Yep, stond een filmpje van op de site maar dat is immiddes weer verdwenen. Staat nog wel in de vorige COS volgens mij. Van Flashbox.quote:
Dat doet de hele groep, mo jo laura flip...zoals ze hebben afgesproken.quote:
Er is echt wel bewijs, maar misschien moeten ze zelf hun beelden terugkijken, want het begon vrijdag al zlefs al een beetje er voor....maar je kan niet verwachten dat iedereen nog filmpjes heeft daarvanquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:28 schreef Greys het volgende:
Bedankt!
We kunnen dus niet écht iets bewijzen helaas van stemafspraken, maar alles wijst er op.
Zelfs die vinden het te saai om er nog naar te kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:29 schreef Greys het volgende:
Oh en had Laura echt haar missie aan iemand uitgelegd/gehint dmv een kaartje/foto van thuis?
Ook nog even belangrijk om te weten. Want volgens mij mist de redactie nogal eens wat.
Klopt, maar als je de redactie mailt krijg je helaas geen antwoordquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:29 schreef Greys het volgende:
Oh en had Laura echt haar missie aan iemand uitgelegd/gehint dmv een kaartje/foto van thuis?
Ook nog even belangrijk om te weten. Want volgens mij mist de redactie nogal eens wat.
Stond indd stukje van in streamverslagen dat ze die kaart erbij heeft gepakt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:29 schreef Greys het volgende:
ja filmpje staat op fokquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:29 schreef Greys het volgende:
het was in elk geval razendsnel duidelijk voor iedereen, binnen 10 minuten?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:29 schreef Greys het volgende:
Ja gister op bed, ze liet een kaart zien aan Moneuk en Joanna, en Joanna had gelijk haar missie doorquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:29 schreef Greys het volgende:
Klopt, dat was wel heeel duidelijk te zien, dat was echt 2 minuten nadat de streamlock na de daily ophield...misschien dat flashbox daar nog een cap van heeft...quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Stond indd stukje van in streamverslagen dat ze die kaart erbij heeft gepakt.
Wij welquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt, maar als je de redactie mailt krijg je helaas geen antwoord
Die stemafspraken zijn echt heel vaak besproken, dat is ook een beetje het probleem. Het is verspreid over 3 of 4 dagen meerdere keren besproken.quote:
jawel, dat stuk heb ik gezien precies die woorden ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:27 schreef Darklight het volgende:
[..]
Er was toen een SL, dus dat hebben we niet gezien
eerder hebben ze het er ook al over gehad
filmje is overduidelijk. Ze zegt er ook nog in, dat als iemand het verraad.... ze een .... misdaad lol begaat.quote:
Give tha girl a break.....ze is pas verlaten door haar vriendquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:31 schreef Urb het volgende:
Iedereen zit gezellig samen te ontbijten terwijl dramaqueen Joan nog met d'r make-up bezig is, wat verweten ze Cynthia ook weer altijd? Juist.![]()
Greys, mailen met die handel !!!quote:
yip, is zelfs nog een filmpje van......quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:29 schreef Greys het volgende:
Daar stond ook een filmpje van op een COS.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:29 schreef Greys het volgende:
Dit keer niet denk ik, want ze moest zich vlot daarna al melden in de Kamer. Toen hebben ze haar natuurlijk de oren gewassen maar de missie door laten gaan, dus een tweede kans.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:29 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |