Michael Caine en George Michael idem dito. Alhoewel die laatste spijt krijg en weer terug ging en inmiddels de helft van zijn poen heeft weggegeven las ik laatstquote:Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
Wat klinkt Phil Collins plots slecht nu ik weet dat die gierige flikker Engeland is ontvlucht vanwege de belasting.
Nee, niet Michael Cainequote:Op woensdag 6 april 2011 20:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Michael Caine en George Michael idem dito. Alhoewel die laatste spijt krijg en weer terug ging en inmiddels de helft van zijn poen heeft weggegeven las ik laatst
Phil Collins is zeik muziek.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
Wat klinkt Phil Collins plots slecht nu ik weet dat die gierige flikker Engeland is ontvlucht vanwege de belasting.
Want Jezus, hij houdt van mij en ik weet dat het waar isquote:
Briljant nummer. Geeft ook even de dubbele moraal van die priesters mooi aan. "She doesnt know about my girlfriend, or the man i met last night"quote:Op woensdag 6 april 2011 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want Jezus, hij houdt van mij en ik weet dat het waar is
En waarom zou dat verkeerd zijn?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
Land of Confusion is ook een briljante plaat.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Briljant nummer. Geeft ook even de dubbele moraal van die priesters mooi aan. "She doesnt know about my girlfriend, or the man i met last night"
Uuhm, daarom misschien.quote:
Daarom is geen redenquote:
Pfff, tot ...but seriously was het fenomenaal. Als solo-artiest daarna bagger tot aan Going Back van vorig jaar.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
Phil Collins heeft geen goede muziek.
Zonder gekheid, vind het gewoon een zwaktebod. Vind het ook niet zozeer 'verkeerd', maar gewoon een beetje idioot.quote:
Godverdomme, wat is dat slechte muziek. Ga ik het nog luisteren ook.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want Jezus, hij houdt van mij en ik weet dat het waar is
Ik vind z'n muziek te timide, geen ritme, niks niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Pfff, tot ...but seriously was het fenomenaal. Als solo-artiest daarna bagger tot aan Going Back van vorig jaar.
Jij luistert toch liever Tarken?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind z'n muziek te timide, geen ritme, niks niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |