Het doet ook pijnquote:
Ja *zucht* ik weet tquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh... LeinZie je wel dat sporten ongezond is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Als je nu naar de SEH gaat Lein, geven ze je een foldertje voor hulp bij mishandeling
Ongetwijfeld, vooral in combinatie met een vervagende blauwe plek op m'n borst (Mama remde hard, veiligheidsriem deed *snok*) en ongetwijfeld 25 andere blauwe plekken waarvan ik de herkomst niet meer weetquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Als je nu naar de SEH gaat Lein, geven ze je een foldertje voor hulp bij mishandeling
1e wat in me opkwamquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:23 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, ik pas even een rondje hoor, met zo'n TT
hehequote:Op dinsdag 5 april 2011 16:45 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd wat voor vreemd volk deze TT nou weer zal aantrekken.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:45 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd wat voor vreemd volk deze TT nou weer zal aantrekken.
Nope, in elk team verdeelden we de lopenden en de rolstoelers zodat niet alleen de begeleiding steeds moest lopen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Moest jij de hele tijd achter de bal aanrennen, DE?
Leintje, ai, zo'n blauwe plek op je borstbeen is natuurlijk helemaal verdacht
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm. Zondag heb ik een salto gemaakt met mn fiets omdat ik te hard remde, net wilde ik uit de tuin fietsen en ramde ik mn knie tegen een dingetje van het hek. Twee keer knie bezeerd. Zie de spoiler. Waarschuwing: denk om je maagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op de knie
Hij zit niet op m'n borstbeenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef ColdFeet het volgende:
Leintje, ai, zo'n blauwe plek op je borstbeen is natuurlijk helemaal verdacht
Heeft ze echt gevraagd of je aan SM deed?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Hij zit niet op m'n borstbeenMaar echt op het zachte vlees, zeg maar. Mams heeft wel eens gevraagd of ik aan SM deed, nadat ze me bloot uit de douche zag komen
Ach, what can I say, I bruise easily
Ja dat heeft ze echt gevraagd hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Heeft ze echt gevraagd of je aan SM deed?![]()
Dat zou mijn moeder denk ik niet dśrven!
En ik ben misschien later thuis, ben nog niet klaar
Ninja-edit leinquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dat heeft ze echt gevraagd hoorMaar waarom verbaasd dat je, je kent mn moeder toch?
Nou, da's jammer, maar dan ga ik vast beginnen met het eten bijna klaar hebben en de was ophangen, de afwas is klaar. Jeej voor ruimte in mn programma
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zag je m voor je ogen verspringen?
Leg dat maar eens uit aan de arts op de eerste hulp, jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Hij zit niet op m'n borstbeenMaar echt op het zachte vlees, zeg maar. Mams heeft wel eens gevraagd of ik aan SM deed, nadat ze me bloot uit de douche zag komen
Ach, what can I say, I bruise easily
Wil je het ECHT weten? Want dan PM ik je welquote:
+1quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:07 schreef DarkElf het volgende:
Ik zit ook snel onder de blauwe plekken, helft van de tijd heb ik geen idee waar ze vandaan komen ook.
ja raar he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+1![]()
het stomme is dat ik van harde botsingen soms niet verkleur maar van een heel zacht tikje ergens tegenaan meteen bont en blauw ben
Ja! Kleine *bump* tegen een *iets* en je ziet er gelijk uit alsof je wederhelft losse handjes heeftquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
+1![]()
het stomme is dat ik van harde botsingen soms niet verkleur maar van een heel zacht tikje ergens tegenaan meteen bont en blauw ben
Truequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:10 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja joh iedereen die mij een BEETJE kent, kan ook wel gokken wat er stond
Of omdat je niet verwacht er blauw van te worden. Laatst: ik liep tegen een deur aan (srsly hoor!) met mn arm. Uur later vroeg een oudje of m'n arm zeer deed. Ik:quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Bizar ja.. en de reden waarom ik 9 van de 10 keer geen flauw idee heb hoe ik er aan kom omdat ik het dus gewoon nooit gevoeld heb
Kom maar op.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Wil je het ECHT weten? Want dan PM ik je wel![]()
Maar onthoud: de reden dat ik het weer weg ge-edit heb, is omdat niet iedereen het hoeft te weten
Nu net binnen.quote:
Ben dol op witte aspergesquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
Witte zijn juist lekker, wat verfijnder dan groene ofzo. Maar ik mag ze allebei graag eten
Vanavond bij ons quick&healthy. Broccolisalade met sinaasappel en olijven. Maar eerst nog even een rondje rennen
ik ga ook morgen hardlopen, dan schijnt de zon en wordt het 23 gradenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga morgen wel lopen trouwens - thuiswerkdagje, dan kan ik wel wat beweging gebruiken!
Tuna melt, maak je dat met een blikkie? Dan krijg ik het er hier never doorheen
Ja buh, op olie is viesquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:29 schreef DarkElf het volgende:
ik ga ook morgen hardlopen, dan schijnt de zon en wordt het 23 graden
ja gewoon met een blikkie, lekker makkelijk. (wel op water trouwens, op olie is te vet)
Ja, hoor eens...quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef Vork het volgende:
Ik heb alleen een hekel aan sollicitatiebrieven schrijven en mijn cv aanpassen. In mijn geval betekent dat dat ik bij praktisch iedere sollicitatie evengoed nog een hoop schrijfwerk en aanpaswerk heb.
maar niet voor niks. Suc6 hoor! En Lein, stond er iets over jou en DH? Want dan kan ik t wel raden denkquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef Vork het volgende:
Hoi, ik heb wederom een perfecte vacature zien. Precies de juiste hoeveelheid uren en werkzaamheden, waarbij al m'n kwaliteiten kunnen worden gebruikt. Het is alleen beetje ver weg, maar dat boeit nu even niet zo.
Ik heb alleen een hekel aan sollicitatiebrieven schrijven en mijn cv aanpassen. In mijn geval betekent dat dat ik bij praktisch iedere sollicitatie evengoed nog een hoop schrijfwerk en aanpaswerk heb.
Nopequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
maar niet voor niks. Suc6 hoor! En Lein, stond er iets over jou en DH? Want dan kan ik t wel raden denk
oh ik dacht eigenlijk aan detailsquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
NopeEn dat is niet eens edit-waardig. Dat ik met DH van bil geweest ben is niet iets waar ik me voor schaam
Ja, ik wou dat ik af kon met een standaard formule. Alleen wat dingetjes aanpassen, standaard up-to-date cv erbij en gaan. Maar helaas, dat werkt niet, het is niet dat ik bij ieder bedrijf als vrachtwagenchauffeur aan de slag wil ofzo.quote:
Maar de hele bedoeling van solliciteren is toch dat je juist niét een standaard brief schrijft?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:01 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, ik wou dat ik af kon met een standaard formule. Alleen wat dingetjes aanpassen, standaard up-to-date cv erbij en gaan. Maar helaas, dat werkt niet, het is niet dat ik bij ieder bedrijf als vrachtwagenchauffeur aan de slag wil ofzo.
Maar je moet er toch iets voor over hebben, voor je droombaan? De markt is nou eenmaal niet zo dat ze je het op een zilveren dienblaadje komen aanbieden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:01 schreef Vork het volgende:
Ja, ik wou dat ik af kon met een standaard formule. Alleen wat dingetjes aanpassen, standaard up-to-date cv erbij en gaan. Maar helaas, dat werkt niet, het is niet dat ik bij ieder bedrijf als vrachtwagenchauffeur aan de slag wil ofzo.
Ik snap dat je nieuwsgierig bent hoor, maar ik heb het geėdit omdat niet iedereen het hoeft te wetenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:00 schreef FutureFairytale het volgende:
oh ik dacht eigenlijk aan detailsmaar mag ik een PM? Ik ben heel nieuwsgierig
Ja dat weet ik, maar er gaat zoveel tijd in zitten en ik weet dat ik er moeite voor moet doen. Het vervelende is dat ik al anderhalf jaar bezig ben om een beetje leuke baan te krijgen. Het is op een gegeven moment wel een keer mooi geweest. Maar nu nog niet. Dus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:01 schreef DarkElf het volgende:
Maar de hele bedoeling van solliciteren is toch dat je juist niét een standaard brief schrijft?
't Is niet dat ik niet snap dat je vervelend vindt om steeds opnieuw hoop te hebben en dan toch vaak achter het net te vissen, maar hopelijk straal je bij je gesprekken meer zonneschijn uit dan hierquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:07 schreef Vork het volgende:
Ja dat weet ik, maar er gaat zoveel tijd in zitten en ik weet dat ik er moeite voor moet doen. Het vervelende is dat ik al anderhalf jaar bezig ben om een beetje leuke baan te krijgen. Het is op een gegeven moment wel een keer mooi geweest. Maar nu nog niet. Dus.
als je zo doet kan iedereen t wel radenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik snap dat je nieuwsgierig bent hoor, maar ik heb het geėdit omdat niet iedereen het hoeft te wetenColdFeet en golfer kennen me al zo lang dat ze het wel konden raden, maar het is liever iets dat ik een beetje onzichtbaar hou, if you don't mind
Ik heb in elk geval één gesprek. Volgende week. Op dinsdag 11 april. Wat klopt hier niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:09 schreef ColdFeet het volgende:
't Is niet dat ik niet snap dat je vervelend vindt om steeds opnieuw hoop te hebben en dan toch vaak achter het net te vissen, maar hopelijk straal je bij je gesprekken meer zonneschijn uit dan hier
Haha, even bellen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:11 schreef Vork het volgende:
Ik heb in elk geval één gesprek. Volgende week. Op dinsdag 11 april. Wat klopt hier niet?
Nieuwsgierig aagjequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ik dacht eigenlijk aan detailsmaar mag ik een PM? Ik ben heel nieuwsgierig
Nou kennelijk niet hehquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:10 schreef Memento-Mori het volgende:
als je zo doet kan iedereen t wel raden![]()
ok ok BIJNA iedereenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou kennelijk niet hehAnders had ze niet om PM gevraagd
Ik hoef ook geen PMquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou kennelijk niet hehAnders had ze niet om PM gevraagd
Ik maak nog even de witlofrolletjes en dan ben ik er ook heurquote:
Géén idee!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik maak nog even de witlofrolletjes en dan ben ik er ook heur
Witlof 5 minuten voorkoken is toch wel lang genoeg?
Er is nog steeds iedere dag een verse aanbiedingquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Even over dat ibood-gedoe, ligt het aan mij of is er nu steeds de hele dag dezelfde aanbieding? Dat veranderde toch steeds eerst?
Ik dacht dat er meerdere aanbiedingen waren per dagquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:26 schreef borisz het volgende:
Er is nog steeds iedere dag een verse aanbieding
dat is alleen met de ibood-huntquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat er meerdere aanbiedingen waren per dagMaar vandaag, gister en eergister hebben ze alleen maar stomme dingen te koop.
Doe rustig aan....ik ben in het auction housequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh *beep* Isa, ik moet ff was ophangen nog, zie je zo op de nieuwe server. Je herkent me wel
Gisteren heb ik hem gezien, ik moest zo hard lachen om deze aflevering.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Isa en lein
hadden jullie deze gezien?
ik vooral om dit beginstukjequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Gisteren heb ik hem gezien, ik moest zo hard lachen om deze aflevering.
Ja! Ik moest er hard om lachenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Isa en lein
hadden jullie deze gezien?
Top, ik duim alvastquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:13 schreef Vork het volgende:
Is intern. Ik heb al een mailtje gestuurd en ik zal er morgen nog wel even op terugkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:47 schreef Bluezz het volgende:
Moedernieuws via zus voor degene die het willen weten :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:47 schreef Bluezz het volgende:
Moedernieuws via zus voor degene die het willen weten :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zou t mooiste zijn ja .. misschien gebeurt dat ook welquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Ja, is ook naar op deze manier Elf. Ik hoop elke dag maar weer dat ik een telefoontje krijg dat ze niet meer wakker is geworden. Gewoon inslapen.
quote:Wat heb jij je waterbedje gemist dan zeg![]()
heel goed, t rustigjes aan en laat die gewichten maar links liggen he?quote:Vanavond ga ik weer eens lekker (rustigjes aan) aquarobiccen
Ik las gewrichtenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:53 schreef DarkElf het volgende:
heel goed, t rustigjes aan en laat die gewichten maar links liggen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |