Snekers is het ook weer net niet, het is gewoon net niksquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:27 schreef Vlindur het volgende:
Het lijkt wel Snekers ofzo, het is geen gehoor
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:29 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb heel slecht Frysk gehad op school. Maar heb het ook pas leren praten toen ik mijn man leerde kennen. Thuis praten we nu alleen maar Fries en we leren het Rienk ook.
Pino. Of Pientje oid.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:31 schreef Vlindur het volgende:
Toevallig nog een idee voor mijn buikbaby? J/M is welkom
Want?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:36 schreef Paul-89 het volgende:
nosheadlines gaat crashen, kan niet anders.
Hij ligt al plat..quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat er een leuk filmpje staat en BJ dat net zei dus gaat iedereen die site bezoeken.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga trouwens weerSporten & voetbal kijken
quote:
echt hequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:20 schreef borisz het volgende:
Die weggelopen dame tijdens het schoolreisje in het journaal.. Schuift alle schuld door op de school ipv zelf verantwoordelijkheid nemen.
Erg goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Meneer Gelatine. Hoe bevallen de eerste dagen?
Niet de bus/vliegtuig terug missen he!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Erg goed. Leuke collega's, veeeeel nieuwe info (dus ik loop over
), mooi product (wat in veel meer dingen zit dan je denkt). Over twee weken drie dagen Parijs
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Erg goed. Leuke collega's, veeeeel nieuwe info (dus ik loop over
), mooi product (wat in veel meer dingen zit dan je denkt). Over twee weken drie dagen Parijs
Inderdaad, in de buurt van de begeleiders blijven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet de bus/vliegtuig terug missen he!
... en als het toch fout gaat niet eerst 3 dagen kleding gaan shoppen 'om warm te blijven', maar gewoon direct naar huis komen (of even bellen).quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad, in de buurt van de begeleiders blijven.
Ik neem 1ste klas treinquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet de bus/vliegtuig terug missen he!
Nicequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik neem 1ste klas trein. In 2 uur en 50 minuten in Parijs
Roel kennende zal het een bezoekje aan het Musee du Vin wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice. Ook een bezoekje aan Disneyland, of alleen de Champs Elysees?
Het is werk, dus veel vrije tijd is er niet. ik denk dat ik 's avonds richting de Arc de Triomphe en omgeving loop. Hopen dat het weer een beetje meewerktquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice. Ook een bezoekje aan Disneyland, of alleen de Champs Elysees?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Roel kennende zal het een bezoekje aan het Musee du Vin worden.
Ah, das wel tof. Eiffeltoren enzo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is werk, dus veel vrije tijd is er niet. ik denk dat ik 's avonds richting de Arc de Triomphe en omgeving loop. Hopen dat het weer een beetje meewerkt.
Yup, Rousselot. Wereldmarktleider op gelatinegebiedquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:59 schreef Pino112 het volgende:
[..].
[..]
Ah, das wel tof. Eiffeltoren enzo.
Maar je werkt dus bij een Gelatinebedrijf oid lees ik?
SR-gangerquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:12 schreef ValHallen het volgende:
Hier ben ik echt al keilang niet meer geweest
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:12 schreef Sersjee het volgende:
Ik ken haar van Scherzinger eigenlijk alleen als vriendin van Louis Hamilton en ik heb nou niet bepaald het idee dat ik er verder veel aan mis.
O, en goedenavond!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef Sersjee het volgende:
Wat de fuck is dit nou weer?! Was Rood nog niet erg genoeg?
Tja, zaterdag 20.30 is een goed tijdstip voor zo'n programma. En de verkoop van muziek is natuurlijk ook niet meer wat ie geweest is, dus volgens mij ben je met een paar honderd downloads al aardig het mannetje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:24 schreef ValHallen het volgende:
Dat zo'n televisieprogramma nog zo'n invloed heeft..
Megatop5 heet ditquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:28 schreef ValHallen het volgende:
Dit is toch gewoon Sky radio muziek? Daar luister ik niet voor niets niet naar..
Kolere nou. Ik voel me meteen weer oud.quote:
hier heb je een indicatie http://members.home.nl/hole88/itunes/nl.xmlquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, zaterdag 20.30 is een goed tijdstip voor zo'n programma. En de verkoop van muziek is natuurlijk ook niet meer wat ie geweest is, dus volgens mij ben je met een paar honderd downloads al aardig het mannetje.
Hoe heb je dat gedaan, iTunes gehackt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hier heb je een indicatie http://members.home.nl/hole88/itunes/nl.xml
hacken is een groot woord, ik ben er toevallig op gestuit nadat ik wat aan het uitvogelen was hoe itunes zijn gegevens ophaalt. En ik denk niet dat het de bedoeling is dat wij dat kunnen zien.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan, iTunes gehackt?
Hacken dus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hacken is een groot woord, ik ben er toevallig op gestuit nadat ik wat aan het uitvogelen was hoe itunes zijn gegevens ophaalt. En ik denk niet dat het de bedoeling is dat wij dat kunnen zien.
VEVO, optyfen met die reclamequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef Allrounder het volgende:
Kan nog wel eens een zomerhitje worden.
ABPquote:
Ik mag nog lang niet met pensioen.quote:
quote:
Jij begint over het ABP...quote:
Ad Block Plus geen Algemeen Burgerlijk Pensioenfondsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: jackpot 05-04-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef hole1988 het volgende:
Ja, joe!SPOILER: jackpot 05-04-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van de middelste ken ik niks makenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij probeert tijd te winnen, om zo nog wat extra Foo Fighters-tracks te kunnen draaien.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef hole1988 het volgende:
chef'Special ontdekt in italië http://caterpillar.blog.rai.it/2011/04/04/4-aprile/
oud nieuws dusquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:12 schreef ChefSpecial het volgende:
Haha! Hoor net dat we gedraaid werden op de Italiaanse radio! Airplaying a-go-go..mm..Italië, is het daar nu lekker weer...?
Radio 6 ik bedoel 3FM Soul & Jazzquote:
zeker nietquote:
Och, de premiere is op Wansmaak Woensdag. Zegt genoeg denk ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:02 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, de nieuwe single van Anouk. Aandacht, aandacht. Vast weer MH vrijdag.
Nóg een keerquote:Op woensdag 6 april 2011 09:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, de premiere is op Wansmaak Woensdag. Zegt genoeg denk ik.
Dat vind Domien volgens mij zelf ook.quote:
Doen ze ook van Coen en Sander.quote:Op woensdag 6 april 2011 12:00 schreef alors het volgende:
Waarom steeds die reclames voor Giel? Luistert er anders niemand meer?
Klopt, elke dag tijdens Coen en Sander reclame voor Giel... en elke dag bij Giel reclame voor Coen en Sander. Om de ochtendluisteraars ook door te laten luisteren in de middag (en andersom).quote:Op woensdag 6 april 2011 12:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bijna iedere dag wel, met wat korte fragmentjes van de vorige show.
Nero - Me & You geloof ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef TheFastOne het volgende:
Hoe heette dat nummer van Praatje Plaatje? Goed Nummer
Enter Shikari is de band, en dan daar een nieuwe single van.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:59 schreef TheFastOne het volgende:
Hoe heette dat nummer van Praatje Plaatje? Goed Nummer
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Enter Shikari is de band, en dan daar een nieuwe single van.
... is 'terug'...quote:Op woensdag 6 april 2011 19:07 schreef Pino112 het volgende:
http://www.ruuddewild.nl/nieuws/woensdag-hakkuuuhdag-is-terug/
Woensdag Hakkuhdag.
Is het niet origineel van Ruud ?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:07 schreef Pino112 het volgende:
http://www.ruuddewild.nl/nieuws/woensdag-hakkuuuhdag-is-terug/
Woensdag Hakkuhdag.
Paul was vroeger de producer van Ruud... en heeft dus ook in opdracht van hem die Hakkuhmix in elkaar gezet.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Paul was vroeger de producer van Ruud... en heeft dus ook in opdracht van hem die Hakkuhmix in elkaar gezet.
Was het vroeger zoveel beter dan ?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:23 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Eens, wat een bagger maken die tegenwoordig.
Beter dan de computerstemmen van tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Was het vroeger zoveel beter dan ?
Where is the Love ?, Don't phunk with my heart.![]()
Nee ook niet, maar enige vooruitgang zie ik ook niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Was het vroeger zoveel beter dan ?
Where is the Love ?, Don't phunk with my heart.![]()
Ik heb er geen moeite mee.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:33 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Beter dan de computerstemmen van tegenwoordig.
Na het eindigen van het telefoongesprek stond 'ie helemaal te springen en een gast te omhelzen?!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mooi weer, goede muziek... logisch toch?
Volgens mij kwam dat omdat het telefoongesprek perfect ten einde liep bij het begin van de zang. Radionerd-dingetje.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:40 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Na het eindigen van het telefoongesprek stond 'ie helemaal te springen en een gast te omhelzen?!
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij kwam dat omdat het telefoongesprek perfect uit kwam bij het begin van de zang. Radionerd-dingetje.
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je zult maar plezier hebben in je werk hè.
die gast komt constant met lekkere platen.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die gast komt constant met lekkere platen.
Goede shit.quote:
hier een mashupquote:
Hou niet van mashupsquote:
je hebt wel een overzicht van al zijn hits (ze zijn achterelkaar geplakt, niet door elkaar)quote:
Dan is het ook geen mashup, meer een compilatie.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je hebt wel een overzicht van al zijn hits (ze zijn achterelkaar geplakt, niet door elkaar)
Zie het ja, dat vind ik wel tof. Zodra ze 2 of zelfs 3 platen door elkaar gaan laten lopen haak ik af.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je hebt wel een overzicht van al zijn hits (ze zijn achterelkaar geplakt, niet door elkaar)
Dus jij vind Operation DJ Sandstorm tijdens Ekstra Weekend ook helemaal niks dus?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:51 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Zie het ja, dat vind ik wel tof. Zodra ze 2 of zelfs 3 platen door elkaar gaan laten lopen haak ik af.
Example noemt het een mashup kan ik ook niks aan doen en er zijn kleine overgangetjes.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan is het ook geen mashup, meer een compilatie.
In mashups laten ze 2 platen door elkaar lopen. Zoals dit.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus jij vind Operation DJ Sandstorm tijdens Ekstra Weekend ook helemaal niks dus?
Ehm..quote:Op woensdag 6 april 2011 19:57 schreef Allrounder het volgende:
[..]
In mashups laten ze 2 platen door elkaar lopen. Zoals dit.
Dat vind ik dus waardeloos. Dat doet Sandstrom ook niet, die mixt. Al ben ik geen fan van zijn mix werk. Het loopt bij hem vaak echt voor geen meter.
Onder andere.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:02 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Sandstorm mixt kort platen achter elkaar aan, toch?
Zijn mixen zitten vrijwel altijd goed in elkaar, zowel qua 'sound' als de bpm.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:06 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Voor geen meter, is misschien wat overdreven.
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:23 schreef gerbenp het volgende:
http://home.planet.nl/~janni052/veenstraveenstra.mp3
je houd mijn twitter ook in de gatenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:23 schreef gerbenp het volgende:
Misschien is het meer een kwestie van smaak idd.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zijn mixen zitten vrijwel altijd goed in elkaar, zowel qua 'sound' als de bpm.
Dat je er niet zoveel aan vindt kan best, maar ze zijn technisch wel goed.
Ik kwam toevallig ook weer op het idee, dus even googlen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je houd mijn twitter ook in de gaten
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:23 schreef gerbenp het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat, leek nu duidelijker te zijn.quote:
3FM kennende wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:15 schreef minthy het volgende:
![]()
Ah, volgens mij wordt dit de nieuwe megahit...
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef miieejj het volgende:
m'n lieve oma is maandag-avond overleden..![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef miieejj het volgende:
m'n lieve oma is maandag-avond overleden..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |