dat weet mijn hond dan weer nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die van mij weten dat ze níet met muisjes mogen spelen
ja schenk maar in. haha. Ik moet zeggen dat ik niet had verwacht dat hij ook vragen over die foto's (Een hoop chatters wilden daar toch meer over weten, en ik ook) beantwoorde.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Guidson lijkt mij ook best ok hoor, en ja de manier van stemmen die avond was niet echt fraai.
Wil je ook iets drinken? ik ga toch weer een nieuw rondje halen
muisje zit in SCquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat weet mijn hond dan weer niet
http://www.twitvid.com/OBZIX
Bol je beseft toch wel dat een hond de streken en karakter van zijn baas overneemtquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat weet mijn hond dan weer niet
http://www.twitvid.com/OBZIX
quote:
neuh hij weet welke wel en welke niet.... heb hem wel opgevoedquote:
dacht je echt dat ikvan het dak gevallen wasquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
Bol je beseft toch wel dat een hond de streken en karakter van zijn baas overneemt
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je stookte hem op... maar het muisje was slimmer
en liet zich niet pakken
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ja schenk maar in. haha. Ik moet zeggen dat ik niet had verwacht dat hij ook vragen over die foto's (Een hoop chatters wilden daar toch meer over weten, en ik ook) beantwoorde.
Zo vroeg ik hem of hij wilde dat mensen die foto's van hem hadden op hun pc, die zouden verwijderen. Hij antwoorde dat hij er niet mee zat, en zei vervolgens dat het hem ook niet zoveel uitmaakte dat IK zijn foto's op mijn pc had, als ik er maar plezier van zou hebben. Haha. Ik was toen blij dat IK niet in een huis vol camera's zat, want ik kleurde aardig rood door die heerlijk directe opmerking van hem, echt super
oei... heb jij nu ook een knipperoog met pleister "hier worden opnamen gemaakt"?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:02 schreef jesje1982 het volgende:
thanx all voor de felicitaties![]()
![]()
![]()
drink gerust van mij vanavond ben er maar met een half oog maar ik lees mee
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oei... heb jij nu ook een knipperoog met pleister "hier worden opnamen gemaakt"?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
neuh hij weet welke wel en welke niet.... heb hem wel opgevoed
Kan hem wel ff opzoeken voor je hoor....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn oog mist zijn maatje op TV wel hoor
doe maar die bovenstequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de kerels zitten hier aan de HJ.... of ben je ook een kokje dan heb ik ook
[ afbeelding ]
voor je.
1. discussie Jo / Gerard leuk filmpje van flashbox staat geloof ik in de updates/streamverslagenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef superkokje het volgende:
Is het zinvol om de updates door te lezen, of is het in twee regels samen te vatten afgelopen 20 uur
en dat verhaal Het /LAu is nog onduidelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
1. discussie Jo / Gerard leuk filmpje van flashbox staat geloof ik in de updates/streamverslagen
2. Alex heeft op Maik zijn geheim gedrukt... het was onjuist
je bent bij
neuh maar ik zit ook te mailen met een vriendin....ben aan ut multitaskenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oei... heb jij nu ook een knipperoog met pleister "hier worden opnamen gemaakt"?
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
en dat verhaal Het /LAu is nog onduidelijk
en ik hier mijn benen uit mijn lijf lopen om iedereen van drank te voorzien.... als je toch aan het multi-tasken bent.... we lusten ook nog wel een bittergarnituurtje of zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:14 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
neuh maar ik zit ook te mailen met een vriendin....ben aan ut multitasken![]()
sjips, jij hebt zelfs nog tijd om in de cos te posten.... en ik kan die met moeite bijlezenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
nuey, staat een hele cos over vol, kan er niet omheen
ooooh, ja!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en ik hier mijn benen uit mijn lijf lopen om iedereen van drank te voorzien.... als je toch aan het multi-tasken bent.... we lusten ook nog wel een bittergarnituurtje of zo
ervaring doet wonderenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sjips, jij hebt zelfs nog tijd om in de cos te posten.... en ik kan die met moeite bijlezen
nou hup danquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en ik hier mijn benen uit mijn lijf lopen om iedereen van drank te voorzien.... als je toch aan het multi-tasken bent.... we lusten ook nog wel een bittergarnituurtje of zo
Heb net die lucht van me af gewassen, Dus sla ff overquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ooooh, ja!!*slingert zelf de frituurpan aan en haalt de bitterballen uit de vriezer, lekker, bitterballen met een flinke klodder mosterd
Oh... Bollo....quote:
het lijkt er wel op, maar ze zeggen net ook: is wel duurbetaald nu.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
even off topic, ik was de hond uitlaten maar is alex nu ook genomineerd??
ik heb nog wel bleekselderij stengels met een door Bollokus gemaakt sausje voor je hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb net die lucht van me af gewassen, Dus sla ff over
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef Ceetje.. het volgende:
hij is dus genomineerd, flaura zegt net: behalve als je donderdag naar huis gaat
Voor wat ik begreep... Missie Laura mislukt... Alex daarom genomineerdquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:23 schreef bollokus het volgende:
even off topic, ik was de hond uitlaten maar is alex nu ook genomineerd??
of zal ik een bollosteak voor je bakken ??quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb nog wel bleekselderij stengels met een door Bollokus gemaakt sausje voor je hoor
[ afbeelding ]
tja, ik kijk nergens meer van op eerlijk gezegd, te erg eigenlijk welquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
hoezo gescript vandaar maar 2 genomineerde
![]()
ik heb vandaag eigenlijk nog nietr gbekeken ....quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, ik kijk nergens meer van op eerlijk gezegd, te erg eigenlijk wel
das bef wel lekkahquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb nog wel bleekselderij stengels met een door Bollokus gemaakt sausje voor je hoor
[ afbeelding ]
Je manipuleert de standen Bolquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
opmark na de SC vrijgesteld vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |