abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95070776
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 14:56 schreef Soempie het volgende:

[..]

Waarom zou je het tweede niet gewoon zeggen?

Als dat een probleem oplevert heb je gewoon een zeikerd als partner.
Omdat dat tweede een gesprek oplevert. Waarom heb je geen zin om met mij een filmpje te kijken?
Soms heb ik gewoon geen zin in zo'n gesprek. Dan is die eerste een stuk makkelijker :)
pi_95070839
Uiteraard. Het gaat om de frequentie en om de ernst van de leugens.
Veel kleine leugens kunnen even zwaar wegen als een grote leugen. (vreemdgaan, etc.)
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:02:26 #53
30252 Soempie
Procreating
pi_95070905
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 april 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Omdat dat tweede een gesprek oplevert. Waarom heb je geen zin om met mij een filmpje te kijken?
Soms heb ik gewoon geen zin in zo'n gesprek. Dan is die eerste een stuk makkelijker :)
Wat een stomme vraag, dat levert bij ons nooit een gesprek op. Laatst nog precies deze situatie gehad. In de stad vroeg ik of m'n vriend zin had om samen naar de bios te gaan, hij had geen zin en ik had zoiets van: 'oke, jammer voor mij, maar een andere keer dan'.

Wat moet je nou op een: 'waarom heb je geen zin om met mij naar de bios te gaan?' vraag zeggen dan? Dat levert toch geen gesprek op. :') Wat ik al zei: dan zeurt je partner gewoon.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_95070956
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 14:55 schreef Soempie het volgende:

[..]

Volgens mij zeg ik dat ook?
ik bedoel meer dat dat verschilt per persoon (logisch) en dat ik t niet erg vond als hij zegt dat ik mooi ben terwijl ik dat niet ben.

@babylon: in dat voorbeeld dat jij geeft maakt t wat mij betreft niets uit welke van de 2 je zegt.
Mijn ex loog over t gebruik van drugs, ik vond dat niet erg als hij dat deed en tóch loog hij. Dat vond ik wel erg. Omdat die leugen imo nergens op sloeg.
pi_95070986
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:02 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wat een stomme vraag, dat levert bij ons nooit een gesprek op. Laatst nog precies deze situatie gehad. In de stad vroeg ik of m'n vriend zin had om samen naar de bios te gaan, hij had geen zin en ik had zoiets van: 'oke, jammer voor mij, maar een andere keer dan'.

Wat moet je nou op een: 'waarom heb je geen zin om met mij naar de bios te gaan?' vraag zeggen dan? Dat levert toch geen gesprek op. :') Wat ik al zei: dan zeurt je partner gewoon.
Laat ik het anders zeggen, misschien snap je het dan wel.
Telefoon: "Nee, wil vroeg naar bed" "Nee, heb niet zo'n zin om af te spreken"
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:05:39 #56
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95071084
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:02 schreef Soempie het volgende:

[..]

Niet iedereen is als Soempie. ;). Denk ook niet dat jij iemand bent die het leuk vindt als de man een troetelbeertje voor je meeneemt terwijl er toch vrouwen zijn die die flauwekul leuk vinden.

Sommige mensen kunnen erg moeilijk doen anders zou je ook niet zoveel topics in R&P hebben.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:05:58 #57
30252 Soempie
Procreating
pi_95071099
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ach, ik zou gewoon aangeven waarom ik niet af wil spreken. Je bent gewoon lui. :+

Maargoed, voor mij zijn leugens niet direct een dealbreaker in elk geval.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:06:44 #58
42366 Staal
pi_95071150
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En waarom heb jij geen zin? Is er iets aan de hand? Hou je nog wel van me?
Un certain jeune homme
pi_95071224
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:06 schreef Staal het volgende:

[..]

Nou zo erg is het niet gesteld hoor :) (hoewel, bij mijn ex wel, holy fuck, die was echt erg, die dacht dan meteen dat ik met 3 meiden lag te batsen op dat moment)

Maar de vraag waarom niet? Krijg ik dan wel ja. En dan ben ik lui, geen zin om daar al te veel woorden aan te besteden en met 'gewoon, geen zin', kom je bij geen enkele vrouw mee weg ;)
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:09:01 #60
30252 Soempie
Procreating
pi_95071271
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:06 schreef Staal het volgende:

[..]

:D

Tuurlijk kan ik me zo'n situatie wel voorstellen, ik kom hem alleen zelf gelukkig niet echt tegen. Juist omdat m'n vriend altijd zo duidelijk is.
  Admin dinsdag 5 april 2011 @ 15:09:28 #61
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95071292
Iedereen liegt, daar zijn we mensen voor, wel of niet in relatie maakt geen verschil.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_95071320
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:09 schreef Soempie het volgende:

[..]

:D

Tuurlijk kan ik me zo'n situatie wel voorstellen, ik kom hem alleen zelf gelukkig niet echt tegen. Juist omdat m'n vriend altijd zo duidelijk is.
Misschien liegt hij wel ontzettend veel, maar over dingen die jij niet door hebt ;)
  Moderator dinsdag 5 april 2011 @ 15:11:44 #63
9859 crew  Karina
Woman
pi_95071433
Iedereen liegt weleens, al dan niet om bestwil :P Mijn ex maakte het heel bont, die loog echt over ALLES, zelfs de kleinste dingen (ik denk dat hij een afwijking had of zo, was echt niet normaal meer).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:17:37 #64
30252 Soempie
Procreating
pi_95071752
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Misschien liegt hij wel ontzettend veel, maar over dingen die jij niet door hebt ;)
Mwah, dat geloof ik niet. Dan zou hij ook niet bij bijna elk nieuw kledingstuk aangeven dat hij het niks vindt, keihard lachen als m'n haar alle klanten oppluist, me midden in de nacht wakker schudden om te zeggen dat ik snurk, zeggen dat hij op dat moment geen zin heeft in wat ik te vertellen heb, etc, etc. Er blijven weinig leugentjes om bestwil over zo. :D

Maar natuurlijk is hij de enige die weet of hij ook weleens leugentjes om bestwil vertelt aan me.
pi_95071774
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nou zo erg is het niet gesteld hoor :) (hoewel, bij mijn ex wel, holy fuck, die was echt erg, die dacht dan meteen dat ik met 3 meiden lag te batsen op dat moment)

Maar de vraag waarom niet? Krijg ik dan wel ja. En dan ben ik lui, geen zin om daar al te veel woorden aan te besteden en met 'gewoon, geen zin', kom je bij geen enkele vrouw mee weg ;)
Is toch ook niet leuk om te horen als je iets met je vriend(in) wil gaan doen om dan te horen 'geen zin'. Er zijn wel redenen natuurlijk, je wilt een keertje een avond voor jezelf of bent moe ofzo. Maar simpelweg je niet afspreken omdat je geen zin hebt om je vriend(in) te zien.. lijkt me vreemd, of zeg ik nou iets heel raars :{

Over het liegen.. tja, het ligt eraan. Over kleine dingen lieg je denk ik, vooral in het begin wel meer. Maar ik zou het niet leuk vinden om na een lange tijd te horen dat je partner ergens over had gelogen. Wel iets belangrijks natuurlijk.
pi_95071975
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:17 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Is toch ook niet leuk om te horen als je iets met je vriend(in) wil gaan doen om dan te horen 'geen zin'. Er zijn wel redenen natuurlijk, je wilt een keertje een avond voor jezelf of bent moe ofzo. Maar simpelweg je niet afspreken omdat je geen zin hebt om je vriend(in) te zien.. lijkt me vreemd, of zeg ik nou iets heel raars :{
Nee, je noemt precies de redenen op waar ik dan aan denk, maar in mijn ervaring is het daar nooit meteen mee gedaan. Je zit zo weer een kwartier te kletsen erover. En dan is 'vroeg naar bed' gewoon makkelijker.
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:22:18 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95072026
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, je noemt precies de redenen op waar ik dan aan denk, maar in mijn ervaring is het daar nooit meteen mee gedaan. Je zit zo weer een kwartier te kletsen erover. En dan is 'vroeg naar bed' gewoon makkelijker.
Hoe serieus is de relatie?
The love you take is equal to the love you make.
pi_95072084
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe serieus is de relatie?
Erg. Why?
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:25:38 #69
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95072224
Iedereen liegt heel de dag door, bewezen feit. Ik dacht gemiddeld zo'n 17 keer per dag ofzo.
Dus dat is 1 keer per uur ofzo?

Zou zeggen dat het nog meer zou zijn.
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:30:07 #70
30252 Soempie
Procreating
pi_95072515
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:17 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

quote:
99s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ben dus met een lomperik samen als ik het zo lees. :D En andersom ben ik net zo lomp naar hem toe. :D

Ik snap echt niet waarom je niet gewoon eerlijk zou zijn binnen je relatie. :? Als m'n vriend er niet uit ziet, dan komt dat er op dat moment bij mij ook zo uit: 'jezus, je ziet er zo niet uit man!' :D En dan lachen we er om of hij zegt: 'nou en, als ik het maar mooi vind!'. :P Of als ik geen zin heb om iets te doen, dan zeg ik dat ook zonder omwegen.

Ik kan me echt geen leugens van mij naar hem bedenken. Andersom kan ik dat natuurlijk niet beoordelen.
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:30:30 #71
42366 Staal
pi_95072530
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef Daniel1976 het volgende:
Iedereen liegt heel de dag door, bewezen feit. Ik dacht gemiddeld zo'n 17 keer per dag ofzo.
Dus dat is 1 keer per uur ofzo?

Zou zeggen dat het nog meer zou zijn.
Maar ik denk dat men meer liegt op bijv. het werk dan tegen een partner. Of is dit heel naïef?
Un certain jeune homme
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:32:13 #72
30252 Soempie
Procreating
pi_95072627
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef Staal het volgende:

[..]

Maar ik denk dat men meer liegt op bijv. het werk dan tegen een partner. Of is dit heel naïef?
Ja, collega's vertel ik wel leugentjes om bestwil, maar zelfs dan zo min mogelijk.
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:32:50 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95072656
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef Staal het volgende:

[..]

Ligt er volgens mij ook weer erg aan wat voor werk je doet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_95072722
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef Soempie het volgende:

[..]

[..]

Ik ben dus met een lomperik samen als ik het zo lees. :D En andersom ben ik net zo lomp naar hem toe. :D

Ik snap echt niet waarom je niet gewoon eerlijk zou zijn binnen je relatie. :? Als m'n vriend er niet uit ziet, dan komt dat er op dat moment bij mij ook zo uit: 'jezus, je ziet er zo niet uit man!' :D En dan lachen we er om of hij zegt: 'nou en, als ik het maar mooi vind!'. :P Of als ik geen zin heb om iets te doen, dan zeg ik dat ook zonder omwegen.

Ik kan me echt geen leugens van mij naar hem bedenken. Andersom kan ik dat natuurlijk niet beoordelen.
Het ging mij niet om het eerlijk zijn gedeelte. Meer om het feit dat je geen zin hebt om met je vriend(in) af te spreken en wat voor motivatie daarachter ligt. Ik had namelijk altijd zin om bij mijn vriend te zijn, maar dan kan natuurlijk verschillen van persoon tot persoon :)

Nog een vraag die in me opkomt. Zegt hij dan ook op die manier dat jij er, Jezus, niet uit ziet? :D
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:36:37 #75
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95072833
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef Soempie het volgende:

Nee, je bent gewoon (in mannenjargon) een ultiem relaxed en tof wijf.

Helaas zijn lang niet alle vrouwen zo. :') Ergo, als je eerlijk bent krijg je altijd een shitload aan gezeik over je heen. Mannen kunnen niet tegen gezeik, dus zijn ze niet eerlijk. "Ja schat, je ziet er prima uit." - Ok, dankje!

Klaar, voetbal kijken.
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')