niet helemaal zeker dus. Nou ja, hopen dat 't allemaal prima verlooptquote:Op woensdag 6 april 2011 12:44 schreef IrishBastard het volgende:
3 maanden, met kans op verlenging (of verkorting).
Ondanks de grijze lucht vanochtend vertrouwde ik toch op mijn zelfde mobieltje, en hij had gelijk, het is nu lekker zonnig!quote:Op woensdag 6 april 2011 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
Over het weer gesproken, mijn mobieltje (en geen gsm, Sander) had het volgens mij toch echt mis.
Inmiddels heeft die van mij ook weer gelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 15:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ondanks de grijze lucht vanochtend vertrouwde ik toch op mijn zelfde mobieltje, en hij had gelijk, het is nu lekker zonnig!Of de 20 graden al aangetikt is weet ik niet maar het begint in elk geval de goede kant op te gaan
Zelfs ik hield het niet droog...quote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ps. I love you op tv
Toch binnenkort maar eens downen want we gaan nu slapen.. Maar wat een emotionele film is dat zegZat na een half uur al te janken
en het ergste is dat ik hem al eens gezien heb
dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 7 april 2011 10:49 schreef Mikkie het volgende:
Vesters schijnt goed te zijn! Fijne verjaardag mobli!
*de zomerquote:Op donderdag 7 april 2011 13:29 schreef IrishBastard het volgende:
Chill, net te horen gekregen dat ik eventueel fulltime zou kunnen werken van het zomer. Mocht de 3000 euro regeling er doorkomen is er dus nog hoopKan ik mooi een maandje fiks aan de bak, en het meerendeel binnen halen
Sorry ik kan daar echt niks zinnigs over zeggenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
Yash, jij bent toch een bazen rechtenstudente? Wat is jouw mening over het volgende: Wet bewaarplicht telecommunicatiegegevens ?
Bekend probleem.......quote:Op donderdag 7 april 2011 17:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Shit, vergeten de oven aan te zetten dus nu is het eten wat ik wilde eten niet op tijd klaar.. Naja dan maar brood eten
Mooi is dat jaquote:Op donderdag 7 april 2011 18:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gastcollege van een of andere vage limburger die onverstaanbaar mompeltHendig.
Wat heb je nu weer gedaan?quote:
Goed bezig! Altijd fijn, zoiets achter de hand hebbenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:29 schreef IrishBastard het volgende:
Chill, net te horen gekregen dat ik eventueel fulltime zou kunnen werken van het zomer. Mocht de 3000 euro regeling er doorkomen is er dus nog hoopKan ik mooi een maandje fiks aan de bak, en het meerendeel binnen halen
BHV is dan ook echt peanutsquote:Op donderdag 7 april 2011 13:39 schreef Dupje het volgende:
Vanochtend bhv cursus gehad (brandje geblust en ontruimen met peuters geobserveerd) en zo naar werk. En dan vanavond door naar t zuiden omdat ik morgen ochtend training geef in een justitiele jeugdinrichting onder Maastricht. Drukdruk!
Hee, daar was ik ook vanavond! Lang geleden, maar was wel toe aan ontspanningquote:
Bazennummerquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
Nein man, ich will noch nicht gehen
Ich will noch ein bisschen tanzen
Komm schon, alter
Ist doch noch nicht so spát
Lass uns noch ein bisschen tanze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
SOG SOG SOG
laatste uurtje leren deze week..SOG is cool, tot je bij je tentamen zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, en helemaal niet meer als je een HER moet doen.. Maar dat zit er voor 1 vak helaas zeker in. Maar daar zit ik weer met 90% vd mensen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
SOG is cool, tot je bij je tentamen zit
Waar staat die brievenbus dan ergens?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:43 schreef morgane het volgende:
Wtf, gisteravond is een automobilist met een aardige vaart tegen de brievenbus gereden voor mijn huis. Heb de knal zelf niet gehoord (zat film te kijken met het geluid hard), maar zag ineens allemaal mensen en politie buiten op de stoep staan. Kerel was waarschijnlijk onder invloed van het een of ander. Zo maak je nog eens wat mee
ik ben daar smiddags voorbij gereden, savonds sliep ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voordat we gaan oordelen moeten we even rekening mee houden dat elk verhaal twee kanten heeft. Swarmhoer, hoe zit het nu?
Je roes uit op het politiebureau zeker?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben daar smiddags voorbij gereden, savonds sliep ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |