abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 april 2011 @ 19:57:09 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_95085240

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia

2pp0kgm.gifmolenke.gifwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngIan-Nick-Avatar.jpgmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpg_MG_2167.jpgstupidfok.GIF

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 5 april 2011 @ 19:57:21 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_95085256
Sue me :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 5 april 2011 @ 19:57:35 #3
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_95085268
:9
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_95085362
Met een zaklamp in je smoel schijnen lijkt me ook niet echt patientvriendelijk ofzo. :')
pi_95085366
Qwea! Ohooo :o ik moest lachen _O-

Maar ik snap dat je het vervelend vindt om zo'n lamp in je gezicht te krijgen maar ja soms is het best nuttig :D
Afgelopen zondag ging een collega van mij nog even bij een client kijken, bleek die beste man te zijn doodgebloed in een paar uur tijd :X
pi_95085371
geweldige TT maar verwent is met een T toch :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_95085448
Ik vind het altijd veel te licht in het z-huis.
Met een infuus in je arm lig je sowieso niet lekker en door al dat vocht moet ik natuurlijk continu plassen. En om 07:15 komt het ontbijt zo begint de dag natuurlijk extreem vroeg en die duren al zolang in een z-huis.
Conclusie ik blijf voorlopig wel thuis

En nok ik snap nu wel dat je slecht slaapt.
pi_95085585
Ik heb toen met m'n amandelen gelijk toen ik wakker werd m'n spullen gepakt en heb WJ gesmst. Wegwezen. :')
pi_95086219
Ik vond het afschuwelijk toen ik de drie nachten in het ziekenhuis in Duitsland moest blijven -O-

De eerste nacht heb ik eigenlijk alleen maar overgegeven omdat ik niet tegen het infuus kon. Zuster had in brak Engels gezegd dat als ik weer moest, ik moest bellen. Dus elk uur kon ik de zuster weer halen.

De volgende twee nachten heb ik geen oog dicht gedaan omdat het bejaarde vrouwtje naast mij eigenlijk vanaf 20:00 tot 08:00 zeven oerwouden aan het omkappen was en daarnaast ook nog in d'r slaap mompelde.. Ik heb echt werkelijk waar geen oog dichtgedaan :'(
pi_95086335
Ik had een keer 1tje naast mij die normaal in een gesticht zit.
En ze had longontsteking dus hoesten en proesten
Zeuren om haar oxazepam dat het licht niet uit mocht. Ik heb echt gesmeekt of ik naar huis mocht.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 april 2011 @ 20:21:15 #11
163650 Greys
pi_95086729
Ik was mijn donzen kussen ook regelmatig in den masjien hoor *O*

Net een enorm Ingetje gedaan :@
Gister meteen uit het werk naar A'dam, laat thuis, daarna heel de nacht op geweest met het hondje die verkeerd voer te eten had gekregen 's avonds omdat ik haar zelf niet had gevoerd, ongelukje met grote gevolgen :X Maar dat was iets te lang zonder slaap :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95086955
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:21 schreef Greys het volgende:

Gister meteen uit het werk naar A'dam, laat thuis, daarna heel de nacht op geweest met het hondje die verkeerd voer te eten had gekregen 's avonds omdat ik haar zelf niet had gevoerd, ongelukje met grote gevolgen :X Maar dat was iets te lang zonder slaap :P
En dan vanavond weer laat naar bed? :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_95086987
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef indaha het volgende:
geweldige TT maar verwent is met een T toch :P
Ja :P
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_95087190
quote:

Alles goed nu met Bink :o
pi_95087372
Arme Bink en arme greys. Hopelijk slapen jullie vannacht een stuk beter.
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2011 @ 20:31:45 #16
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_95087543
Arme Bink :o
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_95087583
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het altijd veel te licht in het z-huis.
Met een infuus in je arm lig je sowieso niet lekker en door al dat vocht moet ik natuurlijk continu plassen. En om 07:15 komt het ontbijt zo begint de dag natuurlijk extreem vroeg en die duren al zolang in een z-huis.
Conclusie ik blijf voorlopig wel thuis

En nok ik snap nu wel dat je slecht slaapt.
:') Nu je het zegt. Maar het went zo dat ik het inmiddels veel minder hoor. Niet bewust tenminste.

quote:

Hoe groot waren die gevolgen en wat was er mis gegaan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_95087760
Maar onbewust hoor je wel dingen waardoor je toch een verstoort slaappatroon hebt ookal heb je dat zelf niet door
pi_95087911
:W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95087944
Belt mijn vader heb jij ebru in huis?
Euh wat?
bromu dan?
Euh???
Hij bedoelde ibuprofen mijn moeder heeft last van een onstoken kies dus dat komt hij nu nog even halen.
pi_95088109
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar onbewust hoor je wel dingen waardoor je toch een verstoort slaappatroon hebt ookal heb je dat zelf niet door
Ik vrees van wel. Waar ik wel bewust last van heb is warmte. Ik wil het raam open en een lagere temperatuur op de slaapkamer. Het zal ook wel hormonaal zijn, want er zijn hele delen van de maand dat ik gewoon goed slaap en nergens last van heb, en andere delen van de maand dat ik mijn bedje uitdrijf om het vervolgens koud te hebben. Soms denk ik dat ik stiekem al aan de overgang ben begonnen of zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_95088184
Ik heb het momenteel ook ontzettend warm hoor.
Maar ik werk wel dat ik in dit huis beter sliep dan in het andere. Ja sliep want momenteel slaap ik ontzettend slecht. Zal ook wel hormonaal zijn
pi_95088699
Arme Bink en arme Greys :(
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:51:59 #24
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_95088867
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 19:04 schreef Barbaaf het volgende:
Arm Lapje, zwakke botjes zeker? Is een Redcat kitten niks voor buuv?
Buuv is hard op weg naar de 80, dus ik denk zomaar van niet. Maar dat maakt het extra droevig vind ik. Een vogeltje en een katje, en dan dit. Bah :{

Ik moet écht die TT ff aanpassen, want het doet bijna zeer :X Mag het, Q?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:52:31 #25
33954 ElisaB
pi_95088907
Q, je mag kiezen:

Waar oognip de poes van Mama_Mia verwent
Waar oognip de poes van Mama_Mia verwende
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 april 2011 @ 20:53:26 #26
163650 Greys
pi_95088953
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En dan vanavond weer laat naar bed? :P
Dat haal ik niet denk ik _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95089056
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef ElisaB het volgende:
Q, je mag kiezen:

Waar oognip de poes van Mama_Mia verwent
Waar oognip de poes van Mama_Mia verwende
OF:
Waar oognip, de poes van mama_mia, verwend wordt
8-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 april 2011 @ 20:55:19 #28
163650 Greys
pi_95089068
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:32 schreef nokwanda het volgende:
Hoe groot waren die gevolgen en wat was er mis gegaan?
S had dierenvoer bij de Lidl gehaald (omdat ik meteen uit mijn werk weg moest) en dat zacht voer met al die gelei er bij enzo, daar gaan Bink d'r darmen totaal van over de rel. Hebben we eerder gehad, maar daar had hij even niet aan gedacht :+
Bink ligt dan heel de nacht rare geluiden te maken en blijft maar heen en weer lopen en doen, zal er wel kramp van krijgen. Heel zielig in elk geval. Je slaapt in elk geval heel de nacht niet, hondje ook niet. Nu gaat het weer goed.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:56:11 #29
33954 ElisaB
pi_95089116
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef tombolafan het volgende:
OF:
8-)
Die mag ook nog ^O^
pi_95089209
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef Greys het volgende:

[..]

S had dierenvoer bij de Lidl gehaald (omdat ik meteen uit mijn werk weg moest) en dat zacht voer met al die gelei er bij enzo, daar gaan Bink d'r darmen totaal van over de rel. Hebben we eerder gehad, maar daar had hij even niet aan gedacht :+
Bink ligt dan heel de nacht rare geluiden te maken en blijft maar heen en weer lopen en doen, zal er wel kramp van krijgen. Heel zielig in elk geval. Je slaapt in elk geval heel de nacht niet, hondje ook niet. Nu gaat het weer goed.
Arm hondje ;(
Wel fijn dat het nu weer goed gaat O+
pi_95089233
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat haal ik niet denk ik _O-
Nou, ik hoop maar dat je even een lekker nachtje door kan tukken!
  dinsdag 5 april 2011 @ 20:58:27 #32
33954 ElisaB
pi_95089263
quote:
Wat zielig :{

Is het nu weer helemaal goed??
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2011 @ 20:59:20 #33
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_95089322
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Buuv is hard op weg naar de 80, dus ik denk zomaar van niet. Maar dat maakt het extra droevig vind ik. Een vogeltje en een katje, en dan dit. Bah :{
't arme mens, wat sneu ;(

quote:
Ik moet écht die TT ff aanpassen, want het doet bijna zeer :X Mag het, Q?
Van mij wel ;)
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 april 2011 @ 20:59:55 #34
163650 Greys
pi_95089363
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:58 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wat zielig :{

Is het nu weer helemaal goed??
Ja gelukkig wel O+ Behalve dat ze even een gat in de dag slaapt zelf ook, vanwege de gemiste nacht. Maar dat trekt wel weer bij. Vroeger kon ze alle merken en niet-merken voer door elkaar eten, maar sinds ze in haar reservetijd zit zeg maar is het allemaal een stuk gevoeliger ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95089379
Gelukkig dat het nu weer beter gaat met Bink en hopelijk ook met jou na een goede nacht slapen :*
pi_95089466
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja gelukkig wel O+ Behalve dat ze even een gat in de dag slaapt zelf ook, vanwege de gemiste nacht. Maar dat trekt wel weer bij. Vroeger kon ze alle merken en niet-merken voer door elkaar eten, maar sinds ze in haar reservetijd zit zeg maar is het allemaal een stuk gevoeliger ;)
Arm ding, hopelijk dartelt en tukt ze lekker verder op het goede voer ;)
pi_95089525
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:55 schreef tombolafan het volgende:

[..]

OF:
8-)
Mag ik ook wat over de TT zeggen? :D Bovenstaande gelieve niet, daar krijg ik vieze gedachtes van, de rest ook maar net iets minder :')
pi_95089621
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:02 schreef Oognip het volgende:

[..]

Mag ik ook wat over de TT zeggen? :D Bovenstaande gelieve niet, daar krijg ik vieze gedachtes van, de rest ook maar net iets minder :')
Ik denk niet dat je er iets over te zeggen hebt :+
pi_95089626
Och Bink wat sneu. :{
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:06:11 #40
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_95089796
quote:

[..]

Och mien arme Binkie O+ Dikke kus ook voor jou Greys
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 april 2011 @ 21:06:30 #41
163650 Greys
pi_95089816
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Arm ding, hopelijk dartelt en tukt ze lekker verder op het goede voer ;)
Denk het wel hoor :Y
Ik wil er nog minstens een paar jaar bij O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 april 2011 @ 21:06:59 #42
163650 Greys
pi_95089852
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef Maes het volgende:

[..]

Och mien arme Binkie O+ Dikke kus ook voor jou Greys
Dank je mop :*
Hoe gaat het bij jou thuis nu? :o Ik heb vanmorgen meteen gebeld naar jeweetwel en ze snapten helemaal dat we niet konden komen vanmiddag!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95089911
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Denk het wel hoor :Y
Ik wil er nog minstens een paar jaar bij O+
Minstens. O+
Hoe oud is ze nu?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 april 2011 @ 21:11:03 #44
163650 Greys
pi_95090100
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:07 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Minstens. O+
Hoe oud is ze nu?
Volgende maand wordt ze 15 w/
Compleet met enorme hartruis, amper tandjes nog enzo.
Maar still going strong(achtig!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 april 2011 @ 21:13:24 #45
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_95090243
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Dank je mop :*
Hoe gaat het bij jou thuis nu? :o Ik heb vanmorgen meteen gebeld naar jeweetwel en ze snapten helemaal dat we niet konden komen vanmiddag!
:* Ik heb het hier niet verteld maar ze is weer thuis met medicatie en nu is het even afwachten of de dosering goed is en hoe ze er op reageert.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_95090281
Arme Binkie. Gelukkig gaat het nu weer beter. :)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_95090333
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Maes het volgende:

[..]

:* Ik heb het hier niet verteld maar ze is weer thuis met medicatie en nu is het even afwachten of de dosering goed is en hoe ze er op reageert.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeutje! Dat is echt schrikken! :o
Fijn dat ze weer thuis is, en nu maar uitvogelen welke medicatie het beste gaat werken. Uit je verhaal begrijp ik dat het de eerste keer was?
pi_95090409
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 21:13 schreef Maes het volgende:

[..]

SPOILER
Dat is zeker schrikken ,heel veel beterschap voor haar en ook voor jullie sterkte :*
pi_95090464
Wat een schrik Maes. Heftig. Sterkte. :*
pi_95090541
Jeetje maes, das schrikken! :o
Sterkte :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: