Het is dat jij het zegtquote:
Helaas, geloof me, ze zijn erquote:Op woensdag 6 april 2011 16:31 schreef MaLo het volgende:
Sowieso, welke motorrijder rijdt 200 binnen de bebouwde kom
Logisch!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:31 schreef MaLo het volgende:
Sowieso, welke motorrijder rijdt 200 binnen de bebouwde kom (je zegt dat jij 50 reed dus ik neem niet aan dat je op de snelweg reed)
Overigens zijn wij ook wel eens geflitst toen we 150 op de snelweg reden; op het moment van flitsen werden we echter ingehaald door iemand die 160-170 reed. Dus gezellig samen op de foto. Nooit een bekeuring van gezien, dus dan zullen ze idd de andere baan geflitst hebben.
motorbloempjequote:
O, vast wel. Maar ik durf er een levensverzekering op af te sluiten dat de verzonnen motorrijder in het gelogen betoog van TS ruim minder hard reed dan 200 km p/u.quote:
Oh god, ik voel me nu net zo blonT als ik benquote:
tenzij het een..quote:Op woensdag 6 april 2011 16:42 schreef Silven het volgende:
Dat ding flitst het object waardoor hij getriggert wordt. Motor MOET dus op de foto staan.
Ninja-edit op de flitsfotoquote:Op woensdag 6 april 2011 16:45 schreef motorninja het volgende:
[..]
tenzij het een..
*tromgeroffel*
motorninja was
als je de foto niet gehad hebt, hoe weet je dan dat die motorrijder niet op de foto staat?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:42 schreef MartineMila het volgende:
Ja lekker, hele fijne reacties. Daar vraag ik niet om. Ik zet hier echt niet iets neer omdat het een smoes is natuurlijk. Ik heb me speciaal nu geregistreerd om die vraag te stellen, dus ik hoef geen reacties als: lekker smoes. Het is echt waar. Ik reed gewoon 50, de boete zegt 75 km/h
Kijk, ik zet een smoes hier echt niet neer, ik moet gewoon weten wat ik hiermee kan doen. Het was een motorrijder die mij zo asociaal inhaalde dat er geflitst werd. En IK kreeg de bekeuring. De foto sturen ze nooit mee natuurlijk. Dus die kan ik hier niet plaatsen.
Laat maar, dom idee om hier advies te vragen.
Doe dat, het is echt waar. Jeetje wat stom om hier die vraag te stellen. Ik woon hier mn leven lang, die flitspaal staat er al mn levenlang en ik rijd altijd minder dan 50 erlangs. Ik werd daar die dag ingehaald door een snelle motor en nu krijg ik een boete. Dat is de realiteit.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:36 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
O, vast wel. Maar ik durf er een levensverzekering op af te sluiten dat de verzonnen motorrijder in het gelogen betoog van TS ruim minder hard reed dan 200 km p/u.
quote:Op woensdag 6 april 2011 17:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je de foto niet gehad hebt, hoe weet je dan dat die motorrijder niet op de foto staat?
Lijkt me logisch dan, omdat ik de boete krijg en ij niet waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je de foto niet gehad hebt, hoe weet je dan dat die motorrijder niet op de foto staat?
TS heeft zich speciaal geregistreerd om te klagenquote:Op woensdag 6 april 2011 17:42 schreef MartineMila het volgende:
Ja lekker, hele fijne reacties. Daar vraag ik niet om. Ik zet hier echt niet iets neer omdat het een smoes is natuurlijk. Ik heb me speciaal nu geregistreerd om die vraag te stellen, dus ik hoef geen reacties als: lekker smoes. Het is echt waar. Ik reed gewoon 50, de boete zegt 75 km/h
Kijk, ik zet een smoes hier echt niet neer, ik moet gewoon weten wat ik hiermee kan doen. Het was een motorrijder die mij zo asociaal inhaalde dat er geflitst werd. En IK kreeg de bekeuring. De foto sturen ze nooit mee natuurlijk. Dus die kan ik hier niet plaatsen.
Laat maar, dom idee om hier advies te vragen.
maar je zegt dat de motorrijder niet op de foto staat. maar je hebt de foto niet gehad. dat vind ik raar, want hoe weet je dat dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:44 schreef MartineMila het volgende:
[..]
Doe dat, het is echt waar. Jeetje wat stom om hier die vraag te stellen. Ik woon hier mn leven lang, die flitspaal staat er al mn levenlang en ik rijd altijd minder dan 50 erlangs. Ik werd daar die dag ingehaald door een snelle motor en nu krijg ik een boete. Dat is de realiteit.
Serieus? Ik ben ik niet om te klagen, maar om te kijken of er mensen zijn die weten wat ik hiermee kan doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TS heeft zich speciaal geregistreerd om te klagen
TS overtuigt niet echt met "het is geen smoes"
TS snapt niet dat ze de foto ook op kan vragen
Maar; serieus?
het is gebruikelijk dat als je twijfelt en protest aan wil tekenen dat je dan de foto opvraagt, en aangezien jij zei dat de motorrijder niet op de foto staat dacht ik dat je dat al gedaan had, sorry.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:45 schreef MartineMila het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dan, omdat ik de boete krijg en ij niet waarschijnlijk.
De foto opvragen en je ogen gebruiken. Ze kunnen niet zomaar "iemand anders flitsen". Hoe weet je trouwens dat die motorrijder niet op de foto staat?quote:Op woensdag 6 april 2011 17:47 schreef MartineMila het volgende:
[..]
Serieus? Ik ben ik niet om te klagen, maar om te kijken of er mensen zijn die weten wat ik hiermee kan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |