niet helemaal zeker dus. Nou ja, hopen dat 't allemaal prima verlooptquote:Op woensdag 6 april 2011 12:44 schreef IrishBastard het volgende:
3 maanden, met kans op verlenging (of verkorting).
Ondanks de grijze lucht vanochtend vertrouwde ik toch op mijn zelfde mobieltje, en hij had gelijk, het is nu lekker zonnig!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
Over het weer gesproken, mijn mobieltje (en geen gsm, Sander) had het volgens mij toch echt mis.
Inmiddels heeft die van mij ook weer gelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 15:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ondanks de grijze lucht vanochtend vertrouwde ik toch op mijn zelfde mobieltje, en hij had gelijk, het is nu lekker zonnig!Of de 20 graden al aangetikt is weet ik niet maar het begint in elk geval de goede kant op te gaan
Zelfs ik hield het niet droog...quote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ps. I love you op tv
Toch binnenkort maar eens downen want we gaan nu slapen.. Maar wat een emotionele film is dat zegZat na een half uur al te janken
en het ergste is dat ik hem al eens gezien heb
dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 7 april 2011 10:49 schreef Mikkie het volgende:
Vesters schijnt goed te zijn! Fijne verjaardag mobli!
*de zomerquote:Op donderdag 7 april 2011 13:29 schreef IrishBastard het volgende:
Chill, net te horen gekregen dat ik eventueel fulltime zou kunnen werken van het zomer. Mocht de 3000 euro regeling er doorkomen is er dus nog hoopKan ik mooi een maandje fiks aan de bak, en het meerendeel binnen halen
Sorry ik kan daar echt niks zinnigs over zeggenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
Yash, jij bent toch een bazen rechtenstudente? Wat is jouw mening over het volgende: Wet bewaarplicht telecommunicatiegegevens ?
Bekend probleem.......quote:Op donderdag 7 april 2011 17:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Shit, vergeten de oven aan te zetten dus nu is het eten wat ik wilde eten niet op tijd klaar.. Naja dan maar brood eten
Mooi is dat jaquote:Op donderdag 7 april 2011 18:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gastcollege van een of andere vage limburger die onverstaanbaar mompeltHendig.
Wat heb je nu weer gedaan?quote:
Goed bezig! Altijd fijn, zoiets achter de hand hebbenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:29 schreef IrishBastard het volgende:
Chill, net te horen gekregen dat ik eventueel fulltime zou kunnen werken van het zomer. Mocht de 3000 euro regeling er doorkomen is er dus nog hoopKan ik mooi een maandje fiks aan de bak, en het meerendeel binnen halen
BHV is dan ook echt peanutsquote:Op donderdag 7 april 2011 13:39 schreef Dupje het volgende:
Vanochtend bhv cursus gehad (brandje geblust en ontruimen met peuters geobserveerd) en zo naar werk. En dan vanavond door naar t zuiden omdat ik morgen ochtend training geef in een justitiele jeugdinrichting onder Maastricht. Drukdruk!
Hee, daar was ik ook vanavond! Lang geleden, maar was wel toe aan ontspanningquote:
Bazennummerquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
Nein man, ich will noch nicht gehen
Ich will noch ein bisschen tanzen
Komm schon, alter
Ist doch noch nicht so spát
Lass uns noch ein bisschen tanze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
SOG SOG SOG
laatste uurtje leren deze week..SOG is cool, tot je bij je tentamen zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, en helemaal niet meer als je een HER moet doen.. Maar dat zit er voor 1 vak helaas zeker in. Maar daar zit ik weer met 90% vd mensen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
SOG is cool, tot je bij je tentamen zit
Waar staat die brievenbus dan ergens?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:43 schreef morgane het volgende:
Wtf, gisteravond is een automobilist met een aardige vaart tegen de brievenbus gereden voor mijn huis. Heb de knal zelf niet gehoord (zat film te kijken met het geluid hard), maar zag ineens allemaal mensen en politie buiten op de stoep staan. Kerel was waarschijnlijk onder invloed van het een of ander. Zo maak je nog eens wat mee
ik ben daar smiddags voorbij gereden, savonds sliep ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voordat we gaan oordelen moeten we even rekening mee houden dat elk verhaal twee kanten heeft. Swarmhoer, hoe zit het nu?
Je roes uit op het politiebureau zeker?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben daar smiddags voorbij gereden, savonds sliep ik
Wut, hoe laat dan? Ben toch nog wel ff bezig geweest maar heb niets gezienquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo, was weer gruwelijk rustig aan het waalstrandZal wel niet van lange duur zijn dat we daar kunnen wakeboarden
Ik dacht er nog aan toen ik vanmiddag buiten zat, maar heb verder niks gezien ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo, was weer gruwelijk rustig aan het waalstrandZal wel niet van lange duur zijn dat we daar kunnen wakeboarden
Wij ook niet hoor...quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:57 schreef Mikkie het volgende:
Waarom zit iedereen ineens aan de BBQ en ik niet?
Tsja... tis maar wat je belangrijk vindt hé!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:57 schreef Mikkie het volgende:
Waarom zit iedereen ineens aan de BBQ en ik niet?
quote:
Ik moest werken, ook belangrijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Tsja... tis maar wat je belangrijk vindt hé!
Bottendaal is semi-chique.quote:Op zondag 10 april 2011 01:23 schreef HostiMeister het volgende:
Vanavond volgens mij Cali'stegengekomen, nogal dronken, bottendaal is een awesome wijk vanavond
ik denk niet dat hij heel dronken was...Hij moest vandaag weer om 7 uur op om gezellig 10 km te gaan lopen tussen bemmel en lent ofzo!quote:Op zondag 10 april 2011 01:23 schreef HostiMeister het volgende:
Vanavond volgens mij Cali'stegengekomen, nogal dronken, bottendaal is een awesome wijk vanavond
quote:Op zondag 10 april 2011 10:35 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, die HAN loop is vandaag, da's waar ook
als ik uit mezelf wakker word dan is het vaak al middagquote:Op zondag 10 april 2011 10:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, net alweer een hoorcollege geleerd, toch grappig dat ik iedere keer pas smiddags begin terwijl ik merk dat als ik uit mezelf wakker word en dan vrijwel meteen een boek pak ik altijd veel sneller lees
quote:Op zondag 10 april 2011 11:05 schreef Swine het volgende:
Iemand een idee wat er op de Kapittelweg allemaal aan de hand zou zijn? Staat een vrachtwagen stil, midden op de weg. Verder heeft de politie de weg afgezet en lopen er flink wat mannetjes in gele pakken overal. Bij station Heyendaal, op de kruising kapitte/heyendaal..
Het merendeel lijkt zich voor de HAN af te spelen, maar dat kan ik niet zien
quote:Op zondag 10 april 2011 10:35 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, die HAN loop is vandaag, da's waar ook
Verkeersregelaars zoals het er nu uitzietquote:Op zondag 10 april 2011 11:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar waarom zouden er dan mannen in gele pakken rondlopen?
Sow!quote:
De Appie to go is de hele dag open hèquote:Op zondag 10 april 2011 12:16 schreef swarmahoer het volgende:
nog 4 uur hongerlijdengelukkig heb ik gister nog brood gekocht met mn heldere geest
10 jaar te oud voor een priester!quote:Op zondag 10 april 2011 12:51 schreef Swine het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1436551/0dd88774/kate_upton.html
Wow
En voor een priester ook van het verkeerde geslacht toch?quote:Op zondag 10 april 2011 12:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
10 jaar te oud voor een priester!
Alsof dat wat uitmaakt!quote:Op zondag 10 april 2011 13:00 schreef Swine het volgende:
[..]
En voor een priester ook van het verkeerde geslacht toch?
Verder, perfect voor mij! Naast beetje onbereikbaar enzo
Ik zal d'r straks eens gaan bellen dan.quote:Op zondag 10 april 2011 13:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt!
Onbereikbaar? Niemand is onbereikbaar!
heb je al een hotel uitgezocht voor de laatste week budapest? en bleef onze drieletterige vriend nu wel of niet die laatste weekquote:Op zondag 10 april 2011 13:06 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik zal d'r straks eens gaan bellen dan.![]()
Nu eerst maar even stoer spieren kweken met boulderen!![]()
Lekker gezellig...alleen!
waar was je donderdag?quote:
Overal maar niet in v. Buren.quote:
minus de kansspelbelasting.quote:Op zondag 10 april 2011 23:31 schreef Mikkie het volgende:
Bekijk het positief: hij gaat met 135k meer naar huis dan waarmee hij kwam.
Het is toch een grasmaaier en geen paardenbloemenmaaiert?quote:Op maandag 11 april 2011 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha er zat hier net een glurend vogeltje op de vensterbankIedere keer zo met dat koppie er boven uit en naar binnen kijken enzo
En IB had hier gister grasgemaait en nu staan er ineens best veel paardenbloemen, ook vaag, blijkbaar overleven die de grasmaaier
Leren moet je toch, kun je niet gewoon doorknallen en dan na 6 juni er vanaf zijn?quote:Op maandag 11 april 2011 12:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lekker druk bezig dus Cali!
Hoe gingen de tentamens voor je gevoel?
Ik heb nog een soort van dilemma, kan een tentamen 16 mei doen of 20 juni.. De laatste was de originele datum maar voor de afstudeerders hebben ze ook een eerdere mogelijkheid gecreeerd.. Maar als ik hem dus 16 mei ga doen ben ik over twee weken weer als een malle aan het leren.. En ik moet voor dat vak nog best veel uitzoeken.. Ook vind ik het ook wel een keer lekker om een maandje niet te leren.. (Heb tot nu toe iedere maand een tentamen gehad) Maar waarschijnlijk ga ik in juni denken van had ik hem nu maar alvast gedaan.. (heb 6 juni nog een tentamen)
Welkom in mijn wereld. Ik ga nu naar de Molenstraatquote:Op maandag 11 april 2011 13:33 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm. Ik zit hier echt weer een geplande studiemiddag te verprutsen..
Iedereen wil 'dat lelijk ding wat die sukkels in 024 100.000 euro heeft gekost' toch komen checken. Dat is hendig veel ijsjes en frietjes verkopen jonguh.quote:Op maandag 11 april 2011 15:24 schreef IrishBastard het volgende:
Wtf, hoe kun je zo'n konijn koppelen aan werkgelegenheid
Daar heb ik vanmiddag ook even gezeten, anderen hadden al een plekje geregeld. Weet meteen weer waarom ik er amper kom: slechte service, vette glazen. Dikke bagger.quote:Op maandag 11 april 2011 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld. Ik ga nu naar de Molenstraat.
quote:NIJMEGEN - Voetgangers die bij de Nijmeegse Daalseweg De Heydenijckstraat mogen oversteken, worden daar sinds kort op prikkelende wijze op gewezen. Het groene licht toont geen wandelend mannetje, maar twee figuurtjes die elkaar liefhebben. Bij de gemeente Nijmegen tasten ze in het duister over de herkomst van de afbeeldingen, die inmiddels op een handjevol verkeerslichten in de buurt zijn aangetroffen.
De grappenmaker is grondig te werk gegaan: de kunststof sjablonen aan de binnenzijde van het glas zijn weggehaald en 'verbouwd', aldus een woordvoerster. Er hebben al mensen geklaagd en de boel wordt weer gerepareerd.
Ook het rode licht heeft overigens een verrassing in petto: het bekende stoplichtmannetje verkeert momenteel in duidelijke staat van opwinding.
quote:
http://maps.google.nl/map(...)7ZQyg&cbp=12,45,,0,0quote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
waarom niet godverdomme een grotere afbeelding, nu weet ik nog niet welke plaats t is
quote:
Negeren die vermoeidheid en gewoon aan de bak. Slapen komt vanavond wel weerquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
GoedemorgenTof morgane
Ik moest vandaag eindelijk smiddags werken maar had gisteravond bedacht dat qua leerwerk sochtends waarschijnlijk beter zou zijn.. En nu heb ik natuurlijk vannacht hartstikke kut geslapen en zoiets van aaaaaaaaaaaaaaahhh bed..Naja nu zo gewoon naar werk en dan anders daarna maar een dutje doen als het dan nog nodig is.
Daar kom je goed weg hee! Wel fijn dat goed gedrag nog eens beloond wordtquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:35 schreef morgane het volgende:
Jaaa!! Ik kan dit jaar toch nog mijn bachelor halen. Ik had voor m'n herkansing net een onvoldoende en alles moet een 5,6 zijn. Maar voordat ik die herkansing gemaakt had, had de administratie mij per ongeluk al studiepunten toegekend. Heb ik al eens verteld geloof ik. Omdat de docenten het zo eerlijk vinden dat ik de fout toen gemeld had en omdat ik alle schriftelijke opdrachten heel goed gemaakt heb, krijg ik nu toch m'n studiepunten. I haz a happy!!
Sommige mensen werken ook wel eens tijdens werktijdquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:48 schreef IrishBastard het volgende:
Wat een gezellige drukte hier
Zit iedereen heel de dag buiten ofzo?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sommige mensen werken ook wel eens tijdens werktijd
Tja, je kunt dit geen soggen noemen, beter noem je het chillen ten bate van de productiviteit om meltdowns te voorkomenquote:
Ik ben nog druk bezig met SOGquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:48 schreef IrishBastard het volgende:
Wat een gezellige drukte hier
Zit iedereen heel de dag buiten ofzo?
Woggen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, je kunt dit geen soggen noemen, beter noem je het chillen ten bate van de productiviteit om meltdowns te voorkomen
Ik ontwijk het niet, ik laat het even rusten, maar welrg klinkt niet, wellg misschien wel, maar nog steeds niet echt ok.quote:
Idd! WTF?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:29 schreef Dupje het volgende:
Het hagelt het hagelt, de pannetjes worden nat!
Snoeihard.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:29 schreef Dupje het volgende:
De perfecte studiemotivator!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:29 schreef Dupje het volgende:
Er zijn ergere dingen in het leven Mik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:39 schreef Mikkie het volgende:
Altijd leuk voor het plaatwerk van je auto, die hagel
Zoals?quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen in het leven Mik.
Schietpartijen bijvoorbeeld. En wat te denken aan je draadloze muis die leeg is op zondag en geen batterijen in huis hebben.quote:
Inderdaad, alhoewel ik ook barstende koppijn heb dus misschien dadelijk even een dutje doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Negeren die vermoeidheid en gewoon aan de bak. Slapen komt vanavond wel weer.
[..]
Daar kom je goed weg hee! Wel fijn dat goed gedrag nog eens beloond wordt
Punt 1 akkoord, punt 2 is discutabelquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Schietpartijen bijvoorbeeld. En wat te denken aan je draadloze muis die leeg is op zondag en geen batterijen in huis hebben.
Middagdutje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, "even" bijgekomen van werk, nu maar aan de studie
Whehe. Zegeltjes er bij?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:53 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)bras-ontwikkeld.html
*piep* *piep*
Ik dacht meteen aan een verlate 1 april-grap!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:53 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)bras-ontwikkeld.html
*piep* *piep*
Workaround geprobeerd via de studentenportal? Wie weetquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Klote, ik kan overal inloggen @Ru behalve in mijn ru-mail.
Ohnee! Beterschap!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great, ik moest net uit het voor mijn gevoel helemaal niets overgeven..![]()
Überhaupt niks over gehoord, dus neequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Meer mensen hier die toegelaten zijn tot de masterclass van Grunberg?
Binnen of buiten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:24 schreef swarmahoer het volgende:
wtf, een life zangclubje hier? en ja ik zit gewoon thuis
14!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef swarmahoer het volgende:
bij mn buurmeisje ontdek ik, en aan de fietsen te tellen 6 paar boobs exc buurmeisje
Wat hij zegt!quote:
Altijd klote. Die ene was van door rood fietsen, toch? Ga je daar nog iets mee doen? En waar ben je geflitst? Wel een lullige bon dus, kilometerwerk. Die heb ik nou nooitquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:03 schreef IrishBastard het volgende:
Jeuj, 114 euro aan bekeuringen binnenLos van die 78 euro van het rode licht van laatst was er ook een snelheidsovertreding. En denk maar niet dat je dan maar 1 keer administratiekosten hoeft te betalen
Er was zelfs belangstelling van buiten de uni:quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:58 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Überhaupt niks over gehoord, dus neeMaar jij wel?
Nog maar één lange dag in de UB en dan hoef ik er weer even niet heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dus wel. Ik had een stukje geschreven en verzonden, maar toen kreeg ik een foutmelding. Ik dacht nou ja, dan zal het wel. Vandaag kreeg ik een mailtje 'gefeliciteerd, je bent..'
Ja, ik ga wel ff een brief schrijven. Voor die 78 euroquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
[..]
Altijd klote. Die ene was van door rood fietsen, toch? Ga je daar nog iets mee doen? En waar ben je geflitst? Wel een lullige bon dus, kilometerwerk. Die heb ik nou nooit![]()
. En pijnlijk als je twee van die enveloppen ontvangt op één dag
.
Je moet wel gemotiveerd zijn om te winnen. That is: met alleen een brief ga je het niet redden, je moet bereid zijn naar de kantonrechter te gaan ermee. Wil je dat niet, dan zijn die brieven voor 95% zeker verspilde moeitequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel ff een brief schrijven. Voor die 78 euro
Dat is niet eens de moeite waard, want je betaalt ook gewoon griffiekosten daarvoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet wel gemotiveerd zijn om te winnen. That is: met alleen een brief ga je het niet redden, je moet bereid zijn naar de kantonrechter te gaan ermee. Wil je dat niet, dan zijn die brieven voor 95% zeker verspilde moeite.
Met de auto zal het me echt niet gebeuren, die rekening is me iets te hoogquote:Op woensdag 13 april 2011 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik had laatst ook een boete, voor door rood rijden![]()
zo stomik stond voor 't stoplicht, dacht dat 't groen werd, trok op en bam, 186 euro....
![]()
heb noooooit boetes, en dan ineens dit door een stomme fout
Nee dus, vind hem meestal totaal niet grappig en misplaatst arrogant.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik dan de enige persoon hier die Bert visser niet kan uitstaan?
nee hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
Dus als ik volgend jaar m'n bachelor haal, dan krijg ik er niet mee te maken?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:34 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)jaar-uitgesteld.html
Dat ja. Morgen is het debat in ieder geval toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, "op basis van bronnen" eerst officiële bronnen dan geloven.
Inderdaad, das nou precies iets wat ik voor m'n tentamen van morgen aan het leren benquote:Op woensdag 13 april 2011 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
true, dat wel..maargoed, hoop niet dat dit hun 'verzachtende maatregel' is zodat ze het er later alsnog doorheen kunnen rammen....
Denk het niet. Morgen toets en dan kasco. Daarna ga ik niet 2 uur zitten wachten denk ik, en om er voor op en neer te fietsenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
ah, da's altijd fijn
jij/jullie morgen ook op de cockailborrel?
awh, da's klotequote:Op woensdag 13 april 2011 15:44 schreef morgane het volgende:
Verdomme, dikke kans dat ik m'n bachelor alsnog niet kan halen. Ik heb een 4 voor een herkansing waarvan ik vrijwel zeker wist dat ik 'm gehaald had
Eng he? Mensen?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan maar een bejaarde. Het is gewoon kut, wij zijn dat niet gewend hier, we hebben altijd de luxe van stilte en ruimte gehad. En als die kinderen dan naar ons huis gaan staan wijzen en kijken irriteer ik mij daar gewoon aan..
Zeggen ze net ook zo: "Mogen we hier ook komen, owhneee want er staat een paaltje"
Ja uh doos, het is jouw vader die dat paaltje de grond in heeft geslagen.. Niet alsof wij het zo afgezet hebben..
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:44 schreef morgane het volgende:
Verdomme, dikke kans dat ik m'n bachelor alsnog niet kan halen. Ik heb een 4 voor een herkansing waarvan ik vrijwel zeker wist dat ik 'm gehaald had
Da's mooi klotequote:Op woensdag 13 april 2011 15:44 schreef morgane het volgende:
Auw, heel zuurquote:Op woensdag 13 april 2011 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik had laatst ook een boete, voor door rood rijden![]()
zo stomik stond voor 't stoplicht, dacht dat 't groen werd, trok op en bam, 186 euro....
![]()
heb noooooit boetes, en dan ineens dit door een stomme fout
* boks ouwe!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan maar een bejaarde. Het is gewoon kut, wij zijn dat niet gewend hier, we hebben altijd de luxe van stilte en ruimte gehad. En als die kinderen dan naar ons huis gaan staan wijzen en kijken irriteer ik mij daar gewoon aan..
Zeggen ze net ook zo: "Mogen we hier ook komen, owhneee want er staat een paaltje"
Ja uh doos, het is jouw vader die dat paaltje de grond in heeft geslagen.. Niet alsof wij het zo afgezet hebben..
Balen!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:44 schreef morgane het volgende:
Hoe kom je in godsnaam bij dat plaatjequote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Auw, heel zuur. Nogal zonde geld. Voor dat geld zou ik liever te hard rijden
[..]
* boks ouwe!
Irritante ADHD-kwal.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Balen!
Das naar!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:44 schreef morgane het volgende:
cpquote:
mikkie kijkt altijd in het topic na specifieke bezigheden, miss stond er nog een tabblad openquote:Op woensdag 13 april 2011 16:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam bij dat plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |