"Maik, ik heb dorst en heb net tonijnsalade op." Filmpje 2 op ongeveer 3 minuten. (Gadver, en dan met ongepoetste tanden (denk ik) lekker samen onder het dekbed, brrrr.)quote:
Het is 1 bestand van bijna 7Gb ...die moet ik eerst splitten en dan converteren en dan uploaden....quote:Op maandag 4 april 2011 19:45 schreef Mellietje19 het volgende:
He Missmistreated,, had jij nog dat filmpje van Alex en Laura van zaterdag op zondagnacht... je zei dat je iets had van 03.50 tot 05.50? Doe rustig aan hoor wou alleen even weten of je deze nog er op ging zetten ergens deze week![]()
Ze willen wat uitspraken ontlokken zodat ze dat aan de anderen kunnen laten zien, want dat is de bedoeling heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:35 schreef Chuckster het volgende:
Het filmpje van Monique die Karim en Gerard nomineert staat al online op de SST website, inclusief vage titel.
Deze versie is langer en bevat vragen van De Stem die we niet gewent zijn: http://www.secretstory.nl/videos/1300/04042011+Monique+nomineert
Iemand de mogelijkheid om dit te rippen? Weet niet hoe lang deze versie nog online staat namelijk
de hoerrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Top, het nageslacht zal blij zijn, SST heeft het filmpje afgelopen nacht van de site gehaaldquote:
Woowwwquote:Op dinsdag 5 april 2011 00:28 schreef missmistreated het volgende:
[..]
Het is 1 bestand van bijna 7Gb ...die moet ik eerst splitten en dan converteren en dan uploaden....
zit er misschien aan te denken om de filmpjes versneld te laten afspelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |