ciaoquote:Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Sory, liet mijn voetjes ook nog hier......kusje Bol, tot snel lekkere Bollie van me.![]()
je hebt wel gelijk, vinnikdanhèquote:Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
ja, maar soms zijn we erg snel met het ophouden van het bordje nogmaals mijn stuivertje
yep streamen dus, alleen streams 1 en 2 onlinequote:Op maandag 4 april 2011 23:12 schreef Ceetje.. het volgende:
godver, heb ik weer beeld bij UPC, is er een streamlock (oog begint meteen weer mee te knipperen)
de waarde van jou gedachten devalueert snelquote:Op maandag 4 april 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
ja, maar soms zijn we erg snel met het ophouden van het bordje nogmaals mijn stuivertje
Jups.quote:Op maandag 4 april 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
yep streamen dus, alleen streams 1 en 2 online
nog steeds aan het omrekenenquote:Op maandag 4 april 2011 23:13 schreef Vultarian het volgende:
[..]
de waarde van jou gedachten devalueert snel
ik hoef niet om te rekenen om te zien dat van een dubbeltje naar een stuiver in 5 minuten een flinke afname in waarde isquote:
hebben ze gvd de streams weer omgegooid. Moet ik weer gaan twitteren met dat SST volkquote:Op maandag 4 april 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
yep streamen dus, alleen streams 1 en 2 online
precies, jij kan rekenen Einstein Pietquote:Op maandag 4 april 2011 23:17 schreef pietpaniek het volgende:
De 10 cent was nog guldens en die 5 cent is euro das meer dus waarde vermeerderd
dan ben ik toch niet degene die aan het omrekenen is?quote:Op maandag 4 april 2011 23:17 schreef pietpaniek het volgende:
De 10 cent was nog guldens en die 5 cent is euro das meer dus waarde vermeerderd
knap hoorquote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef bollokus het volgende:
zo tijd voor het allerlaatste peukje anders
en kijk eens![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
uit de top 2
en ik sta er heul nie opquote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef bollokus het volgende:
en kijk eens![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
uit de top 2
quote:Op maandag 4 april 2011 23:23 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
knap hoorheb je daar heel erg je best op gedaan
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse rent naar de KvdW.... ze wil drukken op de Rode Knop
pfff... ik sta er gelukkig niet inquote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef bollokus het volgende:
en kijk eens![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
uit de top 2
eh ... heb ik dus gemist nog een keertje alsjeblieft?quote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef Ceetje.. het volgende:
mary, heb effe getest hoe ik een vriendelijk linkje naar de Cos kan maken, het lukt nog ook!
Het moet toch nie gekker worden
* MaryMouse weet het geheim van Vultarianquote:
Ja, alleen van vandaag Bol, overall sta je nog steeds op 2!quote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef bollokus het volgende:
en kijk eens![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
uit de top 2
ik ontken allesquote:Op maandag 4 april 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse weet het geheim van Vultarian![]()
![]()
wat wat watquote:Op maandag 4 april 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 23:22 schreef bollokus het volgende:
en kijk eens![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
uit de top 2
quote:Op maandag 4 april 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 23:21 schreef Vultarian het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op maandag 4 april 2011 23:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ga me nu niet uitlokken tot posten... prinsesje en bommie zijn al weg
DOE JIJ OOK EENS MEER POSTEN JIJ MOET OOK IN DE TOP10quote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef spikey08 het volgende:
hoi, ben nieuw hier, maar volg al vanaf het begin ssst. ik lach me rot om al de reacties. ga zo door
Hi welkom.quote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef spikey08 het volgende:
hoi, ben nieuw hier, maar volg al vanaf het begin ssst. ik lach me rot om al de reacties. ga zo door
dan mag ie wel ongesteld worden of van een dak af vallen, anders is dat onmogelijk met al die addicts hierquote:Op maandag 4 april 2011 23:30 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
DOE JIJ OOK EENS MEER POSTEN JIJ MOET OOK IN DE TOP10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
quote:Op maandag 4 april 2011 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
ps Mary: jij hebt wel een leven!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |