yep, erg druk, net pas thuis, voeten omhoog nu, roseetje van Mary erbij, peukie en uitzicht op een zwembadquote:
en die RUST lekker he!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, erg druk, net pas thuis, voeten omhoog nu, roseetje van Mary erbij, peukie en uitzicht op een zwembad
heerlijk, ik laat het maar even zo denk ik, normaal ga ik altijd zappenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
ook al gequote op twitter door IBenny zag ik
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:41 schreef Vultarian het volgende:
[..]
![]()
en die simpele aap vind het maar vreemd, vond en volgende
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:42 schreef RobbieBoy het volgende:
Iemand hier ook mee gedaan met de chatsessie van Guido, vanavond?
Hij heeft een hoop vragen van mij beantwoord,haha
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef bollokus het volgende:
![]()
ik zet een muziekje aan drukt de hond gewoon de reciever uit met zijn neus
![]()
![]()
Heet jou hond soms LASSIE?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
ik zat eerder vandaag al bijna te snikken van het lachen toen ik jouw volgende SL voorbij zag komen.... had binnen no time 5 man achter me staan.... en mijn baas vroeg of ie mij daarvoor betaalde
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
nee mutequote:
stombeest..... maar hijs wel lievvvvvvvvquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hij blijft gewoon doorgaan met jennen he
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
![]()
maar hij kon er hoop ik ook wel een beetje om lachen?
goed planquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
maar hij weet nog niet dat de volgende keer dat ik een systeem voor onderhoud uit de lucht haal hij 'jouw' SL voor zijn kiezen gaat krijgen
![]()
Viel wel mee, eigenlijk. Hij reageert hier liever niet, omdat hij bang is dat alles wat hij hier zegt nu breed uitgemeten, en verkeerd opgevat gaat worden, en daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Maar hij was op de chat heel open en eerlijk. Je kon hem alles vragen, en kreeg, voor zover het mogelijk was (de vragen vlogen hem om zijn oren) eerlijk antwoord. Hij reageerde overal goed op, en weet precies wat hij moet zeggen (hij had zijn mic aan)quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
ik had eerder gelezen dat hij de fokkers niet echt kon waarderen dus
is gewoon aandacht trekken, geef hem een honden koekje of zo, daar gaan zelfs mijn katten mee van het toetsenbord afquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
stombeest..... maar hijs wel lievvvvvvvv
hij heeft genoeg gehad voor vandaag, maar heeft een beetje teveel energie want ze zijn aan het slopen hier en moet bijna de hele bdag aan de lijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is gewoon aandacht trekken, geef hem een honden koekje of zo, daar gaan zelfs mijn katten mee van het toetsenbord af
voor hondekoekjes?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is gewoon aandacht trekken, geef hem een honden koekje of zo, daar gaan zelfs mijn katten mee van het toetsenbord af
kan ik mij iets bij voorstellen.. ja... erg ongenuanceerd zijn de meeste fokkers niet neequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Viel wel mee, eigenlijk. Hij reageert hier liever niet, omdat hij bang is dat alles wat hij hier zegt nu breed uitgemeten, en verkeerd opgevat gaat worden, en daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Maar hij was op de chat heel open en eerlijk. Je kon hem alles vragen, en kreeg, voor zover het mogelijk was (de vragen vlogen hem om zijn oren) eerlijk antwoord. Hij reageerde overal goed op, en weet precies wat hij moet zeggen (hij had zijn mic aan)
en dat maakt het juist leuk... maar begrijp het wel van guido.............quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan ik mij iets bij voorstellen.. ja... erg ongenuanceerd zijn de meeste fokkers niet nee
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
goede avond vrienden, ben weer thuihuis
Wat is er met de streams, zie alleen maar een zonnig zwembad![]()
Is dat het nieuwe oog
kan ie nu niet los buiten rennen of is dat te gevaarlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij heeft genoeg gehad voor vandaag, maar heeft een beetje teveel energie want ze zijn aan het slopen hier en moet bijna de hele bdag aan de lijn
hoi Kokkiequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
Is dat het nieuwe oog
Is dat het nieuwe oog
Is dat het nieuwe oog
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:49 schreef Vultarian het volgende:
[..]
voor hondekoekjes?die katten van jou zijn een beetje in de war
![]()
Is dat het nieuwe oog
wat zijn de meeste fokkers dan goed hequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan ik mij iets bij voorstellen.. ja... erg ongenuanceerd zijn de meeste fokkers niet nee
hij is net even buiten geweest. maar de reeen en wilde zwijnen zijn er nu ook en die volgt ie heul graagquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kan ie nu niet los buiten rennen of is dat te gevaarlijk
nee inderdaad. Ben al blij dat ik zoveel antwoorden van hem terug kreeg.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
deed die van mij ook........ de eerste 3 maanden, sindsdien vertikt ze hetquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
als ik ze een (speelgoed)muis toegooi komen ze die ook altijd netjes terug brengen
Guidson lijkt mij ook best ok hoor, en ja de manier van stemmen die avond was niet echt fraai.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:54 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
nee inderdaad. Ben al blij dat ik zoveel antwoorden van hem terug kreeg.
Die Guido is best oke, en het is jammer dat hij zo eruit is gegaan.
quote:
die van mij weten dat ze níet met muisjes mogen spelenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:55 schreef Vultarian het volgende:
[..]
deed die van mij ook........ de eerste 3 maanden, sindsdien vertikt ze het
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef superkokje het volgende:
wat een heerlijk welkom weer. Heb ik de hele dag naar uitgekeken.
Ik zal is gek doen, lust wel een sinasje![]()
Jesje gefeliciteerd. Dat je er maar veel geld mag verdienen![]()
![]()
in jouw geval lijkt me dat erg verstandig om ze dat bij te brengenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die van mij weten dat ze níet met muisjes mogen spelen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Ceetje... Jesje heeft de baan
![]()
wil je ook wat drinken?
dat weet mijn hond dan weer nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die van mij weten dat ze níet met muisjes mogen spelen
ja schenk maar in. haha. Ik moet zeggen dat ik niet had verwacht dat hij ook vragen over die foto's (Een hoop chatters wilden daar toch meer over weten, en ik ook) beantwoorde.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Guidson lijkt mij ook best ok hoor, en ja de manier van stemmen die avond was niet echt fraai.
Wil je ook iets drinken? ik ga toch weer een nieuw rondje halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |