Ik hoop eigenlijk dat Maik genomineerd is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:26 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Maik Gerard genomineerd heeft.
heet dat niet gewoon een grapje maken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:27 schreef marky het volgende:
[..]
Sharon kan net zo achterbaks zijn. Hoorde haar gisteren toch ook gewoon een sneer geven naar de drie musquito's dat ze zo close waren dat zelfs hun biologische klok op elkaar was afgesteld.
Die lijkt down te zijn, maar de "oops"-pagina geeft wel weer de streams, dus ik vermoed een weinig vuil spel van NEP5.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:22 schreef Danny het volgende:
Wat is er met de site van secret story aan de hand?
Ik vind dat niet achterbaks, sharon zegt vaak waar het op staatquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:27 schreef marky het volgende:
[..]
Sharon kan net zo achterbaks zijn. Hoorde haar gisteren toch ook gewoon een sneer geven naar de drie musquito's dat ze zo close waren dat zelfs hun biologische klok op elkaar was afgesteld.
Ja ik ga dan ook echt balen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:31 schreef shomila het volgende:
Ik baal echt als Gerard en Karim genomineerd zijn als enige.
Zijn de enige die leuke gesprekken hebben, de rest heeft het alleen over nominaties, kleding en sex.Nou lekker boeiend om daar nog een paar weken tegenaan te kijken.
dat was een grapjuuuuu....tjonge!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:27 schreef marky het volgende:
[..]
Mjah mjah, ik vind Geer ook leuker om naar te kijken qua actie's en humor, maar als we het over de gunfactor hebben, gun ik het Karim meer om te winnen....quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja ik ga dan ook echt balen.
Maar zie dan toch liever Geer blijven
Ik hoorde gisteren, dat er in ieder geval drie genomineerd zouden worden. Ik heb gerekend, dan wordt het dus toch wel Sharonquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:31 schreef shomila het volgende:
Ik baal echt als Gerard en Karim genomineerd zijn als enige.
Zijn de enige die leuke gesprekken hebben, de rest heeft het alleen over nominaties, kleding en sex.Nou lekker boeiend om daar nog een paar weken tegenaan te kijken.
Ik vind Karim een beetje vervelend als Geer hem gaat ondervragen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah mjah, ik vind Geer ook leuker om naar te kijken qua actie's en humor, maar als we het over de gunfactor hebben, gun ik het Karim meer om te winnen....
Goh wij zitten wel op één lijn zegquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik vind Karim een beetje vervelend als Geer hem gaat ondervragen.
Ergerde me rot tijdje terug dat ie zelfs ging janken erom.
Hij mag wel iemand stalken wat betreft geheimen andersom niet, dat ergert me.
Voor de rest prima kerel, alleen dat lachje van m al vind ik grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |