quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:17 schreef Sersjee het volgende:
Wat de fuck is dit nou weer?! Was Rood nog niet erg genoeg?
Tja, zaterdag 20.30 is een goed tijdstip voor zo'n programma. En de verkoop van muziek is natuurlijk ook niet meer wat ie geweest is, dus volgens mij ben je met een paar honderd downloads al aardig het mannetje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:24 schreef ValHallen het volgende:
Dat zo'n televisieprogramma nog zo'n invloed heeft..
Megatop5 heet ditquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:28 schreef ValHallen het volgende:
Dit is toch gewoon Sky radio muziek? Daar luister ik niet voor niets niet naar..
Kolere nou. Ik voel me meteen weer oud.quote:
hier heb je een indicatie http://members.home.nl/hole88/itunes/nl.xmlquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, zaterdag 20.30 is een goed tijdstip voor zo'n programma. En de verkoop van muziek is natuurlijk ook niet meer wat ie geweest is, dus volgens mij ben je met een paar honderd downloads al aardig het mannetje.
Hoe heb je dat gedaan, iTunes gehackt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hier heb je een indicatie http://members.home.nl/hole88/itunes/nl.xml
hacken is een groot woord, ik ben er toevallig op gestuit nadat ik wat aan het uitvogelen was hoe itunes zijn gegevens ophaalt. En ik denk niet dat het de bedoeling is dat wij dat kunnen zien.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan, iTunes gehackt?
Hacken dus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hacken is een groot woord, ik ben er toevallig op gestuit nadat ik wat aan het uitvogelen was hoe itunes zijn gegevens ophaalt. En ik denk niet dat het de bedoeling is dat wij dat kunnen zien.
VEVO, optyfen met die reclamequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef Allrounder het volgende:
Kan nog wel eens een zomerhitje worden.
ABPquote:
Ik mag nog lang niet met pensioen.quote:
quote:
Jij begint over het ABP...quote:
Ad Block Plus geen Algemeen Burgerlijk Pensioenfondsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: jackpot 05-04-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef hole1988 het volgende:
Ja, joe!SPOILER: jackpot 05-04-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van de middelste ken ik niks makenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij probeert tijd te winnen, om zo nog wat extra Foo Fighters-tracks te kunnen draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |