En vooral Alex en Laura breken danquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:13 schreef Sonera het volgende:
kunnen ze niet een 24 uur niet slapen missie erin gooien.. dan breek je ze hoor!
Het is maar goed dat ik niet de regie in handen hebquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:12 schreef Ransjih het volgende:
[..]
jullie zouden een rls zoveel leuker maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet de regie in handen hebDat doe ik ook!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb nog nooit mensen gezien die zoveel slaap nodig hebben.. als je niet beter wist zou je er een geheim in kunnen zienquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En vooral Alex en Laura breken dan
dat meen je nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:14 schreef Flashbox het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaa stelletje sukkels, ze zijn eindelijk wakker geworden daar bij die SST site. Het filmpje van Monique nomineert Karim en Gerard hebben ze snel van de site gehaald.
Jammer te laat hij staat al op youtube. Volgens mij heten ze daar allemaal Alex![]()
![]()
hahahaha stelletje kloothommels daarquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:14 schreef Flashbox het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaa stelletje sukkels, ze zijn eindelijk wakker geworden daar bij die SST site. Het filmpje van Monique nomineert Karim en Gerard hebben ze snel van de site gehaald.
Jammer te laat hij staat al op youtube. Volgens mij heten ze daar allemaal Alex![]()
![]()
Niet zo HE!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:14 schreef Flashbox het volgende:
![]()
Je bent wel een meneertje he met deze vragen...quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is je missie al afgelopen?
Hebben we nu meer geld in de kluis?
Wat hebben we in de kluis nu?
We zijn samen he? Dus je kan het met me delen.
Vond je je missie moeilijk?
Of is je missie nog niet afgelopen?
Je kan het mij wel vertellen he? Want we zijn een stelletje.
We delen samen de kluis he? Kan ik nu nog wel drukken?
Owja, goedenmorgen...
Rarara wie imiteerde ik?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:14 schreef Flashbox het volgende:
![]()
Wat een prutsers ook he,quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:14 schreef Flashbox het volgende:
![]()
Deze las ik in de vorige COS en moest hem even quoten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:17 schreef AYLI het volgende:
Monique ruikt vis en Sharon zegt dat ze het zelf is.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is je missie al afgelopen?
Hebben we nu meer geld in de kluis?
Wat hebben we in de kluis nu?
We zijn samen he? Dus je kan het met me delen.
Vond je je missie moeilijk?
Of is je missie nog niet afgelopen?
Je kan het mij wel vertellen he? Want we zijn een stelletje.
We delen samen de kluis he? Kan ik nu nog wel drukken?
Owja, goedenmorgen...
Rarara wie imiteerde ik?
Ik zie het, er staat nu een heel ander filmpje. Amateurs.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:14 schreef Flashbox het volgende:
![]()
Daar heeft ze het wel over gehad, dacht toen ze buiten stondenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:17 schreef Greys het volgende:
Kunnen jullie me even helpen?
Zijn er bewijzen/duidelijke aanwijzingen van die stemafspraken?
Is dat echt zo dat Laura dat zei tegen Alex over dat hij ook op een van de musketiers moest stemmen? Etc?
Ik heb het alleen hier gelezen, aan mij heb je dus niksquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:17 schreef Greys het volgende:
Is dat echt zo dat Laura dat zei tegen Alex over dat hij ook op een van de musketiers moest stemmen? Etc?
Wat hebben jullie echt gezien/gehoord? Want dan ga ik daar over mailen.
Ja genoeg gesprekken tussen Mo en Jo dat ze Gerard en Karim moesten stemmen, daar was Jo ook bij, dus philip is ook ingelicht....quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:17 schreef Greys het volgende:
dan heb je even flashbox nodig denk ik...quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:17 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |