quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja nee, eerst beledigen en dan willen batsen?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Uhu, niet goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja nee, eerst beledigen en dan willen batsen?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:42 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voel me de laatste tijd zowaar niet eens ontzettend onaantrekkelijk meer, beetje een gevoel van ik ben zoals ik ben en als het je niet aanstaat heb je pech gehad
Joh...quote:
Ik ben verliefd op mezelf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Altijd jammer als iemand zichzelf onaantrekkelijk vindt.
quote:
Nee nu stink je alleen maarquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoewel ik atm wél onaantrekkelijk ben *geef mezelf nog een paar schoppen richting de douche*
Hmmm, MI van een douchende M-M.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoewel ik atm wél onaantrekkelijk ben *geef mezelf nog een paar schoppen richting de douche*
quote:
Moet je me maar niet uitschelden voor oud wijf, niet de snelste weg mijn broekje inquote:
Met mijn neus dicht is ze vast nog prachtigquote:
Je bent toch een oud wiefquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je me maar niet uitschelden voor oud wijf, niet de snelste weg mijn broekje in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thin ice babe, very thin ice...quote:
Die dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
Tief op met je bananenik ben allergisch he
Mond open, ogen dicht, op je knieën, ik heb wel wat anders voor je.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
Tief op met je bananenik ben allergisch he
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:52 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Mond open, ogen dicht, op je knieën, ik heb wel wat anders voor je.
Ja ik zou mezelf maar wat nederiger opstellen als ik jou wasquote:
Praatjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik zou mezelf maar wat nederiger opstellen als ik jou was
quote:
Ons bint zunigquote:
quote:
Negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die man heeft volgens mij nog nooit zoveel aandacht van vrouwen gehad, jammer alleen dat ie alleen
opwekt
quote:
Hoezo stuk?quote:
Nee. Daarom denk ik het alleen, en zeg ik het niet tegen hem.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat helpt, iemand nog verder de grond in trappen?
Ms omdat kleine peu stiekem blij is?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef PeuRac het volgende:
Avond![]()
bizar, mn meest hoopvolle sollicitatie is afgewezen en toch ben ik niet eens helemaal kapot
Leg uit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Daarom denk ik het alleen, en zeg ik het niet tegen hem.
Overigens, pot ketel zwart?
Ook omdat ik het alwel verwacht had, alleen de reden waarom komt een beetje onverwachtquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms omdat kleine peu stiekem blij is?
Dank jequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik hikte en toen kwam er bijna meatball naar boven en nu zit ik met zo'n vieze meatball/maagzuur smaak in mijn bek.
Ik dacht, ik deel het even
CL post!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik hikte en toen kwam er bijna meatball naar boven en nu zit ik met zo'n vieze meatball/maagzuur smaak in mijn bek.
Waarom?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook omdat ik het alwel verwacht had, alleen de reden waarom komt een beetje onverwacht
Ooh en ik ga toch reageren op die vacatures bij Dusseldorp![]()
Kiss me.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Omdat de vacature heel leuk is en het bedrijf me ook leuk lijkt, is het EU hoofdkantoor van een groot merk. Wel een markt die ik totaal niet kenquote:
Tief opquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
Yuki en sedan, af en koest nu. To your corners
En wachten tot de gong luidt voor ronde twee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
Yuki en sedan, af en koest nu. To your corners
En omdat het 2 uur rijden is van Utrecht en je zo een zeker persoon ieder weekend kan zien (en dan bedoel ik niet mezelfquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat de vacature heel leuk is en het bedrijf me ook leuk lijkt, is het EU hoofdkantoor van een groot merk. Wel een markt die ik totaal niet ken
En vind een heel topic vol van iemand of een random zinnetje nogal een verschil. hvjjn is gewoon aandacht vragen van of reactie uitlokken 90%. Dus ja gewoon emos daar.quote:
Die factor laat ik niet meewegen, hoop ik tenminste. T spookt wel door mn hoofd, maar ik negeer dat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
En omdat het 2 uur rijden is van Utrecht en je zo een zeker persoon ieder weekend kan zien (en dan bedoel ik niet mezelf)
laat ze lekker, zolang ze daar zitten heb je er hier geen last vanquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En vind een heel topic vol van iemand of een random zinnetje nogal een verschil. hvjjn is gewoon aandacht vragen van of reactie uitlokken 90%. Dus ja gewoon emos daar.
Met alle respect: ik geloof niet dat je het negeert.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die factor laat ik niet meewegen, hoop ik tenminste. T spookt wel door mn hoofd, maar ik negeer dat.
mislukt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die factor laat ik niet meewegen, hoop ik tenminste. T spookt wel door mn hoofd, maar ik negeer dat.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En vind een heel topic vol van iemand of een random zinnetje nogal een verschil. hvjjn is gewoon aandacht vragen van of reactie uitlokken 90%. Dus ja gewoon emos daar.
Jawel, als het al is omdat het zo dicht bij Utrecht is, dan is het om Utrecht, niet om haar. Sorry, maar na 2 ontmoetingen gaat zelfs mij dat te verquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met alle respect: ik geloof niet dat je het negeert.
hehequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man heeft net zo lang in een draaiend speeltoestel gezeten dat ie moest kotsen. Pfff mannen...
al een paar weken, kijk jij nooit op facebook?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Peu heeft een item of affection? Whut?
Mooi dan krijg ik 5 euro van hemquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man heeft net zo lang in een draaiend speeltoestel gezeten dat ie moest kotsen. Pfff mannen...
Wat richard doet is precies hetzelfde als een aantal "emo's" in hvjjn. Keer op keer hetzelfde jankverhaal, reacties uitlokken, niets doen aan zijn probleem.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nuhu, kut emosquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
laat ze lekker, zolang ze daar zitten heb je er hier geen last van
Schenkstroop de Xstequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat richard doet is precies hetzelfde als een aantal "emo's" in hvjjn. Keer op keer hetzelfde jankverhaal, reacties uitlokken, niets doen aan zijn probleem.
Anderhalf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
al een paar weken, kijk jij nooit op facebook?
Je hebt het sinds je haar kent over bijna niets anders meer. En je geeft toe dat het door je hoofd gaat. Misschien is het niet volledig bewust, maar je houdt er rekening mee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, als het al is omdat het zo dicht bij Utrecht is, dan is het om Utrecht, niet om haar. Sorry, maar na 2 ontmoetingen gaat zelfs mij dat te ver
ik nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
Peu in love
Jofu heeft iemand door het matras getrokken
Wie nog meer?
+1quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat richard doet is precies hetzelfde als een aantal "emo's" in hvjjn. Keer op keer hetzelfde jankverhaal, reacties uitlokken, niets doen aan zijn probleem.
Dan nog dat topic moet gewoon dood.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Huh wat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
Peu in love
Wie nog meer?
Dat zal gerust. Maar ik denk dat hetzelfde geldt voor de "emo's" uit hvjjn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:26 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
+1
Al kan ik uit persoonlijke ervaring inzien hoe dit niet zijn bedoeling is.
lees het dan gewoon nietquote:
Troost je bent niet alleenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik niet![]()
en nu er over ophouden aub![]()
[/emo]
Touchéquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:26 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
+1
Al kan ik uit persoonlijke ervaring inzien hoe dit niet zijn bedoeling is.
Ga maar weer terug daarheenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zal gerust. Maar ik denk dat hetzelfde geldt voor de "emo's" uit hvjjn.
Maar goed, hier in Singles ben je een verschoppeling als je het opneemt voor hvjjn, dus ik kan beter m'n mond houden
Die Cougar?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
al een paar weken, kijk jij nooit op facebook?
Wat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog dat topic moet gewoon dood.
[..]
Huh wat?
ik reken in weekendenquote:
Nah, over niks anders meer valt ook wel meequote:[..]
Je hebt het sinds je haar kent over bijna niets anders meer. En je geeft toe dat het door je hoofd gaat. Misschien is het niet volledig bewust, maar je houdt er rekening mee.
Dat is ze pas over 4 jaarquote:
Iedere dag dat ik je sprak heb je haar genoemd. Dat geeft niet, maar ontken het nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik reken in weekendenanders is t een ruime week.
[..]
Nah, over niks anders meer valt ook wel meebehalve zaterdag dan, maar toen had ik gewoon een hele toffe avond gehad
emo.quote:
Ik wil t nog ff ontkennen. Ik hang er veel te zwaar aan. Maar ik ga buiten Dusseldorf ook in Dublin en Barca nog wat nieuwe dingen proberenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iedere dag dat ik je sprak heb je haar genoemd. Dat geeft niet, maar ontken het niet
Het zou hem goed doen om het eens van zich af te schrijven.quote:
Wat is er in mijn post zo raar?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals babs, wat wil dat nou weer zeggen
[..]
Wat?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
Peu in love
Wie nog meer?
"Ik kan het niet negeren, want het zit al in m'n hoofd"quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals babs, wat wil dat nou weer zeggen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
"Ik kan het niet negeren, want het zit al in m'n hoofd"
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:30 schreef STING het volgende:
[..]
Het zou hem goed doen om het eens van zich af te schrijven.
Maar nee, die mogelijkheid ontzegt hij zichzelf
Ja, holy crapquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:31 schreef STING het volgende:
Gefeliciteerd. U bent de vader van je kleinkind.
Verzetten heeft geen zinquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil t nog ff ontkennen. Ik hang er veel te zwaar aan. Maar ik ga buiten Dusseldorf ook in Dublin en Barca nog wat nieuwe dingen proberen
Uhu, gelijk heeft die!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
"Ik kan het niet negeren, want het zit al in m'n hoofd"
Van je familie moet je het hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:31 schreef STING het volgende:
Amai...quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:31 schreef STING het volgende:
inderdaad, was ook niet de 1e keer trouwens, hij heeft nog een dochter van 30 die ook misbruikt was door hem, had die al eens voor gezetenquote:
Hero?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verzetten heeft geen zinLuister eens wat meer Hero.
je overdreven afkeer van hvjjn valt op, doet het tegenovergestelde vermoeden. Maar er zijn er meer waarbij dat het geval is hier.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
Ik ben niet emo hoor, weet niet waar jullie dat door denken
Nou, doe es liefquote:
Want als je een beetje loopt te fucken hier ben je meteen emo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je overdreven afkeer van hvjjn valt op, doet het tegenovergestelde vermoeden. Maar er zijn er meer waarbij dat het geval is hier.
Die film moet ik nog steeds een keer kijkenquote:
Oh, moeten mijn papa en ik onze koffers ook maar pakken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee die overloopster moet daar maar naar terug gaan
Jullie verdedigen die emos in hvjjn toch nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, moeten mijn papa en ik onze koffers ook maar pakken?
wat mij betreft ben je het "een beetje" punt voorbij. Maar je gaat je gang maar verder, blijf ik er het mijne van denken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Want als je een beetje loopt te fucken hier ben je meteen emo?
joey?quote:
Goedquote:
Live and let live babequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie verdedigen die emos in hvjjn toch niet
Ik vind jou op dit moment zieliger dan die "emo's" in hvjjn, to be honestquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie verdedigen die emos in hvjjn toch niet
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je hoort het Miss, Sedan wil je weg hebben, dus opkrassen!
Nee hoor MissB je mag blijven, ik vind je wel liefquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je hoort het Miss, Sedan wil je weg hebben, dus opkrassen!
Nicequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
GoedNet weer even lekker getekend
En ik blehr heel hard mee met Hero, heerlijk
heb ik alquote:
welke film was dat ook alweer? Maar goed, zo erg is het nog lang nietquote:
Een geheel verzorgde reis naar het.......TRU-forumquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef clevy het volgende:
[..]
heb ik alwat zit er achter deur nummer 2?
Nee, niet echtquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:38 schreef STING het volgende:
[..]
NiceSchiet het al een beetje met je..billboard?
All Starsquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welke film was dat ook alweer? Maar goed, zo erg is het nog lang niet
All Stars.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welke film was dat ook alweer? Maar goed, zo erg is het nog lang niet
ik heb niet voor niets een t-shirt met dit er op:quote:
Oeh, nou da's toch al aardig wat voortgang, sinds de laatste keer, toen je alleen nog het oog hadquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet echtIn 't crea topic staat de update. Ik heb zo weinig tijd om te tekenen momenteel. Mja, ik ben nog niet op de helft
quote:
ohjaquote:
Daar heb je een shirt voor nodig?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:40 schreef clevy het volgende:
[..]
ik heb niet voor niets een t-shirt met dit er op:
[ afbeelding ]
Voor dat Richard haar met zijn racket ging bewerken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
ohja![]()
Toen Daphne Dekkers nog lekker was
dat is voor de eerste indruk he.. mensen die me langer kennen weten het alquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:41 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Daar heb je een shirt voor nodig?
He's only stating the obviousquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:41 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Daar heb je een shirt voor nodig?
Joh, ik ben al een hele tijd veel verder dan alleen een oogquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:40 schreef STING het volgende:
[..]
Oeh, nou da's toch al aardig wat voortgang, sinds de laatste keer, toen je alleen nog het oog had
Voordat ze echt oud werd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor dat Richard haar met zijn racket ging bewerken?
Oh please, die was nooit lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
ohja![]()
Toen Daphne Dekkers nog lekker was
Jah, time fliesquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh, ik ben al een hele tijd veel verder dan alleen een oogWat ik gekleurd heb nu, is ongeveer A4 formaat.
Geen idee ik vond haar toen ook al nietsquote:
Echt, het is een wonder dat ik nog niet tot stof ben vergaanquote:
op haar 30e was ze op dr mooistquote:
ben je eigenlijk ook al, jij hangt bijeen van de teer en nicotinequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, het is een wonder dat ik nog niet tot stof ben vergaan
Oh ja. Kut.quote:
We moeten van je genieten, zolang het nog kanquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, het is een wonder dat ik nog niet tot stof ben vergaan
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ben je eigenlijk ook al, jij hangt bijeen van de teer en nicotine
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja. Kut.
Ik was even vergeten dat het voor mij ook al te laat is
[..]
We moeten van je genieten, zolang het nog kan
Ben ik toch veel te eigenwijs voorquote:
Wat ben jij dan recalcitrant. Last van obstipatie?quote:
Die moet je uitleggenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik voel me net Patsy als je zulke dingen fluistert
Bahquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben jij dan recalcitrant. Last van obstipatie?
noem me jong, maar geen idee wie/wat je bedoeld met Patsyquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik voel me net Patsy als je zulke dingen fluistert
is dat t zelfde als een 'dwers-ligger'?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
beetje groene zeep aan de vinger en flink inzepen, glijdt het er zo uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een foto van jou toen je 20 was?quote:
Dan zal ik je moeten schoppenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben ik toch veel te eigenwijs voor
Nee ongesteldquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
sure darlin'quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:48 schreef missbehavin het volgende:
Cultuurbarbaren, Patsy van Absolutely Fabulous
Wie is dat?quote:
quote:
Chronisch zeker?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zal ik je moeten schoppen
[..]
Nee ongesteld
Zijn we te jong voorquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:48 schreef missbehavin het volgende:
Cultuurbarbaren, Patsy van Absolutely Fabulous
Oh dan mis je wel wat hoor.quote:
Hehe, eindelijk!quote:
Alweer?quote:
Ik neem jou een keer mee naar Olivierquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:50 schreef Watertornado het volgende:
Dee-hee teringggg. Net een Rochefort 8 en 10 gedronken. Vooral die laatste drinkt als een bacardi breezer maar is wel even 11,3 % Wel lekker though, maar wel typisch Belgisch.
Rochefort is primaquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:50 schreef Watertornado het volgende:
Dee-hee teringggg. Net een Rochefort 8 en 10 gedronken. Vooral die laatste drinkt als een bacardi breezer maar is wel even 11,3 % Wel lekker though, maar wel typisch Belgisch.
Hahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rochefort is prima![]()
Jij moet eens naar Olivier in Utrecht
quote:
quote:
Yuki and WT are sitting in a three ..............quote:
We zitten in een 3?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Yuki and WT are sitting in a three ..............
Ik ga een keer terug schoppen hoorquote:
quote:
Dat zeg je wel meerquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga een keer terug schoppen hoor
Oh crap treequote:
heb je daar de juiste schoenen voor?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga een keer terug schoppen hoor
HAHAquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
MI van jullie in zo'n sesamstraat setting in een grote 3
Die had ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:54 schreef STING het volgende:
[..]
Wat heeft Mrs. Crabtree er nu weer mee te maken?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:54 schreef STING het volgende:
[..]
Wat heeft Mrs. Crabtree er nu weer mee te maken?
[ afbeelding ]
quote:
Wat moet ik in de Olivjee?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rochefort is prima![]()
Jij moet eens naar Olivier in Utrecht
lekkere biertjes drinken, al zijn de meeste niet zo bijzonder als dat jij ze haalt, toch hebben zij bieren die je maar op weinig plekken kan krijgen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Wat moet ik in de Olivjee?
Ik ben bekend met de Olivier (al te zien aan mijn schrijfwijze) maar ze hebben inderdaad wel iets van 50 biertjes ofzo maar alles dat op fles is word ik niet echt direct warm van (kan ik zelf ook halen). Belangrijker is dat de Olivier altijd takkedruk is en het personeel heeft nooit echt tijd voor je. Dat vind ik jammer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lekkere biertjes drinken, al zijn de meeste niet zo bijzonder als dat jij ze haalt, toch hebben zij bieren die je maar op weinig plekken kan krijgen.
Aanstaande zaterdag zijn er al een aantal gave lentebokken te krijgen hier in Haarlem ("mijn" slijterij heeft vanalles geregeld), met bijvoorbeeld een lentebier van De Molen op tap, en van Eem enzo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lekkere biertjes drinken, al zijn de meeste niet zo bijzonder als dat jij ze haalt, toch hebben zij bieren die je maar op weinig plekken kan krijgen.
ik wil zaterdag avond nuchter zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag zijn er al een aantal gave lentebokken te krijgen hier in Haarlem ("mijn" slijterij heeft vanalles geregeld), met bijvoorbeeld een lentebier van De Molen op tap, en van Eem enzo.
Waarom?quote:
quote:
Ik Chequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
Ik ga The Phantom of the Opera kijken
Gerard Butler
Jij moet iets gaan luisterenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
Ik ga The Phantom of the Opera kijken
Gerard Butler
Date naar het theaterquote:
Snap ik, maar ja, een keertje nuchter elkaar zien is ook wel eens watquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:08 schreef missbehavin het volgende:
Kut, hij was nog niet uitgekotst, net druk bezig geweest op spaghetti-prut uit de verstopte wasbak boven halen
Och na spuitluiers en projectielbraken in zijn babytijd schrik ik nergens meer van.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och na spuitluiers en projectielbraken in zijn babytijd schrik ik nergens meer van.
Daar heb ik een block-filter voorquote:
Zo lang je het niet over bevalling of bonkjes en sliertjes gaan hebbenquote:
Je weet wat Spaghetti is?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang je het niet over bevalling of bonkjes en sliertjes gaan hebben
quote:
Neequote:
Die BOOH is inderdaad zo bijzonder als dat je dacht?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:13 schreef Watertornado het volgende:
Hier PeuRac check mijn aanwinst van vandaag, voor morgen!
[ afbeelding ]
Yessss, de Oak Aged. Zijn er precies maar 666 van gemaakt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die BOOH is inderdaad zo bijzonder als dat je dacht?damn, dat jij nog tijd hebt om te studeren
![]()
Nee, nog niet.quote:trouwens, heb je je stage vroegtijdig afgekapt?
Dan wel het flesje bewaren, hequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Yessss, de Oak Aged. Zijn er precies maar 666 van gemaakt.Het worden er ook niet meer. Was maar één lichting.
[..]
Nee, nog niet.
En ik las: spuituiers.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och na spuitluiers en projectielbraken in zijn babytijd schrik ik nergens meer van.
oe.. dat moet ik helaas missen.. heb gelukkig alle epz op hdd staanquote:
lucky bastard, wat kost dat nu? En hoeveel heb je er?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Yessss, de Oak Aged. Zijn er precies maar 666 van gemaakt.Het worden er ook niet meer. Was maar één lichting.
Maar ga je wel doen? Of ben je nog wel op stage? Heb t idee dat je vaker hier bent en minder op je stagequote:[..]
Nee, nog niet.
quote:
ik twijfel, ik ken ze allemaal al. Ga ik kijken of nietquote:
Je kunt hem (inclusief inhoud) 25 jaar bewaren.quote:
Zo'n flesje van 18 cl kost 4,50quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lucky bastard, wat kost dat nu? En hoeveel heb je er?
Ik zit nog wel elke dag daar ja.quote:Maar ga je wel doen? Of ben je nog wel op stage? Heb t idee dat je vaker hier bent en minder op je stage
quote:
sommige dingen . . .quote:
Wil jij er ook wat hebben? Er zijn er nog wel een paar in de winkel!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lucky bastard, wat kost dat nu? En hoeveel heb je er?
Liever de een dan de anderquote:
Zoiets dacht ik alquote:
Hmm, 2 stuks zou wel leuk zijn, hoe is de (verwachtte) smaak?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wil jij er ook wat hebben? Er zijn er nog wel een paar in de winkel!
Het is een kruising tussen Hel & Verdoemenis en Flying Dog Gonzo. De eerste heb ik dus geproefd op de Wild Turkey O.A. en smaakt naar chocola, lichte koffiesmaak, beetje eiken en whiskeysmaak en nog wat meer smaken. De Gonzo is een imperial porter.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, 2 stuks zou wel leuk zijn, hoe is de (verwachtte) smaak?
hmm 2 stuksquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is een kruising tussen Hel & Verdoemenis en Flying Dog Gonzo. De eerste heb ik dus geproefd op de Wild Turkey O.A. en smaakt naar chocola, lichte koffiesmaak, beetje eiken en whiskeysmaak en nog wat meer smaken. De Gonzo is een imperial porter.
mwa, het gaat, ik voel spieren in mn buik waarvan ik niet wist dat ik ze had, haha, en energie voor 0 maar ach, het gaatquote:
Beterschapquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:27 schreef Delan het volgende:
[..]
mwa, het gaat, ik voel spieren in mn buik waarvan ik niet wist dat ik ze had, haha, en energie voor 0 maar ach, het gaat
Dat ligt meer aan jou dan aan mij denk ik hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm 2 stukswanneer meeten we?
Ik ga ze dan wel nog ff bewaren denk ik.
als t ff kan ga ik meestal met de auto naar Utrecht, maar komende zaterdag, maandag en woensdag (uit mn hoofd) moet ik naar Utrecht, Utrecht en Bijlmer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan jou dan aan mij denk ik hoor!
Daarom hebben we t er dus niet overquote:
Ok prima. Ik vind 't ook niet erg om langs te komen hoor! Had ik jou al wat Jopen laten proeven? Ik drink nu trinitas tripel. Ik ben echt een alcoholist aan het worden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als t ff kan ga ik meestal met de auto naar Utrecht, maar komende zaterdag, maandag en woensdag (uit mn hoofd) moet ik naar Utrecht, Utrecht en Bijlmer.
Buiten die keer in de trein hebben wij nog geen bier gedronken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok prima. Ik vind 't ook niet erg om langs te komen hoor! Had ik jou al wat Jopen laten proeven? Ik drink nu trinitas tripel. Ik ben echt een alcoholist aan het worden.
En dat was alleen Dubbel & Dwars hè? Of had ik nog meer mee?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Buiten die keer in de trein hebben wij nog geen bier gedronken.
nope, alleen de D&Dquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat was alleen Dubbel & Dwars hè? Of had ik nog meer mee?
Doe maar rustig, ik ben al verslingerd aan een Whiskey die 60 euro per fles doetquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh man ik heb je zoveel te laten zien/proeven.
Zonde. Van Brew Dog heb je overigens ook een bier van 55 euro per flesje (33cl). Die heeft ook iets van 50% abv.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe maar rustig, ik ben al verslingerd aan een Whiskey die 60 euro per fles doet
Whiskey of Whisky trouwens? En welke?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe maar rustig, ik ben al verslingerd aan een Whiskey die 60 euro per fles doet
Penderynquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Whiskey of Whisky trouwens? En welke?
Hij smaakt erg goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
Dat ziet er leuk uit! Whisky (zonder 'e'!) die gerijpt is in bourbon (da's whiskey met een 'e') vaten!
*kuch bullshit*quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
Dat ziet er leuk uit! Whisky (zonder 'e'!) die gerijpt is in bourbon (da's whiskey met een 'e') vaten!
Avond piraatjequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*kuch bullshit*
Whiskey met een e heeft niks meer of minder te maken dan met de afkomst. Whiskey komt uit Ierland of de VS (waar men wel vaker Bourbons maakt dan in Europa). Whisky is Schots of Canadees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |