quote:
Misschien zelfs het jaar.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:14 schreef Tem het volgende:
Kan deze opgaan voor het meest domme topic van de maand?
Pak rondhangmoeders aan.
quote:
Sinds wanneer komt een universiteit met zulk soort regelsquote:Op woensdag 6 april 2011 17:39 schreef eriksd het volgende:
350 woorden per pagina. Om dat te bereiken moet je dan zo'n enorme regelafstand invoeren.
Wat je al niet kunt bereiken met alinea'squote:Op woensdag 6 april 2011 17:39 schreef eriksd het volgende:
350 woorden per pagina. Om dat te bereiken moet je dan zo'n enorme regelafstand invoeren.
Dat is wel verrekte weinig ja. Ik heb geleerd dat een pagina ruwweg 500 woorden bevat, bij regelafstand 1,5. En proberen niet meer dan 2 á 3 alinea's per pagina te hebben.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:39 schreef eriksd het volgende:
Duh, 3 alinea's heb ik als eigen stelregel. Ik kan ook wel vrij vlot schrijven en dan vind ik dit soort regels alleen maar onzin.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat je al niet kunt bereiken met alinea'sWel rare regel overigens.
Natuurlijk. Je moet altijd zoveel mogelijk hengeltjes uitwerpen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:47 schreef Picchia het volgende:
Als je nog met iemand date, dan mag je je tegelijkertijd nog oriënteren op alternatieven hè?
Ik ben meer van de visnetten.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je moet altijd zoveel mogelijk hengeltjes uitwerpen.
Met af en toe je harpoen afvuren zeker?quote:
Kun je beter met fuiken werken, dan krijg je eerder wat je wilt.quote:
En regelmatig botsen tegen een ijsschots.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met af en toe je harpoen afvuren zeker?
Natuurlijk. Echter wel zo netjes om je eerste vis vrij te laten voor je een nieuwe binnenhaalt. Niet van twee walletjes tegelijk vissen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:47 schreef Picchia het volgende:
Als je nog met iemand date, dan mag je je tegelijkertijd nog oriënteren op alternatieven hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |