Het doet ook pijnquote:
Ja *zucht* ik weet tquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh... LeinZie je wel dat sporten ongezond is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Als je nu naar de SEH gaat Lein, geven ze je een foldertje voor hulp bij mishandeling
Ongetwijfeld, vooral in combinatie met een vervagende blauwe plek op m'n borst (Mama remde hard, veiligheidsriem deed *snok*) en ongetwijfeld 25 andere blauwe plekken waarvan ik de herkomst niet meer weetquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Als je nu naar de SEH gaat Lein, geven ze je een foldertje voor hulp bij mishandeling
1e wat in me opkwamquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, ik pas even een rondje hoor, met zo'n TT
hehequote:Op dinsdag 5 april 2011 16:45 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd wat voor vreemd volk deze TT nou weer zal aantrekken.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:45 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd wat voor vreemd volk deze TT nou weer zal aantrekken.
Nope, in elk team verdeelden we de lopenden en de rolstoelers zodat niet alleen de begeleiding steeds moest lopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Moest jij de hele tijd achter de bal aanrennen, DE?
Leintje, ai, zo'n blauwe plek op je borstbeen is natuurlijk helemaal verdacht
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm. Zondag heb ik een salto gemaakt met mn fiets omdat ik te hard remde, net wilde ik uit de tuin fietsen en ramde ik mn knie tegen een dingetje van het hek. Twee keer knie bezeerd. Zie de spoiler. Waarschuwing: denk om je maagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op de knie
Hij zit niet op m'n borstbeenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Leintje, ai, zo'n blauwe plek op je borstbeen is natuurlijk helemaal verdacht
Heeft ze echt gevraagd of je aan SM deed?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Hij zit niet op m'n borstbeenMaar echt op het zachte vlees, zeg maar. Mams heeft wel eens gevraagd of ik aan SM deed, nadat ze me bloot uit de douche zag komen
Ach, what can I say, I bruise easily
Ja dat heeft ze echt gevraagd hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Heeft ze echt gevraagd of je aan SM deed?![]()
Dat zou mijn moeder denk ik niet dśrven!
En ik ben misschien later thuis, ben nog niet klaar
Ninja-edit leinquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dat heeft ze echt gevraagd hoorMaar waarom verbaasd dat je, je kent mn moeder toch?
Nou, da's jammer, maar dan ga ik vast beginnen met het eten bijna klaar hebben en de was ophangen, de afwas is klaar. Jeej voor ruimte in mn programma
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zag je m voor je ogen verspringen?
Leg dat maar eens uit aan de arts op de eerste hulp, jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Hij zit niet op m'n borstbeenMaar echt op het zachte vlees, zeg maar. Mams heeft wel eens gevraagd of ik aan SM deed, nadat ze me bloot uit de douche zag komen
Ach, what can I say, I bruise easily
Wil je het ECHT weten? Want dan PM ik je welquote:
+1quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:07 schreef DarkElf het volgende:
Ik zit ook snel onder de blauwe plekken, helft van de tijd heb ik geen idee waar ze vandaan komen ook.
ja raar he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+1![]()
het stomme is dat ik van harde botsingen soms niet verkleur maar van een heel zacht tikje ergens tegenaan meteen bont en blauw ben
Ja! Kleine *bump* tegen een *iets* en je ziet er gelijk uit alsof je wederhelft losse handjes heeftquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
+1![]()
het stomme is dat ik van harde botsingen soms niet verkleur maar van een heel zacht tikje ergens tegenaan meteen bont en blauw ben
Truequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja joh iedereen die mij een BEETJE kent, kan ook wel gokken wat er stond
Of omdat je niet verwacht er blauw van te worden. Laatst: ik liep tegen een deur aan (srsly hoor!) met mn arm. Uur later vroeg een oudje of m'n arm zeer deed. Ik:quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Bizar ja.. en de reden waarom ik 9 van de 10 keer geen flauw idee heb hoe ik er aan kom omdat ik het dus gewoon nooit gevoeld heb
Kom maar op.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Wil je het ECHT weten? Want dan PM ik je wel![]()
Maar onthoud: de reden dat ik het weer weg ge-edit heb, is omdat niet iedereen het hoeft te weten
Nu net binnen.quote:
Ben dol op witte aspergesquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
Witte zijn juist lekker, wat verfijnder dan groene ofzo. Maar ik mag ze allebei graag eten
Vanavond bij ons quick&healthy. Broccolisalade met sinaasappel en olijven. Maar eerst nog even een rondje rennen
ik ga ook morgen hardlopen, dan schijnt de zon en wordt het 23 gradenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga morgen wel lopen trouwens - thuiswerkdagje, dan kan ik wel wat beweging gebruiken!
Tuna melt, maak je dat met een blikkie? Dan krijg ik het er hier never doorheen
Ja buh, op olie is viesquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:29 schreef DarkElf het volgende:
ik ga ook morgen hardlopen, dan schijnt de zon en wordt het 23 graden
ja gewoon met een blikkie, lekker makkelijk. (wel op water trouwens, op olie is te vet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |