Opgestuurd naar Jo omdat ze er zo van houdt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:04 schreef MargrietV het volgende:
Om te pesten heb ik maar een pannekoek met suiker en citroen gemaakt.
Precies. Met een flesje pannekoekbaklucht, kan ze bewaren in haar tassie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:05 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Opgestuurd naar Jo omdat ze er zo van houdt?
Ik hoor ze nu wel, maar zie Flipquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:05 schreef Flashbox het volgende:
Wat een stelletje amateurs, de stem is wel te horen op 3 en 4 maar gerard en karim niet. ze doen het er gewoon om.
Alleen de zender van Flip zit nu op 3 en 4,het geluid is prima ze moeten alleen ff iets omswitchen lijkt me.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik hoor ze nu wel, maar zie Flip
Hij blijft fijn he Genialexquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Heeft Laura Karim al netzoveel aandacht gegeven als ze normaal bij Genialex zou doen?
MAW ligt ze bij Karim onder de dekens?
Arme Alexander moet weer lijden onder deze missie
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:09 schreef Blackprinces het volgende:
Gerard en Karim hebben door dat ze genomineerd zullen staan.
Als die missie nog loopt want volgens mij heeft ze hem al verkloot.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Heeft Laura Karim al netzoveel aandacht gegeven als ze normaal bij Genialex zou doen?
Ach alvast een reality-check voor Alex kan geen kwaad, dan valt het mss minder hard als ze hem dumpt na SST.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:08 schreef Reksie1981 het volgende:
Op UPC heb ik wel geluid en dat is stream 3quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Mja geluid op stream 3 & 4 nogsteeds dood.
Even Ex laten zien dat hij nu mistquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:10 schreef danilel het volgende:
Camerageile Jo staat weer te douche juist op de plek waar geen ondoorzichtige folie is geplakt......
[ afbeelding ]
dit is speciaal gemaakt zo voor de jojanka showquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:10 schreef danilel het volgende:
Camerageile Jo staat weer te douche juist op de plek waar geen ondoorzichtige folie is geplakt......
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:12 schreef Ireth het volgende:
Maik moet genomineerd staan, en er dan ook uit gaan. Mo helemaal in shock, prozac is niet aan te slepen, sluizen gaan open en totale paniek en chaos.... The Day After komt dan de Stem...
"Er is een fout gemaakt met tellen... Maik hoeft niet het huis te verlaten..."
Mo helemaal euforisch, die trekt haar doos al weer bloot!
"Monique moet het huis verlaten.... Dit was het!"
jullie zouden een rls zoveel leuker makenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:12 schreef Ireth het volgende:
Maik moet genomineerd staan, en er dan ook uit gaan. Mo helemaal in shock, prozac is niet aan te slepen, sluizen gaan open en totale paniek en chaos.... The Day After komt dan de Stem...
"Er is een fout gemaakt met tellen... Maik hoeft niet het huis te verlaten..."
Mo helemaal euforisch, die trekt haar doos al weer bloot!
"Monique moet het huis verlaten.... Dit was het!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |