En dan vanavond weer laat naar bed?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
Ik was mijn donzen kussen ook regelmatig in den masjien hoor
Net een enorm Ingetje gedaan
Gister meteen uit het werk naar A'dam, laat thuis, daarna heel de nacht op geweest met het hondje die verkeerd voer te eten had gekregen 's avonds omdat ik haar zelf niet had gevoerd, ongelukje met grote gevolgenMaar dat was iets te lang zonder slaap
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef indaha het volgende:
geweldige TT maar verwent is met een T toch
Alles goed nu met Binkquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
Gister meteen uit het werk naar A'dam, laat thuis, daarna heel de nacht op geweest met het hondje die verkeerd voer te eten had gekregen 's avonds omdat ik haar zelf niet had gevoerd, ongelukje met grote gevolgenMaar dat was iets te lang zonder slaap
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het altijd veel te licht in het z-huis.
Met een infuus in je arm lig je sowieso niet lekker en door al dat vocht moet ik natuurlijk continu plassen. En om 07:15 komt het ontbijt zo begint de dag natuurlijk extreem vroeg en die duren al zolang in een z-huis.
Conclusie ik blijf voorlopig wel thuis
En nok ik snap nu wel dat je slecht slaapt.
Hoe groot waren die gevolgen en wat was er mis gegaan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
Ik vrees van wel. Waar ik wel bewust last van heb is warmte. Ik wil het raam open en een lagere temperatuur op de slaapkamer. Het zal ook wel hormonaal zijn, want er zijn hele delen van de maand dat ik gewoon goed slaap en nergens last van heb, en andere delen van de maand dat ik mijn bedje uitdrijf om het vervolgens koud te hebben. Soms denk ik dat ik stiekem al aan de overgang ben begonnen of zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar onbewust hoor je wel dingen waardoor je toch een verstoort slaappatroon hebt ookal heb je dat zelf niet door
Buuv is hard op weg naar de 80, dus ik denk zomaar van niet. Maar dat maakt het extra droevig vind ik. Een vogeltje en een katje, en dan dit. Bahquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:04 schreef Barbaaf het volgende:
Arm Lapje, zwakke botjes zeker? Is een Redcat kitten niks voor buuv?
OF:quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef ElisaB het volgende:
Q, je mag kiezen:
Waar oognip de poes van Mama_Mia verwent
Waar oognip de poes van Mama_Mia verwende
S had dierenvoer bij de Lidl gehaald (omdat ik meteen uit mijn werk weg moest) en dat zacht voer met al die gelei er bij enzo, daar gaan Bink d'r darmen totaal van over de rel. Hebben we eerder gehad, maar daar had hij even niet aan gedachtquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:32 schreef nokwanda het volgende:
Hoe groot waren die gevolgen en wat was er mis gegaan?
Die mag ook nogquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef tombolafan het volgende:
OF:
Waar oognip, de poes van mama_mia, verwend wordt
Arm hondjequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
S had dierenvoer bij de Lidl gehaald (omdat ik meteen uit mijn werk weg moest) en dat zacht voer met al die gelei er bij enzo, daar gaan Bink d'r darmen totaal van over de rel. Hebben we eerder gehad, maar daar had hij even niet aan gedacht
Bink ligt dan heel de nacht rare geluiden te maken en blijft maar heen en weer lopen en doen, zal er wel kramp van krijgen. Heel zielig in elk geval. Je slaapt in elk geval heel de nacht niet, hondje ook niet. Nu gaat het weer goed.
Nou, ik hoop maar dat je even een lekker nachtje door kan tukken!quote:
Wat zieligquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef Greys het volgende:
S had dierenvoer bij de Lidl gehaald (omdat ik meteen uit mijn werk weg moest) en dat zacht voer met al die gelei er bij enzo, daar gaan Bink d'r darmen totaal van over de rel. Hebben we eerder gehad, maar daar had hij even niet aan gedacht
Bink ligt dan heel de nacht rare geluiden te maken en blijft maar heen en weer lopen en doen, zal er wel kramp van krijgen. Heel zielig in elk geval. Je slaapt in elk geval heel de nacht niet, hondje ook niet. Nu gaat het weer goed.
't arme mens, wat sneuquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Buuv is hard op weg naar de 80, dus ik denk zomaar van niet. Maar dat maakt het extra droevig vind ik. Een vogeltje en een katje, en dan dit. Bah
Van mij welquote:Ik moet écht die TT ff aanpassen, want het doet bijna zeerMag het, Q?
Ja gelukkig welquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat zielig
Is het nu weer helemaal goed??
Arm ding, hopelijk dartelt en tukt ze lekker verder op het goede voerquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja gelukkig welBehalve dat ze even een gat in de dag slaapt zelf ook, vanwege de gemiste nacht. Maar dat trekt wel weer bij. Vroeger kon ze alle merken en niet-merken voer door elkaar eten, maar sinds ze in haar reservetijd zit zeg maar is het allemaal een stuk gevoeliger
Mag ik ook wat over de TT zeggen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OF:
Waar oognip, de poes van mama_mia, verwend wordt
Ik denk niet dat je er iets over te zeggen hebtquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mag ik ook wat over de TT zeggen?Bovenstaande gelieve niet, daar krijg ik vieze gedachtes van, de rest ook maar net iets minder
Och mien arme Binkiequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het wel hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Arm ding, hopelijk dartelt en tukt ze lekker verder op het goede voer
Dank je mopquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef Maes het volgende:
![]()
[..]
Och mien arme BinkieDikke kus ook voor jou Greys
Minstens.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk het wel hoor![]()
Ik wil er nog minstens een paar jaar bij
Volgende maand wordt ze 15quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je mop
Hoe gaat het bij jou thuis nu?Ik heb vanmorgen meteen gebeld naar jeweetwel en ze snapten helemaal dat we niet konden komen vanmiddag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet verteld maar ze is weer thuis met medicatie en nu is het even afwachten of de dosering goed is en hoe ze er op reageert.
Jeutje! Dat is echt schrikken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn dat ze weer thuis is, en nu maar uitvogelen welke medicatie het beste gaat werken. Uit je verhaal begrijp ik dat het de eerste keer was?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet verteld maar ze is weer thuis met medicatie en nu is het even afwachten of de dosering goed is en hoe ze er op reageert.
Dat is zeker schrikken ,heel veel beterschap voor haar en ook voor jullie sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |