Nee hoor. Denk je dat ik in het echt ook heel de tijd zulke kutopmerkingen naar ST zou gaan maken? Of heel de tijd van die opmerkingen naar FTS?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat kan je in het echt niet maken? Irl kan je juist veel meer dingen maken.
Ik haat niemand.quote:
Dat zou ik wel verwachten ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee hoor. Denk je dat ik in het echt ook heel de tijd zulke kutopmerkingen naar ST zou gaan maken? Of heel de tijd van die opmerkingen naar FTS?
Ik heb niks wat ik hier wel zou kunnen maken en irl niet. Niks uitlaatklep.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen.Omdat uitlaatklep. Hier kan je alles doen wat je in het echt niet kan maken.
Dit dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat kan je in het echt niet maken? Irl kan je juist veel meer dingen maken.
Oke dat is wel zielig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee hoor. Denk je dat ik in het echt ook heel de tijd zulke kutopmerkingen naar ST zou gaan maken? Of heel de tijd van die opmerkingen naar FTS?
True, al die internethelden die denken dat ze heel wat voorstellen durven in het echt dus niks.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef kutkabouter het volgende:
Daarbij doet bijna iedereen zich anders voor op fok (op uitzonderingen na) maar ik ben gewoon als een van de weinigen mans genoeg om het toe te geven.
Je zegt net dat je die opmerkingen irl nooit zou maken, dan doe je dus wel anders.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:19 schreef kutkabouter het volgende:
Klopt.
Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik hier niet heel veel anders doe. Ik ben alleen een ontzettende lompe hork op fok.
Ja ik bedoel die botte, lompe opmerkingen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Je zegt net dat je die opmerkingen irl nooit zou maken, dan doe je dus wel anders.
Waarom dan wel hier doen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja ik bedoel die botte, lompe opmerkingen.
Omdat het niemand iets boeit en af en toe vermaak ik me er wel mee.quote:
Hmkayy.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Omdat het niemand iets boeit en af en toe vermaak ik me er wel mee.
Ja toch. Maarre, keertje stappen in Helmond/Eindhoven/DB?quote:
Ja, belastinggeld zeker.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toch jammer dat ik niks weet over die liquidatie hier vorig jaar. Kon ik mooi 20k opstrijken.
Zodra je het lef hebt om dat irl ook aan me te vragen, dus nooit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja toch. Maarre, keertje stappen in Helmond/Eindhoven/DB?
Ik heb dat lef, maar ik zie je nooit irl. Is hyves goed genoeg?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zodra je het lef hebt om dat irl ook aan me te vragen, dus nooit.
Nee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb dat lef, maar ik zie je nooit irl. Is hyves goed genoeg?
Ga jij nou maar voor mij werken ipv fulltime te zuipen.quote:
trololoquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga jij nou maar voor mij werken ipv fulltime te zuipen.
You wish.quote:
Voor jou werken? mwoahquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga jij nou maar voor mij werken ipv fulltime te zuipen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |