Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Dat is een leuk stuk grondquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef crv het volgende:
Grondstuk vanaf ondseraan de "oprit"
[ afbeelding ]
En deze is genomen vanaf de "beek" aan het eind
[ afbeelding ]
Da's een fijne lap grond zo te zien!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef crv het volgende:
Grondstuk vanaf onderaan de "oprit"
[ afbeelding ]
En deze is genomen vanaf de "beek" aan het eind
[ afbeelding ]
doe ik ook niet, anders had ik wel een banaanvraag gestuurdquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Belachelijk...Niets van aantrekken
Is goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
hoi
ik kom eraan hoor even naar beneden
En dan is het normaal om mensen op zo'n manier aan te sprekenquote:
Hai liefjequote:
Tozzoquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
hoi
ik kom eraan hoor even naar beneden
2750 m2quote:
boahquote:
nee maar dat kan verklaren in wat voor sociale laag van de samenleving hij zich ophoudt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan is het normaal om mensen op zo'n manier aan te spreken
ah, je bedoelt niveau tokkie?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar dat kan verklaren in wat voor sociale laag van de samenleving hij zich ophoudt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar dat kan verklaren in wat voor sociale laag van de samenleving hij zich ophoudt.
Beetje kleinquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef crv het volgende:
Beetje klein, maar we zitten nu een beetje hierop. alleen de erker op de eerste willen we open met balkon
[ afbeelding ]
quote:
Dan kom ik zeker een keertje wat drinkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef crv het volgende:
Beetje klein, maar we zitten nu een beetje hierop. alleen de erker op de eerste willen we open met balkon
[ afbeelding ]
Wederomquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
over wie gaat dit?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
met een stromend beekje aan het eindquote:
Ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
ik bedoel het plaatjequote:
Wauw!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lekker koud waterquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:11 schreef crv het volgende:
[..]
met een stromend beekje aan het eind![]()
[ afbeelding ]
Wat Marieke zegt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:11 schreef crv het volgende:
[..]
met een stromend beekje aan het eind![]()
[ afbeelding ]
daaronder. Draait bij hem alleen om bier en voetbal geloof ik.quote:
Kom krullebol, pakken we onze koffertjesquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom krullebol, pakken we onze koffertjes
Van die lagen waar alleen geologen nog weleens hoofdschuddend naar kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
mag ik wel m'n nieuwe gitaar mitnimmen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom krullebol, pakken we onze koffertjes
Stokstaartje, de sociaal gestoorde malloot die elke Feyenoorder te schande maakt.quote:
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mag ik wel m'n nieuwe gitaar mitnimmen?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die lagen waar alleen geologen nog weleens hoofdschuddend naar kijken
Volgens mij ben je nu in de war met de fossielenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die lagen waar alleen geologen nog weleens hoofdschuddend naar kijken
Ik ben er dan ook erg blij meequote:
Graag zelfs, kun je muziekjes makenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mag ik wel m'n nieuwe gitaar mitnimmen?
Zozo, je eigen villaquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef crv het volgende:
en de oprijlaan![]()
Misschien dat ik wel een oude Benzineomp of zo koop voor aan het begin![]()
Hij is overigen^s maar 30 meter lang hoor![]()
[ afbeelding ]
Dikke Master Of Puppets soloquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Graag zelfs, kun je muziekjes maken
Ik kom er NU aanquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef crv het volgende:
en de oprijlaan![]()
Misschien dat ik wel een oude Benzinepomp of zo koop voor aan het begin![]()
Hij is overigen^s maar 30 meter lang hoor![]()
[ afbeelding ]
Voor dat geld kom je in NL niet ver en het is hier al duurquote:
jaaaaquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Graag zelfs, kun je muziekjes maken
Dat geloof ik graag, hoe wel het uit maakt waar je zitquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
Voor dat geld kom je in NL niet ver en het is hier al duur
Geloof het welquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Stu, had je m'n post in het vorige topic nog gelezen?
Dat kan, vrouwtje zit in NLquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij pakt je in met zijn mooie foto's
Ga nou niet nog verder weg wonen
Dat van mij niet, dus ik vertrouw op jouquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaaa
topplan
gelukkig is mijn Frans vloeiend, dus dat is no problemo
En werk?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geloof het wel
Ja, ach, ik ben al snel Fok! moe geloof ik. Het zijn bij mij vaak momenten dat ik erg actief ben
Drinken is nog hetzelfde trouwens![]()
Tja probeer maar te vergelijken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, hoe wel het uit maakt waar je zit
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
Dat kan, vrouwtje zit in NL![]()
Maar ik heb nog niets he, we zijn bezig en hebben een optie
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij pakt je in met zijn mooie foto's
Ga nou niet nog verder weg wonen
Yayquote:
Dat is waar, hoewel ik Bocholt in DE ook niet echt klein noem en daar ben ik ook zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
Tja probeer maar te vergelijken.
Ik zit dan 10-15 minuten van de grens met Basel. Probeer maar eens in NL bij een grote stad zo goedkoop te zitten
damn, die foto van hem mocht ik niet weggeven, nu plaats jij hem hierquote:
dus dan moet je je tentje op het gras zetten.quote:
Werk schiet ook niet op. Er is momenteel maar weinig beschikbaar helaas. Ik moet denk ik wachten tot juni/juliquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
En werk?
Mooi balen van het drinkenProbeer toch te minderen mopje, is echt beter voor je
En heb je al hulp overwogen
Gewoon doen hoor
![]()
quote:
Ow... tentjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:19 schreef crv het volgende:
[..]
dus dan moet je je tentje op het gras zetten.
Maar goed, mijn huidige stekkie is ook niet verkeerd qua uitzicht
jaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow... tentjesIk kom wel niet
Ja, als je nieuwe huis staat, dan komen we gewoon meeten bij jou
No worriesquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
damn, die foto van hem mocht ik niet weggeven, nu plaats jij hem hier
sorry stuart
Tentjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi ik spreek het nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaaa
topplan
gelukkig is mijn Frans vloeiend, dus dat is no problemo
Dat is een goed ideequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, gewoon met heel diep aanwezige zakenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu in de war met de fossielen
moet ik alleen zorgen dat de sjef er niet isquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mon français, c'est une catastrophequote:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe diepquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, gewoon met heel diep aanwezige zaken
We kunnen een camper lenenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
oef, gelukkigquote:
Zolang je 'Je ne parle français bien' maar kentquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mon français, c'est une catastrophe
das al meer dan ik eruit krijgquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mon français, c'est une catastrophe
Goeie beslissingquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
Volgend jaar Duits en NOOIT meer Frans
Als of duits zo veel beter isquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
sjef?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef crv het volgende:
[..]
moet ik alleen zorgen dat de sjef er niet is![]()
Dat zei ik ook vroeger, en nu zit ik met de gebakken perenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ga ik ook doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
quote:
Een gesprek in het Duits lul je zo aanmekaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeie beslissingHeb ik ook gedaan
Daar waar de wormen niet eens meer aan je kont knabbelenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe diep
papa fume le chat of zo was toch ook zo'n standaard zinnetjequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
Je mange une crêpe
Die ken ik dan ook nog, maar verder
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef crv het volgende:
[..]
Dat zei ik ook vroeger, en nu zit ik met de gebakken peren
In mijn tijd waren duits EN frans verplicht op het vwo... Zelfs met N-profiel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
Papa rookt de kat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef crv het volgende:
[..]
papa fume le chat of zo was toch ook zo'n standaard zinnetje
Ja!!! Wat een toevalquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
over frankrijk gesproken Marijke![]()
15 jaar terug ofzo?
Slimquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:24 schreef MPG het volgende:
[..]
In mijn tijd waren duits EN frans verplicht op het vwo... Zelfs met N-profiel.
Klopt maar het schrijvenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Een gesprek in het Duits lul je zo aanmekaar
Hmmz ja, maar dat heb jij bij alle talen volgens mijquote:
klwoptquote:
Ja hahaha als dat er nog isquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!!! Wat een toevalJij gaat gewoon naar de camping van toen
Je moet even in het graanveld gaan liggen namens ST en mij
whatever, ik heb 1 jaar frans gehad en dat mens was zo'n trut dat ik blij was dat ik eraf was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Papa rookt de kat?
een pijp was het toch?
Graan cirkels makenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!!! Wat een toevalJij gaat gewoon naar de camping van toen
Je moet even in het graanveld gaan liggen namens ST en mij
Volgens googlemaps welquote:
Spaans lijkt me wel tovquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef Stuart het volgende:
Ik heb Frans op school nooit leuk gevonden. Duits wel en Spaans zelfs erg leuk
Ja. Madame...quote:
Klopt maar een paar steken er boven uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmz ja, maar dat heb jij bij alle talen volgens mij
Nee, hooguit 2 persoons ligplekkenquote:
Same here maar ik kom wel elk jaar in Spanjequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan nog beter Spaans dan Frans en dat heb ik maar één jaar gehad (Frans nu bijna 3)
sterren kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hehehe tof nou dat ga ik dan wel even doen denk ik
Nou ja, misschien op een school hiernaquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:26 schreef TheFamousMan het volgende:
Op mijn school doen we niet aan Spaans...
quote:
ik vond frans niet leuk, en frans mij niet. De lerares die gaf als advies:quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef Stuart het volgende:
Ik heb Frans op school nooit leuk gevonden. Duits wel en Spaans zelfs erg leuk
Me gusto hablar españolquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same here maar ik kom wel elk jaar in Spanje
Hahahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vond frans niet leuk, en frans mij niet. De lerares die gaf als advies:
laat frans maar vallen, anders zak je ...
Maar we zijn heel liefquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
ja, ik heb net zo'n situatie als Koen ongeveer maar dan anders.
Waar is Koentje eigenlijk
Nuutquote:
mijn hoogste cijfer was een 3quote:
Zo slecht was het bij mij nog net niet. Meestal een 4 of een 5quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar we zijn heel liefKunnen we haar niet overtuigen?
En anders logeren we in de tuin?
Ik haal wel altijd 8'en en 9'ens voor Fransquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef crv het volgende:
[..]
ja, ik heb net zo'n situatie als Koen ongeveer maar dan anders.
Waar is Koentje eigenlijk
FREAKYquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:28 schreef crv het volgende:
[..]
helaas niet.
Als het aan mij lag had ik allang een meet geregeld hier
ja idd engquote:
enige wat ik nog wist naar die tijd:quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo slecht was het bij mij nog net niet. Meestal een 4 of een 5
probleem blijft hetzelfdequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan komen we wel kamperen op een camping in de buurt
Jij weet er dus nog net zo veel van als ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
enige wat ik nog wist naar die tijd:
je me een appel
maar dan wel met franse uitspraak
Ja ik vroeg me net af waar je was en wie kwam er binnen ......quote:
enige dat ik dat weet is omdat ik elke keer vergeleek met gif me een appelquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij weet er dus nog net zo veel van als ik
Ik ben eigenlijk nooit goed geweest in talenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
enige wat ik nog wist naar die tijd:
je me een appel
maar dan wel met franse uitspraak
toevalligquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me net af waar je was en wie kwam er binnen ......
Dan reken er maar niet opquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nooit goed geweest in talen
Ben meer van het rekenen
hmmmm komt me verdacht bekend voorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:30 schreef crv het volgende:
[..]
probleem blijft hetzelfde![]()
Mens is stikjaloers en dat krijg je er niet uit.
Ze heeft ook der goede kanten hoor. Maar dit soort activiteiten ..... NO WAY
Hallo lieve meneerquote:
zit je nog steeds met dat mens opgescheeptquote:
quote:
Ja, heb nog niets beters kunnen vinden eigenlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:33 schreef crv het volgende:
[..]
zit je nog steeds met dat mens opgescheept
Dat klinkt wel echt lekker foutquote:
Dan stond er wel dat ie Stella even genomen heeftquote:
dus nog even volhoudenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, heb nog niets beters kunnen vinden eigenlijk
Er lijkt momenteel niemand op zoek maar dat komt wel. Tradiotioneel in juni/juli en september. Dat zijn de 3 maanden om van baan te wisselen in dit wereldje
Uhuquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan stond er wel dat ie Stella even genomen heeft
wie heeft stella genomenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan stond er wel dat ie Stella even genomen heeft
Stu, hij is nu bezig met het voorspel:quote:
quote:
Fok!ken tijdens het voorspelquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stu, hij is nu bezig met het voorspel:
[..]
quote:
Het is een beetje als die reclame dat mannen niet kunnen multitaskenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:37 schreef Koen66 het volgende:
@Marijke, wat wel opviel zondag was dat mijn vrouw nauwelijks negatief reageerde toen ik jullie 'toevallig' tegenkwam, ze had het er hooguit over hoe klein de wereld is
lucky youquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:37 schreef Koen66 het volgende:
@Marijke, wat wel opviel zondag was dat mijn vrouw nauwelijks negatief reageerde toen ik jullie 'toevallig' tegenkwam, ze had het er hooguit over hoe klein de wereld is
okequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:37 schreef Koen66 het volgende:
ik zit nu op mijn handenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee. Wil even iedereen zijn hand opsteken die op Beau van Erven Dorens zit te wachten? Bedankt.
Jup, ze gaat vreemd, de hoer!quote:
Ehm, waarom zou iemand op Beau zitten wachten? Of mis ik ietsquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee. Wil even iedereen zijn hand opsteken die op Beau van Erven Dorens zit te wachten? Bedankt.
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is een beetje als die reclame dat mannen niet kunnen multitasken
Mijn handen liggen nu op de grondquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
hmmm vervelend voor je handenquote:
Als jij iets mist mis ik dat ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, waarom zou iemand op Beau zitten wachten? Of mis ik iets
Jaloerse paarden allemaalquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:37 schreef Koen66 het volgende:
als ik mag kiezen uit een rijtje als Beau van Erven Dorens, Patty Brard, Gordon, Patricia Paay of Albert Verlinde dan ben ik opeens enthousiast over Beauquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Ik sla het er wel uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef crv het volgende:
[..]
hmmm vervelend voor je handen
Maar blijkbaar heb je dus geweld nodig om je hand niet op te steken
Echt hoor ik snap die jaloezie nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaloerse paarden allemaalEn die van crv is net zo erg begrijp ik?
Nou, ben je lekker mee dan
Mijn hemel, daar noem je ook wel een paar namen op zegquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik mag kiezen uit een rijtje als Beau van Erven Dorens, Patty Brard, Gordon, Patricia Paay of Albert Verlinde dan ben ik opeens enthousiast over Beau![]()
tja, you can't live with them and also not without themquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaloerse paarden allemaalEn die van crv is net zo erg begrijp ik?
Nou, ben je lekker mee dan
Dan zap ik nog een keertjequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik mag kiezen uit een rijtje als Beau van Erven Dorens, Patty Brard, Gordon, Patricia Paay of Albert Verlinde dan ben ik opeens enthousiast over Beau![]()
Als je heel onzeker bent dan welquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt hoor ik snap die jaloezie niet
quote:
ik zal het eens laten vallenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kortom, we komen wel een keer op de koffie
Goazellufmoarhoalegaiquote:
Ja? Ik mag gewoon met jouw vent afspreken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je heel onzeker bent dan welIn mijn vorige relatie had ik dat ook
Nu helemaal niet bijvoorbeeld...
Gewoon nonchalant, oh ja, aanstaande zaterdag komen die mensen uit Nemo op de koffiequote:
ik ook niet, persoonlijk heb ik er helemaal geen last van.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt hoor ik snap die jaloezie niet
Joa ik dus ok wel, met unnun frikkedel durbai en unnen krokketquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Joah, da kennik ik wel gebruike nu.
Haiquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Joah, da kennik ik wel gebruike nu.
Ja hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja? Ik mag gewoon met jouw vent afspreken?kewl
Heeft ze er ook last van als er een paar kerels komen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook niet, persoonlijk heb ik er helemaal geen last van.
jij bent toch nog te jong voor alcoholquote:
Ik ben ook onzeker, maar ik maak me niet zo druk om wat J. misschien buitenshuis doetquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je heel onzeker bent dan welIn mijn vorige relatie had ik dat ook
Nu helemaal niet bijvoorbeeld...
Uhh je begrijpt het niet echt?quote:
Lekkur, ga moar halequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Joa ik dus ok wel, met unnun frikkedel durbai en unnen krokket
Maar niet over je relatie blijkbaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ook onzeker, maar ik maak me niet zo druk om wat J. misschien buitenshuis doet
Andersom dan weer wel
Was het gezellig?quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiLekker gewerkt?
[..]
Ja hoorZolang ik em heel terugkrijg
Dan goade gai wel mee jonguhquote:
minder, ze moet ze echter wel kennenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heeft ze er ook last van als er een paar kerels komen?
Centjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]moe maar voldaan.
Ik mag donderdag weer![]()
Lekker veel centen
Hij wel soms, ik nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar niet over je relatie blijkbaarDat zit dan wel goed
Dat is makkelijk met nieuwe mensen leren kennenquote:
Dat is wel heel extreem hoor....quote:
mijn vrouw heeft wel een uitgesproken mening over met wie ik eigenlijk zou moeten omgaan, maar daar veeg ik m'n reet mee afquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heeft ze er ook last van als er een paar kerels komen?
Ja, zo heb je er lekker veel aan iddquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
Ach, wees blij dat je vrouw jaloers is. Dan houdt ze waarschijnlijk nog steeds van je
nou als ik de wartaal zie die jullie naar mekaar uitslaan dan kun je toch met aan zekerheid grenzene waarschijnlijkheid vaststellen dat er meer in het spel is dan frisdrankquote:
Dat was plat. Plat proate witte wel?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
nou als ik de wartaal zie die jullie naar mekaar uitslaan dan kun je toch met aan zekerheid grenzene waarschijnlijkheid vaststellen dat er meer in het spel is dan frisdrank
Beetje positieve insteek mag toch best? Ik bedoel, de vrouw van Koen wordt hier regelmatig afgezeikt maar ze zal toch ook best iets goeds hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, zo heb je er lekker veel aan idd![]()
blijkbaar ben ik daar te oud voorquote:
ow jawel hoor, en ik hou echt nog wel van d'r, anders was het echt welquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje positieve insteek mag toch best? Ik bedoel, die vrouw van Koen wordt hier regelmatig afgezeikt maar ze zal toch ook best iets goeds hebben
Ze heeft iets goeds; Koen en de kinderenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje positieve insteek mag toch best? Ik bedoel, de vrouw van Koen wordt hier regelmatig afgezeikt maar ze zal toch ook best iets goeds hebben
ik zal er over nadenkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Partners die een eigen leven hebben ftwDat vind ik eigenlijk een vereiste
Ik wil wel een beetje bewegingsruimte hebben hoor....
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat weet ik wel zeker, anders was Koen niet bij haar geblevenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje positieve insteek mag toch best? Ik bedoel, de vrouw van Koen wordt hier regelmatig afgezeikt maar ze zal toch ook best iets goeds hebben
Dat zeker, iets met buitendeur hobby'squote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Of te niet-plat-proaterquote:
ik heb ergens iets fout gedaan...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
Voor dat geld kom je in NL niet ver en het is hier al duur
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
nou als ik de wartaal zie die jullie naar mekaar uitslaan dan kun je toch met aan zekerheid grenzene waarschijnlijkheid vaststellen dat er meer in het spel is dan frisdrank
Elke gek heeft zijn gebrekquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, anders was Koen niet bij haar geblevenEn ach, we hebben allemaal zo onze dingen toch?
Voor iedereen die mee gaatquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nijner gaat friet halen voor ons allemaal
precies drank dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat was plat. Plat proate witte wel?
ja ja ja, jij ziet me het liefst aan de ketting in de keukenquote:
Aha, Voerquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nijner gaat friet halen voor ons allemaal
Ik heb nog nooit alcohol gehad.quote:
dat is meer dan waar, ook wij allemaalquote:
quote:
ALs de ketting maar lang goenoeg, is, je moet nog wel bier kunnen brengen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja ja ja, jij ziet me het liefst aan de ketting in de keuken![]()
heb je dat oog nu al in de muur geschroefd?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dan is het drugsquote:
Ik gok je backlightquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef Stuart het volgende:
WTF
Een of andere display ding in mijn laptop stopte ermee en ik kreeg een halve seconde een zwart scherm![]()
![]()
Om over mij nog maar te zwijgenquote:
Oh bah niet van die enge dingen zeggenquote:
Kijk Jij snapt hetquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
ALs de ketting maar lang goenoeg, is, je moet nog wel bier kunnen brengen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je dat oog nu al in de muur geschroefd?
kom ik binnenkort doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Das Muck dr domein toch alquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar voor heb je toch een walking fridgequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Mannenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
RokNijntjequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
MannenJullie weten wie eigenlijk de broek aan heeft he?
MAar als die weigert.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar voor heb je toch een walking fridge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |