ik word er juist wel vrolijk vanquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef Ransjih het volgende:
dussss.... flip en karim genomineerd
alex genomineerd maar nog niet officieel en toch weet iedereen daar en hier het al
alex dus achter de hand gehouden voor het geval de officiele nominatie hen niet uitkomt
alex het haasje dus met dank aan de liefde van zn leven?
godskanonne...zeg me dat het niet waar is
ik wor dr gewoon laaiend van
Ah nee hè, breng ze nou niet op ideëen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:22 schreef Spooky4u het volgende:
Alex naar de geheime kamer voor 5 dagen.
Ik vind het ook niet leuk meer eigenlijk. Dat het oneerlijk ging met de clues kon ik nog mee leven, maar het wordt nu wel heel erg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef diedirk het volgende:
Erg raar; het spel is voor een groot gedeelte zorgen dat je niet genomineerd word.
En als dat lukt en de redactie wil je toch kwijt gaan ze iemand een onmogelijke opdracht geven en lozen ze hem op die manier.
Raar het dat er niemand naar kijkt. Het is niet te volgen er is geen logica.
50 zou wel grappig zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:22 schreef Spooky4u het volgende:
Alex naar de geheime kamer voor 5 dagen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:22 schreef Capt1caveman het volgende:
Het gaat lastig worden voor Lauwra om nog werk te vinden in de kinderhandel....
TE gevoelloos om met jonge mensjes om te gaan....
Denk je dat ze dat werkelijk zou doen??quote:
Die zweetharses is dus definitief genomineerd?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:24 schreef willem67 het volgende:
En ja hoor Alex trapt weer in de gehaaide Laura.
Hij verdient het niet om in dat programma te blijven.
Eindelijk de kans om verlost te worden van klef en bef![]()
![]()
![]()
We weten al dat mamajo wil dat Herr Flipp haar gaat versieren.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk... heeft MamaJo ff goed geregeld he
ja en op wat voor manierquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:24 schreef angeljacky het volgende:
Lau zegt ik had er liever zelf gestaan
ja straw, dat heb ik nu ook zo langzamerhand, te oneerlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet leuk meer eigenlijk. Dat het oneerlijk ging met de clues kon ik nog mee leven, maar het wordt nu wel heel erg.
Ik word ziek van dat mensquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:24 schreef MargrietV het volgende:
Alex is wel genomineerd. Laura zit een potje schijnheilig te doen,
Ik heb je anderhalve dag niet gezieeeeeeeeeeeeeeeeeen! (knijper op mijn neus, aardappel achter mijn huig)quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef Stability het volgende:
die rot stem ook van laura aandachtstrekster
Ik vind het ook niet leuk meer eigenlijk. Dat het oneerlijk ging met de clues kon ik nog mee leven, maar het wordt nu wel heel erg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef diedirk het volgende:
Erg raar; het spel is voor een groot gedeelte zorgen dat je niet genomineerd word.
En als dat lukt en de redactie wil je toch kwijt gaan ze iemand een onmogelijke opdracht geven en lozen ze hem op die manier.
Raar het dat er niemand naar kijkt. Het is niet te volgen er is geen logica.
Alex is af en toe heel grappig anders.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Alex niet zo'n saaie humorloze sukkel was, liep-ie überhaupt geen gevaar.
Maar eerst maar eens afwachten of hij écht genomineerd staat.
Zal wel hoor, maar we lopen nog wel op de feiten vooruit.
Ibenny had het als eerste door, en ik hoor laura en alex er nu ook zelf overquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:23 schreef sjampoeh het volgende:
is toch nog niet bekend dat faalex genomineerd staat ??
edit: oh ik hoor al van als ik weg ga..
![]()
![]()
![]()
haha jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef sjampoeh het volgende:
dan is het ook echt flauw dat er nog niet op hem gestemd kan worden ?
sssttt stil houden hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef sjampoeh het volgende:
Gewoon door te stemmen... lijnen zijn al openquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef flugeltje het volgende:
Hoe willen ze die dag achterstand in stemmen eigenlijk rechtbreien?
Die is echt blind, best sneuquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:24 schreef willem67 het volgende:
En ja hoor Alex trapt weer in de gehaaide Laura.
Hij verdient het niet om in dat programma te blijven.
Eindelijk de kans om verlost te worden van klef en bef![]()
![]()
![]()
officieel nog niet maar zijn nummer is al wel actief dus je kan wel stemmen als je dat graag wilquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef sjampoeh het volgende:
Ja dat weet ik, ik heb net gestemd tijdens het testen van het nummerquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon door te stemmen... lijnen zijn al open
dat weten wij maar de andere/familie /vrienden niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon door te stemmen... lijnen zijn al open
Zolang alex kan zoenen en kriebelen zal het hem worst zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
Engnek en bekstekker lau
Alex is idd saai maar Lau nog veel saaier en dan zou alex doordat zij haar bek niet kan houden genomineerd staan?
ja is toch ook zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef bb2 het volgende:
Kwam net letterlijk uit Gerards mond dat Alex genomineerd is.
reset tot op moment dat Faalex instroomdequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef flugeltje het volgende:
Hoe willen ze die dag achterstand in stemmen eigenlijk rechtbreien?
Door het te tweeten en dan komt het op de website... zo komt hij misschien wel meer in de aandacht dan de andere 2quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
dat weten wij maar de andere/familie /vrienden niet.
Ik hoef het niet te zienquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef suzi1 het volgende:
dan vind ik dat ze hem nu ook maar letterlijk moet naaien
dat snap ik ook niet. En alex doet de hele tijd z'n best (ja ook al is hij irritant) en kan er niet eens iets aan doen dat hij er nu uitligt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef diedirk het volgende:
Zou wel zo eerlijk zijn om laura of Alex een tegen missie te geven.
Ach laat ook maar zitten , hoef deze ongeloofwaardige shit niet meer te volgen.
Een Maik mag gewoon terugkomen en heeft nog niks bijzonders hoeven te doen
Ik ben d'r blij mee ....... laat alex maar weggaan. Vind flip en karim veel leukerquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef Blackprinces het volgende:
pom pom pom, ik ga me effe rot bellen voor karim en flip
ben er zo weer
Daarom vroeg ik me meteen af waarom Lauwra uberhaubt die missie aan heeft genomen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef Mylene het volgende:
Eigenlijk was dit toch wel duidelijk dat dit zou gebeuren dit missie van Laura dat ie zou mislukken.
denk dat alex het echt niet wil zienquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef meneertje1972 het volgende:
Hoe kan Alex zo lief en aardig doen tegen Laura? Ik denk dat hij denkt dat het haar niet is gelukt omdat het gewoon moelijk was. Maar Laura heeft het moedwillig verknalt door het al 1 op 1 te vertellen tegen Karim dat ze hem gezien had in een video.
Kortom: Alex weet niet hoe stom Laura het verknald heeft en doet nog lief.
Morgen eerst Alex vertellen dat hij genomineerd is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
Alex is idd saai maar Lau nog veel saaier en dan zou alex doordat zij haar bek niet kan houden genomineerd staan?
Precies. En het heeft nog een hartslag ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zolang alex kan zoenen en kriebelen zal het hem worst zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |