quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja nee, eerst beledigen en dan willen batsen?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Uhu, niet goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja nee, eerst beledigen en dan willen batsen?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:42 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voel me de laatste tijd zowaar niet eens ontzettend onaantrekkelijk meer, beetje een gevoel van ik ben zoals ik ben en als het je niet aanstaat heb je pech gehad
Joh...quote:
Ik ben verliefd op mezelf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Altijd jammer als iemand zichzelf onaantrekkelijk vindt.
quote:
Nee nu stink je alleen maarquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoewel ik atm wél onaantrekkelijk ben *geef mezelf nog een paar schoppen richting de douche*
Hmmm, MI van een douchende M-M.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoewel ik atm wél onaantrekkelijk ben *geef mezelf nog een paar schoppen richting de douche*
quote:
Moet je me maar niet uitschelden voor oud wijf, niet de snelste weg mijn broekje inquote:
Met mijn neus dicht is ze vast nog prachtigquote:
Je bent toch een oud wiefquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je me maar niet uitschelden voor oud wijf, niet de snelste weg mijn broekje in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thin ice babe, very thin ice...quote:
Die dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
Tief op met je bananenik ben allergisch he
Mond open, ogen dicht, op je knieën, ik heb wel wat anders voor je.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:49 schreef missbehavin het volgende:
Tief op met je bananenik ben allergisch he
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:52 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Mond open, ogen dicht, op je knieën, ik heb wel wat anders voor je.
Ja ik zou mezelf maar wat nederiger opstellen als ik jou wasquote:
Praatjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik zou mezelf maar wat nederiger opstellen als ik jou was
quote:
Ons bint zunigquote:
quote:
Negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die man heeft volgens mij nog nooit zoveel aandacht van vrouwen gehad, jammer alleen dat ie alleen
opwekt
quote:
Hoezo stuk?quote:
Nee. Daarom denk ik het alleen, en zeg ik het niet tegen hem.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat helpt, iemand nog verder de grond in trappen?
Ms omdat kleine peu stiekem blij is?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef PeuRac het volgende:
Avond![]()
bizar, mn meest hoopvolle sollicitatie is afgewezen en toch ben ik niet eens helemaal kapot
Leg uit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Daarom denk ik het alleen, en zeg ik het niet tegen hem.
Overigens, pot ketel zwart?
Ook omdat ik het alwel verwacht had, alleen de reden waarom komt een beetje onverwachtquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms omdat kleine peu stiekem blij is?
Dank jequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik hikte en toen kwam er bijna meatball naar boven en nu zit ik met zo'n vieze meatball/maagzuur smaak in mijn bek.
Ik dacht, ik deel het even
CL post!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik hikte en toen kwam er bijna meatball naar boven en nu zit ik met zo'n vieze meatball/maagzuur smaak in mijn bek.
Waarom?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook omdat ik het alwel verwacht had, alleen de reden waarom komt een beetje onverwacht
Ooh en ik ga toch reageren op die vacatures bij Dusseldorp![]()
Kiss me.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Omdat de vacature heel leuk is en het bedrijf me ook leuk lijkt, is het EU hoofdkantoor van een groot merk. Wel een markt die ik totaal niet kenquote:
Tief opquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
Yuki en sedan, af en koest nu. To your corners
En wachten tot de gong luidt voor ronde twee.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
Yuki en sedan, af en koest nu. To your corners
En omdat het 2 uur rijden is van Utrecht en je zo een zeker persoon ieder weekend kan zien (en dan bedoel ik niet mezelfquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat de vacature heel leuk is en het bedrijf me ook leuk lijkt, is het EU hoofdkantoor van een groot merk. Wel een markt die ik totaal niet ken
En vind een heel topic vol van iemand of een random zinnetje nogal een verschil. hvjjn is gewoon aandacht vragen van of reactie uitlokken 90%. Dus ja gewoon emos daar.quote:
Die factor laat ik niet meewegen, hoop ik tenminste. T spookt wel door mn hoofd, maar ik negeer dat.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
En omdat het 2 uur rijden is van Utrecht en je zo een zeker persoon ieder weekend kan zien (en dan bedoel ik niet mezelf)
laat ze lekker, zolang ze daar zitten heb je er hier geen last vanquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En vind een heel topic vol van iemand of een random zinnetje nogal een verschil. hvjjn is gewoon aandacht vragen van of reactie uitlokken 90%. Dus ja gewoon emos daar.
Met alle respect: ik geloof niet dat je het negeert.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die factor laat ik niet meewegen, hoop ik tenminste. T spookt wel door mn hoofd, maar ik negeer dat.
mislukt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die factor laat ik niet meewegen, hoop ik tenminste. T spookt wel door mn hoofd, maar ik negeer dat.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En vind een heel topic vol van iemand of een random zinnetje nogal een verschil. hvjjn is gewoon aandacht vragen van of reactie uitlokken 90%. Dus ja gewoon emos daar.
Jawel, als het al is omdat het zo dicht bij Utrecht is, dan is het om Utrecht, niet om haar. Sorry, maar na 2 ontmoetingen gaat zelfs mij dat te verquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met alle respect: ik geloof niet dat je het negeert.
hehequote:Op dinsdag 5 april 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man heeft net zo lang in een draaiend speeltoestel gezeten dat ie moest kotsen. Pfff mannen...
al een paar weken, kijk jij nooit op facebook?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Peu heeft een item of affection? Whut?
Mooi dan krijg ik 5 euro van hemquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man heeft net zo lang in een draaiend speeltoestel gezeten dat ie moest kotsen. Pfff mannen...
Wat richard doet is precies hetzelfde als een aantal "emo's" in hvjjn. Keer op keer hetzelfde jankverhaal, reacties uitlokken, niets doen aan zijn probleem.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |