Beetje vreemde zin.quote:
Geen telegraaf-kop, neequote:
"Dambrander brandt op op Dam".quote:
Mijns inziens had er nog een -e achter brandend gemogen.quote:
"Lijdzaam protest op de dam tegen de hoge benzineprijzen"quote:Op woensdag 6 april 2011 13:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijns inziens had er nog een -e achter brandend gemogen.
Damschreeuwer blijkt licht ontvlambaar.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"Lijdzaam protest op de dam tegen de hoge benzineprijzen"
Verhit protest op de Dam.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Damschreeuwer blijkt licht ontvlambaar.
Maffe marathon loopt uit de hand.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef GSbrder het volgende:
De shit hits the fan trouwens in Portugal (financieel dan).
Maak je geen zorgen, dat gaan ze weer op z'n Keynes oplossen en dan kunnen we het over 10 jaar weer overdoen.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:41 schreef GSbrder het volgende:
De shit hits the fan trouwens in Portugal (financieel dan).
Je had de docu 'Het jaar dat de euro valt' moeten kijken. Dit is juist een nachtmerrie-scenario voor eurosceptici zoals jij. Crises in landen als Portugal en Ierland zullen verdere politieke eenwording van de EU enkel versnellen.quote:
Uiteraard. Zo werkt de politiek nu eenmaalquote:Op woensdag 6 april 2011 13:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, dat gaan ze weer op z'n Keynes oplossen en dan kunnen we het over 10 jaar weer overdoen.
Bedoelde het ook cynisch.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je had de docu 'Het jaar dat de euro valt' moeten kijken. Dit is juist een nachtmerrie-scenario voor eurosceptici zoals jij. Crises in landen als Portugal en Ierland zullen verdere politieke eenwording van de EU enkel versnellen.
Ja, dat snap ik. Maar ik dacht je nep-juichte in de veronderstelling dat de EU in elkaar gaat klappen.quote:
Nee, meer een cynisch gebruik van het volkslied dat Europa hoort te beschrijven "Joy".quote:Op woensdag 6 april 2011 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar ik dacht je nep-juichte in de veronderstelling dat de EU in elkaar gaat klappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen id hoe spoilers werken.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Inderdaad jaquote:Op woensdag 6 april 2011 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
Gezellig de handen in de zak en dan toekijken.
Die man op de 2e foto heeft het wel goed bekeken, lompe boer.
New Kids-volkquote:Op woensdag 6 april 2011 13:55 schreef eriksd het volgende:
http://www.zie.nl/video/a(...)-de-Dam/m1gz2iqfhofm
En nog een filmpje ook. Lang leve het internet
Dat dacht die man met z'n handen in de zakken ook.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom maken ze die man uit? Hij heeft zichzelf toch vrijwillig in de fik gezet, laat hem dan lekker branden.
Geen idee, zo duurt het alleen maar langer voor 'm.quote:Op woensdag 6 april 2011 13:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom maken ze die man uit? Hij heeft zichzelf toch vrijwillig in de fik gezet, laat hem dan lekker branden.
Dan zie ik toch liever een brandende vent voorbij rennen.quote:
Jij hebt er behoefte aan dat te zien?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:58 schreef Voorschrift het volgende:
Inderdaad, waarom doen sexy mannen dat nooit.
Behoefte is een groot woord.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij hebt er behoefte aan dat te zien?
Ik ben blij dat je op verzoek mijn privé foto hebt verwijdertquote:Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij hebt er behoefte aan dat te zien?
Omdat ze niveau hebben?quote:Op woensdag 6 april 2011 13:58 schreef Voorschrift het volgende:
Inderdaad, waarom doen sexy mannen dat nooit.
Ach wie weet, genoeg aantrekkelijke mannen die volkomen achterlijk zijn.quote:
Owkeej... van die handel weet jij meer dan ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach wie weet, genoeg aantrekkelijke mannen die volkomen achterlijk zijn.
Schoonheid zit dan ook van binnen... volgens lelijke mensenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:30 schreef Voorschrift het volgende:
Och met vrouwen net zo, genoeg knappe vrouwen die zo achterlijk zijn als het achterste van een koe. Niemand zal 't erg vinden als ze topless over straat rennen, maar meer ook niet.
Jaloerse lelijkerds en bejaarden uitgezonderd uiteraard, die hebben altijd wat te klagen over knappe mensen.
Genoeg "mooie" mensen dan, maar die mogen van mij de kleren aan houden.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Schoonheid zit dan ook van binnen... volgens lelijke mensen
Euhm, ik zit nu even met mezelf overhoop. Ik wil je graag gelijk geven uit moralistisch standpunt, maar iets zegt me wat anders.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Genoeg "mooie" mensen dan, maar die mogen van mij de kleren aan houden.
Verlicht ons.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Euhm, ik zit nu even met mezelf overhoop. Ik wil je graag gelijk geven uit moralistisch standpunt, maar iets zegt me wat anders.
Inkoppertjes weinig ervaring mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |