echt hequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:20 schreef borisz het volgende:
Die weggelopen dame tijdens het schoolreisje in het journaal.. Schuift alle schuld door op de school ipv zelf verantwoordelijkheid nemen.
Erg goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Meneer Gelatine. Hoe bevallen de eerste dagen?
Niet de bus/vliegtuig terug missen he!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Erg goed. Leuke collega's, veeeeel nieuwe info (dus ik loop over
), mooi product (wat in veel meer dingen zit dan je denkt). Over twee weken drie dagen Parijs
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Erg goed. Leuke collega's, veeeeel nieuwe info (dus ik loop over
), mooi product (wat in veel meer dingen zit dan je denkt). Over twee weken drie dagen Parijs
Inderdaad, in de buurt van de begeleiders blijven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet de bus/vliegtuig terug missen he!
... en als het toch fout gaat niet eerst 3 dagen kleding gaan shoppen 'om warm te blijven', maar gewoon direct naar huis komen (of even bellen).quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad, in de buurt van de begeleiders blijven.
Ik neem 1ste klas treinquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet de bus/vliegtuig terug missen he!
Nicequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik neem 1ste klas trein. In 2 uur en 50 minuten in Parijs
Roel kennende zal het een bezoekje aan het Musee du Vin wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice. Ook een bezoekje aan Disneyland, of alleen de Champs Elysees?
Het is werk, dus veel vrije tijd is er niet. ik denk dat ik 's avonds richting de Arc de Triomphe en omgeving loop. Hopen dat het weer een beetje meewerktquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice. Ook een bezoekje aan Disneyland, of alleen de Champs Elysees?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Roel kennende zal het een bezoekje aan het Musee du Vin worden.
Ah, das wel tof. Eiffeltoren enzo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is werk, dus veel vrije tijd is er niet. ik denk dat ik 's avonds richting de Arc de Triomphe en omgeving loop. Hopen dat het weer een beetje meewerkt.
Yup, Rousselot. Wereldmarktleider op gelatinegebiedquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:59 schreef Pino112 het volgende:
[..].
[..]
Ah, das wel tof. Eiffeltoren enzo.
Maar je werkt dus bij een Gelatinebedrijf oid lees ik?
SR-gangerquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:12 schreef ValHallen het volgende:
Hier ben ik echt al keilang niet meer geweest
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:12 schreef Sersjee het volgende:
Ik ken haar van Scherzinger eigenlijk alleen als vriendin van Louis Hamilton en ik heb nou niet bepaald het idee dat ik er verder veel aan mis.
O, en goedenavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |