En dan vanavond weer laat naar bed?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
Ik was mijn donzen kussen ook regelmatig in den masjien hoor
Net een enorm Ingetje gedaan
Gister meteen uit het werk naar A'dam, laat thuis, daarna heel de nacht op geweest met het hondje die verkeerd voer te eten had gekregen 's avonds omdat ik haar zelf niet had gevoerd, ongelukje met grote gevolgenMaar dat was iets te lang zonder slaap
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef indaha het volgende:
geweldige TT maar verwent is met een T toch
Alles goed nu met Binkquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
Gister meteen uit het werk naar A'dam, laat thuis, daarna heel de nacht op geweest met het hondje die verkeerd voer te eten had gekregen 's avonds omdat ik haar zelf niet had gevoerd, ongelukje met grote gevolgenMaar dat was iets te lang zonder slaap
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het altijd veel te licht in het z-huis.
Met een infuus in je arm lig je sowieso niet lekker en door al dat vocht moet ik natuurlijk continu plassen. En om 07:15 komt het ontbijt zo begint de dag natuurlijk extreem vroeg en die duren al zolang in een z-huis.
Conclusie ik blijf voorlopig wel thuis
En nok ik snap nu wel dat je slecht slaapt.
Hoe groot waren die gevolgen en wat was er mis gegaan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
Ik vrees van wel. Waar ik wel bewust last van heb is warmte. Ik wil het raam open en een lagere temperatuur op de slaapkamer. Het zal ook wel hormonaal zijn, want er zijn hele delen van de maand dat ik gewoon goed slaap en nergens last van heb, en andere delen van de maand dat ik mijn bedje uitdrijf om het vervolgens koud te hebben. Soms denk ik dat ik stiekem al aan de overgang ben begonnen of zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar onbewust hoor je wel dingen waardoor je toch een verstoort slaappatroon hebt ookal heb je dat zelf niet door
Buuv is hard op weg naar de 80, dus ik denk zomaar van niet. Maar dat maakt het extra droevig vind ik. Een vogeltje en een katje, en dan dit. Bahquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:04 schreef Barbaaf het volgende:
Arm Lapje, zwakke botjes zeker? Is een Redcat kitten niks voor buuv?
OF:quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef ElisaB het volgende:
Q, je mag kiezen:
Waar oognip de poes van Mama_Mia verwent
Waar oognip de poes van Mama_Mia verwende
S had dierenvoer bij de Lidl gehaald (omdat ik meteen uit mijn werk weg moest) en dat zacht voer met al die gelei er bij enzo, daar gaan Bink d'r darmen totaal van over de rel. Hebben we eerder gehad, maar daar had hij even niet aan gedachtquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:32 schreef nokwanda het volgende:
Hoe groot waren die gevolgen en wat was er mis gegaan?
Die mag ook nogquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef tombolafan het volgende:
OF:
Waar oognip, de poes van mama_mia, verwend wordt
Arm hondjequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
S had dierenvoer bij de Lidl gehaald (omdat ik meteen uit mijn werk weg moest) en dat zacht voer met al die gelei er bij enzo, daar gaan Bink d'r darmen totaal van over de rel. Hebben we eerder gehad, maar daar had hij even niet aan gedacht
Bink ligt dan heel de nacht rare geluiden te maken en blijft maar heen en weer lopen en doen, zal er wel kramp van krijgen. Heel zielig in elk geval. Je slaapt in elk geval heel de nacht niet, hondje ook niet. Nu gaat het weer goed.
Nou, ik hoop maar dat je even een lekker nachtje door kan tukken!quote:
Wat zieligquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef Greys het volgende:
S had dierenvoer bij de Lidl gehaald (omdat ik meteen uit mijn werk weg moest) en dat zacht voer met al die gelei er bij enzo, daar gaan Bink d'r darmen totaal van over de rel. Hebben we eerder gehad, maar daar had hij even niet aan gedacht
Bink ligt dan heel de nacht rare geluiden te maken en blijft maar heen en weer lopen en doen, zal er wel kramp van krijgen. Heel zielig in elk geval. Je slaapt in elk geval heel de nacht niet, hondje ook niet. Nu gaat het weer goed.
't arme mens, wat sneuquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Buuv is hard op weg naar de 80, dus ik denk zomaar van niet. Maar dat maakt het extra droevig vind ik. Een vogeltje en een katje, en dan dit. Bah
Van mij welquote:Ik moet écht die TT ff aanpassen, want het doet bijna zeerMag het, Q?
Ja gelukkig welquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat zielig
Is het nu weer helemaal goed??
Arm ding, hopelijk dartelt en tukt ze lekker verder op het goede voerquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja gelukkig welBehalve dat ze even een gat in de dag slaapt zelf ook, vanwege de gemiste nacht. Maar dat trekt wel weer bij. Vroeger kon ze alle merken en niet-merken voer door elkaar eten, maar sinds ze in haar reservetijd zit zeg maar is het allemaal een stuk gevoeliger
Mag ik ook wat over de TT zeggen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OF:
Waar oognip, de poes van mama_mia, verwend wordt
Ik denk niet dat je er iets over te zeggen hebtquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mag ik ook wat over de TT zeggen?Bovenstaande gelieve niet, daar krijg ik vieze gedachtes van, de rest ook maar net iets minder
Och mien arme Binkiequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het wel hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Arm ding, hopelijk dartelt en tukt ze lekker verder op het goede voer
Dank je mopquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef Maes het volgende:
![]()
[..]
Och mien arme BinkieDikke kus ook voor jou Greys
Minstens.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het wel hoor![]()
Ik wil er nog minstens een paar jaar bij
Volgende maand wordt ze 15quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je mop
Hoe gaat het bij jou thuis nu?Ik heb vanmorgen meteen gebeld naar jeweetwel en ze snapten helemaal dat we niet konden komen vanmiddag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet verteld maar ze is weer thuis met medicatie en nu is het even afwachten of de dosering goed is en hoe ze er op reageert.
Jeutje! Dat is echt schrikken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn dat ze weer thuis is, en nu maar uitvogelen welke medicatie het beste gaat werken. Uit je verhaal begrijp ik dat het de eerste keer was?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]
Ik heb het hier niet verteld maar ze is weer thuis met medicatie en nu is het even afwachten of de dosering goed is en hoe ze er op reageert.
Dat is zeker schrikken ,heel veel beterschap voor haar en ook voor jullie sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
[..]
Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte voor en met die rooie.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Yep uit het niets zomaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jeutje! Dat is echt schrikken!![]()
Fijn dat ze weer thuis is, en nu maar uitvogelen welke medicatie het beste gaat werken. Uit je verhaal begrijp ik dat het de eerste keer was?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand interesse in iets wits en pluizigs? Het jankt de hele tijd maar geen idee wat hij wil.
Gaan jullie nu een cursus volgens maes? Zodat jullie weten wat te doen als ze nog een keer een aanval krijgt.
Dat kan heel eng zijn. Maar gelukkig zijn ze er wel meteen achter en met medicatie kun je vaak een heel normaal leven leiden. Maar spannend zal het de eerste periode zeker blijven.quote:
Nog niet, ik heb inenen wel een apotheek in huisquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand interesse in iets wits en pluizigs? Het jankt de hele tijd maar geen idee wat hij wil.
Gaan jullie nu een cursus volgens maes? Zodat jullie weten wat te doen als ze nog een keer een aanval krijgt.
Als ik nu zeg dat je dan in de SC er echt bij hoort maak ik een heel fout grapje zeker he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Nog niet, ik heb inenen wel een apotheek in huis
Nou die gedachte bekroop mij ook alquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat je dan in de SC er echt bij hoort maak ik een heel fout grapje zeker he?![]()
Da's altijd effe wennen. Maar waarschijnlijk wordt dat in de loop van de tijd minder en het gaat ook tot je routine behoren.
Dat klinkt ook om iets van moe van te worden Rewimo. Hoe lang werkte die verdoving nou?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:07 schreef Rewimo het volgende:
Maes, schrikken zegDat is niet niks.
Pffffffffffff, ik ben moe. Is toch een beetje veel, werken, ziekenhuis, uit eten, Elternstammtisch.
Pfff dan snap ik echt niet waarom je die spuit hebt gekregen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb geen idee. Ik heb nu pijn in mijn buik in elk geval, veel te lang gezeten. Dus echt een supereffect heeft het niet bepaald
Omdat de dokter het wel een leuk idee vond om een spuit in mijn buik te jassen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:23 schreef Oognip het volgende:
Pfff dan snap ik echt niet waarom je die spuit hebt gekregen.
Aha hij had zin om te spuiten (:9 ) jij was in de buurt en hebt toevallig last van je buik en dus spuit in je buik en jij vindt het goed?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Omdat de dokter het wel een leuk idee vond om een spuit in mijn buik te jassen?
Rare dokters in duitslandquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Omdat de dokter het wel een leuk idee vond om een spuit in mijn buik te jassen?
Echt bah als je niet gevoelig bent voor spuiten. Mama_Mia heeft daar dus ook last van, bah.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:35 schreef Rewimo het volgende:
Om te kijken of de pijn oppervlakkig of diep zat, zei hij. Maar dat kon ik hem zo ook wel vertellen. Helaas ben ik dus niet bijzonder gevoelig voor die spuitenIk heb weleens 6 verdovingsprikken in mijn grote teen gehad en nog was het ding niet verdoofd (en moest mijn nagel er onder narcose af
). Corticosteroïde-injecties hebben ook al zoveel effect (not).
Ik zie ook al met veel genoegen uit naar de spuit in mijn heup
O'jee waarom?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:37 schreef Hitomi het volgende:
* Hitomi is na een uur durend telefoongesprek met paps behoorlijk aangebrand
Net zoiets als in mijn slijmbeurs denk ik, dus pijnstiller plus ontstekingsremmer. Ik verwacht er maar niks van, misschien valt het meequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:38 schreef Oognip het volgende:
Echt bah als je niet gevoelig bent voor spuiten. Mama_Mia heeft daar dus ook last van, bah.
Wat voor spuit krijg je in je heup of heb je een linkje naar het topic waar je dat hebt uitgelegd?
Ja het is te hopen dat je daar baat bij hebt,wat een gedoequote:Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Net zoiets als in mijn slijmbeurs denk ik, dus pijnstiller plus ontstekingsremmer. Ik verwacht er maar niks van, misschien valt het mee
Ik geloof het niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:58 schreef ElisaB het volgende:
Mijn dekbed zit inmiddels 3 uur in de droger en het begint eindelijk ergens op te lijken
Geloof het of niet: weer fluffy als voorheen
En dan te bedenken dat ik al bijna een dekbed van Texelse lammetjes had gekochtquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik geloof het niet.![]()
Ik moest stiekem lachen toen ik je drama teruglas.
Want jij had de lammetjes zo HOP in de wasmachine gegooid.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik al bijna een dekbed van Texelse lammetjes had gekocht
Echt heel lief ook van de winkeldame om me dat niet te willen verkopen
Makkelijk zatquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:03 schreef Cat22 het volgende:
Want jij had de lammetjes zo HOP in de wasmachine gegooid.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Want jij had de lammetjes zo HOP in de wasmachine gegooid.
D/t is niet mijn sterkste kant, helaasquote:
Je bent mijn held.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geeft niet; naast klittisme is het een van mijn gaven
Het is een wetenschap.quote:
Je lacht erom. Maar ik weet zeker dat je een ware klittist uit duizenden herkent. Met je ogen dicht (mits met je broek op je knieen)quote:
Oh dat is heel eng ja, grote aanval?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jeutje! Dat is echt schrikken!![]()
Fijn dat ze weer thuis is, en nu maar uitvogelen welke medicatie het beste gaat werken. Uit je verhaal begrijp ik dat het de eerste keer was?
Kittens knuffen. Heeft niks met jou te maken.quote:
Hmmm...quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kittens knuffen. Heeft niks met jou te maken.
Geen idee wat je zat te lezenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:32 schreef senesta het volgende:
Ik zit dit net te lezen, dat is verdorie ook heftig
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/03_maart/25/verrijkingsonderdelen/vader_kan_maar_een_nier_afstaan.xml
Nou idd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:32 schreef senesta het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/03_maart/25/verrijkingsonderdelen/vader_kan_maar_een_nier_afstaan.xml
Zo'n keuze moet je ook niet bij de ouders laten. Dat is onmenselijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:32 schreef senesta het volgende:
Jodela-HIETIEIEIE!quote:
Hoezo kunnen jullie wel wat met die link en ik nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:37 schreef tombolafan het volgende:
Nou idd!
Wat een keuze... En eigenlijk alleen door geldgebrek
Kopiëren en in je browservenster plakken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoezo kunnen jullie wel wat met die link en ik niet![]()
Een donornier heeft over het algemeen ook niet het eeuwige leven, maar tis wel een sneu verhaal al zou de helft er maar van waar zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo'n keuze moet je ook niet bij de ouders laten. Dat is onmenselijk.
En het stukje riekt ook een beetje naar sensatiejournalistiek. Helemaal onderin staat dat ze nog zo'n 10 jaar kunnen leven. Natuurlijk is de kwaliteit een stuk minder, maar tot ik dat las dacht ik dat het binnen een paar maanden afgelopen zou zijn met die twee.
Maar wie weet leidt het tot een inzamelingsactie en geld en kan vader de operaties wel betalen. En dat zou mooi zijn.
Zeker.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een donornier heeft over het algemeen ook niet het eeuwige leven, maar tis wel een sneu verhaal al zou de helft er maar van waar zijn.
Ik moest nog aan je denken net in de auto; ik hoorde een nummer van De Dijk en de tekst kwam me wel heul bekend voor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:48 schreef Ynske het volgende:
hoi
moe
lang vergaderd
kluts kwijt geraakt
morgen weer vroeg op
werken om kwart na acht
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken net in de auto; ik hoorde een nummer van De Dijk en de tekst kwam me wel heul bekend voor.
En toen ineens bedacht ik me dat het jouw sig was
hoe is het met jouw zusje? Nog geen bevalling?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Te lui om de tv aan te doen....ik ga zo op bed denk ik
Wat een trieste site :/ arme hondjes.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
Elisa, kun je kijken in het hondentopic? Daar staat een broodfoklink.
Nee volgens mij niet (ik zit mobiel dus dat laatste kon niet), dankjewel!quote:Op woensdag 6 april 2011 10:25 schreef Rewimo het volgende:
Heeft iemand hem al in FB van F&F gemeld of een TR gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |