OHO Fipo gemachtquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Worden ze eindelijk wakker?
Ik lag er na hun in en ben nu al gedouched en aangekleed. Luie lapswanschen daar.
Owja: HALLO![]()
Het ging me vooral ook met de toon waarop ze het zei. Kwam er met redelijk venijn uit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:30 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet achterbaks, sharon zegt vaak waar het op staat
quote:Ik snap niet waarom ze regels hebben, want regel 7 wordt steeds overtreden .
Dat ze het met elkaar niet over nominaties mogen hebben!
Laten ze de mensen die afspraken hebben gemaakt op de stoel zetten tesnoods 4 mensen die er zich zeker schuldig aan gemaakt hebben.
Volgens mij is het programma er voor gemaakt om mensen zich te later ergeren.
Sowieso hou ik er niet van om te laten blijken wie de lievelingetjes zijn van de stem, die hoort neutraal te zijn!
Ik zie liever dan dat Mo haar moeder flauwvalt ervan en dat haar vader met de bijbel in de hand tegen het scherm gilt Satans kind, ik onterf je!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik wil vanavond ook dat filmpjes van Mo en Maik, die aan het konijnen zijn, bekeken op youtube door haar ouders, die afkeurend nee zitten te schudden, te zien zijn op de lcd monitor
slechte zin ik weet het, komt door de toevoegingenmaar mijn bedoeling is duidelijk
Niet praten over missies, vertel dit aan niemand wordt ook nonstop gebroken...quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:40 schreef Poezewoes het volgende:
zo heb even gereageerd op de Hyves van SS
[..]
Gerard pruimt haar beter, omdat ze recht door zee is en hij ziet van anderen wel anders. Ik vind Sharon soms luidruchtig, maar wel eerlijk, ook naar andere dames toe. Nee ze is niet altijd lief, moet dat dan? Dat noem ik schijnheiligheidquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:39 schreef marky het volgende:
[..]
Het ging me vooral ook met de toon waarop ze het zei. Kwam er met redelijk venijn uit.
Ik heb van Sharon wel meer van dat soort dingen gezien. Ik zeg niet dat zij slechter is dan de andere maar zeker niet beter. Omdat Gerard Sharon zo fijn pruimt maakt haar niet beter dan de andere dames
Limburgers zijn over het algmeen katholiek en doen niet heel erg moeilijk. Leven ook minder met de hand op de bijbel. Waarschijnlijk gewoon een keer ter biecht bij meneer pastoor en ze is weer schoon.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zie liever dan dat Mo haar moeder flauwvalt ervan en dat haar vader met de bijbel in de hand tegen het scherm gilt Satans kind, ik onterf je!!!
Maar ik ben te hard weer zeker?
Hoezo? Spuit ie haar even door met holy water?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:43 schreef marky het volgende:
[..]
Limburgers zijn over het algmeen katholiek en doen niet heel erg moeilijk. Leven ook minder met de hand op de bijbel. Waarschijnlijk gewoon een keer ter biecht bij meneer pastoor en ze is weer schoon.
Mo en schoon......twee woorden die totaal niet bij elkaar passen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:43 schreef marky het volgende:
[..]
Limburgers zijn over het algmeen katholiek en doen niet heel erg moeilijk. Leven ook minder met de hand op de bijbel. Waarschijnlijk gewoon een keer ter biecht bij meneer pastoor en ze is weer schoon.
Zeg, ik nam nét een slok koffie!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:45 schreef Reksie1981 het volgende:
Ja, maar kom op.. Ik hoop dat mijn ouders zagen dat het een daad van liefde voor Maik was?
Nee kind, je was gewoon straalbezopen en wou geneukt worden, na 2 fucking weken... Echte liefde wacht.
(zoals ons oprechte liefdes koppel Laura & Alex)
En die andere 20 keer dan? Inclusief gewoon vol in het licht? Ze is gewoon nie goeee..quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:45 schreef Reksie1981 het volgende:
Ja, maar kom op.. Ik hoop dat mijn ouders zagen dat het een daad van liefde voor Maik was?
Nee kind, je was gewoon straalbezopen en wou geneukt worden, na 2 fucking weken... Echte liefde wacht.
(zoals ons oprechte liefdes koppel Laura & Alex)
Ik moest ook lachen toen ik het typtequote:
Prachtig zoals dat gister in de uitzending was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:45 schreef henkbarte het volgende:
[..]
En die andere 20 keer dan? Inclusief gewoon vol in het licht? Ze is gewoon nie goeee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |