Ja precies, ik heb het ook gelezen. Maar inderdaad toen ze buiten stonden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het alleen hier gelezen, aan mij heb je dus niks
Stond ook stukje van op sst ik ga even zoekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:19 schreef suzi1 het volgende:
laura heeft dat idd aan lex gevraagd/gezegt. want hij reageerde met ja maar ik ga niet op mn mattie stemmen
hij heeft die schapen binnen gelaten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:19 schreef stormiot het volgende:
Die Gerard over zijn "missies". Hij kna drukken zegt ie.
Is dat echt zo of is de oude Gerard er weer
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:21 schreef Sonera het volgende:
hoe zit het nou eigenlijk met die schapen/geiten?
de stem zei schapen wat ook bij Jo past maar waarom komen er dan geiten binnen ze zijn toch niet echt zo dom?
Het waren scheiten!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:21 schreef Sonera het volgende:
de stem zei schapen wat ook bij Jo past maar waarom komen er dan geiten binnen ze zijn toch niet echt zo dom?
En die heeft weer datum en tijd nodig en op welke stream om het terug te vinden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
dan heb je even flashbox nodig denk ik...
Dit is een retorische vraag toch? Ja toch?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:21 schreef Sonera het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:21 schreef Sonera het volgende:
Schaapjes tellen??quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:21 schreef Sonera het volgende:
Helaas kan ik je niet verder helpen dan getuigenverklaringen over de stemafspraken van Mo/Laura/Jo...quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:17 schreef Greys het volgende:
Kunnen jullie me even helpen?
Zijn er bewijzen/duidelijke aanwijzingen van die stemafspraken?
Is dat echt zo dat Laura dat zei tegen Alex over dat hij ook op een van de musketiers moest stemmen? Etc?
Wat hebben jullie echt gezien/gehoord? Want dan ga ik daar over mailen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit is een retorische vraag toch? Ja toch?
uhm.. ga graag van het positive uit... bedoel moet toch wel 1 iemand van de redactie het verschil hebben gezien?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit is een retorische vraag toch? Ja toch?
droomde ze dat ze genomineerd is? Dat zou ik een mooie voorspellende droom noemen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:23 schreef Urb het volgende:
Mo heeft ontzettend naar gedroomd, ze had met iedereen ruzie. Zal het een hint zijn voor d'r ?![]()
Er was toen een SL, dus dat hebben we niet gezienquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:22 schreef Blackprinces het volgende:
Compromis
4 april om 11.00
Binnenkort moeten de bewoners weer nomineren.
Laura en Alex zonderen zich tijdelijk af in de tuin. Zij geeft hem wat tips over de aankomende nominaties. Alex heeft zijn vorige nominatie speltechnisch gestemd en dat doet hij ditmaal weer. Hij vraagt aan Laura welke mannen zij zou nomineren. Ze mag hier niets over zeggen, maar het is Alex al snel duidelijk dat het over zijn maatje Gerard gaat. Hij zegt: "Lekker dan, Geer is mijn beste maatje." Laura probeert hem uit te leggen dat Gerard de sterkste speler is in het huis en dat hij daarom toch niet weggaat. Ze voegt hier nog aan toe dat Gerard haar binnenkort ook zal nomineren.
Moet dus wel terug te lezen zijn ergens dat ze het hier over gehad heeft met alex
Oh wacht ff afspraken tussen Mo/Jo/Lau bedoel je
Nee wel gelezen, maar kan niet helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |