ene stream een persoon die alleen maar een ander voor laat gaan en op de andere de ik..ik..ik.. persoon, wat een contrastquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat is het hem toch juist.. Laat de saaie mensen maar opflikkeren
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef Candyfreak het volgende:
Haar naam is Laura
Een heel vervelende snol
Als je in haar ogen kijkt raak je spontaan aan de schijt
Zeker, het is uitgesproken door Alex én Lauraquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Oke dus zeker dat Alex ook een nominatie heeft? of alleen speculatie?
Ik snap het ook niet het is een schande wat kan Alex hier aan doen. Maar goed 'niets is wat het lijkt' is het motto. Maar dit is echt belachelijk!!! En het meest belachelijke is dat ze vrolijk op bed liggen en Alex Laura niks kwalijk neemt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef pullup het volgende:
Is er hier iemand die kan verklaren, behalve dat veel te fraaie scenario van Gert hierboven, waarom Laura zelf niet die nominatie te pakken heeft en Alex hem heeft gekregen
Zeker!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Juist wel, had hij zich maar actiever op moeten stellen, sinds hij met Laura zo close is doet hij niks anders dan een beetje op bed liggen kleffen, daarnaast zit er ook totaal niks in die gozer.quote:
Vandaar die streamlock..quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Zeker, het is uitgesproken door Alex én Laura.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef willem67 het volgende:
[..]
Juist wel, had hij zich maar actiever op moeten stellen, sinds hij met Laura zo close is doet hij niks anders dan een beetje op bed liggen kleffen, daarnaast zit er ook totaal niks in die gozer.
Alleen met hulp van Gerard en zijn kopieer gedrag probeert hij zich populair te maken.
Van mij mag hij vanavond nog weg.
ik heb het em net horen zeggen.. maar ja, laura kan ook verteld hebben dat er een zware sanctie wacht.. en dat ze al van het ergste uit gaan!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
En ze zou zich fakking niet meer verdedigen....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef Urb het volgende:
Joan voelt zich totaal niet aangevallen door Karim benadrukt ze 4 keer na een lang betoog van Karim. Dat zei hij helemaal niet muts. Ze kruipt weer in de slachtoffer-rol.
Oke en die lul ligt nu met haar in bed, pfffquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Zeker, het is uitgesproken door Alex én Laura.
dat dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef willem67 het volgende:
[..]
Juist wel, had hij zich maar actiever op moeten stellen, sinds hij met Laura zo close is doet hij niks anders dan een beetje op bed liggen kleffen, daarnaast zit er ook totaal niks in die gozer.
Alleen met hulp van Gerard en zijn kopieer gedrag probeert hij zich populair te maken.
Van mij mag hij vanavond nog weg.
Sterker nog: Dat Faalex Lauwra niet neemt....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet het is een schande wat kan Alex hier aan doen. Maar goed 'niets is wat het lijkt' is het motto. Maar dit is echt belachelijk!!! En het meest belachelijke is dat ze vrolijk op bed liggen en Alex Laura niks kwalijk neemt.
Nee sex want dan mag hij de geheime kamer in als hij wordt weggestemd.quote:
Zorg dat er kamervragen over gaan komen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet het is een schande wat kan Alex hier aan doen. Maar goed 'niets is wat het lijkt' is het motto. Maar dit is echt belachelijk!!! En het meest belachelijke is dat ze vrolijk op bed liggen en Alex Laura niks kwalijk neemt.
Omdat als Lau de missie zou verkloten Alex een harde sanctie zou krijgen van de stem.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef pullup het volgende:
Is er hier iemand die kan verklaren, behalve dat veel te fraaie scenario van Gert hierboven, waarom Laura zelf niet die nominatie te pakken heeft en Alex hem heeft gekregen
Ja dat was ook wel zo maar het is tamelijk drukkend voor Laura volgens mij nu. Verliefdheid kan ook na een week weg zijn zeker als je op elkaars lip zit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij dacht toch dat ze echt gek op elkaar waren?
wat een hoerestreek van die Gier laura.................echt he zal je zien Alex eruit op die manier wat oneerlijk, ben niet dol op Alex maar dit zou echt een vieze streek zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef Coos het volgende:
Heks
Karim en Flip waren genomineerd en nu komt plots omdat Lau de missie verklote Alex er nog bij.
Mwah... zou ik jammer vinden, maar mijn favo gaat er toch nie uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk je eens in dat dit met je favo zou gebeuren, dat is toch heel erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |