geen echte eendagsvliegquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:01 schreef belsen het volgende:
Ik heb hem opgezocht, denk eerder aan een noveltyhitje van een eendagsvlieg.
Nee, ik zag het. Die andere nummers kende ik niet en nadat ik ze beluisterd had, kwam ik er achter dat ik er nooit iets aan gemist had... Die nummer 1 is darentegenquote:
jij hebt nog geen enkele gok gedaan, ik wou net posten 'er mag wel weer een gokje komen'.quote:
en dan wel om een hint vragenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:22 schreef Mark het volgende:
Het is niet bepaald mijn era, ik heb niet eens een idee voor een gok
Nee, alleen mannen en zowel voor als na deze hit hebben ze niet veel succes meer gehad (paar kleine hitjes er na die vrijwel niemand meer kent).quote:
jammer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:37 schreef MadMaster het volgende:
Sam The Sham & The Pharao's - Wooly Bully (dankzij hint Belsen = Bulletje...)
Teksten zijn nu eenmaal niet mijn ding, zegt men danquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:35 schreef ranja het volgende:
Veel bekender, dit nummer zingt vrijwel iedereen (behalve Mark) zo mee.
Want?quote:
Ik heb het idee dat bij zo'n plaatje meteen alle nadenken over de vraag overboord wordt gegooid en alleen naar dat plaatje gekeken wordt. Dan heeft het niet veel meer met muziekkennis te maken.quote:
Een bepaalde associatie maken richting een titel of een uitvoerende is toch niet verkeerd?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat bij zo'n plaatje meteen alle nadenken over de vraag overboord wordt gegooid en alleen naar dat plaatje gekeken wordt. Dan heeft het niet veel meer met muziekkennis te maken.
Lunch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:32 schreef cafca het volgende:
De enige associatie die ik met Ham & Smits heb, is chips. (Hamkaas & Smiths) En nu heb ik honger
ik denk het, ik ken alleen zangeres Pebbles en een japanse damesband The Pebbles.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:00 schreef Arn0 het volgende:
The Pebbles? Of overschat ik hun bekendheid buiten België dan?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef Mark het volgende:
En misschien Vaya Con Dios? Al kan ik me dat niet voorstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |