ok dan eerst even rokenquote:Op maandag 4 april 2011 22:32 schreef MissJ.24 het volgende:
Sigaretje, bailey's in alle goddelijke smaakjes, een boer aan mijn voetjes...(alsjeblieft, knipoog)
superkokje met ballen, en Piet paniek die de COS niet durft te lezen.
En nog wat drankorgels die ook niet van suffe raadsels houden.
Ik zeg, tis feest.![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:33 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Zelfde ideen als ik heb?
Iets van haar eens uit laten wonen door een hele grote neger met een lul van een meter die alleen maar roept bij elke stoot;IKKE....IKKE....IKKE.
Tja. We mogen dromen.
quote:
wat is de vulling van het middelste broodje ???quote:
zalmquote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
wat is de vulling van het middelste broodje ???
nee, Jesje heeft niet getopichunt, ik drukte op f5 en vervolgens deed de hele SC niks meerquote:
man ik kom 20 kilo aan hier met al die lekkere dingenquote:Op maandag 4 april 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
hasd nog wat in de oven staan
[ link | afbeelding ]
Oeh lekker.quote:Op maandag 4 april 2011 22:38 schreef superkokje het volgende:
rechts is kip kerrie en links is champignon
quote:Op maandag 4 april 2011 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, Jesje heeft niet getopichunt, ik drukte op f5 en vervolgens deed de hele SC niks meervia de Cos heb ik jesje gedmt en zij heeft een nieuwe geopend, THANKX
Huh? Het ging over topic hunten toch? Dat heb je niet gedaan want je had niet eens lapo, was geen kritiek!quote:
gooit de biterballe in de bak van de hond...... doe die champinon maarquote:Op maandag 4 april 2011 22:38 schreef superkokje het volgende:
rechts is kip kerrie en links is champignon
hoezoquote:Op maandag 4 april 2011 22:38 schreef Blackprinces het volgende:
Ik laat de snackjes voorbij gaan. Kan ik beter niet doen.
Maar ziet er wel lekker uit
we zaten allemaal in het publiekquote:Op maandag 4 april 2011 22:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Ceetje had Lapo.......![]()
Jesje mocht hem hebben...moet je hiernaast proberen......maar ik heb ze gister een poepie laten ruiken, ik kwam Lapo jagen en won.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Jesje mocht hem hebben...moet je hiernaast proberen......maar ik heb ze gister een poepie laten ruiken, ik kwam Lapo jagen en won.
quote:Op maandag 4 april 2011 22:39 schreef MissJ.24 het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
gooit de biterballe in de bak van de hond...... doe die champinon maar
nee deze balle waren niet van muisje
quote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
Iid wat een worst aan woordenquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
hoezoWordt die neger met die lul van 1 meter ander een noodzaak?
woef kwispelquote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja anders word er weer gezegt ondankbaar en zo je kent het welquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja anders word er weer gezegt ondankbaar en zo je kent het wel
quote:Op maandag 4 april 2011 22:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo zijn wij heul nietquote:Op maandag 4 april 2011 22:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
die indruk kreeg ik ook alquote:Op maandag 4 april 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
is echt een beetje bang voor ons, kan waarschijnlijk niet tegen zoveel vriendelijkheid
Ik ga niet kijken of ie ook in het midden-oosten is terechtgekomen. ech niequote:Op maandag 4 april 2011 22:45 schreef pietpaniek het volgende:
Lekkere ballen hoor bolloals ik moet wachten op die vlees brommert weeg ik dadelijk een ons...... En geloof mij dat duurt nog wel even
waarschijnlijk wel, in een hinderlaag gelopen vervolgensquote:Op maandag 4 april 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken of ie ook in het midden-oosten is terechtgekomen. ech nie
quote:Op maandag 4 april 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, in een hinderlaag gelopen vervolgens
Hmm, ik ben bang dat onkruid niet vergaat....quote:Op maandag 4 april 2011 22:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, in een hinderlaag gelopen vervolgens
ach, je moet hoop blijven houden hèquote:Op maandag 4 april 2011 22:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik ben bang dat onkruid niet vergaat....
hebben die gasten een amerikaanse tomtom gejat ofzowquote:Op maandag 4 april 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken of ie ook in het midden-oosten is terechtgekomen. ech nie
quote:Op maandag 4 april 2011 22:48 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
hebben die gasten een amerikaanse tomtom gejat ofzow, die staan natuurlijk standaard daar heen gericht
ik zeg ook heul niet wie dat doet... maat beter voorkomen dan genezen (zei de dokter nadat ik door het dak stuukte en ze me op een kamer zetten tegenover een dak renovatiequote:
quote:Op maandag 4 april 2011 22:49 schreef Soury het volgende:
Weer over Sharon heen walsen qua liefdes verdriet. Jo is veel erger !! Wat een ruk wijf is het ook
quote:Op maandag 4 april 2011 22:49 schreef jesje1982 het volgende:
t was weer heul gezellig, maar ik gaat me bed maar weer eens opzoeken.
Die riep me net, en die mist me.
Morgen om 7.00 weer paraat zijn op het werk.
![]()
![]()
![]()
trustequote:Op maandag 4 april 2011 22:49 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 22:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zeg ook heul niet wie dat doet... maat beter voorkomen dan genezen (zei de dokter nadat ik door het dak stuukte en ze me op een kamer zetten tegenover een dak renovatie)
tja, mijn bed roept me al weeeeeken, ik geef het nog een half uurtje, en dan ben ik er ook weg van.quote:Op maandag 4 april 2011 22:49 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fluistert tegen Soury; je zit verkeerd, niet meteen gaan bijten, maar je zit in de sc.....quote:Op maandag 4 april 2011 22:49 schreef Soury het volgende:
Weer over Sharon heen walsen qua liefdes verdriet. Jo is veel erger !! Wat een ruk wijf is het ook
slaap lekker jesje!quote:Op maandag 4 april 2011 22:49 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
trustuhquote:Op maandag 4 april 2011 22:49 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 22:49 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nee ik heb mn laaste net uitgemaaktquote:Op maandag 4 april 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, mijn bed roept me al weeeeeken, ik geef het nog een half uurtje, en dan ben ik er ook weg van.
doei jesjeeeee, ècht geen laatste peukie?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
we zien d'r de lol maar van in. Zelden zo gelachen als afgelopen vrijdag met die andere mafkeesquote:Op maandag 4 april 2011 22:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan is het weer zo'n deceptie als het zijn kop weer opsteekt.
truste Jesje Slaap lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 22:49 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
pssssst MissJ, misschien lust ze ook wel een drankjequote:Op maandag 4 april 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Fluistert tegen Soury; je zit verkeerd, niet meteen gaan bijten, maar je zit in de sc.....
(pfffew)
quote:Op maandag 4 april 2011 22:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
pssssst MissJ, misschien lust ze ook wel een drankje
quote:Op maandag 4 april 2011 22:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
HEb nog wel wat chloor staanquote:Op maandag 4 april 2011 22:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
*Hmm? Drank?*quote:Op maandag 4 april 2011 22:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 april 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
HEb nog wel wat chloor staan
[ link | afbeelding ]
Jups maar die lap tekst was wel lollig hoorquote:Op maandag 4 april 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Fluistert tegen Soury; je zit verkeerd, niet meteen gaan bijten, maar je zit in de sc.....
(pfffew)
halloooooooooo, hallooooooooo, echoooooo, echoooooo, jodelahiiiiiitiiiiiiiiiiquote:
wel hoor, prima beeldquote:Op maandag 4 april 2011 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
halloooooooooo, hallooooooooo, echoooooo, echoooooo, jodelahiiiiiitiiiiiiiiii
Ik zit hier effe te balen, UPC is ermee gekapt, analoog zwaar sneeuwbeeld, digitaal doet niets het meer
Oh? UPC, zal ik zo even de storingen bekijken voor je?quote:Op maandag 4 april 2011 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
halloooooooooo, hallooooooooo, echoooooo, echoooooo, jodelahiiiiiitiiiiiiiiii
Ik zit hier effe te balen, UPC is ermee gekapt, analoog zwaar sneeuwbeeld, digitaal doet niets het meer
Hmm, leuke bordjes kunnen wel toch?quote:Op maandag 4 april 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
hmmm..... misschien moeten we stoppen met bordjes e.d. om mensen terug te verwijzen naar de COS. Gewoon weer een linkje naar de COS geven? Ik vind het eigenlijk niet leuk dat mogelijk leuke mensen hier niet durven te komen. Maar dat is slechts mijn dubbeltje voor de gedachte
Leuke mensen blijven vanzelf hangen, dat is wel geblekenquote:Op maandag 4 april 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
hmmm..... misschien moeten we stoppen met bordjes e.d. om mensen terug te verwijzen naar de COS. Gewoon weer een linkje naar de COS geven? Ik vind het eigenlijk niet leuk dat mogelijk leuke mensen hier niet durven te komen. Maar dat is slechts mijn dubbeltje voor de gedachte
Ze weten de weg wel hoor. En iedereen is welkom, zelfs kebab leveranciers, psychiaters, en muisjes.quote:Op maandag 4 april 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
al gekeken op de website hier geen storing bekend (maar da's altijd), buren zijn al over en weer aan het bellen,quote:Op maandag 4 april 2011 23:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh? UPC, zal ik zo even de storingen bekijken voor je?
quote:Op maandag 4 april 2011 23:07 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ze weten de weg wel hoor. En iedereen is welkom, zelfs kebab leveranciers, psychiaters, en muisjes.
Maar ik ben er weg van, bedtijd. Voor ik weer Moon en Maik moet zien.
Trusten allemaal, tot snel weer.![]()
Truste MissJquote:Op maandag 4 april 2011 23:07 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ze weten de weg wel hoor. En iedereen is welkom, zelfs kebab leveranciers, psychiaters, en muisjes.
[..]
trustequote:Op maandag 4 april 2011 23:07 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
[..]
Sory, liet mijn voetjes ook nog hier......kusje Bol, tot snel lekkere Bollie van me.quote:Op maandag 4 april 2011 23:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
en niet eens bedanken voor de massage ....pfffffff
dag hoor
quote:Op maandag 4 april 2011 23:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, leuke bordjes kunnen wel toch?
ja, maar soms zijn we erg snel met het ophouden van het bordje nogmaals mijn stuivertjequote:Op maandag 4 april 2011 23:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
Leuke mensen blijven vanzelf hangen, dat is wel gebleken
quote:Op maandag 4 april 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[ [url=http://gs14.rimg.info/896c9293f451545bf6d529f502b1f0c4.png]afbeelding ] [/url]
Leuk!quote:Op maandag 4 april 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[ [url=http://gs14.rimg.info/896c9293f451545bf6d529f502b1f0c4.png]afbeelding ] [/url]
Jij bent wel een aardig muisjequote:Op maandag 4 april 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
ciaoquote:Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Sory, liet mijn voetjes ook nog hier......kusje Bol, tot snel lekkere Bollie van me.![]()
je hebt wel gelijk, vinnikdanhèquote:Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
ja, maar soms zijn we erg snel met het ophouden van het bordje nogmaals mijn stuivertje
yep streamen dus, alleen streams 1 en 2 onlinequote:Op maandag 4 april 2011 23:12 schreef Ceetje.. het volgende:
godver, heb ik weer beeld bij UPC, is er een streamlock (oog begint meteen weer mee te knipperen)
de waarde van jou gedachten devalueert snelquote:Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
ja, maar soms zijn we erg snel met het ophouden van het bordje nogmaals mijn stuivertje
Jups.quote:Op maandag 4 april 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
yep streamen dus, alleen streams 1 en 2 online
nog steeds aan het omrekenenquote:Op maandag 4 april 2011 23:13 schreef Vultarian het volgende:
[..]
de waarde van jou gedachten devalueert snel
ik hoef niet om te rekenen om te zien dat van een dubbeltje naar een stuiver in 5 minuten een flinke afname in waarde isquote:
hebben ze gvd de streams weer omgegooid. Moet ik weer gaan twitteren met dat SST volkquote:Op maandag 4 april 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
yep streamen dus, alleen streams 1 en 2 online
precies, jij kan rekenen Einstein Pietquote:Op maandag 4 april 2011 23:17 schreef pietpaniek het volgende:
De 10 cent was nog guldens en die 5 cent is euro das meer dus waarde vermeerderd
dan ben ik toch niet degene die aan het omrekenen is?quote:Op maandag 4 april 2011 23:17 schreef pietpaniek het volgende:
De 10 cent was nog guldens en die 5 cent is euro das meer dus waarde vermeerderd
knap hoorquote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef bollokus het volgende:
zo tijd voor het allerlaatste peukje anders
en kijk eens![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
uit de top 2
en ik sta er heul nie opquote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef bollokus het volgende:
en kijk eens![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
uit de top 2
quote:Op maandag 4 april 2011 23:23 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
knap hoorheb je daar heel erg je best op gedaan
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse rent naar de KvdW.... ze wil drukken op de Rode Knop
pfff... ik sta er gelukkig niet inquote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef bollokus het volgende:
en kijk eens![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
uit de top 2
eh ... heb ik dus gemist nog een keertje alsjeblieft?quote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef Ceetje.. het volgende:
mary, heb effe getest hoe ik een vriendelijk linkje naar de Cos kan maken, het lukt nog ook!
Het moet toch nie gekker worden
* MaryMouse weet het geheim van Vultarianquote:
Ja, alleen van vandaag Bol, overall sta je nog steeds op 2!quote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef bollokus het volgende:
en kijk eens![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
uit de top 2
ik ontken allesquote:Op maandag 4 april 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse weet het geheim van Vultarian![]()
![]()
wat wat watquote:Op maandag 4 april 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef bollokus het volgende:
en kijk eens![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
uit de top 2
quote:Op maandag 4 april 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 23:21 schreef Vultarian het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op maandag 4 april 2011 23:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ga me nu niet uitlokken tot posten... prinsesje en bommie zijn al weg
DOE JIJ OOK EENS MEER POSTEN JIJ MOET OOK IN DE TOP10quote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef spikey08 het volgende:
hoi, ben nieuw hier, maar volg al vanaf het begin ssst. ik lach me rot om al de reacties. ga zo door
Hi welkom.quote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef spikey08 het volgende:
hoi, ben nieuw hier, maar volg al vanaf het begin ssst. ik lach me rot om al de reacties. ga zo door
dan mag ie wel ongesteld worden of van een dak af vallen, anders is dat onmogelijk met al die addicts hierquote:Op maandag 4 april 2011 23:30 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
DOE JIJ OOK EENS MEER POSTEN JIJ MOET OOK IN DE TOP10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
quote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
ps Mary: jij hebt wel een leven!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef spikey08 het volgende:
Beetje raar maar zal wel.quote:
we hebben een ongelukje gehad, mag het iets anders zijn?quote:
quote:
we zijn wakker, haal maar weer wegquote:Op maandag 4 april 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
wou kijken of iedereen nog wakker was
spikeyquote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef spikey08 het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja, allemaal nog wakker, zet 'm dan nu maar in een spoilerquote:Op maandag 4 april 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 23:38 schreef spikey08 het volgende:
thanks gaat een stuk beter, zonde van die flesjes
alcoholmisbruikquote:Op maandag 4 april 2011 23:38 schreef spikey08 het volgende:
thanks gaat een stuk beter, zonde van die flesjes
pfff i heb teveel gedronken die drank verandert van kleurquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 23:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
pfff i heb teveel gedronken die drank verandert van kleur
quote:Op maandag 4 april 2011 23:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
pfff i heb teveel gedronken die drank verandert van kleur
trustequote:Op maandag 4 april 2011 23:44 schreef Ceetje.. het volgende:
Zo, laatste peuk gerookt, ik ben er weg van
welterusten allemaal![]()
![]()
slaap lekkahquote:Op maandag 4 april 2011 23:44 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
Trusten!quote:Op maandag 4 april 2011 23:44 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
truste Ceetje slaap lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 23:44 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag ceetje slaap lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 23:44 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
bis morgenquote:Op maandag 4 april 2011 23:45 schreef spikey08 het volgende:
weltrusten, voel me helemaal thuis,bednkt allemaal
Lol, wat drink je graag? Dan doen we dat er de volgende keer bij.quote:Op maandag 4 april 2011 23:45 schreef spikey08 het volgende:
graag gedaan Welterustenquote:Op maandag 4 april 2011 23:45 schreef spikey08 het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 23:44 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
wodkaquote:Op maandag 4 april 2011 23:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, wat drink je graag? Dan doen we dat er de volgende keer bij.
quote:Op maandag 4 april 2011 23:45 schreef spikey08 het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2011 23:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook! Ik sta heul niet in de top tien, echt wel niet!
trustequote:Op maandag 4 april 2011 23:47 schreef pietpaniek het volgende:
Heh zit ik net lekker te sc,en heeft mijn kleine jongen een nachtmerrieik ga um ff troosten en dan ok op 1 oor later
![]()
![]()
truste piet. tot morgenquote:Op maandag 4 april 2011 23:47 schreef pietpaniek het volgende:
Heh zit ik net lekker te sc,en heeft mijn kleine jongen een nachtmerrieik ga um ff troosten en dan ok op 1 oor later
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 23:47 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 23:47 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
Trusten Piet!quote:Op maandag 4 april 2011 23:47 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
Jij begon!quote:
ik wel. En ga ook niet meer beginnen.quote:Op maandag 4 april 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokje je bent gestopt met roken en gestopt met drinken weetje nog
heeft ie net wel gehadquote:Op maandag 4 april 2011 23:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Ben jij spikey08...![]()
Zal er ook wodka bij doen dan, smirnof?
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tot morgen is nog maar zes minuten * proost *
ik zit nu te wachten op het volgende youtube filmpje wat je van versabommie hebtquote:Op maandag 4 april 2011 23:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
hoorde op de radio dat er iemand op zijn knieeen zat bij een ongeluk
quote:Op maandag 4 april 2011 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zit nu te wachten op het volgende youtube filmpje wat je van versabommie hebt
JA DAT WAS WATquote:Op maandag 4 april 2011 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zit nu te wachten op het volgende youtube filmpje wat je van versabommie hebt
dat was toch afgelopen vrijdag... na zijn confrontatie met Mr.J.Loquote:
ik weet het niet meerquote:Op maandag 4 april 2011 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat was toch afgelopen vrijdag... na zijn confrontatie met Mr.J.Lo
bommie of Mr. J.Loquote:Op maandag 4 april 2011 23:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik weet het niet meerkom hem wel vaker tegen
dat is toch 1 persoonquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:08 schreef superkokje het volgende:
Ik moet echt gaan slapen. Nog een dagje en dan eindelijk een dagje vrij
Trusten Kokkie!quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:08 schreef superkokje het volgende:
quote:
voor zover dat nog onder lopen valtquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alsjeblieft Vultarian... als ik ooit zo de SC binnenloop.... slinger mij dan mijn nestje in en plamuur alle drie de uitgangetjes met minstens twee weken aan kaas dicht
truste Maryquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
ik kruip ook mijn nestje in * MaryMouse Vultarian... hier nog een blokje kaas
bollo
slaap lekker
Welterusten MM.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
bollo
slaap lekker
slaap lekker muisje! ik ga ook maar eens mijn nestje op zoeken!quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
bollo
slaap lekker
Trusten dan!quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
slaap lekker muisje! ik ga ook maar eens mijn nestje op zoeken!
Trustequote:Op dinsdag 5 april 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
bollo
slaap lekker
trustequote:Op dinsdag 5 april 2011 00:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
laura en lex heb ik nog mee gehad was tijdens de life van donderdagquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:16 schreef markvanrinsum het volgende:
laura en alex zijn getrouwt
joanna heeft brief van mama-joanna gehad dat vriend-joanna niet meer vriend-joanna is
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:17 schreef Gamey het volgende:
[..]
laura en lex heb ik nog mee gehad was tijdens de life van donderdag
Joanna eindelijk bericht gehad das wel cool, jammer dat ik die gemist heb.
voor de rest neem ik aan veel slapen en bank hangen
highlights voor Gameyquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:11 schreef Gamey het volgende:
heb vanaf afgelopen zaterdag in engeland gezeten en niets kunnen zien, 4 dagen verslagen lezen lijkt me ook niet echt te doen.
Iemand wat highlights voor me?
welkom thuisquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:59 schreef MaryMouse het volgende:![]()
hallo allemaal... ik ben ook 'in the house'
Tjaaaa...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:02 schreef MaryMouse het volgende:
'k zie dat de 'house shrink' nog bij de buren zit
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:59 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
hallo allemaal... ik ben ook 'in the house'
mot ie daar doen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:02 schreef MaryMouse het volgende:'k zie dat de 'house shrink' nog bij de buren zit
ja maar we hebben hem nog eens uitvoerig toegesproken vandaag en nu is zijn tactiek veranderd van zeiken op users naar zeiken op gerardquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:02 schreef MaryMouse het volgende:
'k zie dat de 'house shrink' nog bij de buren zit
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Vultarian gooit een blokje kaas naar het muisje
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:04 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja maar we hebben hem nog eens uitvoerig toegesproken vandaag en nu is zijn tactiek veranderd van zeiken op users naar zeiken op gerard
zal gerard wel weer synoniem zijn voor een usertquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:04 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja maar we hebben hem nog eens uitvoerig toegesproken vandaag en nu is zijn tactiek veranderd van zeiken op users naar zeiken op gerard
vooral daar blijvenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:06 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Jij ben veel te liev voor hem! Hier wordt ie gesloppt mot ie zelf op de sofa
quote:
ik had het gezien... komt er net bezoek binnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo
je kan meekijken
kwaliteit heeft de live online
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:51 schreef pietpaniek het volgende:
Zo eten opgegeten en het drinken op gedronken![]()
Nu eerst een bakkie
pizza bijna klaar!!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:51 schreef pietpaniek het volgende:
Zo eten opgegeten en het drinken op gedronken![]()
Nu eerst een bakkie
quote:
ik zal hem delen dan......quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:54 schreef pietpaniek het volgende:
Ben benieuwd hebben jullie nog wat beleefd vandaag? Of was ut
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:54 schreef pietpaniek het volgende:
Ben benieuwd hebben jullie nog wat beleefd vandaag? Of was ut
ict-muisjequote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:01 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
bollo kennende is dat nou juist bruno
jij ben gewoon zooooo voorspelbaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ik de namen omgedraait heb
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:04 schreef bollokus het volgende:
maar het klopt heb een bruine en een witte kip ben de bruine heet blanco
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:07 schreef jesje1982 het volgende:
avond![]()
![]()
![]()
Ik betaal de drank vanavond!![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf dinsdag ben ik supervisor van het team waar ik nu in werk ik heb de baan gekregen![]()
![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:07 schreef jesje1982 het volgende:
avond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf dinsdag ben ik supervisor van het team waar ik nu in werk ik heb de baan gekregen![]()
![]()
![]()
Ja joh, ik weet er alles van ben zelf ook personeel geweestquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:10 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker dan nou heb je personeeldie kunnen zeiken
Zo die is mooi, ben veliefdquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:12 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
nou aanvallen dan, hij komt net uit de oven
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:14 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Zo die is mooi, ben veliefd![]()
op die pizza bol rustig maar
Jeu! Profiesjat!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:07 schreef jesje1982 het volgende:
avond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:12 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
nou aanvallen dan, hij komt net uit de oven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |