Ik ga je er gewoon een punt voor geven:quote:
Mark +1quote:The Hot Chocolate band started their recording career making a reggae version of John Lennon's "Give Peace A Chance", but Brown was told he needed permission. He was contacted by Apple Records, discovered that John Lennon liked his version, and the group was subsequently signed to Apple Records. The link was short-lived as The Beatles were starting to break up, and the Apple connection soon ended.
Als vraag van Mark? Sade? Ik hoop het toch nietquote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef Blogman het volgende:
WOTH = War of the Hearts ? --> Sade - Promise ?
Het is idd geen vrijdagquote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef bartrid het volgende:
[..]
Als vraag van Mark? Sade? Ik hoop het toch niet
quote:
quote:There was Frankie Lymon, Bobby Fuller, Mitch Ryder ()
Jackie Wilson, Shangrilas, Young Rascals ()
Spotlight on Martha Reeves, let's don't forget James Brown
ranja +1quote:Op donderdag 7 april 2011 16:49 schreef ranja het volgende:
Nee, onzin. JC Mellencamp - Rock in the USA
Niet alleen in de jaren 50 lijkt mequote:
Ja, bovendien heeft de band niet veel hits meer gehad nadien.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:05 schreef cafca het volgende:
Hm, in de tussentijd geen gokjes geweest? The Byrds waren ook later volgens mij?
Nou nee, maar de bekendste nummers wel. De Everly's hebben nog wel een paar top 40 hits gehad in de 60s waarvan The Price of Love de grootste was (nummer 8).quote:Op donderdag 7 april 2011 21:19 schreef Gambolputty het volgende:
Niet alleen in de jaren 50 lijkt me
Michelle Branchquote:Op vrijdag 8 april 2011 08:33 schreef Burnett het volgende:
'The Game Of Love' is weer van iemand anders toch...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |