Oh daar verzinnen ze wel wat op hoor, dat weet ik fakking 109% zekur.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef flugeltje het volgende:
Hoe willen ze die dag achterstand in stemmen eigenlijk rechtbreien?
Ik vind dit werkelijkwaar ge-wel-digquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:28 schreef Noelle06 het volgende:
Ik ga even off. vindt het onredelijk die kut had genomineerd moeten worden
getverdegetverdegetver...ik hoorde het ookquote:
Het is toch ook verschrikkelijk gewoonquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef Ransjih het volgende:
dussss.... flip en karim genomineerd
alex genomineerd maar nog niet officieel en toch weet iedereen daar en hier het al
alex dus achter de hand gehouden voor het geval de officiele nominatie hen niet uitkomt
alex het haasje dus met dank aan de liefde van zn leven?
godskanonne...zeg me dat het niet waar is
ik wor dr gewoon laaiend van
Krijg toch steeds wel het idee dat ze echt wat voor elkaar voelen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
Engnek en bekstekker lau
[ link | afbeelding ]
Hou je tv maar uit de eerste maanden, die duikt vast weer in een ander programma op..quote:
Alex en populair?!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef sjampoeh het volgende:
maar ja vorige keer was faalex wel populair toch ?????
Boeit ze niet? De stem bepaalt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef flugeltje het volgende:
Hoe willen ze die dag achterstand in stemmen eigenlijk rechtbreien?
Hij krijgt die stemmen van guido die toen zijn kwijt geraakt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh daar verzinnen ze wel wat op hoor, dat weet ik fakking 109% zekur.![]()
Oei!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef Wilskracht het volgende:
Alex kan toch ook volgende week genomineerd staan.
Ging net duidelijk over 3 man met Karim en Gerard.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef Wilskracht het volgende:
Alex kan toch ook volgende week genomineerd staan.
Zwaar triest ja....of zou hij alles onder het mom van een spel ook prima vinden?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:24 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik snap er niks van waarom doet Alex vrolijk en aardig tegen Laura. Die trut heeft het verknalt voor je. Zelfs nu is Alex dom.
Neequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:30 schreef Wilskracht het volgende:
Alex wordt weggestemd en gaat dan naar de geheime kamer
Hij (alex ) zegt het net weer ..... en weer terwijl ik dit schrijfquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef Flow3r het volgende:
staat het al vast dat Alex is genomineerd dan? Zou je niet zeggen als je ze zo samen ziet
karim, flipquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:30 schreef Toverheks het volgende:
wie zijn er genomineerd kreeg goffer de goffer visite
Tot het einde van het programmaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:30 schreef Wilskracht het volgende:
Alex wordt weggestemd en gaat dan naar de geheime kamer
Karim en Flip...quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:30 schreef Toverheks het volgende:
wie zijn er genomineerd kreeg goffer de goffer visite
Ja, hij spreekt er openlijk over met Laura, onder het GESMAKquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef Flow3r het volgende:
staat het al vast dat Alex is genomineerd dan? Zou je niet zeggen als je ze zo samen ziet
Waarom denk ik dat Laura misschien opgelucht is dat Alex oprot !!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgen eerst Alex vertellen dat hij genomineerd is.
Hierna Laura een keuze bieden: aangezien zij de nominatie van Alex heeft veroorzaakt, mag zij deze van hem overnemen.
Da's nog mooier dan dat Alex zijn nominatie aan Laura mag geven, want dat doet hij toch niet.
Maar voor Laura zal het dillema lastiger zijn! (ik gok dat ze het NIET doet en Alex genomineerd laat staan).
Alex was ooit favo vanwege de harde aanpak van Servio, underdog dus. Maar het is een kluns eerste klas!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef sjampoeh het volgende:
En er kwam geen streamlock zwembad-met-bloempot toen ze het daarover had?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:30 schreef CrazyDutchNL het volgende:
Moeder Joanne heeft het over andere bewoners gehad... Ach, wisten we ook al wel...
omdat ze dat ook gaat zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat Laura misschien opgelucht is dat Alex oprot !!!
Wie, Gerard?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die zweetharses is dus definitief genomineerd?
dank je welquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:30 schreef afca_oc het volgende:
[..]
karim, flip
alex ook als sanctie, maar officieel nog niet bekend
Wat een gemene opmerking van Geer!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:30 schreef Urb het volgende:
Joan tegen Karim " Mijn moeder heeft dingen over je gezegd dus het kan niet kloppen wat je zegt"
"Die man met die tattoo, die kan jou nog wat van leren"
![]()
Gerard " Tsja je moeder mag natuurlijk geen clue's geven he.![]()
toen stond hij tegenover zijn bully servio toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef sjampoeh het volgende:
Jij dacht toch dat ze echt gek op elkaar waren?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom denk ik dat Laura misschien opgelucht is dat Alex oprot !!!
Hij was toen boeiend om te kijken hoe hij tussen Guido en Laura stond. Nu is hij saai.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef Vultarian het volgende:
[..]
toen stond hij tegenover zijn bully servio toch?
nu is hij al weken niks
Dat is het hem toch juist.. Laat de saaie mensen maar opflikkerenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar hoezo wil iedereen alex zo graag weg?Echt lást heb je toch niet van 'm.
Hij is gewoon saai.
daarom denk ik dat hij nog nooit een meisje heeft gehad...hij denkt en weet zeker dat ie lau aan de haak heeft geslagen en dat zij ook smoorverliefd is. want de beelden die hij in de kvdw heeft gezien, zijn maar beelden van het begin............... ook in die dating shows werd ie afgewezen door die meiden...dit is zijn overwinningquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:30 schreef Dark het volgende:
Die Faal is zo blind verliefd, hij vindt het niet eens erg, hoe sneu............
Hij schrok zich de tandjes, dat hij genomineerd werd.
Laura durfde hem niet aan te kijken, lafbek
Naief, vervelend, saai, kut, ridder, meeprater.... Alexquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij is gewoon saai.
Nee dan heeft ze lucht !! Die gast knelt haar af .quote:
dat gesmak en geklef op bed de hele dag heb ik echt wel last van, als de streams het niet de hele tijd zouden laten zien had je gelijk gehadquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij is gewoon saai.
Het is gewoon een leeghangerquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij is gewoon saai.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij dacht toch dat ze echt gek op elkaar waren?
De stem geeft een klotenmissiequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef Coos het volgende:
Heks
Karim en Flip waren genomineerd en nu komt plots omdat Lau de missie verklote Alex er nog bij.
Omdat de stem random is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef pullup het volgende:
Is er hier iemand die kan verklaren, behalve dat veel te fraaie scenario van Gert hierboven, waarom Laura zelf niet die nominatie te pakken heeft en Alex hem heeft gekregen
Soms zijn streamlocks zwembad-met-bloempot echt wel handigquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat gesmak en geklef op bed de hele dag heb ik echt wel last van, als de streams het niet de hele tijd zouden laten zien had je gelijk gehad
Had ie ook maar niet op Joannaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef Mylene het volgende:
Alex is een drol, kleurloos, daarom moet hij weg. Ik heb liever spraakmakende personen in het huis.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef Candyfreak het volgende:
Haar naam is Laura
Een heel vervelende snol
Als je in haar ogen kijkt raak je spontaan aan de schijt
ene stream een persoon die alleen maar een ander voor laat gaan en op de andere de ik..ik..ik.. persoon, wat een contrastquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat is het hem toch juist.. Laat de saaie mensen maar opflikkeren
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef Candyfreak het volgende:
Haar naam is Laura
Een heel vervelende snol
Als je in haar ogen kijkt raak je spontaan aan de schijt
Zeker, het is uitgesproken door Alex én Lauraquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Oke dus zeker dat Alex ook een nominatie heeft? of alleen speculatie?
Ik snap het ook niet het is een schande wat kan Alex hier aan doen. Maar goed 'niets is wat het lijkt' is het motto. Maar dit is echt belachelijk!!! En het meest belachelijke is dat ze vrolijk op bed liggen en Alex Laura niks kwalijk neemt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef pullup het volgende:
Is er hier iemand die kan verklaren, behalve dat veel te fraaie scenario van Gert hierboven, waarom Laura zelf niet die nominatie te pakken heeft en Alex hem heeft gekregen
Zeker!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Juist wel, had hij zich maar actiever op moeten stellen, sinds hij met Laura zo close is doet hij niks anders dan een beetje op bed liggen kleffen, daarnaast zit er ook totaal niks in die gozer.quote:
Vandaar die streamlock..quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Zeker, het is uitgesproken door Alex én Laura.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef willem67 het volgende:
[..]
Juist wel, had hij zich maar actiever op moeten stellen, sinds hij met Laura zo close is doet hij niks anders dan een beetje op bed liggen kleffen, daarnaast zit er ook totaal niks in die gozer.
Alleen met hulp van Gerard en zijn kopieer gedrag probeert hij zich populair te maken.
Van mij mag hij vanavond nog weg.
ik heb het em net horen zeggen.. maar ja, laura kan ook verteld hebben dat er een zware sanctie wacht.. en dat ze al van het ergste uit gaan!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
En ze zou zich fakking niet meer verdedigen....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef Urb het volgende:
Joan voelt zich totaal niet aangevallen door Karim benadrukt ze 4 keer na een lang betoog van Karim. Dat zei hij helemaal niet muts. Ze kruipt weer in de slachtoffer-rol.
Oke en die lul ligt nu met haar in bed, pfffquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Zeker, het is uitgesproken door Alex én Laura.
dat dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef willem67 het volgende:
[..]
Juist wel, had hij zich maar actiever op moeten stellen, sinds hij met Laura zo close is doet hij niks anders dan een beetje op bed liggen kleffen, daarnaast zit er ook totaal niks in die gozer.
Alleen met hulp van Gerard en zijn kopieer gedrag probeert hij zich populair te maken.
Van mij mag hij vanavond nog weg.
Sterker nog: Dat Faalex Lauwra niet neemt....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet het is een schande wat kan Alex hier aan doen. Maar goed 'niets is wat het lijkt' is het motto. Maar dit is echt belachelijk!!! En het meest belachelijke is dat ze vrolijk op bed liggen en Alex Laura niks kwalijk neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |