of MO naast de mannen omdat ze in de camera heeft gespuugd !quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wat ik wel een sterke zou vinden, is Lauwra er naast als sanctie, dus Gerard, Karim en Lauwra
Of de geldschietersquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:43 schreef Flow3r het volgende:
het zal er wel weer op uitdraaien dat de lapzwanzen of de stiekemerds winnaar worden
as usualquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:43 schreef Flow3r het volgende:
het zal er wel weer op uitdraaien dat de lapzwanzen of de stiekemerds winnaar worden
Als ze niet gaan ingrijpen en de redactie dit allemaal blijft toestaan wel indd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:43 schreef Flow3r het volgende:
ik denk zomaar dat dat niet echt spugen was, maar alleen de bewging (of hoe zeg je dat..)quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
of MO naast de mannen omdat ze in de camera heeft gespuugd !
Die hebben 'we' zowiezo wel op film! Is dat geen sanctie waardquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
of MO naast de mannen omdat ze in de camera heeft gespuugd !
Het woord ikke is in haar mond bestorven. Ikke, ikke, ikkequote:Op dinsdag 5 april 2011 10:44 schreef Capt1caveman het volgende:
Nu weer wie er gaat drukken, en Jojanka die uiteraard als eerste moet en zal drukken....
dat snapt alex toch nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:45 schreef MargrietV het volgende:
Jo past dus nu weer haar dwingende chantage toe op Alex!
Dat zou helemaal mooi zijn inderdaadquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet nog dat er in vorige Cossen wel iemand was die queries kon maken van alles wat is gezegd. Ik weet niet of Arcee dat was.
Misschien een admin (Danny) vragen of hij een query kan loslaten op de woorden:
- nomineren
- nominatie
- sanctie
- afspraken
Dan filter je al een hoop berichten er uit, wanneer een streamer het heeft geconstateerd.
inderdaad gewoon rennen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:46 schreef Blackprinces het volgende:
Ook die druk afspraken komt me de strot uit.
Gewoon de eerste die bij die knop is klaar!!
Had zomaar kunnen gebeuren, ze heeft een scheitkop.....quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:47 schreef Ireth het volgende:
Hemel Joanna is nu al weer aan het blaten, hadden ze haar niet stiekum achter die scheiten aan kunnen duwen de deur uit?
volgens mij is Stef aan de beurt !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |