Het doet ook pijnquote:
Ja *zucht* ik weet tquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh... LeinZie je wel dat sporten ongezond is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Als je nu naar de SEH gaat Lein, geven ze je een foldertje voor hulp bij mishandeling
Ongetwijfeld, vooral in combinatie met een vervagende blauwe plek op m'n borst (Mama remde hard, veiligheidsriem deed *snok*) en ongetwijfeld 25 andere blauwe plekken waarvan ik de herkomst niet meer weetquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Als je nu naar de SEH gaat Lein, geven ze je een foldertje voor hulp bij mishandeling
1e wat in me opkwamquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, ik pas even een rondje hoor, met zo'n TT
hehequote:Op dinsdag 5 april 2011 16:45 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd wat voor vreemd volk deze TT nou weer zal aantrekken.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:45 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd wat voor vreemd volk deze TT nou weer zal aantrekken.
Nope, in elk team verdeelden we de lopenden en de rolstoelers zodat niet alleen de begeleiding steeds moest lopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Moest jij de hele tijd achter de bal aanrennen, DE?
Leintje, ai, zo'n blauwe plek op je borstbeen is natuurlijk helemaal verdacht
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm. Zondag heb ik een salto gemaakt met mn fiets omdat ik te hard remde, net wilde ik uit de tuin fietsen en ramde ik mn knie tegen een dingetje van het hek. Twee keer knie bezeerd. Zie de spoiler. Waarschuwing: denk om je maagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op de knie
Hij zit niet op m'n borstbeenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Leintje, ai, zo'n blauwe plek op je borstbeen is natuurlijk helemaal verdacht
Heeft ze echt gevraagd of je aan SM deed?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Hij zit niet op m'n borstbeenMaar echt op het zachte vlees, zeg maar. Mams heeft wel eens gevraagd of ik aan SM deed, nadat ze me bloot uit de douche zag komen
Ach, what can I say, I bruise easily
Ja dat heeft ze echt gevraagd hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Heeft ze echt gevraagd of je aan SM deed?![]()
Dat zou mijn moeder denk ik niet dśrven!
En ik ben misschien later thuis, ben nog niet klaar
Ninja-edit leinquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dat heeft ze echt gevraagd hoorMaar waarom verbaasd dat je, je kent mn moeder toch?
Nou, da's jammer, maar dan ga ik vast beginnen met het eten bijna klaar hebben en de was ophangen, de afwas is klaar. Jeej voor ruimte in mn programma
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zag je m voor je ogen verspringen?
Leg dat maar eens uit aan de arts op de eerste hulp, jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Hij zit niet op m'n borstbeenMaar echt op het zachte vlees, zeg maar. Mams heeft wel eens gevraagd of ik aan SM deed, nadat ze me bloot uit de douche zag komen
Ach, what can I say, I bruise easily
Wil je het ECHT weten? Want dan PM ik je welquote:
+1quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:07 schreef DarkElf het volgende:
Ik zit ook snel onder de blauwe plekken, helft van de tijd heb ik geen idee waar ze vandaan komen ook.
ja raar he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+1![]()
het stomme is dat ik van harde botsingen soms niet verkleur maar van een heel zacht tikje ergens tegenaan meteen bont en blauw ben
Ja! Kleine *bump* tegen een *iets* en je ziet er gelijk uit alsof je wederhelft losse handjes heeftquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
+1![]()
het stomme is dat ik van harde botsingen soms niet verkleur maar van een heel zacht tikje ergens tegenaan meteen bont en blauw ben
Truequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja joh iedereen die mij een BEETJE kent, kan ook wel gokken wat er stond
Of omdat je niet verwacht er blauw van te worden. Laatst: ik liep tegen een deur aan (srsly hoor!) met mn arm. Uur later vroeg een oudje of m'n arm zeer deed. Ik:quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Bizar ja.. en de reden waarom ik 9 van de 10 keer geen flauw idee heb hoe ik er aan kom omdat ik het dus gewoon nooit gevoeld heb
Kom maar op.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Wil je het ECHT weten? Want dan PM ik je wel![]()
Maar onthoud: de reden dat ik het weer weg ge-edit heb, is omdat niet iedereen het hoeft te weten
Nu net binnen.quote:
Ben dol op witte aspergesquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
Witte zijn juist lekker, wat verfijnder dan groene ofzo. Maar ik mag ze allebei graag eten
Vanavond bij ons quick&healthy. Broccolisalade met sinaasappel en olijven. Maar eerst nog even een rondje rennen
ik ga ook morgen hardlopen, dan schijnt de zon en wordt het 23 gradenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga morgen wel lopen trouwens - thuiswerkdagje, dan kan ik wel wat beweging gebruiken!
Tuna melt, maak je dat met een blikkie? Dan krijg ik het er hier never doorheen
Ja buh, op olie is viesquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:29 schreef DarkElf het volgende:
ik ga ook morgen hardlopen, dan schijnt de zon en wordt het 23 graden
ja gewoon met een blikkie, lekker makkelijk. (wel op water trouwens, op olie is te vet)
Ja, hoor eens...quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef Vork het volgende:
Ik heb alleen een hekel aan sollicitatiebrieven schrijven en mijn cv aanpassen. In mijn geval betekent dat dat ik bij praktisch iedere sollicitatie evengoed nog een hoop schrijfwerk en aanpaswerk heb.
maar niet voor niks. Suc6 hoor! En Lein, stond er iets over jou en DH? Want dan kan ik t wel raden denkquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef Vork het volgende:
Hoi, ik heb wederom een perfecte vacature zien. Precies de juiste hoeveelheid uren en werkzaamheden, waarbij al m'n kwaliteiten kunnen worden gebruikt. Het is alleen beetje ver weg, maar dat boeit nu even niet zo.
Ik heb alleen een hekel aan sollicitatiebrieven schrijven en mijn cv aanpassen. In mijn geval betekent dat dat ik bij praktisch iedere sollicitatie evengoed nog een hoop schrijfwerk en aanpaswerk heb.
Nopequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
maar niet voor niks. Suc6 hoor! En Lein, stond er iets over jou en DH? Want dan kan ik t wel raden denk
oh ik dacht eigenlijk aan detailsquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NopeEn dat is niet eens edit-waardig. Dat ik met DH van bil geweest ben is niet iets waar ik me voor schaam
Ja, ik wou dat ik af kon met een standaard formule. Alleen wat dingetjes aanpassen, standaard up-to-date cv erbij en gaan. Maar helaas, dat werkt niet, het is niet dat ik bij ieder bedrijf als vrachtwagenchauffeur aan de slag wil ofzo.quote:
Maar de hele bedoeling van solliciteren is toch dat je juist niét een standaard brief schrijft?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:01 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, ik wou dat ik af kon met een standaard formule. Alleen wat dingetjes aanpassen, standaard up-to-date cv erbij en gaan. Maar helaas, dat werkt niet, het is niet dat ik bij ieder bedrijf als vrachtwagenchauffeur aan de slag wil ofzo.
Maar je moet er toch iets voor over hebben, voor je droombaan? De markt is nou eenmaal niet zo dat ze je het op een zilveren dienblaadje komen aanbieden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:01 schreef Vork het volgende:
Ja, ik wou dat ik af kon met een standaard formule. Alleen wat dingetjes aanpassen, standaard up-to-date cv erbij en gaan. Maar helaas, dat werkt niet, het is niet dat ik bij ieder bedrijf als vrachtwagenchauffeur aan de slag wil ofzo.
Ik snap dat je nieuwsgierig bent hoor, maar ik heb het geėdit omdat niet iedereen het hoeft te wetenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:00 schreef FutureFairytale het volgende:
oh ik dacht eigenlijk aan detailsmaar mag ik een PM? Ik ben heel nieuwsgierig
Ja dat weet ik, maar er gaat zoveel tijd in zitten en ik weet dat ik er moeite voor moet doen. Het vervelende is dat ik al anderhalf jaar bezig ben om een beetje leuke baan te krijgen. Het is op een gegeven moment wel een keer mooi geweest. Maar nu nog niet. Dus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:01 schreef DarkElf het volgende:
Maar de hele bedoeling van solliciteren is toch dat je juist niét een standaard brief schrijft?
't Is niet dat ik niet snap dat je vervelend vindt om steeds opnieuw hoop te hebben en dan toch vaak achter het net te vissen, maar hopelijk straal je bij je gesprekken meer zonneschijn uit dan hierquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:07 schreef Vork het volgende:
Ja dat weet ik, maar er gaat zoveel tijd in zitten en ik weet dat ik er moeite voor moet doen. Het vervelende is dat ik al anderhalf jaar bezig ben om een beetje leuke baan te krijgen. Het is op een gegeven moment wel een keer mooi geweest. Maar nu nog niet. Dus.
als je zo doet kan iedereen t wel radenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik snap dat je nieuwsgierig bent hoor, maar ik heb het geėdit omdat niet iedereen het hoeft te wetenColdFeet en golfer kennen me al zo lang dat ze het wel konden raden, maar het is liever iets dat ik een beetje onzichtbaar hou, if you don't mind
Ik heb in elk geval één gesprek. Volgende week. Op dinsdag 11 april. Wat klopt hier niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:09 schreef ColdFeet het volgende:
't Is niet dat ik niet snap dat je vervelend vindt om steeds opnieuw hoop te hebben en dan toch vaak achter het net te vissen, maar hopelijk straal je bij je gesprekken meer zonneschijn uit dan hier
Haha, even bellen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:11 schreef Vork het volgende:
Ik heb in elk geval één gesprek. Volgende week. Op dinsdag 11 april. Wat klopt hier niet?
Nieuwsgierig aagjequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ik dacht eigenlijk aan detailsmaar mag ik een PM? Ik ben heel nieuwsgierig
Nou kennelijk niet hehquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:10 schreef Memento-Mori het volgende:
als je zo doet kan iedereen t wel raden![]()
ok ok BIJNA iedereenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou kennelijk niet hehAnders had ze niet om PM gevraagd
Ik hoef ook geen PMquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik maak nog even de witlofrolletjes en dan ben ik er ook heurquote:
Géén idee!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik maak nog even de witlofrolletjes en dan ben ik er ook heur
Witlof 5 minuten voorkoken is toch wel lang genoeg?
Er is nog steeds iedere dag een verse aanbiedingquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Even over dat ibood-gedoe, ligt het aan mij of is er nu steeds de hele dag dezelfde aanbieding? Dat veranderde toch steeds eerst?
Ik dacht dat er meerdere aanbiedingen waren per dagquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:26 schreef borisz het volgende:
Er is nog steeds iedere dag een verse aanbieding
dat is alleen met de ibood-huntquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat er meerdere aanbiedingen waren per dagMaar vandaag, gister en eergister hebben ze alleen maar stomme dingen te koop.
Doe rustig aan....ik ben in het auction housequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh *beep* Isa, ik moet ff was ophangen nog, zie je zo op de nieuwe server. Je herkent me wel
Gisteren heb ik hem gezien, ik moest zo hard lachen om deze aflevering.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Isa en lein
hadden jullie deze gezien?
ik vooral om dit beginstukjequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Gisteren heb ik hem gezien, ik moest zo hard lachen om deze aflevering.
Ja! Ik moest er hard om lachenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Isa en lein
hadden jullie deze gezien?
Top, ik duim alvastquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:13 schreef Vork het volgende:
Is intern. Ik heb al een mailtje gestuurd en ik zal er morgen nog wel even op terugkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:47 schreef Bluezz het volgende:
Moedernieuws via zus voor degene die het willen weten :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:47 schreef Bluezz het volgende:
Moedernieuws via zus voor degene die het willen weten :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zou t mooiste zijn ja .. misschien gebeurt dat ook welquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Ja, is ook naar op deze manier Elf. Ik hoop elke dag maar weer dat ik een telefoontje krijg dat ze niet meer wakker is geworden. Gewoon inslapen.
quote:Wat heb jij je waterbedje gemist dan zeg![]()
heel goed, t rustigjes aan en laat die gewichten maar links liggen he?quote:Vanavond ga ik weer eens lekker (rustigjes aan) aquarobiccen
Ik las gewrichtenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:53 schreef DarkElf het volgende:
heel goed, t rustigjes aan en laat die gewichten maar links liggen he?
Big Boss is overgenomen en heeft nu een andere naamquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:08 schreef Bluezz het volgende:
Bouwmarkt
http://www.woonwebsite.nl/leveranciers/popup.php?id=9999
Hehe, ja, dat doet wel pijn de eerste keerquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:23 schreef Anthraxx het volgende:
Eerste les spinning gehad. Ik leef nog. Half uur mee kunnen komen, daarna afgezakt, maar niet afgestapt
.
Tip voor jou: koop een fietsbroek. Je ballen zullen je dankbaar zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben benieuwd. Ga er iig voorlopig mee door
.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tip voor jou: koop een fietsbroek. Je ballen zullen je dankbaar zijn
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tip voor jou: koop een fietsbroek. Je ballen zullen je dankbaar zijn
De twee belangrijkste dingen bij een fietsbroek: ten eerste nogal wiedes de maat moet goed zijn, ten tweede moeten de naadjes niet irriteren.quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
En wat hebben Lein en DH nou ooit met elkaar gedaan dan?
keiharde neucksecks gehadquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef Stereotomy het volgende:
En wat hebben Lein en DH nou ooit met elkaar gedaan dan?
aaah zat te twijfelen, mét drank kom je toch tussen de 15-20 EUR uit... weetniet of ik dat ervoor over heb. Klinkt wel erg goed, wel vaak langs die toko gelopen en het ziet er erg verzorgd en sjiek uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Steeeer heb je de social deal al gekocht? en zoniet beiden 1 kopen?
lein is me wat te klein. Ha, dat rijmt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb jij óók al iets met Lein gedaan?
20 eurie en 3gangen eten met drinken dan erbij, klinkt goed tochquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
aaah zat te twijfelen, mét drank kom je toch tussen de 15-20 EUR uit... weetniet of ik dat ervoor over heb. Klinkt wel erg goed, wel vaak langs die toko gelopen en het ziet er erg verzorgd en sjiek uit
maar wat is lekkerder? eten of smeren?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef ColdFeet het volgende:
*burp. En zo hebben wij met de panna cotta het hele slanke effect van het avondeten teniet gedaanIk had het net zo goed direct op m'n heupen kunnen smeren
Lijkt me akelig Anne... of kun je hieraan wennen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:41 schreef AnneX het volgende:
Ach Bluezz - het komt nu wel écht dichtbij.
Moeders herkende mij vandaag: noemde mijn naam en dat was ongeveer alles...
oh heerlijk he, zo romig en volquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef ColdFeet het volgende:
*burp. En zo hebben wij met de panna cotta het hele slanke effect van het avondeten teniet gedaanIk had het net zo goed direct op m'n heupen kunnen smeren
Ik denk dat ik afhaak, andere (goedkopere) deal ander keertje doen, ok?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Nja steer twijfel anders nog ff doorkan tot 12 nog besteld worden
Maar ze noemde je wel bij je naamquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:41 schreef AnneX het volgende:
Ach Bluezz - het komt nu wel écht dichtbij.
Moeders herkende mij vandaag: noemde mijn naam en dat was ongeveer alles...
Wel CF's heupenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh heerlijk he, zo romig en vol(panna cotta dan, niet je heupen
)
die vond ik niet zo, moet je in 1 keer 2 dezelfde maaltijden afhalenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik afhaak, andere (goedkopere) deal ander keertje doen, ok?
Heb de deal van Saveurs wel gekocht, dus als we een keer thuis samen eten kunnen we wel afhalenAfhaalworkshop
Fail
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef DarkElf het volgende:
he steer, ik krijg ineens uitslag van parfum![]()
T begon met die lekkere van L'occitane ..
ja idd. nou ja misschien is t een tijdelijke allergie? (zei ze hoopvol)quote:
Puhquote:
oh fijn!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Puh
DE, Meneer heeft mijn superfijne Koreaanse dagcreme ergens online gevonden - kan ik weer lekker smeren
heb idd geen idee maar begrijp t hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je solliciteert nu als adviseur?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef borisz het volgende:
Een projectje van verschillende kanten bekeken
[ afbeelding ]
Ik hoop echt dat het nog maar 3 dagen duurt, maar taaie moeders kennende worden het eerder 3 weken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz, die fase herinner ik me weer van mijn oma nu je het zegt. dat duurde toen 3 dagen. de laatste dag was ze helemaal grauw/geel en reageerde ze bijna niet meer
weet dus niet of euthanasie nog nodig is.. en van mij ook eenook al wil je die niet
verstandigquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het nog maar 3 dagen duurt, maar taaie moeders kennende worden het eerder 3 weken.
En Anne, wonderlijk toch he, zo'n helder moment.
Ik heb rustig aan geaquadingest, sommige bewegingen voelde ik het weer wat in m'n heup, dus maar niet meegedaan
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
meisje trok haar netpanty aan, hoge kousen eroverheen, naaldhakken, hotpants waar haar billen uitstaken en een sexy topje. iedereen had zoiets vande choreo die wij deden is ook niet echt goed te leren op hakken. was wel grappig gezicht. iedereen gewoon een trainings/joggingsbroek en een hemdje aan en dan een zo'n overdressed pin up meisje ertussen
Ja, mijn vader had ook echt doodsangst in zijn ogen de laatste seconden.. echt heel naar is datquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
verstandig![]()
en mijn oma was ook een taaie, niet voor niets 96 gewordenmaar ze was wel echt op toen in die fase en het ging heel hard (gelukkig maar). alleen morfine kreeg ze pas de avond dat ze in paniek raakte omdat ze voelde dat ze ging. gelukkig dat ik daar niet bij was want als ik er alleen al aan denk krijg ik rillingen. dat iemand in paniek raakt omdat diegene doodgaat
![]()
ik zou willen kijken maar tegelijk ook niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, mijn vader had ook echt doodsangst in zijn ogen de laatste seconden.. echt heel naar is dat
Elf
Opvallend inderdaad.quote:
ik zou er niet eens bij willen zijn. als de gene de gaat het zelf wil zal ik er indien mogelijk zijn, anders niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ik zou willen kijken maar tegelijk ook niet.
quote:
heel naarquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef Bluezz het volgende:
Ja, mijn vader had ook echt doodsangst in zijn ogen de laatste seconden.. echt heel naar is dat
Hadden ze dan thuis maar eerst die enquete ingevuld! Waar ging dat over?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Pffff we liepen uit met de gesprekken omdat de ouders eerst op de pc een enquźte moesten invullen die langer duurde dan gepland
Ja dat hoop ik ook. Tis wel een raar idee dat ze er binnenkort gewoon niet meer is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hoop op een spoedig en rustig einde voor je moeder B..
dat zal tot een lange periode na haar overlijden ook nog vreemd blijvenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat hoop ik ook. Tis wel een raar idee dat ze er binnenkort gewoon niet meer is.
Nee, dat moest per se op school om een of andere reden..quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hadden ze dan thuis maar eerst die enquete ingevuld! Waar ging dat over?
Rijst? Groente, kip, woksausje en klaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:36 schreef FutureFairytale het volgende:
heeft iemand een idee? (serieus, niet weer over fastfoodtenten beginnen ajb).
mn zusje moet morgenavond voetballen dus we moeten vroeg eten en geen aardappels want die heeft ze nu al 5 dagen achter elkaar gegeten. iemand een idee'tje? ze houdt niet echt van vis.
dat wordt het thnxquote:
ja was ik vergeten te zeggen. ze houdt ook niet zo van rijstquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Rijst? Groente, kip, woksausje en klaar.
ik had 6 filet bites van de KFC vnv.... veel lekkerder dan nuggets! gemaakt van kipfilet, en lekker peperigquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Nog 6 kipnuggets gehaald
Had honger van de hele dag in de OK staanen net gesport
![]()
Nu uitbuiken en slapen
Zijn dat die nieuwe die geadverteerd worden?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik had 6 filet bites van de KFC vnv.... veel lekkerder dan nuggets! gemaakt van kipfilet, en lekker peperig
ik verwacht gewoon dat het compleet op uiterlijk geschat wordquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ik weet niet of het handig is dat je 16 geschat wordt, FF
denk het, vnv pas gezien. er stond iets van 'filet bites, handgemaakt. is dat nog fastfood?' zoiets..quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zijn dat die nieuwe die geadverteerd worden?
Oh ja, die had ik ook gezien.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk het, vnv pas gezien. er stond iets van 'filet bites, handgemaakt. is dat nog fastfood?' zoiets..
Aan jouw reactie wordt dan weer voorbijgegaan...quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:24 schreef z80 het volgende:
[..]
ik zou er niet eens bij willen zijn. als de gene de gaat het zelf wil zal ik er indien mogelijk zijn, anders niet.
en mocht ik zelf op het randje liggen zou ik ook graag alleen zijn het laatste moment.
maar dat is dan persoonlijk.
Het lijkt erop.'quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, niet zo'n goede relatie met je moeder, Anne?
Dat probeer ik al een tijdje mezelf te overtuigen, dus ik kan je wel begrijpen, denk ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het lijkt erop.'
Alhoewel het na al die jaren - mijn leven lang - en nu deze jaren wel bijgedraaid is.
Zij heeft naar vermogen haar best gedaan.
Hoe vind je die?
Potverdrie, wat ben je aan het doen ??? dit is onderhands vasthjouden: niét elegant !quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en speciaal nog voor jou gemaakt vandaag, AnneX:
[ afbeelding ]
was toch aan het foto's maken
hé je was slapen ?quote:
Had je achteraf (jahquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:02 schreef AnneX het volgende:
Overtuigen... het enige waarvan ik overtuigd ben : dat mensen zich niet laten overtuigen.
Wat betreft dit onderwerp: inzicht komt met de jaren en het heeft mij tot zeker eind 30
té veel beziggehouden ( tussen de bedrijven door).
Ik ben er vanaf, vaders ook.quote:
ja ging slapen maar kwam eea tussendoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
hé je was slapen ?
Zit je moeder je ook een beetje dwars?
Heb jij eigenlijk broers /zussen , DE?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
blijkbaar ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Moeder & dochterHet blijft voor veel mensen een ingewikkeld proces.
Het heeft mij net zo goed gevormd als het anders was geweest. Tja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had je achteraf (jah) gewild dat het je het niet had beziggehouden? Dat je zeg maar eerder accepteerde wat je reeds eerder rationeel wel inzag?
My mother , myself by Nancy Friday was een oogopener voor mij toen het verscheen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Moeder & dochterHet blijft voor veel mensen een ingewikkeld proces.
je hebt geen idee ff. hoe moeders kunnen zijn blijkbaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
vind dat sommige mensen al gauw respectloos naar hun moeder overkomen. heb ik het niet (alleen) over hier, maar merk het bij mensen in het dagelijks leven. moeders doen dingen verkeerd en dat zijn heel veel dingen want ze staan zo dichtbij je dus veel contact maar ben ervan overtuigd dat ze degenen zijn die het meest van je houden.
snap ik.. moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef AnneX het volgende:
Gut, zit ik per persoon te reageren. XXXX op een rij.
het maakt veel los bij mij in ieder geval. Vast om hoe de situatie vanmiddag was.
ja. met het verschil dat ik mij jaren geleden al meer losgemaakt hebt en zij hier nu sinds jaar mee bezig is.quote:Fijn dat je een lieve zus hebt, DE . Denken jullie hetzelfde over je moeder?
De meeste moeders hebben het beste met je over en zijn gevormd door hśn ouders, maar dat wil niet zeggen dat het geen negatief effect op jezelf als kind kan hebben waar je soms nog wat rancune over kan voelen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
vind dat sommige mensen al gauw respectloos naar hun moeder overkomen. heb ik het niet (alleen) over hier, maar merk het bij mensen in het dagelijks leven. moeders doen dingen verkeerd en dat zijn heel veel dingen want ze staan zo dichtbij je dus veel contact maar ben ervan overtuigd dat ze degenen zijn die het meest van je houden.
Gehehe, ja. In 2007 schreef CF wat over haar ouders en ik dacht nog: 'Jeetje, wat heb ik eigenlijk een geluk dat ik twee lieve, normale ouders heb die altijd goed voor me zijn geweest!'quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:15 schreef DarkElf het volgende:
ja. met het verschil dat ik mij jaren geleden al meer losgemaakt hebt en zij hier nu sinds jaar mee bezig is.
Pics.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
ik stond net halfnaakt mn tanden te poetsen en zag toch dat ik aardig wat spieren heb
hehe
ga nu lekker slapen. welterusten
Het is moeilijk als je issues hebt om dat van je kinderen af te houden. Als je dat niet doet, nemen ze zóveel op in hun vormende periode. Maarja, als volwassene is het ook je taak om dat een plekje te geven, maar verval je soms terug in hetzelfde gedrag...quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het heeft mij net zo goed gevormd als het anders was geweest. Tja.
Natuurlijk had ik vriendinnetjes met héel andere lieve moeders.
Terwijl die van mij ook kleren met mij ging kopen - zij had hele vreemde buien.
En dan werd ik gewoon genegeerd als in doodgezwegen ! Echt nix tegen mij gezegd en dat kon dagen duren.
Later zat ik huilend bij de tv toen Oprah het benoemde als emotional abuse.
En verdomd - toen ik later groot was en onmachtig boos was vluchtte ik ook hierin.
Thx. voor rolmodellen.
*grinquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gehehe, ja. In 2007 schreef CF wat over haar ouders en ik dacht nog: 'Jeetje, wat heb ik eigenlijk een geluk dat ik twee lieve, normale ouders heb die altijd goed voor me zijn geweest!'![]()
Maar die mist is wat opgetrokken.
Lieve FFT, het is lastig om respect - sowieso een overschat en misbruikt en trendy woordquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Troost je. Ik heb de hele dag netjes gedaan en vanavond een reep chocola gekocht en weggewerktquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:40 schreef ColdFeet het volgende:
Die hangt afgedrukt op A3 bij ons bij het koffie-apparaatquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:56 schreef borisz het volgende:
Een projectje van verschillende kanten bekeken
[ afbeelding ]
Yup. Met nootjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, dat hakt er in één keer in he Pee.
200 gram chocoladetablet neem ik aan?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
AnneX toch![]()
tja... tijdstip en onderwerp en vanmiddag dragen even niet bij aan stabiliteit, to say the least.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steer... gun jezelf gewoon de tijd en dan land je met de bagage wel op een veilig plekje.
Dan kun je gewoon je eigen leven leiden. De nare dingen slijten ook wel weer.
Trustū.
Sommigen willen daardoor ook geen ouder wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
Toch grappig. Al die teksten over ouders van voornamelijk kinderloze personen en die dus zelf geen ouder zijn.
Heb je je gesneden?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:36 schreef Den_Haag het volgende:
Vanavond nog even de Isa's bezocht. Vinger moest weer even aan elkaar gelijmd worden.
Maar, gaat het nu beter?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:38 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, oef, eigenlijk wil ik dat niet meer weten, wat ik toen schreef.... Achteraf had ik dat beter niet op fok kunnen zetten denk ik
Ik ben het alweer vergeten hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:38 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, oef, eigenlijk wil ik dat niet meer weten, wat ik toen schreef.... Achteraf had ik dat beter niet op fok kunnen zetten denk ik
Wat gaat het worden? Hier ligt ook een hele lange lijst met vanalles voor zaterdagquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm.....denk dat ik het menu voor zaterdag nu wel op orde hebBen nooit zo'n held in complete menu's bouwen
Brekebeentje ook hequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:36 schreef Den_Haag het volgende:
Vanavond nog even de Isa's bezocht. Vinger moest weer even aan elkaar gelijmd worden.
We hebben het hier gewoon allemaal eerst uitgeschreven en daarna per onderdeel alle ingrediėnten ervan op een lijst gezet qua boodschappen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:59 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm.....denk dat ik het menu voor zaterdag nu wel op orde hebBen nooit zo'n held in complete menu's bouwen
Nou, het ging me meer om de gerechtenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben het hier gewoon allemaal eerst uitgeschreven en daarna per onderdeel alle ingrediėnten ervan op een lijst gezet qua boodschappen.
Liggen hier een paar A-4tjes waar we soms wat doorstrepen of bijkrabbelen.
Fine-tuning.
Rare poepert ben jij.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben het alweer vergeten hoorMaar er zijn altijd mensen die alles loggen
Niet dat Steer dat doet. Die onthoud gewoon alles
Valt wel mee, meeste heb ik meegekregen als je dronken was IRL.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:35 schreef ColdFeet het volgende:
SteerHeb ik het echt zo bont gemaakt? Ik kan me herinneren dat ik in Slank weleens eea heb zitten weg-editten
Gaat je niet lukken, voorspel ik je.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:36 schreef ColdFeet het volgende:
En: Dexter seizoen 1 afVet creepy. En nu wil ik twee weken Dexterpauze.
Hoe vaak heb jij mij dronken irl gezien dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
Valt wel mee, meeste heb ik meegekregen als je dronken was IRL.
Hmmm....ik misschien zaterdagquote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij mij dronken irl gezien dan?
Aangeschoten, danquote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij mij dronken irl gezien dan?
Mijn gruwelijke reputatie daargelaten: ik ben toch heus niet op alle CUL-meets zat geweestquote:
We hebben elkaar wel vaker gezien hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 00:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn gruwelijke reputatie daargelaten: ik ben toch heus niet op alle CUL-meets zat geweestOf bedoel je toen je hier op bezoek was?
Ik wķst dat je er wat van zou zeggen; dat dacht ik namelijk ook alquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:59 schreef AnneX het volgende:
Potverdrie, wat ben je aan het doen ??? dit is onderhands vasthjouden: niét elegant !![]()
dank je voor de pic.
Ben je ook vrij?quote:
Nee, ik moet werken. Maar in het weekend gebeurt mij dat ook regelmatigquote:Op woensdag 6 april 2011 07:06 schreef Isabeau het volgende:
Ben je ook vrij?Nou, fraai dan, zitten we daar om 7 uur 's morgens uit bed vrij te wezen
Ja?quote:
Heel goedquote:
Dat heb ik gelukkig nooit gedaan als stagiairequote:Op woensdag 6 april 2011 09:27 schreef Anthraxx het volgende:
Ze zijn leuk, zolang ze maar koffie halen...
hmm hij is volgens mij best aardig maar dit is pas dag 1 dus we zullen zienquote:
nou ja zeg! Heb je geld aan diegene gevraagd?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nooit gedaan als stagiaire
Iemand vroeg me wel de hele tijd om de afwas te doen![]()
Geld kregen we sowieso niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ja zeg! Heb je geld aan diegene gevraagd?
Anders vliegen ze er meteen weer uitquote:Op woensdag 6 april 2011 09:27 schreef Anthraxx het volgende:
Ze zijn leuk, zolang ze maar koffie halen...
Degene het eerst die er nog geld voor durven te vragen ook.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Anders vliegen ze er meteen weer uit
QFTquote:Op woensdag 6 april 2011 09:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Degene het eerst die er nog geld voor durven te vragen ook.
goed van je, je bent geen slaaf. Anders had ze je moeten betalenquote:Op woensdag 6 april 2011 09:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geld kregen we sowieso niet.
Maar volgens mij heb ik wel goed duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling was van mijn stage
Ben benieuwd, ook naar de onaardige stress Pquote:Op woensdag 6 april 2011 10:11 schreef PdeHoog het volgende:
VriendjesIk ben helemaal blij! Gisteravond nog een paar kleine aanpassingen gedaan aan het menu, maar alles is klaar voor zaterdag
Vanavond de boodschappenlijst maken en dan maar aan de bak
En alles is voorbereidbaar dus hopelijk geen stress
Zowel, dan zien CF, DE en Lein mijn minder lieve kant van dichtbij
Oh, maar die kan je heel simpel te zien krijgen hoor. Vrijdag avond even doorgeven dat je spontaan allergisch bent geworden voor 60% van zijn ingredienten.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ook naar de onaardige stress P
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, maar die kan je heel simpel te zien krijgen hoor. Vrijdag avond even doorgeven dat je spontaan allergisch bent geworden voor 60% van zijn ingredienten.
Die laatste wil ik zoveel mogelijk achterwege laten als je het niet erg vindquote:Op woensdag 6 april 2011 10:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ook naar de onaardige stress P
Da's geen probleem hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 10:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, maar die kan je heel simpel te zien krijgen hoor. Vrijdag avond even doorgeven dat je spontaan allergisch bent geworden voor 60% van zijn ingredienten.
En waar is mijn uitnodiging? Nou? Nou? Nou?quote:Op woensdag 6 april 2011 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's geen probleem hoorAlles is invriesbaar en dan ga ik gewoon kip bestellen bij die grillboer in de buurt
Eentje maar tochquote:Op woensdag 6 april 2011 10:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als t goed is weet hij de allergieėn al
Mwjah...moet eerst eens kijken of ik wel een IT-nerd thuis wil ontvangenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En waar is mijn uitnodiging? Nou? Nou? Nou?
nootjes en pinda's dus arachide olie ookquote:Op woensdag 6 april 2011 10:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eentje maar tochNootjes
En vis was ook off limits
En CF kwam ook met wat spul, maar goed...dat waren geen gekke eisen
Nee. Lein. En arachide olie heb ik niet nodig voor de recepten. Alleen olijfoliequote:Op woensdag 6 april 2011 10:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nootjes en pinda's dus arachide olie ook
vis voor Los zeker?
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Lein. En arachide olie heb ik niet nodig voor de recepten. Alleen olijfolie
Ik kon toch niet. Ik zit bij de Chinees in Rotterdam op zaterdag. Vrijdag bij Roger Waters in Arnhem. En zondag bij Blackfield in Paradiso.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah...moet eerst eens kijken of ik wel een IT-nerd thuis wil ontvangenKijk, je vriendin is een ander verhaal. Die is bijna dierenarts. Daar heb ik wat aan
En daarnaast: Restaurant De Hoog is volgeboekt voor komend weekend
En CF weet de gerechten al en die begon niet te steigeren dus aan de wensenlijst aan die kant is blijkbaar voldaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En CF weet de gerechten al en die begon niet te steigeren dus aan de wensenlijst aan die kant is blijkbaar voldaanik begon wat te twijfelen gisteravond dus nog even overlegd met twee kookgoeroe's
oh en waarom mag zij t wel weten he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Zeuren is goedquote:Op woensdag 6 april 2011 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kon toch niet. Ik zit bij de Chinees in Rotterdam op zaterdag. Vrijdag bij Roger Waters in Arnhem. En zondag bij Blackfield in Paradiso.
Maar ik wilde gewoon even zeuren.
Omdat ze ff moest helpen bepalen of het niet te zwaar zou worden en hoe ik het menu wat lichter kon krijgenquote:Op woensdag 6 april 2011 10:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh en waarom mag zij t wel weten he?
quote:Op woensdag 6 april 2011 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat ze ff moest helpen bepalen of het niet te zwaar zou worden en hoe ik het menu wat lichter kon krijgenAnders krijg ik daarna weer gezeur van jou dat je zo vol zit
ik sliepquote:En dan had je ook maar online moeten zijn vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |