Omdat dat tweede een gesprek oplevert. Waarom heb je geen zin om met mij een filmpje te kijken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom zou je het tweede niet gewoon zeggen?
Als dat een probleem oplevert heb je gewoon een zeikerd als partner.
Wat een stomme vraag, dat levert bij ons nooit een gesprek op. Laatst nog precies deze situatie gehad. In de stad vroeg ik of m'n vriend zin had om samen naar de bios te gaan, hij had geen zin en ik had zoiets van: 'oke, jammer voor mij, maar een andere keer dan'.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat dat tweede een gesprek oplevert. Waarom heb je geen zin om met mij een filmpje te kijken?
Soms heb ik gewoon geen zin in zo'n gesprek. Dan is die eerste een stuk makkelijker
ik bedoel meer dat dat verschilt per persoon (logisch) en dat ik t niet erg vond als hij zegt dat ik mooi ben terwijl ik dat niet ben.quote:
Laat ik het anders zeggen, misschien snap je het dan wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een stomme vraag, dat levert bij ons nooit een gesprek op. Laatst nog precies deze situatie gehad. In de stad vroeg ik of m'n vriend zin had om samen naar de bios te gaan, hij had geen zin en ik had zoiets van: 'oke, jammer voor mij, maar een andere keer dan'.
Wat moet je nou op een: 'waarom heb je geen zin om met mij naar de bios te gaan?' vraag zeggen dan? Dat levert toch geen gesprek op.Wat ik al zei: dan zeurt je partner gewoon.
Niet iedereen is als Soempie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een stomme vraag, dat levert bij ons nooit een gesprek op. Laatst nog precies deze situatie gehad. In de stad vroeg ik of m'n vriend zin had om samen naar de bios te gaan, hij had geen zin en ik had zoiets van: 'oke, jammer voor mij, maar een andere keer dan'.
Wat moet je nou op een: 'waarom heb je geen zin om met mij naar de bios te gaan?' vraag zeggen dan? Dat levert toch geen gesprek op.Wat ik al zei: dan zeurt je partner gewoon.
Ach, ik zou gewoon aangeven waarom ik niet af wil spreken. Je bent gewoon lui.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, misschien snap je het dan wel.
Telefoon: "Nee, wil vroeg naar bed" "Nee, heb niet zo'n zin om af te spreken"
En waarom heb jij geen zin? Is er iets aan de hand? Hou je nog wel van me?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, misschien snap je het dan wel.
Telefoon: "Nee, wil vroeg naar bed" "Nee, heb niet zo'n zin om af te spreken"
Nou zo erg is het niet gesteld hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:06 schreef Staal het volgende:
[..]
En waarom heb jij geen zin? Is er iets aan de hand? Hou je nog wel van me?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:06 schreef Staal het volgende:
[..]
En waarom heb jij geen zin? Is er iets aan de hand? Hou je nog wel van me?
Misschien liegt hij wel ontzettend veel, maar over dingen die jij niet door hebtquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik me zo'n situatie wel voorstellen, ik kom hem alleen zelf gelukkig niet echt tegen. Juist omdat m'n vriend altijd zo duidelijk is.
Mwah, dat geloof ik niet. Dan zou hij ook niet bij bijna elk nieuw kledingstuk aangeven dat hij het niks vindt, keihard lachen als m'n haar alle klanten oppluist, me midden in de nacht wakker schudden om te zeggen dat ik snurk, zeggen dat hij op dat moment geen zin heeft in wat ik te vertellen heb, etc, etc. Er blijven weinig leugentjes om bestwil over zo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien liegt hij wel ontzettend veel, maar over dingen die jij niet door hebt
Is toch ook niet leuk om te horen als je iets met je vriend(in) wil gaan doen om dan te horen 'geen zin'. Er zijn wel redenen natuurlijk, je wilt een keertje een avond voor jezelf of bent moe ofzo. Maar simpelweg je niet afspreken omdat je geen zin hebt om je vriend(in) te zien.. lijkt me vreemd, of zeg ik nou iets heel raarsquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou zo erg is het niet gesteld hoor(hoewel, bij mijn ex wel, holy fuck, die was echt erg, die dacht dan meteen dat ik met 3 meiden lag te batsen op dat moment)
Maar de vraag waarom niet? Krijg ik dan wel ja. En dan ben ik lui, geen zin om daar al te veel woorden aan te besteden en met 'gewoon, geen zin', kom je bij geen enkele vrouw mee weg
Nee, je noemt precies de redenen op waar ik dan aan denk, maar in mijn ervaring is het daar nooit meteen mee gedaan. Je zit zo weer een kwartier te kletsen erover. En dan is 'vroeg naar bed' gewoon makkelijker.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:17 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Is toch ook niet leuk om te horen als je iets met je vriend(in) wil gaan doen om dan te horen 'geen zin'. Er zijn wel redenen natuurlijk, je wilt een keertje een avond voor jezelf of bent moe ofzo. Maar simpelweg je niet afspreken omdat je geen zin hebt om je vriend(in) te zien.. lijkt me vreemd, of zeg ik nou iets heel raars![]()
Hoe serieus is de relatie?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, je noemt precies de redenen op waar ik dan aan denk, maar in mijn ervaring is het daar nooit meteen mee gedaan. Je zit zo weer een kwartier te kletsen erover. En dan is 'vroeg naar bed' gewoon makkelijker.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:17 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Is toch ook niet leuk om te horen als je iets met je vriend(in) wil gaan doen om dan te horen 'geen zin'. Er zijn wel redenen natuurlijk, je wilt een keertje een avond voor jezelf of bent moe ofzo. Maar simpelweg je niet afspreken omdat je geen zin hebt om je vriend(in) te zien.. lijkt me vreemd, of zeg ik nou iets heel raars![]()
Ik ben dus met een lomperik samen als ik het zo lees.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, je noemt precies de redenen op waar ik dan aan denk, maar in mijn ervaring is het daar nooit meteen mee gedaan. Je zit zo weer een kwartier te kletsen erover. En dan is 'vroeg naar bed' gewoon makkelijker.
Maar ik denk dat men meer liegt op bijv. het werk dan tegen een partner. Of is dit heel naïef?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef Daniel1976 het volgende:
Iedereen liegt heel de dag door, bewezen feit. Ik dacht gemiddeld zo'n 17 keer per dag ofzo.
Dus dat is 1 keer per uur ofzo?
Zou zeggen dat het nog meer zou zijn.
Ja, collega's vertel ik wel leugentjes om bestwil, maar zelfs dan zo min mogelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar ik denk dat men meer liegt op bijv. het werk dan tegen een partner. Of is dit heel naïef?
Ligt er volgens mij ook weer erg aan wat voor werk je doet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar ik denk dat men meer liegt op bijv. het werk dan tegen een partner. Of is dit heel naïef?
Het ging mij niet om het eerlijk zijn gedeelte. Meer om het feit dat je geen zin hebt om met je vriend(in) af te spreken en wat voor motivatie daarachter ligt. Ik had namelijk altijd zin om bij mijn vriend te zijn, maar dan kan natuurlijk verschillen van persoon tot persoonquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dus met een lomperik samen als ik het zo lees.En andersom ben ik net zo lomp naar hem toe.
Ik snap echt niet waarom je niet gewoon eerlijk zou zijn binnen je relatie.Als m'n vriend er niet uit ziet, dan komt dat er op dat moment bij mij ook zo uit: 'jezus, je ziet er zo niet uit man!'
En dan lachen we er om of hij zegt: 'nou en, als ik het maar mooi vind!'.
Of als ik geen zin heb om iets te doen, dan zeg ik dat ook zonder omwegen.
Ik kan me echt geen leugens van mij naar hem bedenken. Andersom kan ik dat natuurlijk niet beoordelen.
Nee, je bent gewoon (in mannenjargon) een ultiem relaxed en tof wijf.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef Soempie het volgende:
Ik ben dus met een lomperik samen als ik het zo lees.En andersom ben ik net zo lomp naar hem toe.
Ik snap echt niet waarom je niet gewoon eerlijk zou zijn binnen je relatie.Als m'n vriend er niet uit ziet, dan komt dat er op dat moment bij mij ook zo uit: 'jezus, je ziet er zo niet uit man!'
En dan lachen we er om of hij zegt: 'nou en, als ik het maar mooi vind!'.
Of als ik geen zin heb om iets te doen, dan zeg ik dat ook zonder omwegen.
Ik kan me echt geen leugens van mij naar hem bedenken. Andersom kan ik dat natuurlijk niet beoordelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |