En dan vanavond weer laat naar bed?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
Ik was mijn donzen kussen ook regelmatig in den masjien hoor
Net een enorm Ingetje gedaan
Gister meteen uit het werk naar A'dam, laat thuis, daarna heel de nacht op geweest met het hondje die verkeerd voer te eten had gekregen 's avonds omdat ik haar zelf niet had gevoerd, ongelukje met grote gevolgenMaar dat was iets te lang zonder slaap
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef indaha het volgende:
geweldige TT maar verwent is met een T toch
Alles goed nu met Binkquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
Gister meteen uit het werk naar A'dam, laat thuis, daarna heel de nacht op geweest met het hondje die verkeerd voer te eten had gekregen 's avonds omdat ik haar zelf niet had gevoerd, ongelukje met grote gevolgenMaar dat was iets te lang zonder slaap
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het altijd veel te licht in het z-huis.
Met een infuus in je arm lig je sowieso niet lekker en door al dat vocht moet ik natuurlijk continu plassen. En om 07:15 komt het ontbijt zo begint de dag natuurlijk extreem vroeg en die duren al zolang in een z-huis.
Conclusie ik blijf voorlopig wel thuis
En nok ik snap nu wel dat je slecht slaapt.
Hoe groot waren die gevolgen en wat was er mis gegaan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
Ik vrees van wel. Waar ik wel bewust last van heb is warmte. Ik wil het raam open en een lagere temperatuur op de slaapkamer. Het zal ook wel hormonaal zijn, want er zijn hele delen van de maand dat ik gewoon goed slaap en nergens last van heb, en andere delen van de maand dat ik mijn bedje uitdrijf om het vervolgens koud te hebben. Soms denk ik dat ik stiekem al aan de overgang ben begonnen of zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar onbewust hoor je wel dingen waardoor je toch een verstoort slaappatroon hebt ookal heb je dat zelf niet door
Buuv is hard op weg naar de 80, dus ik denk zomaar van niet. Maar dat maakt het extra droevig vind ik. Een vogeltje en een katje, en dan dit. Bahquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:04 schreef Barbaaf het volgende:
Arm Lapje, zwakke botjes zeker? Is een Redcat kitten niks voor buuv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |