Een schets? Nou die man haalde mij gewoon in, dus hij was of net naast mij of mij al voorbij. In een bocht, de flitspaal staat in een binnenbocht aan de rechterkant.
Kan het niet zijn dat de motorrijder toch uit beeld kwam doordat hij de buitenbocht nam?
Zeer onwaarschijnlijk zeker?
Ik denk dat er geen motorrijder te zien is op de foto en het topic straks naar TRU verplaatst kan wordenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, redelijk onmogelijk. Als je hem gedetailleerd kan beschrijven dan heb je kans dat ze het kwijtschelden (als hij dan al voor een deel achter je te zien is)
Zag hij er ongeveer zo uit?:
[ afbeelding ]
Ik zeg 98%quote:Op woensdag 6 april 2011 18:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen motorrijder te zien is op de foto en het topic straks naar TRU verplaatst kan worden
Ik zou de boete eerst betalen en dan de foto opvragen. Ik heb ook eens foto opgevraagd en toen bleek dat het kenteken niet volledig op de foto stond, alleen de eerste paar cijfers/letters. Klacht ingediend en ik heb het geld later teruggekregen. (ik was trouwens wel degene op de fotoquote:Op woensdag 6 april 2011 17:52 schreef MartineMila het volgende:
OKe, te voorbarig geweest. Sorry. Misschien staat ie er wel op. Maar dat leek me zo uit het blote hoofd niet omdat hij dan logischerwijs de boete zou krijgen. Maar ik zal hem opvragen, bedankt.
Thats all, dat wilde ik weten. Ik ben nog nooit geflitst dus geen idee hoe dat allemaal te werk gaat.
Als het kenteken niet volledig op de foto heeft gestaan, heeft men nooit je adres kunnen achterhalen. Dikke bullshit dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:45 schreef eight het volgende:
[..]
Ik zou de boete eerst betalen en dan de foto opvragen. Ik heb ook eens foto opgevraagd en toen bleek dat het kenteken niet volledig op de foto stond, alleen de eerste paar cijfers/letters. Klacht ingediend en ik heb het geld later teruggekregen. (ik was trouwens wel degene op de foto)
Nee, ze heeft een boete gehad van ¤ 200, ofwel een snelheidsovertreding van 30 km.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:31 schreef MaLo het volgende:
Sowieso, welke motorrijder rijdt 200 binnen de bebouwde kom (je zegt dat jij 50 reed dus ik neem niet aan dat je op de snelweg reed)
Overigens zijn wij ook wel eens geflitst toen we 150 op de snelweg reden; op het moment van flitsen werden we echter ingehaald door iemand die 160-170 reed. Dus gezellig samen op de foto. Nooit een bekeuring van gezien, dus dan zullen ze idd de andere baan geflitst hebben.
De standaard boete is dan ¤ 152, of er moeten wegwerkzaamheden zijn, dan is deze ¤ 207.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:42 schreef MartineMila het volgende:
Foto kun je opvragen.quote:Kijk, ik zet een smoes hier echt niet neer, ik moet gewoon weten wat ik hiermee kan doen. Het was een motorrijder die mij zo asociaal inhaalde dat er geflitst werd. En IK kreeg de bekeuring. De foto sturen ze nooit mee natuurlijk. Dus die kan ik hier niet plaatsen.
quote:Laat maar, dom idee om hier advies te vragen.
Geef dan ook duidelijk aan wat je wel of niet gedaan hebt.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:52 schreef MartineMila het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:30 schreef starla het volgende:
Wat een idioten hier zeg die TS meteen uitmaken voor een leugenaar. We weten allemaal dat er wel eens dingen misgaan, maar daar houden we voor puur het zeiken even geen rekening mee.
Das een leugen.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:19 schreef MartineMila het volgende:
Maar IK ben met die snelheid geflitst, maar de motorrijder staat niet op de foto.
Wat nu?
Doe niet zo dom, als de motorrijder inhaalde en zij geflitst werd staat die motorrijder ook op de foto. Maar zij zegt dat de motorrijder niet op de foto staat TERWIJL ZE DIE FOTO NIET EENS GEZIEN HEEFT, vind je het gek dat ze dan voor leugenaar uitgemaakt wordt.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:30 schreef starla het volgende:
Wat een idioten hier zeg die TS meteen uitmaken voor een leugenaar. We weten allemaal dat er wel eens dingen misgaan, maar daar houden we voor puur het zeiken even geen rekening mee.
Zijn we die ongelukkige man vergeten die zijn auto naast de weg had geparkeerd terwijl mensen op die weg te hard reden? Cameraatje verkeerd afgesteld waardoor zijn stilstaande auto de hele dag geflitst werd. Kreeg ie een boete op de mat van tigduizend euro.
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:30 schreef starla het volgende:
Zijn we die ongelukkige man vergeten die zijn auto naast de weg had geparkeerd terwijl mensen op die weg te hard reden? Cameraatje verkeerd afgesteld waardoor zijn stilstaande auto de hele dag geflitst werd. Kreeg ie een boete op de mat van tigduizend euro.
Kun je die foto niet opvragen obv de WOS, of hoe heet dat ? Dan moeten ze binnen een vastgestelde termijn reageren. Zijn ze te laat dan kun je een geldboete bij ze claimen. Met ene beetje mazzel dekt dat de boete...quote:Op woensdag 6 april 2011 19:15 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Laten we dan ook even volledig advies geven: maak direct bezwaar. Vertel van de motorrijder en vraag de foto's op. Die foto's krijg je sowieso en als daar dan een motorrijder op staat heb je kans dat je bezwaar direct wordt toegewezen.
Zo niet, moet je het voor laten komen.
Als je wacht met bezwaar maken tot je de foto's hebt, dan loop je het risico dat de bezwaartermijn verstrijkt voor je antwoord hebt.
Staat er geen motorrijder op, dan gaat u direct terug naar reactie 1.
In dat verhaal merkt de flitspaal de motor niet op. Dus moet iets anders te hard rijden om voor een trigger te zorgen indien er geflitst is.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef reeleezee1 het volgende:
Iedereen loopt nu wel te roepen dat ie onzin uitkraamt.
maar je hoort toch vaker dat Nieuwe motoren storingen geeft bij sommige flitspalen.
http://www.volkskrant.nl/(...)voor-flitspaal.dhtml
Nadat ik die foto had gezien vond ik het ook vreemd dat ze mijn gegevens konden achterhalen. Ik was toen op 10 km van mijn woonplaats geflits. Het enige wat ik mij kan bedenken is dat ze gegokt hebben door de halve kentekenplaat en het type auto in hun systeem in te voeren en zo gekeken hebben wie in aanmerking komt en in de buurt woont.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:59 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als het kenteken niet volledig op de foto heeft gestaan, heeft men nooit je adres kunnen achterhalen. Dikke bullshit dus.
Dat zijn roodlicht detectie lussen, radarpalen hebben daar geen last vanquote:Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef reeleezee1 het volgende:
Iedereen loopt nu wel te roepen dat ie onzin uitkraamt.
maar je hoort toch vaker dat Nieuwe motoren storingen geeft bij sommige flitspalen.
http://www.volkskrant.nl/(...)voor-flitspaal.dhtml
Pfff kijk, ik ben nog nooit geflitst, die ene keer wel dus ik weet het nog ja. Jeetje zeg.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:23 schreef Fireblast het volgende:
TS weet na 2 maanden nog precies waar, door wie en met welke snelheid hij is ingehaald.
In de bekeuring staat altijd het overschreden bedrag, dus ja ik weet hoe hard de motor reedt.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:23 schreef Fireblast het volgende:
TS weet na 2 maanden nog precies waar, door wie en met welke snelheid hij is ingehaald.
Klopt dat wel? Ik zou helemaal niks betalen, ze seponeren (of het mag heten) de zaak maar. Ik ben ooit eens geflitst voor rijden door rood licht, alleen was dit om een ambulance door te laten. Brief gestuurd en heb nooit hoeven betalen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:42 schreef MartineMila het volgende:
[..]
Pfff kijk, ik ben nog nooit geflitst, die ene keer wel dus ik weet het nog ja. Jeetje zeg.
Nou mensen, ik heb gebeld, de foto is opgevraagd en door de medewerker direct bekeken. Het is hun fout, hebben ze direct toegegeven. Wat mijn fout is, is dat de moter er WEL opstond terwijl ik zei van niet. Dat geef ik toe, mijn fout.
Hij stond er dus op, maar omdat de motor geen kenteken van voren heeft, is de boete naar de enige zichtbare kentekenhouder gegaan op de foto, en dat ben ik.
De excuses zijn aangeboden. Ik moet even betalen en dan kan ik het weer terugkrijgen.
bedankt voor de tips, en de rest zal ik maar negeren.
Reedtquote:Op donderdag 7 april 2011 15:43 schreef MartineMila het volgende:
[..]
In de bekeuring staat altijd het overschreden bedrag, dus ja ik weet hoe hard de motor reedt.
Ik geef je hier wel gelijk in. Fok = Fok niet meerquote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef MartineMila het volgende:
typefout, whatever als er niks anders is om over te zeiken doen we maar daarover.
Ik heb jullie laten weten, ik dank de serieuze mensen voor de tips en meer heb ik niet nodig.
Zal hier in ieder geval niet meer voor de lol terugkomen want de sfeer is hier eeehmmm zeer laag. Maar voor jullie misschien normaal?
Als zelf een moderator zich erin mengt, fijne dag;)
Graag gedaanquote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef MartineMila het volgende:
typefout, whatever als er niks anders is om over te zeiken doen we maar daarover.
Ik heb jullie laten weten, ik dank de serieuze mensen voor de tips en meer heb ik niet nodig.
Zal hier in ieder geval niet meer voor de lol terugkomen want de sfeer is hier eeehmmm zeer laag. Maar voor jullie misschien normaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet overdrijven hoor. Er zijn genoeg subfora van FOK! waar je wel gewaardeerd en gerespecteerd wordt.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef MartineMila het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |