quote:Op woensdag 6 april 2011 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus fuck, lust ze geen water of wat?
Ohhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 6 april 2011 00:18 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee ze is pissig omdat maik meer had met dat meisje wat thuis zat dan hij haar heeft doen geloven ofzo
zou ie wakker worden?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maik is gewoon op een listige manier een breuk aan het forceren zodat hij eindelijk.. EINDELIJK weg kan
nee, de stem heeft medelijden met hem en biedt hem een uitwegquote:Op woensdag 6 april 2011 00:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maik is gewoon op een listige manier een breuk aan het forceren zodat hij eindelijk.. EINDELIJK weg kan
Thanks! Nu wint kan de regie weer rustig ademen, met de nominatie van Buddha 2.0 en Karim zaten ze in een lastig parket: 2 fan favorites, nu Laura gefaald heeft is Faalex de sjaak bij de eliminaties donderdagquote:
Ze kan het alleen maar met yoghurt innemen, vertelde ze twee dagen terug!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Van hetzelfde, dit is nog niet afgelopen, dit was het voorspelquote:Op woensdag 6 april 2011 00:19 schreef henkvandetillaart het volgende:
Wat ben ik klaar met Mo zeg![]()
Ik vind nu zelfs Jo leuker
Yep, was het helemaal met je eerdere post eens.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:17 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
DAY was jij dat? Knap hoor. Vind je het ook zo belachelijk dat Alex genomineerd is door de schuld van Laura?
ze kan pillen alleen met yoghurt innemen,quote:Op woensdag 6 april 2011 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Logisch, water is uit, yoghurt is in!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze kan het alleen maar met yoghurt innemen, vertelde ze twee dagen terug!
Denk dat Maik na de afgelopen weken met die kudt nog een pil van Drion op zou pakken als uitwegquote:Op woensdag 6 april 2011 00:19 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee, de stem heeft medelijden met hem en biedt hem een uitweg
geen idee. ze zei alleen zonder yoghurt lukt het me niet, dus regelt de stem mamajo hetquote:Op woensdag 6 april 2011 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee en dan moet je dr nog elke nacht neuken ook of zoietsquote:Op woensdag 6 april 2011 00:18 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat is die Mo een zeikwijf zeg, mijn god... het zou je vrouw wezen![]()
dan heb ik geen leven
Een deel van de nominaties is bekent geworden de rest heeft toen ook gezegd wie ze genomineerd hebben.. Ze weet het dus en is er niet blij mee!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Weet ze wel dat Maik iemand anders genomineerd heeft dan wat zij wou? Anders krijg je daar ook weer fakking gezeik over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |