Ik had de 'S' voor Club Dance niet gezien en dacht even dat je een of ander hip broodje (als in 'Club Sandwich') ging etenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lijstje!
O: twee sneetjes met selleriesalade en een plakje ham
L: twee sneetjes met hagelslag
T: kom zelfgefixte kippen-groentenbouillon met prei, courgette en wat verdwaalde rijst
T: ham-augurkrolletjes
D: ovenschotel met aardappel, courgette en kaas
S: Club Dance
T: vla met aardbeien waar we gisteren niet aan toegekomen zijn
Best tevree!
Vandaag bezweken voor hagelslagquote:Op woensdag 6 april 2011 16:00 schreef V1z0R het volgende:
S Club 7!
Ennuh, geen broodje Co vandaag Maria?
Netjes trouwens hoe je suikervrij (fruit uitgezonderd) blijft!
Ik moest net ook al denken aan SSSSS CLUUUUB, GONNA SHOW YOU HOOOOOW!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
Doooooooooooooon't stop! Never give up! Hold your head high and reach the top! Let the world see what you have got, bring it all back to you! *zing*!
Dat eerste komt vast door het laatste!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vandaag bezweken voor hagelslageerlijkheidshalve wel vermeld
![]()
En nee, geen broodje Co, had ik even geen zin an!
O.a. ben ik bang!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat eerste komt vast door het laatste!
Co.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat zit er allemaal op een broodje Co?
Dat ze dan nog niet zijn uitverkocht!quote:
Broodje met mayo,sambal en rauwkostquote:Op woensdag 6 april 2011 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat zit er allemaal op een broodje Co?
Wel mee eens. Shakes zijn als je gaat bulken misschien nuttig, maar 1600 kcals aan shake lijkt me wat veel van het goede.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:46 schreef uniekhoorn het volgende:
V1zOr, vind je die shakes echt nodig? Ben zelf niet zo van de supplementen.
Netjes, want vroeger haade je dat niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mozeskriebel, 4500 kcals? Daar doe ik drie dagen over.
Ik zou willen dat ik dat mocht etenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mozeskriebel, 4500 kcals? Daar doe ik drie dagen over.
Echt nietquote:
Sorry, ik haal het wegquote:
Dan komt het aantal kcals al wat lager uit natuurlijk!quote:Sommige fabrikanten geven een energie aan van 0 kcals omdat vrije aminozuren niet als eiwitten gedeclareerd kunnen worden maar ze geven wel degelijk energie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |