Echt heeft hij dat gezegd, tegen geer ofzo?? Ik dacht dat ze zoude ontkennen, ik was gewoon nog wakker om 4 uur en zag het live...quote:Op woensdag 6 april 2011 00:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Precies dat heeft alex gezegd
Donald Duck, de vakantie-editie?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ze hebben het over spuitende vrouwen en Alex zegt : "moet je maar eens een boek lezen"
Idemquote:Op woensdag 6 april 2011 00:06 schreef versabommie het volgende:
Ritalin is uitgewerkt, duurde voor mij een half uur voor er wat geopend werd!
Alstu:quote:Op woensdag 6 april 2011 00:07 schreef Coos het volgende:
Ahhh...ik zie dat de valuta calculator weer nodig is.
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ze hebben het over spuitende vrouwen en Alex zegt : "moet je maar eens een boek lezen"
Even die droeftoeters ontvluchten.quote:
Mag ik even dromen??quote:Op woensdag 6 april 2011 00:10 schreef Sunshine1974 het volgende:
Volgens mij heeft Laura haar missie expres verknald....
Alex naar huis en zij lekker in haar eentje de inhoud van hun kluis....
Ze verknalt zowat alle missiesquote:Op woensdag 6 april 2011 00:10 schreef Sunshine1974 het volgende:
Munteenheid in polen. Bij een uitwedstrijd met FC Utrecht tegen Legia Warschau leerde ik dit woord kennenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:10 schreef Sunshine1974 het volgende:
20 jaarquote:Op woensdag 6 april 2011 00:10 schreef Wazigwijfke het volgende:
Volgens mij doet Alex zich zekerder voor dan hij is. Hij zit heel vaak te vissen naar hun relatie na het huis ( van hem en Lauw) en kijkt dan met zo'n smekende blik. Die gaat echt voor de trein springen als hij er na 20 jaar achterkomt dat zij hem echt niet wil.
MET 12 vruchtenmix drankje van de Aldi op de achtervoorgrond!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:11 schreef Pablolaatje het volgende:
http://a3.sphotos.ak.fbcd(...)30194804_8333611.jpg
prive pic van Gerebeer
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:11 schreef Pablolaatje het volgende:
prive pic van Gerebeer
Ja ondertussen heeft Lauw al 7 kinderen van 6 verschillende vaders en is ze getrouwd met Maik. Hij komt er gewoon na 20 jaar pas achter dat ze hem niet echt wil. Ik kan er niets aan doen dat hij een betoncentrale voor zijn hoofd heeft.quote:
Mijn Imac met Firefox (4) doet het prima...quote:Op woensdag 6 april 2011 00:12 schreef Chuckster het volgende:
Vraagje tussendoor: waarom kan ik geen streams bekijken nog de SST site bezoeken vanuit Firefox op mijn Macbook Pro?
Zit er bijna net zo relaxed bij in het huis, moet ik zeggenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:11 schreef Pablolaatje het volgende:
prive pic van Gerebeer
Hoi Fenneke, heb je al een beter beeld gekregen over wat er tussen gerard en jo gebeurd is vanmiddag?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:11 schreef Pablolaatje het volgende:
prive pic van Gerebeer
hij is gek op Pinot Noir, en truffelbriem zo een lekkerbek ben ik ook en fijn dat hij niet genomineerd is! Wel jammer voor zijn maatjes Alex en Karimquote:Op woensdag 6 april 2011 00:11 schreef Pablolaatje het volgende:
prive pic van Gerebeer
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet ook weg. Gegroet en bekijk hetCiao
Zoals voorspeld!quote:
EN ik blijf erbij wat ik op twitter ook al zei: Gerard moet eruit (gehaald worden)quote:Op woensdag 6 april 2011 00:11 schreef Pablolaatje het volgende:
prive pic van Gerebeer
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:14 schreef meneertje1972 het volgende:
En ja hoor daar komt Monique met haar verhaal over Maik. Iemand voorspelde dat al wie was dat hier?
Hoi hoi!! Jij maakt ook al overurenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:11 schreef Pablolaatje het volgende:
prive pic van Gerebeer
Herr Flipp, Karim en Faalexquote:Op woensdag 6 april 2011 00:15 schreef Chuckster het volgende:
Maar is Alex nou genomineerd or not? De SST website zegt niks en er was ongetwijfeld een SL, is de sfeer zo bedroefd dat het duidelijk is?
* Chuckster heeft geen streams op zijn pauper-Mac
Groupie!quote:
Mo heeft vanmiddag van Maik te horen gekregen dat hij tot 2 weken terug nog twijfelde tussen hem en Johanna (meisje waar hij wat mee had voordat hij het huis in kwam) .quote:Op woensdag 6 april 2011 00:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
Waarom is Mo nu teleurgesteld? Ik heb fokking de streams niet kunnen zien tot 23 uur want voetbal en de live uitzending heb ik niet kunnen zien want werk.
DAY was jij dat? Knap hoor. Vind je het ook zo belachelijk dat Alex genomineerd is door de schuld van Laura?quote:
Ik hoop ook dat Geer er geen blijvende schade van overhoudt, maar Fen zegt ook dat het lijkt dat ie het nog steeds naar zijn zin heeft, dus zal wel goed komen!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
EN ik blijf erbij wat ik op twitter ook al zei: Gerard moet eruit (gehaald worden)![]()
Dit is echt geen spel meer. En ik pleit voor een standbeeld als hij de deur uitloopt zonder 24 uur..
Kreeg ze alweer wat?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:17 schreef suzi1 het volgende:
en wat kreeg jo van karim dat hij meekreeg uit de kvdw?
nee ze is pissig omdat maik meer had met dat meisje wat thuis zat dan hij haar heeft doen geloven ofzoquote:Op woensdag 6 april 2011 00:17 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
huilt ze!??? Ik lig in bed heb geen streams hier nu
Maik is gewoon op een listige manier een breuk aan het forceren zodat hij eindelijk.. EINDELIJK weg kanquote:Op woensdag 6 april 2011 00:17 schreef Day het volgende:
[..]
Mo heeft vanmiddag van Maik te horen gekregen dat hij tot 2 weken terug nog twijfelde tussen hem en Johanna (meisje waar hij wat mee had voordat hij het huis in kwam) .
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus fuck, lust ze geen water of wat?
Ohhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 6 april 2011 00:18 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee ze is pissig omdat maik meer had met dat meisje wat thuis zat dan hij haar heeft doen geloven ofzo
zou ie wakker worden?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maik is gewoon op een listige manier een breuk aan het forceren zodat hij eindelijk.. EINDELIJK weg kan
nee, de stem heeft medelijden met hem en biedt hem een uitwegquote:Op woensdag 6 april 2011 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maik is gewoon op een listige manier een breuk aan het forceren zodat hij eindelijk.. EINDELIJK weg kan
Thanks! Nu wint kan de regie weer rustig ademen, met de nominatie van Buddha 2.0 en Karim zaten ze in een lastig parket: 2 fan favorites, nu Laura gefaald heeft is Faalex de sjaak bij de eliminaties donderdagquote:
Ze kan het alleen maar met yoghurt innemen, vertelde ze twee dagen terug!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Van hetzelfde, dit is nog niet afgelopen, dit was het voorspelquote:Op woensdag 6 april 2011 00:19 schreef henkvandetillaart het volgende:
Wat ben ik klaar met Mo zeg![]()
Ik vind nu zelfs Jo leuker
Yep, was het helemaal met je eerdere post eens.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:17 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
DAY was jij dat? Knap hoor. Vind je het ook zo belachelijk dat Alex genomineerd is door de schuld van Laura?
ze kan pillen alleen met yoghurt innemen,quote:Op woensdag 6 april 2011 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Logisch, water is uit, yoghurt is in!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze kan het alleen maar met yoghurt innemen, vertelde ze twee dagen terug!
Denk dat Maik na de afgelopen weken met die kudt nog een pil van Drion op zou pakken als uitwegquote:Op woensdag 6 april 2011 00:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee, de stem heeft medelijden met hem en biedt hem een uitweg
geen idee. ze zei alleen zonder yoghurt lukt het me niet, dus regelt de stem mamajo hetquote:Op woensdag 6 april 2011 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee en dan moet je dr nog elke nacht neuken ook of zoietsquote:Op woensdag 6 april 2011 00:18 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat is die Mo een zeikwijf zeg, mijn god... het zou je vrouw wezen![]()
dan heb ik geen leven
Een deel van de nominaties is bekent geworden de rest heeft toen ook gezegd wie ze genomineerd hebben.. Ze weet het dus en is er niet blij mee!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Weet ze wel dat Maik iemand anders genomineerd heeft dan wat zij wou? Anders krijg je daar ook weer fakking gezeik over.
Aguttegut, het arme zieltje toch!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze kan het alleen maar met yoghurt innemen, vertelde ze twee dagen terug!
Ooh dankje! ja dat vertelde hij vanmiddag.. Tot de stem zei dat hij de regels overtrad! Hij had beter zijn mond kunnen houden bij drama queen!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:18 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee ze is pissig omdat maik meer had
met dat meisje wat thuis zat dan hij haar heeft doen geloven ofzo
Jaquote:Op woensdag 6 april 2011 00:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Weet ze wel dat Maik iemand anders genomineerd heeft dan wat zij wou? Anders krijg je daar ook weer fakking gezeik over.
Ja, dat weet ze en dat heeft ze ook helemaal goedgepraat bij Jo en Flip. Nadat ze ze er natuurlijk van overtuigd had dat zij dat niet wist.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
rustig meidquote:Op woensdag 6 april 2011 00:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Een deel van de nominaties is bekent geworden de rest heeft toen ook gezegd wie ze genomineerd hebben.. Ze weet het dus en is er niet blij mee!!!
Dan ken je Mo nog niet..die kan dr mond toch niet houden en anders is het wel van dr kop af te lezen.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:20 schreef Flow3r het volgende:
Gvd, Mo mag er niet over praten van Jo en doet dat dus ook niet
weg lol
Je krijgt wel een heel verknipt beeld van ons vrouwen op die manierquote:Op woensdag 6 april 2011 00:20 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik heb zo'n pleuris hekel aan alle vrouwen in het huis (op Sharon na) en volgens mij jullie ook maar ze krijgen het voor elkaar dat er alleen maar mannen genomineerd zijn terwijl zij de hele dag huilen, roddelen, de sfeer verpesten, negatief zijn, het spel niet spelen, stoken....
niet inziend dat ze hem daarmee nooit behoudtquote:Op woensdag 6 april 2011 00:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo denkt als een vent met 'r neukt dat ie van d'r houdt...
Alsof ze met de rest een goed programma zouden hebben......quote:Op woensdag 6 april 2011 00:20 schreef Greys het volgende:
Ik vind het serieus bijna sneu voor de redactie dat ze Jo het huis in hebben laten gaan.
Als ze dit allemaal hadden geweten van te voren![]()
Ja, voor hooguit een uur, daarna is het uitquote:Op woensdag 6 april 2011 00:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo denkt als een vent met 'r neukt dat ie van d'r houdt...
En ik roddel alleen mee met RLS!!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:21 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Je krijgt wel een heel verknipt beeld van ons vrouwen op die manierIk roddel alleen en stook soms een beetje
Ik bedoel de bewerkelijkheid van Little Miss Jo.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:21 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Alsof ze met de rest een goed programma zouden hebben......
Zitten een paar beste droeftoeters daar binnen....
En daar zit Gerard weer tussen......
Welnee, een man houdt van neukenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:21 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ja, voor hooguit een uur, daarna is het uit
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat Maik na de afgelopen weken met die kudt nog een pil van Drion op zou pakken als uitweg
en dus moet Maik weer tig keer zeggen dat ie van haar houdtquote:Op woensdag 6 april 2011 00:22 schreef suzi1 het volgende:
jo gaat maik wel even zeggen dat hij tegen mo moet zeggen dat hij gek op dr is etc enz
hij is dus toch geschrokken van de beeldenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens!!!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:20 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik heb zo'n pleuris hekel aan alle vrouwen in het huis (op Sharon na) en volgens mij jullie ook maar ze krijgen het voor elkaar dat er alleen maar mannen genomineerd zijn terwijl zij de hele dag huilen, roddelen, de sfeer verpesten, negatief zijn, het spel niet spelen, stoken....
Reactie van Maaike:"Volgende keer even afstemmen"......quote:Op woensdag 6 april 2011 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hahaha, heerlijk die Jo.. Gelijk weer naar Maik..Ze wordt heerlijk voorspelbaar!
welterustenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:22 schreef meneertje1972 het volgende:
ik ga slapen. tot de volgende keer allemaal en hopelijk dat het een grap is dat Alex is genomineerd door Laura dat is echt niet eerlijk als je zo het spel moet verlaten, want hij ligt er dan ook echt uit donderdag. Hij zelf ziet dat allemaal niet zo en zit ook boos op mezelf te zijn nu dat ik me er erg druk om maak terwijl hij met Laura loopt te smakken as we speak.
Ach wat is een verknipt beeld? Ik krijg alleen wat meer begrip voor de vroegere heksenverbrandingenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:21 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Je krijgt wel een heel verknipt beeld van ons vrouwen op die manierIk roddel alleen en stook soms een beetje
Ik heb de optie die Gert bedacht ook gemaild eerder vanavond, dat ze Laura de keuze moeten geven om de nominatie over te nemen en Alex de keuze moeten geven zijn nominatie aan haar te geven. Kijken wat de newly weds voor elkaar over hebben en of zij het écht erg voor hem vindtquote:Op woensdag 6 april 2011 00:22 schreef meneertje1972 het volgende:
ik ga slapen. tot de volgende keer allemaal en hopelijk dat het een grap is dat Alex is genomineerd door Laura dat is echt niet eerlijk als je zo het spel moet verlaten, want hij ligt er dan ook echt uit donderdag. Hij zelf ziet dat allemaal niet zo en zit ook boos op mezelf te zijn nu dat ik me er erg druk om maak terwijl hij met Laura loopt te smakken as we speak.
Welke vraag?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:23 schreef Sunshine1974 het volgende:
Mo is ook chagerijnig om die vraag van gister, ze durft niet meer te sexen nu....
Laat Mo daar maar slapen, die wil niet meer naast Maik..quote:Op woensdag 6 april 2011 00:23 schreef MargrietV het volgende:
Maik voor straf verbannen naar mannenslaapkamer tot hij het weet waarom het gaat,
nee hoor, ik had al een heel verknipt beeld van vrouwenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:21 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Had daar ook al over na gedacht... Dat de Stem morgen zegt dat Alex toch niet genomineerd is maar hij gewoon duidelijk wilde maken dat hij alles kan doen wat hij maar wilt...quote:Op woensdag 6 april 2011 00:22 schreef meneertje1972 het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach wat is een verknipt beeld? Ik krijg alleen wat meer begrip voor de vroegere heksenverbrandingen
Fennekequote:Op woensdag 6 april 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
http://a7.sphotos.ak.fbcd(...)63_30080161_5928.jpg
en nog een leuk kiekje van Gerard
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
Wat haar ouders wel niet van haar moesten denken als ze haar zo tekeer zouden zien in bed..quote:
Onderschrift: I believe I can fly......quote:Op woensdag 6 april 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
Als je [IMG] voor je link zet en [/IMG] er achter (zonder spaties tussen dat en de link) krijg je de foto meteen in het topicquote:Op woensdag 6 april 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
Die is gaaf!!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
de vakantiekiekjes komen te voorschijnquote:Op woensdag 6 april 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
het is echt een levensgenieter!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
doet ie niet is ie te lief/naief voor. Hij gaat donderdag het huis uit en een wedding regelen denk ik. Hij heeft zo'n bord voor z'n kop. Zo sneu eigenlijk. En met deze aktie heeft 'de stem' zich uit de benarde situatie gemanouvreerd dat Flip eruit zou moeten want dat gaat nu niet gebeuren.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de optie die Gert bedacht ook gemaild eerder vanavond, dat ze Laura de keuze moeten geven om de nominatie over te nemen en Alex de keuze moeten geven zijn nominatie aan haar te geven. Kijken wat de newly weds voor elkaar over hebben en of zij het écht erg voor hem vindt
Oh, dat vroeg ze zichzelf gister pas af?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat haar ouders wel niet van haar moesten denken als ze haar zo tekeer zouden zien in bed..
Als je t niet kan, probeer het dan ook niet..quote:
Maar zou het bij die dombo niet in zijn hoofd opkomen dat dat meisje in Nederland ook die beelden van hem en die Limbodebiel gezien zou kunnen hebben en dat zij allang weer een ander heeft.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:23 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
hij is dus toch geschrokken van de beelden
Als ze een wijf was dan nam ze die nominatie vrijwillig over. Zij heeft de missie verknald!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de optie die Gert bedacht ook gemaild eerder vanavond, dat ze Laura de keuze moeten geven om de nominatie over te nemen en Alex de keuze moeten geven zijn nominatie aan haar te geven. Kijken wat de newly weds voor elkaar over hebben en of zij het écht erg voor hem vindt
We hebben het hier over Maaike....quote:Op woensdag 6 april 2011 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar zou het bij die dombo niet in zijn hoofd opkomen dat dat meisje in Nederland ook die beelden van hem en die Limbodebiel gezien zou kunnen hebben en dat zij allang weer een ander heeft.
dat vroeg de stem via de telefoon live in de uitzending, vraag van een kijkerquote:Op woensdag 6 april 2011 00:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, dat vroeg ze zichzelf gister pas af?
Idd. ik geloof ik dat het een van de weinige miljonairs is die net zo'n groot ego heeft als zijn bankrekening, goede eigenschapquote:
Ik droomde zopas dit:quote:Op woensdag 6 april 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, oké tnx !quote:Op woensdag 6 april 2011 00:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat vroeg de stem via de telefoon live in de uitzending, vraag van een kijker
En Laura doet het ook niet, de nominatie overnemen, terwijl ze tegen hem zei dat ze het heel erg vindt. Dus misschien opent dat zijn ogen danquote:Op woensdag 6 april 2011 00:25 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
doet ie niet is ie te lief/naief voor. Hij gaat donderdag het huis uit en een wedding regelen denk ik. Hij heeft zo'n bord voor z'n kop. Zo sneu eigenlijk. En met deze aktie heeft 'de stem' zich uit de benarde situatie gemanouvreerd dat Flip eruit zou moeten want dat gaat nu niet gebeuren.
Toen het publiek vragen mocht stellen die via de rode telefoon gesteld werden,quote:
die zijn er genoeg hoor, maar dat zie je dan dus nietquote:Op woensdag 6 april 2011 00:27 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Idd. ik geloof ik dat het een van de weinige miljonairs is die net zo'n groot ego heeft als zijn bankrekening, goede eigenschap
in zijn elementquote:Op woensdag 6 april 2011 00:11 schreef Pablolaatje het volgende:
prive pic van Gerebeer
Alex snapt toch alles wat zij doetquote:Op woensdag 6 april 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En Laura doet het ook niet, de nominatie overnemen, terwijl ze tegen hem zei dat ze het heel erg vindt. Dus misschien opent dat zijn ogen dan
Kun je nagaan hoeveel ik er 'ken'quote:Op woensdag 6 april 2011 00:28 schreef Vultarian het volgende:
[..]
die zijn er genoeg hoor, maar dat zie je dan dus niet
nee joh. Die opent zijn ogen nooit. Hij is er van overtuigd dat Lauwlauw zijn vrouw is en wat Lauw ook zegt of wat Lauw ook doet, dat verandert helemaal niks aan zijn denkbeeld.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En Laura doet het ook niet, de nominatie overnemen, terwijl ze tegen hem zei dat ze het heel erg vindt. Dus misschien opent dat zijn ogen dan
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Zei Maik nu tegen Mo; jij bent nu mijn hoertje?
Hij zei mootje maar bedoelde wel wat jij zei!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Zei Maik nu tegen Mo; jij bent nu mijn hoertje?
Eh...hij ligt haar net z'n liefde te verklaren.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik denk ook dat Maik allang doorheeft wat voor vlees hij in de kuip heeft met Mo. Hij ligt zich nu te bedenken hoe hij in vredesnaam van dat wijf afkomt zonder vermoord te worden.
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:29 schreef Chuckster het volgende:
Ik ben er weer vandoor people, fijne nacht nog!
Als je haar de keuze geeft zelf de nominatie te nemen (het is haar schuld) en ze doet het niet, zet je haar in elk geval flink te kakken bij kijkers, voor als ze ooit weer genomineerd is.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
nee joh. Die opent zijn ogen nooit. Hij is er van overtuigd dat Lauwlauw zijn vrouw is en wat Lauw ook zegt of wat Lauw ook doet, dat verandert helemaal niks aan zijn denkbeeld.
Oh, geweldig! Dat een hoogbegaafde daar zelf ook niet op kan komen hè.tond niet bij de 5000 quizvragen die ze in haar hoofd moest stampen.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:28 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Toen het publiek vragen mocht stellen die via de rode telefoon gesteld werden,
toen vroeg de Stem aan Mo: Wat denk
je wat je ouders ervan vinden van jouw sex met Maik?
Sindsdien is ze chagerijnig...
Part of the planquote:Op woensdag 6 april 2011 00:29 schreef Day het volgende:
[..]
Eh...hij ligt haar net z'n liefde te verklaren.
O nee??? Moet jij eens opletten straks. Dat soort patienten denken dat ze alles met seks op kunnen lossen.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:27 schreef Chuckster het volgende:
agossie een knuffel tussen MoMa, sex zit er niet in iig.
Ja, hij wil morgen wel in 1 stuk wakker worden hequote:Op woensdag 6 april 2011 00:29 schreef Day het volgende:
[..]
Eh...hij ligt haar net z'n liefde te verklaren.
hij is best traag.. Denk zijn hersens ookquote:Op woensdag 6 april 2011 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar zou het bij die dombo niet in zijn hoofd opkomen dat dat meisje in
Nederland ook die beelden van hem en die Limbodebiel gezien zou kunnen hebben en dat zij allang weer een ander heeft.
quote:
Wat ben ik toch gemeen...quote:Op woensdag 6 april 2011 00:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij zei mootje maar bedoelde wel wat jij zei!
Als hij sex met haar heeft , houdt ie van haarquote:Op woensdag 6 april 2011 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
O nee??? Moet jij eens opletten straks. Dat soort patienten denken dat ze alles met seks op kunnen lossen.
Ze heeft natuurlijk altijd gedacht dat het niet uitgezonden zou worden..quote:Op woensdag 6 april 2011 00:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, geweldig! Dat een hoogbegaafde daar zelf ook niet op kan komen hè.tond niet bij de 5000 quizvragen die ze in haar hoofd moest stampen.
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, hij wil morgen wel in 1 stuk wakker worden he
En dat Jo best genomineerd kan worden, ondanks het feit dat ze zo zielig (quote:Op woensdag 6 april 2011 00:31 schreef ABundy het volgende:
Wanneer gaan de bewoners nou snappen dat Mo en Maik geen boterbriefje behoren te hebben bij de nominaties?
ze was verslaafd aan Bart en Sabine van Big brother en weet heus wel hoe het werktquote:Op woensdag 6 april 2011 00:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk altijd gedacht dat het niet uitgezonden zou worden..
Trouwens, dat filmpje dat ze spuugde naar de camera vind ik ook niet van veel stijl getuigen!
Filmpje staat in haar topic!
Ik verstond het ook zoquote:Op woensdag 6 april 2011 00:31 schreef BobHarris het volgende:
zegt maik nou weer: lekker kutje heb je zeg..
Ja. Ik zag dat eerst in de tuin Jo (na aldoor te hebben aangedrongen op dat ze op Maik wilde drukken, ondanks relatiebreuk) had besloten toch maar niet te willen drukken. Ze gooide het op haar emotionele zwakheid maar dat vond Geer dus niet aannemelijk omdat ze eerder (ondanks de breuk en het verdriet) wel gewoon het spel kon spelen en wilde drukken. Toen ze zei dat ze haar tactiek had veranderd, maakte hij een sarcastische opmerking in de trant van: Ja, dat kun je wel zeggen ja. Dat vond Jo niet tof en ze liep naar hem toe om te vragen waar dat over ging. Toen uitte Geer zijn ongenoegen omdat hij het gevoel had dat ze haar zwakheid in scene zette (dit omdat ze zelf ander gedrag had vertoond eerder die dag en wel wilde drukken). Toen was ze ineens zwaar aangedaan en vond ze hem gemeen. Ik zeg: Geer heeft gelijk en heeft een goed gevoel voor wat zuiver of niet is. Ik vind Joanna overigens niet onsympathiek maar zoals haar moeder al zegt, ze kan wel heeeel goed toneelspelen NIET dat het verdriet om haar vriend niet echt was maar wel dat ze er ineens een draai aan gaf dat ze niet wilde drukken vanwege haar emotionele gesteldheid (terwijl het overduidelijk een speltechnische afweging was). Maar alles is toegestaan in liefde, oorlog en Secret Storyquote:Op woensdag 6 april 2011 00:14 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi Fenneke, heb je al een beter beeld gekregen over wat er tussen gerard en jo gebeurd is vanmiddag?
Nou, dat spugen naar de camera, hoe onbeheerst en ordinair. Belachelijk dat daar geen sanctie voor gekomen is.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk altijd gedacht dat het niet uitgezonden zou worden..
Trouwens, dat filmpje dat ze spuugde naar de camera vind ik ook niet van veel stijl getuigen!
Filmpje staat in haar topic!
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:33 schreef Day het volgende:
Leuk, relatietips van een vrouw die net gedumpt is.
Alex voegt niks toe aan deze RLS, ik zal er niet rouwig om zijn als hij donderdag het veld moet ruimen.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:22 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik zag precies hetzelfde!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja. Ik zag dat eerst in de tuin Jo (na aldoor te hebben aangedrongen op dat ze op Maik wilde drukken, ondanks relatiebreuk) had besloten toch maar niet te willen drukken. Ze gooide het op haar emotionele zwakheid maar dat vond Geer dus niet aannemelijk omdat ze eerder (ondanks de breuk en het verdriet) wel gewoon het spel kon spelen en wilde drukken. Toen ze zei dat ze haar tactiek had veranderd, maakte hij een sarcastische opmerking in de trant van: Ja, dat kun je wel zeggen ja. Dat vond Jo niet tof en ze liep naar hem toe om te vragen waar dat over ging. Toen uitte Geer zijn ongenoegen omdat hij het gevoel had dat ze haar zwakheid in scene zette (dit omdat ze zelf ander gedrag had vertoond eerder die dag en wel wilde drukken). Toen was ze ineens zwaar aangedaan en vond ze hem gemeen. Ik zeg: Geer heeft gelijk en heeft een goed gevoel voor wat zuiver of niet is. Ik vind Joanna overigens niet onsympathiek maar zoals haar moeder al zegt, ze kan wel heeeel goed toneelspelen NIET dat het verdriet om haar vriend niet echt was maar wel dat ze er ineens een draai aan gaf dat ze niet wilde drukken vanwege haar emotionele gesteldheid (terwijl het overduidelijk een speltechnische afweging was). Maar alles is toegestaan in liefde, oorlog en Secret Story
Goeie samenvatting.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ja. Ik zag dat eerst in de tuin Jo (na aldoor te hebben aangedrongen op dat ze op Maik wilde drukken, ondanks relatiebreuk) had besloten toch maar niet te willen drukken. Ze gooide het op haar emotionele zwakheid maar dat vond Geer dus niet aannemelijk omdat ze eerder (ondanks de breuk en het verdriet) wel gewoon het spel kon spelen en wilde drukken. Toen ze zei dat ze haar tactiek had veranderd, maakte hij een sarcastische opmerking in de trant van: Ja, dat kun je wel zeggen ja. Dat vond Jo niet tof en ze liep naar hem toe om te vragen waar dat over ging. Toen uitte Geer zijn ongenoegen omdat hij het gevoel had dat ze haar zwakheid in scene zette (dit omdat ze zelf ander gedrag had vertoond eerder die dag en wel wilde drukken). Toen was ze ineens zwaar aangedaan en vond ze hem gemeen. Ik zeg: Geer heeft gelijk en heeft een goed gevoel voor wat zuiver of niet is. Ik vind Joanna overigens niet onsympathiek maar zoals haar moeder al zegt, ze kan wel heeeel goed toneelspelen NIET dat het verdriet om haar vriend niet echt was maar wel dat ze er ineens een draai aan gaf dat ze niet wilde drukken vanwege haar emotionele gesteldheid (terwijl het overduidelijk een speltechnische afweging was). Maar alles is toegestaan in liefde, oorlog en Secret Story
alles is toegestaan behalve het bashen van ONZE Geerquote:Op woensdag 6 april 2011 00:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Wat een onzin, Genialex is de enige mastermind in deze spelshow, met zijn uitmuntende timing en goede mensenkennis weet hij ze allemaal goed te bespelen !quote:Op woensdag 6 april 2011 00:33 schreef willem67 het volgende:
[..]
Alex voegt niks toe aan deze RLS, ik zal er niet rouwig om zijn als hij donderdag het veld moet ruimen.
Ik moet er niet aandenken dat straks Alex, Laura en Maik in de finale zitten.
Dan kunnen ze beter gelijk de stekker eruit halen.
Maik zou nu echt een standbeeld krijgen als hij nu zou zeggen: "Klinkt allemaal leuk Jo maar hoe kom je aan die wijsheid? Heb je een geslaagde relatie? Ohw wacht..."quote:Op woensdag 6 april 2011 00:34 schreef Ifa het volgende:
Jo geeft relatie-advies. Moet niet gekker worden.
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
En nu zonder te lachen!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:35 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Wat een onzin, Genialex is de enige mastermind in deze spelshow, met zijn uitmuntende timing en goede mensenkennis weet hij ze allemaal goed te bespelen !
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:35 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Wat een onzin, Genialex is de enige mastermind in deze spelshow, met zijn uitmuntende timing en goede mensenkennis weet hij ze allemaal goed te bespelen !
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:35 schreef suzi1 het volgende:
oftewel deze vrouwen zijn aandachtshoeren en heben keer op keer bevestiging nodig
Wat een onzin, Genialex is de enige mastermind in deze spelshow, met zijn uitmuntende timing en goede mensenkennis weet hij ze allemaal goed te bespelen !quote:
Henk slikt dezelfde placebo's als Jo.quote:
jij zegt hetquote:Op woensdag 6 april 2011 00:35 schreef suzi1 het volgende:
oftewel vrouwen zijn aandachtshoeren en heben keer op keer bevestiging nodig
Dit is bloedserieus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt goed schatje
De enige sterren van de show hadden een kleine clash.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Gerard is gewoon te sterk voor haar. Ik heb al gezegd, als er iemand haar een beetje stabiliteit bij kan brengen is dat Geer wel. Maar ze blijft liever in haar slachtofferrol hangen, gewoon omdat ze zo de mannen om haar vingers kan winden en haar zin krijgt. Ik hoop dat Gerard tegen haar opgewassen blijft, maar ik denk dat dat wel goed zit!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Zit zich af te peren...om toch nog het gevoel te hebben een leuke avond gehad te hebben...quote:Op woensdag 6 april 2011 00:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
Onee Lauw zit op de damesslaapkamer en Flex is .....ergens anders.
Hoop dat het morgen ook zo in de uitzending naar voren komt. Er wordt al gauw (ook door de bewoners) gezegd van: ooh, die Geer, wat gemeen, terwijl ze net zo emo is.. die reactie vind ik oliedom en ongenuanceerd. Hij heeft haar oprecht medeleven getoond toen ze verdriet had en dit stond er los van, juist omdat ze het spel gewoon bleef spelen ondanks haar verdriet. Hij nam haar gewoon serieus, een sterke vrouw zoals hij het ook noemde.quote:
Is het gezellig in de isoleercel?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo goed dat hij zichzelf zelfs compleet op het verkeerde been zetquote:Op woensdag 6 april 2011 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
af te peren??quote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zit zich af te peren...om toch nog het gevoel te hebben een leuke avond gehad te hebben...
Brrr... mannen die erin trappen of denken dat ze dan een held zijn door zo'n manipulatief meisje te willen beschermen..quote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gerard is gewoon te sterk voor haar. Ik heb al gezegd, als er iemand haar een beetje stabiliteit bij kan brengen is dat Geer wel. Maar ze blijft liever in haar slachtofferrol hangen, gewoon omdat ze zo de mannen om haar vingers kan winden en haar zin krijgt. Ik hoop dat Gerard tegen haar opgewassen blijft, maar ik denk dat dat wel goed zit!
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik denk al huh, ik heb er toch echt niet deze tussen gezet?!!?
Die kans is vrij klein. Als je de versie op de secret story site al ziet.. dan weet je hoe het morgen op tv komt. compleet verkniptquote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Hoop dat het morgen ook zo in de uitzending naar voren komt. Er wordt al gauw (ook door de bewoners) gezegd van: ooh, die Geer, wat gemeen, terwijl ze net zo emo is.. die reactie vind ik oliedom en ongenuanceerd. Hij heeft haar oprecht medeleven getoond toen ze verdriet had en dit stond er los van, juist omdat ze het spel gewoon bleef spelen ondanks haar verdriet. Hij nam haar gewoon serieus, een sterke vrouw zoals hij het ook noemde.
Karim kan haar ook goed aan, hoor. Maar die is dat net weer te politiek correct om haar echt de waarheid te zeggen.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Gerard is gewoon te sterk voor haar. Ik heb al gezegd, als er iemand haar een beetje stabiliteit bij kan brengen is dat Geer wel. Maar ze blijft liever in haar slachtofferrol hangen, gewoon omdat ze zo de mannen om haar vingers kan winden en haar zin krijgt. Ik hoop dat Gerard tegen haar opgewassen blijft, maar ik denk dat dat wel goed zit!
had je al die meiden van de jo-fanclub eens moeten zien huilen op twitter dat geer zo gemeen was tegen haarquote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Hoop dat het morgen ook zo in de uitzending naar voren komt. Er wordt al gauw (ook door de bewoners) gezegd van: ooh, die Geer, wat gemeen, terwijl ze net zo emo is.. die reactie vind ik oliedom en ongenuanceerd. Hij heeft haar oprecht medeleven getoond toen ze verdriet had en dit stond er los van, juist omdat ze het spel gewoon bleef spelen ondanks haar verdriet. Hij nam haar gewoon serieus, een sterke vrouw zoals hij het ook noemde.
Maakt niet uit hoe het in de show naar voren komt, Geer heeft genoeg aanhang en kan wel tegen een stootjequote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Wat precies? Zijn nominatie? Nee hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:38 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga nu slapen, houden jullie voor mij bij of Laura het vannacht goedmaakt met Alex in bed
Tot Morgen!!
Karim is niet goed in confrontaties.. Maar ook daar kan ze veel van leren, ja, daar moet ik mamajo gelijk in geven!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:39 schreef Day het volgende:
[..]
Karim kan haar ook goed aan, hoor. Maar die is dat net weer te politiek correct om haar echt de waarheid te zeggen.
an uwen aap sleuren, afrukken, afkarnen, aftrekken, choppen (tjoppen), de aap op zijn bakkes geven, DIY, Doet het zelvert, "een-en-twintig, twee-en-twintig", er effe een haal aan geven, fappen, fierljeppen, geilpompen, handgymnastiek, met de handkar gaan, handneuken, heren enkelspel, het kwaad der knapen, je beste vriend verwennen, lekker jurren, losse flodders schieten, schwoengen(Limburgs) masten, melken, de paling strippen, piemelen, het plafond witten, rukken, roeiepoetsen, sausje maken, schudden, sjorren, sjorsen, slingeren, snokken (Zeeuws en Vlaams), stoksnokken, trekken, voorhuid-joggen, wieksen (Limburgs), hand-jiven, maandag josdag, stroepen (Noord NL), paalhangen, paalwalsen, roppen, lijn 5 nemen, de Duitse helm poetsen, De een-ogige slang gedag zeggen, vendelzwaaien met de korte stok, handballen, jeux des boules, mijn vriend de hand schudden, snukken, stengel zwengelen, tirren, met de handkar over de zolder, seks uit t vuistje, vuistvogelen, de president een hand geven, de yoghurtfles leegschudden, vuistjes dochter, je ponnie melkenquote:
Wordt grappig als Bart haar dan vragen gat stellen over Gerard....quote:Op woensdag 6 april 2011 00:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die kans is vrij klein. Als je de versie op de secret story site al ziet.. dan weet je hoe het morgen op tv komt. compleet verknipt
datquote:Op woensdag 6 april 2011 00:40 schreef henkvandetillaart het volgende:
Fenneke, hoop jij ook dat gerard er achter komt dat de schreeuwerige geniepige monique ook in zijn gezicht zit te liegen dat ze het hem niet kwalijk neemt, maar achteraf wel alle bewoners tegen hem gaat opzetten dat ze vindt dat Gerard dat echt niet kon maken?
En dat ze buiten direct vroeg of de 3 musketiers een afspraak hadden gemaakt over het nominerenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:40 schreef henkvandetillaart het volgende:
Fenneke, hoop jij ook dat gerard er achter komt dat de schreeuwerige geniepige monique ook in zijn gezicht zit te liegen dat ze het hem niet kwalijk neemt, maar achteraf wel alle bewoners tegen hem gaat opzetten dat ze vindt dat Gerard dat echt niet kon maken?
ik hoop voor je ook dat het goed uitgezonden wordquote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |