gelukigquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:14 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Zo die is mooi, ben veliefd![]()
op die pizza bol rustig maar
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:17 schreef pietpaniek het volgende:
Ff zeiken over de lengte van het reklameblok, jezus wat duren die reklames lang![]()
quote:
m'n nummer één is genomineerdquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:29 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
nee was poepen en was spannend of de drol wel weg kon
en ik stink er gewoon in hèquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
die piet laat altijd cos of uitzending uit de sc
komt goed...quote:
ik heb zelf sigaretten, komt goed geen stressquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
komt goed...
zo pizza op tijd voor een lekkere koffie en peuk....zag net op de foto dat de shag er ook opstond maar daar blijven jullie vanaf he
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
komt goed...
zo pizza op tijd voor een lekkere koffie en peuk....zag net op de foto dat de shag er ook opstond maar daar blijven jullie vanaf he
dank u!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
ik rook sigaretjes .... de pizza was
Ik denk dat Jesje de drank aan het aanslepen isquote:
op jesje kan je bouwenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat Jesje de drank aan het aanslepen is
kokkie nog werken dnk ik en miss J ??quote:
druk met etenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:45 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
wat ben je stil, waar denk je aan lalalala
Miss J. nog niet gezien.. Ceetje zie dat ze niet vaak zou langskomen omdat ze moet werkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
kokkie nog werken dnk ik en miss J ??
Top!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:51 schreef jesje1982 het volgende:
hihi ik was de barman aan het inlichten dat jullie gratis drinken vanavond
* bollokus ploft neer..... en steekt een vinger in de lucht en roept HJ;)quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef pietpaniek het volgende:
Pietje prikt ook in de lucht en roept hj, pillen zijn op
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
* bollokus ploft neer..... en steekt een vinger in de lucht en roept HJ;)
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef pietpaniek het volgende:
dank uquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse moppert op die luie Falex die denkt dat ie alleen maar figurant is
[..]
[ afbeelding ]
'k heb maar voor je gehaald Bollo
[..]
[ afbeelding ]
Hier je pilletjes Piet
he was net zo blij dat die pillen eindelijk op waren, kom jij weer met een kompleet jaarvoorraadquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse moppert op die luie Falex die denkt dat ie alleen maar figurant is
[..]
[ afbeelding ]
'k heb maar voor je gehaald Bollo
[..]
[ afbeelding ]
Hier je pilletjes Piet
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:05 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
he was net zo blij dat die pillen eindelijk op waren, kom jij weer met een kompleet jaarvoorraad
en roept hj komma, pillen zij opquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef pietpaniek het volgende:
quote:
wat kan ik voor je halen schat ?quote:
ja ja.... ach wat maakt het uit die pilletjes kan je goed (door) verkopen hoorquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef pietpaniek het volgende:
Zelfde als bollo graag hj ............Hoop dat ik nu niet 3 flesjes tegelijk krijg
het is niet zo druk vandaag!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:10 schreef pietpaniek het volgende:
Zelfde als bollo graag hj ............Hoop dat ik nu niet 3 flesjes tegelijk krijg
quote:
eh.... gokjequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:12 schreef pietpaniek het volgende:
OooooooooOoooooo dankje, hoe wist je dat ik die wilde?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zelfs ons feestmeisje is weer weggelopen... maar we hebben wel drank
en peukies
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
tis dat wij 3 nog wat posten anderqs was het gewoon stil
niet veel aan gemist geloof ik.... denk dat je wel uitgekeken bent op het zwembadquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ben vandaag eigenlijk zowiezo bijna niet op cos geweest
zwembadquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet veel aan gemist geloof ik.... denk dat je wel uitgekeken bent op het zwembad
ja bjuist heb 1x ingelogt toen zag ik een streamlock,heb nog wel een beetje lopen spammen op twatterquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet veel aan gemist geloof ik.... denk dat je wel uitgekeken bent op het zwembad
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:18 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
zwembadBen helemaal nog niet op iets van sst geweest vandaag
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja bjuist heb 1x ingelogt toen zag ik een streamlock,heb nog wel een beetje lopen spammen op twatter
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf allemaal![]()
![]()
![]()
kon het toch niet laten![]()
![]()
![]()
hoeraaaa voor Jesjuuuuh, die is zeker flink aan het feesten, toch nog niet naar bed zeker?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Ceetje... Jesje heeft de baan
![]()
wil je ook wat drinken?
. Goedzoquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf allemaal![]()
![]()
![]()
kon het toch niet laten![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoeraaaa voor Jesjuuuuh, die is zeker flink aan het feesten, toch nog niet naar bed zeker?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben wel toe aan een roseetje. Lange werkdag erop zitten, net klaar
maakt niet uit, is net zo makkelijk, tochquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zet de fles maar bij je neer hoor... de bediening hier is waardeloos
Had je falex niet moeten nemen... je weet toch dat die alleen maar figurant isquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef jesje1982 het volgende:
Ja hallo t is gratis...dan moet je geen superbediening verwachten
daar is het feestvarkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef jesje1982 het volgende:
Ja hallo t is gratis...dan moet je geen superbediening verwachten
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je falex niet moeten nemen... je weet toch dat die alleen maar figurant is
huh?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je falex niet moeten nemen... je weet toch dat die alleen maar figurant is
we doen ons best, maar tis moeilijk hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maakt niet uit, is net zo makkelijk, toch
Wat is het trouwens rustig hier
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:30 schreef bollokus het volgende:
piet zet ziggo maar aan dan zie je het zwembad
quote:
wat is moeilijk?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:28 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
we doen ons best, maar tis moeilijk hoor
das nieuwe streamlockquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:30 schreef bollokus het volgende:
piet zet ziggo maar aan dan zie je het zwembad
quote:
ik quote Vultarian evenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik quote Vultarian even
[ afbeelding ]
ook goeienavond Bolquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
piet stond zich helemaal laplazures te typen in de kast
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik quote Vultarian even
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
had bijna streamlock gemist gelukkig had ik geluid aanstaan dat ineens stilviel, lekker he die rustquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik quote Vultarian even
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
had bijna streamlock gemist gelukkig had ik geluid aanstaan dat ineens stilviel, lekker he die rust
ceetjequote:
yep, erg druk, net pas thuis, voeten omhoog nu, roseetje van Mary erbij, peukie en uitzicht op een zwembadquote:
en die RUST lekker he!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, erg druk, net pas thuis, voeten omhoog nu, roseetje van Mary erbij, peukie en uitzicht op een zwembad
heerlijk, ik laat het maar even zo denk ik, normaal ga ik altijd zappenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
ook al gequote op twitter door IBenny zag ik
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef Vultarian het volgende:
[..]
![]()
en die simpele aap vind het maar vreemd, vond en volgende
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef RobbieBoy het volgende:
Iemand hier ook mee gedaan met de chatsessie van Guido, vanavond?
Hij heeft een hoop vragen van mij beantwoord,haha
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef bollokus het volgende:
![]()
ik zet een muziekje aan drukt de hond gewoon de reciever uit met zijn neus
![]()
![]()
Heet jou hond soms LASSIE?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
ik zat eerder vandaag al bijna te snikken van het lachen toen ik jouw volgende SL voorbij zag komen.... had binnen no time 5 man achter me staan.... en mijn baas vroeg of ie mij daarvoor betaalde
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
nee mutequote:
stombeest..... maar hijs wel lievvvvvvvvquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hij blijft gewoon doorgaan met jennen he
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
![]()
maar hij kon er hoop ik ook wel een beetje om lachen?
goed planquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
maar hij weet nog niet dat de volgende keer dat ik een systeem voor onderhoud uit de lucht haal hij 'jouw' SL voor zijn kiezen gaat krijgen
![]()
Viel wel mee, eigenlijk. Hij reageert hier liever niet, omdat hij bang is dat alles wat hij hier zegt nu breed uitgemeten, en verkeerd opgevat gaat worden, en daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Maar hij was op de chat heel open en eerlijk. Je kon hem alles vragen, en kreeg, voor zover het mogelijk was (de vragen vlogen hem om zijn oren) eerlijk antwoord. Hij reageerde overal goed op, en weet precies wat hij moet zeggen (hij had zijn mic aan)quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
ik had eerder gelezen dat hij de fokkers niet echt kon waarderen dus
is gewoon aandacht trekken, geef hem een honden koekje of zo, daar gaan zelfs mijn katten mee van het toetsenbord afquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
stombeest..... maar hijs wel lievvvvvvvv
hij heeft genoeg gehad voor vandaag, maar heeft een beetje teveel energie want ze zijn aan het slopen hier en moet bijna de hele bdag aan de lijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is gewoon aandacht trekken, geef hem een honden koekje of zo, daar gaan zelfs mijn katten mee van het toetsenbord af
voor hondekoekjes?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is gewoon aandacht trekken, geef hem een honden koekje of zo, daar gaan zelfs mijn katten mee van het toetsenbord af
kan ik mij iets bij voorstellen.. ja... erg ongenuanceerd zijn de meeste fokkers niet neequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Viel wel mee, eigenlijk. Hij reageert hier liever niet, omdat hij bang is dat alles wat hij hier zegt nu breed uitgemeten, en verkeerd opgevat gaat worden, en daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Maar hij was op de chat heel open en eerlijk. Je kon hem alles vragen, en kreeg, voor zover het mogelijk was (de vragen vlogen hem om zijn oren) eerlijk antwoord. Hij reageerde overal goed op, en weet precies wat hij moet zeggen (hij had zijn mic aan)
en dat maakt het juist leuk... maar begrijp het wel van guido.............quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan ik mij iets bij voorstellen.. ja... erg ongenuanceerd zijn de meeste fokkers niet nee
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
goede avond vrienden, ben weer thuihuis
Wat is er met de streams, zie alleen maar een zonnig zwembad![]()
Is dat het nieuwe oog
kan ie nu niet los buiten rennen of is dat te gevaarlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij heeft genoeg gehad voor vandaag, maar heeft een beetje teveel energie want ze zijn aan het slopen hier en moet bijna de hele bdag aan de lijn
hoi Kokkiequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
Is dat het nieuwe oog
Is dat het nieuwe oog
Is dat het nieuwe oog
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef Vultarian het volgende:
[..]
voor hondekoekjes?die katten van jou zijn een beetje in de war
![]()
Is dat het nieuwe oog
wat zijn de meeste fokkers dan goed hequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan ik mij iets bij voorstellen.. ja... erg ongenuanceerd zijn de meeste fokkers niet nee
hij is net even buiten geweest. maar de reeen en wilde zwijnen zijn er nu ook en die volgt ie heul graagquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan ie nu niet los buiten rennen of is dat te gevaarlijk
nee inderdaad. Ben al blij dat ik zoveel antwoorden van hem terug kreeg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
deed die van mij ook........ de eerste 3 maanden, sindsdien vertikt ze hetquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
als ik ze een (speelgoed)muis toegooi komen ze die ook altijd netjes terug brengen
Guidson lijkt mij ook best ok hoor, en ja de manier van stemmen die avond was niet echt fraai.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
nee inderdaad. Ben al blij dat ik zoveel antwoorden van hem terug kreeg.
Die Guido is best oke, en het is jammer dat hij zo eruit is gegaan.
quote:
die van mij weten dat ze níet met muisjes mogen spelenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
deed die van mij ook........ de eerste 3 maanden, sindsdien vertikt ze het
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef superkokje het volgende:
wat een heerlijk welkom weer. Heb ik de hele dag naar uitgekeken.
Ik zal is gek doen, lust wel een sinasje![]()
Jesje gefeliciteerd. Dat je er maar veel geld mag verdienen![]()
![]()
in jouw geval lijkt me dat erg verstandig om ze dat bij te brengenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die van mij weten dat ze níet met muisjes mogen spelen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Ceetje... Jesje heeft de baan
![]()
wil je ook wat drinken?
dat weet mijn hond dan weer nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die van mij weten dat ze níet met muisjes mogen spelen
ja schenk maar in. haha. Ik moet zeggen dat ik niet had verwacht dat hij ook vragen over die foto's (Een hoop chatters wilden daar toch meer over weten, en ik ook) beantwoorde.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Guidson lijkt mij ook best ok hoor, en ja de manier van stemmen die avond was niet echt fraai.
Wil je ook iets drinken? ik ga toch weer een nieuw rondje halen
muisje zit in SCquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat weet mijn hond dan weer niet
http://www.twitvid.com/OBZIX
Bol je beseft toch wel dat een hond de streken en karakter van zijn baas overneemtquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat weet mijn hond dan weer niet
http://www.twitvid.com/OBZIX
quote:
neuh hij weet welke wel en welke niet.... heb hem wel opgevoedquote:
dacht je echt dat ikvan het dak gevallen wasquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
Bol je beseft toch wel dat een hond de streken en karakter van zijn baas overneemt
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je stookte hem op... maar het muisje was slimmer
en liet zich niet pakken
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ja schenk maar in. haha. Ik moet zeggen dat ik niet had verwacht dat hij ook vragen over die foto's (Een hoop chatters wilden daar toch meer over weten, en ik ook) beantwoorde.
Zo vroeg ik hem of hij wilde dat mensen die foto's van hem hadden op hun pc, die zouden verwijderen. Hij antwoorde dat hij er niet mee zat, en zei vervolgens dat het hem ook niet zoveel uitmaakte dat IK zijn foto's op mijn pc had, als ik er maar plezier van zou hebben. Haha. Ik was toen blij dat IK niet in een huis vol camera's zat, want ik kleurde aardig rood door die heerlijk directe opmerking van hem, echt super
oei... heb jij nu ook een knipperoog met pleister "hier worden opnamen gemaakt"?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:02 schreef jesje1982 het volgende:
thanx all voor de felicitaties![]()
![]()
![]()
drink gerust van mij vanavond ben er maar met een half oog maar ik lees mee
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oei... heb jij nu ook een knipperoog met pleister "hier worden opnamen gemaakt"?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
neuh hij weet welke wel en welke niet.... heb hem wel opgevoed
Kan hem wel ff opzoeken voor je hoor....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn oog mist zijn maatje op TV wel hoor
doe maar die bovenstequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de kerels zitten hier aan de HJ.... of ben je ook een kokje dan heb ik ook
[ afbeelding ]
voor je.
1. discussie Jo / Gerard leuk filmpje van flashbox staat geloof ik in de updates/streamverslagenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef superkokje het volgende:
Is het zinvol om de updates door te lezen, of is het in twee regels samen te vatten afgelopen 20 uur
en dat verhaal Het /LAu is nog onduidelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
1. discussie Jo / Gerard leuk filmpje van flashbox staat geloof ik in de updates/streamverslagen
2. Alex heeft op Maik zijn geheim gedrukt... het was onjuist
je bent bij
neuh maar ik zit ook te mailen met een vriendin....ben aan ut multitaskenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oei... heb jij nu ook een knipperoog met pleister "hier worden opnamen gemaakt"?
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
en dat verhaal Het /LAu is nog onduidelijk
en ik hier mijn benen uit mijn lijf lopen om iedereen van drank te voorzien.... als je toch aan het multi-tasken bent.... we lusten ook nog wel een bittergarnituurtje of zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:14 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
neuh maar ik zit ook te mailen met een vriendin....ben aan ut multitasken![]()
sjips, jij hebt zelfs nog tijd om in de cos te posten.... en ik kan die met moeite bijlezenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
nuey, staat een hele cos over vol, kan er niet omheen
ooooh, ja!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en ik hier mijn benen uit mijn lijf lopen om iedereen van drank te voorzien.... als je toch aan het multi-tasken bent.... we lusten ook nog wel een bittergarnituurtje of zo
ervaring doet wonderenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sjips, jij hebt zelfs nog tijd om in de cos te posten.... en ik kan die met moeite bijlezen
nou hup danquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en ik hier mijn benen uit mijn lijf lopen om iedereen van drank te voorzien.... als je toch aan het multi-tasken bent.... we lusten ook nog wel een bittergarnituurtje of zo
Heb net die lucht van me af gewassen, Dus sla ff overquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ooooh, ja!!*slingert zelf de frituurpan aan en haalt de bitterballen uit de vriezer, lekker, bitterballen met een flinke klodder mosterd
Oh... Bollo....quote:
het lijkt er wel op, maar ze zeggen net ook: is wel duurbetaald nu.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
even off topic, ik was de hond uitlaten maar is alex nu ook genomineerd??
ik heb nog wel bleekselderij stengels met een door Bollokus gemaakt sausje voor je hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb net die lucht van me af gewassen, Dus sla ff over
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef Ceetje.. het volgende:
hij is dus genomineerd, flaura zegt net: behalve als je donderdag naar huis gaat
Voor wat ik begreep... Missie Laura mislukt... Alex daarom genomineerdquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
even off topic, ik was de hond uitlaten maar is alex nu ook genomineerd??
of zal ik een bollosteak voor je bakken ??quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb nog wel bleekselderij stengels met een door Bollokus gemaakt sausje voor je hoor
[ afbeelding ]
tja, ik kijk nergens meer van op eerlijk gezegd, te erg eigenlijk welquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
hoezo gescript vandaar maar 2 genomineerde
![]()
ik heb vandaag eigenlijk nog nietr gbekeken ....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, ik kijk nergens meer van op eerlijk gezegd, te erg eigenlijk wel
das bef wel lekkahquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb nog wel bleekselderij stengels met een door Bollokus gemaakt sausje voor je hoor
[ afbeelding ]
Je manipuleert de standen Bolquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
opmark na de SC vrijgesteld vandaag
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
ee, dit is alleen van vandaag! overal duurt nog wel evenquote:
quote:
dat is de totale standquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dit zijn ze namelijk wel:
[ afbeelding ]
eh, denk het niet. Dit is de stand van alleen vandaag, de komende twee weken zal ik echt heul erg zakken, omdat ik overdag en een deel van de avond geen tijd heb voor SST/Fokquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wishful thinking Ceetje... wishful thinking
ik weet het. Ik zak op de ladderquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ee, dit is alleen van vandaag! overal duurt nog wel even
eh, ja duh... lekker makkelijk... jij was aan het werk vandaagquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ee, dit is alleen van vandaag! overal duurt nog wel even
goed hequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh, ja duh... lekker makkelijk... jij was aan het werk vandaag
We zullen zien Ceetje....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eh, denk het niet. Dit is de stand van alleen vandaag, de komende twee weken zal ik echt heul erg zakken, omdat ik overdag en een deel van de avond geen tijd heb voor SST/Fok
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
en dan is er hiernaast nog een of andere aardbei die durft te zeggen dat je geen last van alex hebt...quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
waarom maken klef en bef altijd zo'n herrie(sorry hoor, totaal off topic, maar het moest er even uit)
kunnen ze ook niet hebben, want die staat hier apatisch als een figurant te wezen in de Rozenboom die Jesje voor dit feestje heeft afgehuurd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en dan is er hiernaast nog een of andere aardbei die durft te zeggen dat je geen last van alex hebt...
dat kan niet kloppenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
OK de stand tot nu toe (van regelmatige SC bezoekers)
1. Mark 12029
2. Bollokus 9852
4. Versabommie 7438
5. Jesje1982 6321
6. Ceetje 5752
9. Kahaarin 5218
11. Superkokje 4212
28. Vultarian 2858
31. MissJ.24 2654
33. MaryMouse 2623
Dinsdag 26 april gaan we kijken waar we dan staan... wat de stijgers en wat de dalers zijn....
mijn god op 5 waar haal ik de tijd vandaan om te werkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
1. Mark 12029
2. Bollokus 9852
4. Versabommie 7438
5. Jesje1982 6321
6. Ceetje 5752
9. Kahaarin 5218
11. Superkokje 4212
28. Vultarian 2858
31. MissJ.24 2654
33. MaryMouse 2623
Dinsdag 26 april gaan we kijken waar we dan staan... wat de stijgers en wat de dalers zijn....
belachelijke aantal;len Jesjequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
mijn god op 5 waar haal ik de tijd vandaan om te werken![]()
![]()
quote:
vraag het me ook serieus af, nja, ik heb de afgelopen 3 weken vanaf woensdagmiddag vrij gehad......quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
mijn god op 5 waar haal ik de tijd vandaan om te werken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
1. Mark 12029
2. Bollokus 9852
4. Versabommie 7438
5. Jesje1982 6321
6. Ceetje 5752
9. Kahaarin 5218
11. Superkokje 4212
28. Vultarian 2858
31. MissJ.24 2654
33. MaryMouse 2623
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
ja Mark ... ik buig aan jouw voeten
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
ja Mark ... ik buig aan jouw voeten
![]()
ik zit nog op veilige afstand van Kokje boven mequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
1. Mark 12029
2. Bollokus 9852
4. Versabommie 7438
5. Jesje1982 6321
6. Ceetje 5752
9. Kahaarin 5218
11. Superkokje 4212
28. Vultarian 2858
31. MissJ.24 2654
33. MaryMouse 2623
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik zit nog op veilige afstand van Kokje boven me
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
1. Mark 12029
2. Bollokus 9852
4. Versabommie 7438
5. Jesje1982 6321
6. Ceetje 5752
9. Kahaarin 5218
11. Superkokje 4212
28. Vultarian 2858
31. MissJ.24 2654
33. MaryMouse 2623
ik weet hetWil het alleen niet wetenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
never ever take the stats in doubt .... check for yourself:
http://www.thuisserver.ne(...)2-2011&sub_forum=194
er heeft nog iemand een levenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef pietpaniek het volgende:
tssssss ik kom niet eens voor in de stats
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik zit nog op veilige afstand van Kokje boven me
Piet, dan heb je geluk, dan heb je een LEVEN!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef pietpaniek het volgende:
tssssss ik kom niet eens voor in de stats
sjips... en ik heb vanaf volgende week twee weken vrij en nog niets geplandquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben dan ben ik niet eens aan het begion gestart.... hahaha maar volgende week ben ik bijna helemaal afwezig dus komt goed
tuurlijk Bol, je kan ons helemaal niet missenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben dan ben ik niet eens aan het begion gestart.... hahaha maar volgende week ben ik bijna helemaal afwezig dus komt goed
hier reageer ik niet op, dat telt alleen maar op bij m'n postsquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:47 schreef markvanrinsum het volgende:
ik sta helemaal niet op 1
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hier reageer ik niet op, dat telt alleen maar op bij m'n posts
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
probeerde Bollokus ook al... de statistieken vanaf 1 januari dit jaar lieve Mark
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:50 schreef pietpaniek het volgende:
pak snel mijn ipad weer, dit is niets...... warm schoot kaan de smiliies niet vinden bah
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:50 schreef pietpaniek het volgende:
pak snel mijn ipad weer, dit is niets...... warm schoot kaan de smiliies niet vinden bah
quote:
piet wil openen!!!quote:
ooooo, maar zo was het niet bedoeld hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja ja.... wrijf het hier maar in.... wij die je gesupported hebben in het nemen van deze beslissing.... en nu.... bekstek je ons
dat dus... bollo jaloursquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja ja.... wrijf het hier maar in.... wij die je gesupported hebben in het nemen van deze beslissing.... en nu.... bekstek je ons
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:53 schreef pietpaniek het volgende:
Live from ipad here he is again withSmilies pietje
nu nog lapo pakken en een nieuwe openenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:53 schreef pietpaniek het volgende:
doe alleen maar aan eihmpoquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nu nog lapo pakken en een nieuwe openen
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:53 schreef pietpaniek het volgende:
lukt niet met ipadquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nu nog lapo pakken en een nieuwe openen
ach... kom op Piet wees een kerel topichunter, die krijgen in de cos ook heel veul aandachtquote:
ja duh.... lees je met je halve oog mee.. Piet had een laptop te pakken, maar greep weer snel terug naar zijn ipad toen hij ontdekte dat ie met een laptop wel een SC kon openenquote:
ook niet als je er je best op doet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef pietpaniek het volgende:
Kan wel nieuw topic openen allen niet met de sc tag
ze zit ook pas ergens bij post 130quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja duh.... lees je met je halve oog mee.. Piet had een laptop te pakken, maar greep weer snel terug naar zijn ipad toen hij ontdekte dat ie met een laptop wel een SC kon openen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja duh.... lees je met je halve oog mee.. Piet had een laptop te pakken, maar greep weer snel terug naar zijn ipad toen hij ontdekte dat ie met een laptop wel een SC kon openen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:57 schreef bollokus het volgende:
![]()
[..]
ze zit ook pas ergens bij post 130
teurlijk wel... open nieuw topic... TT overtypen van de oude SC ... nummertje wijzigen, en OP kopieren uit vorige SC.... het is gewoon een m*****e en durft nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:57 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ook niet als je er je best op doet?
quote:
leeft ie ook nog... de rijdende rechterquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
we zijn post 50 voorbij niet boos doen
[..]
tijd om te gaan lapo hunten dusquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, effe lachen, heb effe zat van mevrouw ikke ikke ikke ikkequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
leeft ie ook nog... de rijdende rechter
niettusquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:59 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
niettuskrijg warme balluh van die laptop ze hebben de smilies verstopt
Enzovoort enzovoort
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:59 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Enzovoort enzovoort
huh, bij mij kwamen de warme ballen net uit de frituurpan, wist niet dat je dat met een laptop ook kon joh!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:59 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Enzovoort enzovoort
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
na post 50 zijn wij hier bijna altijd liev voor elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
na post 50 zijn wij hier bijna altijd liev voor elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben nog niet zo origineel...
die kleine is ook niet tot stand gekomen met koude ballen en een smileyquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:59 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Enzovoort enzovoort
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
die kleine is ook niet tot stand gekomen met koude ballen en een smiley
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
die kleine is ook niet tot stand gekomen met koude ballen en een smiley
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:00 schreef superkokje het volgende:
Is er nog wat te zuipen in dit hok, of blijven we op een droogje zitten![]()
als je nou gewoon laat lopen wat je eerder ingenomen heb, kun jij lekker op een natje zittenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:00 schreef superkokje het volgende:
Is er nog wat te zuipen in dit hok, of blijven we op een droogje zitten![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij mankeert toch niets aan je benen... of ben je ook door een dak gezakt
![]()
[ afbeelding ]
Hier verwend manneke
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Hier verwend manneke
pas op straks zit je man in het blijf van me lijf huis..... Groot gelijk heeft ie beetje die ballen in de frituur hangenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huh, bij mij kwamen de warme ballen net uit de frituurpan, wist niet dat je dat met een laptop ook kon joh!
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Hier verwend manneke
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als je nou gewoon laat lopen wat je eerder ingenomen heb, kun jij lekker op een natje zitten
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:03 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
pas op straks zit je man in het blijf van me lijf huis..... Groot gelijk heeft ie beetje die ballen in de frituur hangen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als je nou gewoon laat lopen wat je eerder ingenomen heb, kun jij lekker op een natje zitten
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:03 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
pas op straks zit je man in het blijf van me lijf huis..... Groot gelijk heeft ie beetje die ballen in de frituur hangen
lief van jequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
Bollokus, Piet, Ceetje, Jesje, Mark... kan ik voor jullie nog iets halen
je mag 1 x radenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
Bollokus, Piet, Ceetje, Jesje, Mark... kan ik voor jullie nog iets halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |