Oh daar verzinnen ze wel wat op hoor, dat weet ik fakking 109% zekur.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef flugeltje het volgende:
Hoe willen ze die dag achterstand in stemmen eigenlijk rechtbreien?
Ik vind dit werkelijkwaar ge-wel-digquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:28 schreef Noelle06 het volgende:
Ik ga even off. vindt het onredelijk die kut had genomineerd moeten worden
getverdegetverdegetver...ik hoorde het ookquote:
Het is toch ook verschrikkelijk gewoonquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef Ransjih het volgende:
dussss.... flip en karim genomineerd
alex genomineerd maar nog niet officieel en toch weet iedereen daar en hier het al
alex dus achter de hand gehouden voor het geval de officiele nominatie hen niet uitkomt
alex het haasje dus met dank aan de liefde van zn leven?
godskanonne...zeg me dat het niet waar is
ik wor dr gewoon laaiend van
Krijg toch steeds wel het idee dat ze echt wat voor elkaar voelen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
Engnek en bekstekker lau
[ link | afbeelding ]
Hou je tv maar uit de eerste maanden, die duikt vast weer in een ander programma op..quote:
Alex en populair?!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef sjampoeh het volgende:
maar ja vorige keer was faalex wel populair toch ?????
Boeit ze niet? De stem bepaalt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef flugeltje het volgende:
Hoe willen ze die dag achterstand in stemmen eigenlijk rechtbreien?
Hij krijgt die stemmen van guido die toen zijn kwijt geraakt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh daar verzinnen ze wel wat op hoor, dat weet ik fakking 109% zekur.![]()
Oei!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef Wilskracht het volgende:
Alex kan toch ook volgende week genomineerd staan.
Ging net duidelijk over 3 man met Karim en Gerard.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef Wilskracht het volgende:
Alex kan toch ook volgende week genomineerd staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |