OHO Fipo gemachtquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Worden ze eindelijk wakker?
Ik lag er na hun in en ben nu al gedouched en aangekleed. Luie lapswanschen daar.
Owja: HALLO![]()
Het ging me vooral ook met de toon waarop ze het zei. Kwam er met redelijk venijn uit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:30 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet achterbaks, sharon zegt vaak waar het op staat
quote:Ik snap niet waarom ze regels hebben, want regel 7 wordt steeds overtreden .
Dat ze het met elkaar niet over nominaties mogen hebben!
Laten ze de mensen die afspraken hebben gemaakt op de stoel zetten tesnoods 4 mensen die er zich zeker schuldig aan gemaakt hebben.
Volgens mij is het programma er voor gemaakt om mensen zich te later ergeren.
Sowieso hou ik er niet van om te laten blijken wie de lievelingetjes zijn van de stem, die hoort neutraal te zijn!
Ik zie liever dan dat Mo haar moeder flauwvalt ervan en dat haar vader met de bijbel in de hand tegen het scherm gilt Satans kind, ik onterf je!!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik wil vanavond ook dat filmpjes van Mo en Maik, die aan het konijnen zijn, bekeken op youtube door haar ouders, die afkeurend nee zitten te schudden, te zien zijn op de lcd monitor
slechte zin ik weet het, komt door de toevoegingenmaar mijn bedoeling is duidelijk
Niet praten over missies, vertel dit aan niemand wordt ook nonstop gebroken...quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:40 schreef Poezewoes het volgende:
zo heb even gereageerd op de Hyves van SS
[..]
Gerard pruimt haar beter, omdat ze recht door zee is en hij ziet van anderen wel anders. Ik vind Sharon soms luidruchtig, maar wel eerlijk, ook naar andere dames toe. Nee ze is niet altijd lief, moet dat dan? Dat noem ik schijnheiligheidquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:39 schreef marky het volgende:
[..]
Het ging me vooral ook met de toon waarop ze het zei. Kwam er met redelijk venijn uit.
Ik heb van Sharon wel meer van dat soort dingen gezien. Ik zeg niet dat zij slechter is dan de andere maar zeker niet beter. Omdat Gerard Sharon zo fijn pruimt maakt haar niet beter dan de andere dames
Limburgers zijn over het algmeen katholiek en doen niet heel erg moeilijk. Leven ook minder met de hand op de bijbel. Waarschijnlijk gewoon een keer ter biecht bij meneer pastoor en ze is weer schoon.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zie liever dan dat Mo haar moeder flauwvalt ervan en dat haar vader met de bijbel in de hand tegen het scherm gilt Satans kind, ik onterf je!!!
Maar ik ben te hard weer zeker?
Hoezo? Spuit ie haar even door met holy water?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:43 schreef marky het volgende:
[..]
Limburgers zijn over het algmeen katholiek en doen niet heel erg moeilijk. Leven ook minder met de hand op de bijbel. Waarschijnlijk gewoon een keer ter biecht bij meneer pastoor en ze is weer schoon.
Mo en schoon......twee woorden die totaal niet bij elkaar passen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:43 schreef marky het volgende:
[..]
Limburgers zijn over het algmeen katholiek en doen niet heel erg moeilijk. Leven ook minder met de hand op de bijbel. Waarschijnlijk gewoon een keer ter biecht bij meneer pastoor en ze is weer schoon.
Zeg, ik nam nét een slok koffie!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:45 schreef Reksie1981 het volgende:
Ja, maar kom op.. Ik hoop dat mijn ouders zagen dat het een daad van liefde voor Maik was?
Nee kind, je was gewoon straalbezopen en wou geneukt worden, na 2 fucking weken... Echte liefde wacht.
(zoals ons oprechte liefdes koppel Laura & Alex)
En die andere 20 keer dan? Inclusief gewoon vol in het licht? Ze is gewoon nie goeee..quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:45 schreef Reksie1981 het volgende:
Ja, maar kom op.. Ik hoop dat mijn ouders zagen dat het een daad van liefde voor Maik was?
Nee kind, je was gewoon straalbezopen en wou geneukt worden, na 2 fucking weken... Echte liefde wacht.
(zoals ons oprechte liefdes koppel Laura & Alex)
Ik moest ook lachen toen ik het typtequote:
Prachtig zoals dat gister in de uitzending was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:45 schreef henkbarte het volgende:
[..]
En die andere 20 keer dan? Inclusief gewoon vol in het licht? Ze is gewoon nie goeee..
Ze heeft een speciaal pilletje gehad van d'r eigen huisarts ( een vriendje van MamaJo vertelde ze vannacht zelf ) en het lijkt meer op XTC dan een slaappil, ze lijkt hem nogsteeds te trippen en wil nu "lekker elke dag zo'n lekker pillutjuh"quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Knock out door die zogenaamde zware slaappil..
Ik vind Sharon is niet veel anders in haar gedragingen dan de andere dames. Waarschijnlijk door haar jonge leeftijd minder doortrapt dan de andere dames. Ik vind dat ze veel te veel meelult met andere. Ze beroept zich vaak op haar sterke eigen mening maar ik vind dat ze dat maar zeer beperkt laat zien en meestal achteraf. Ik vind haar als persoonlijkheid in het programma het minst interessant.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:42 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Gerard pruimt haar beter, omdat ze recht door zee is en hij ziet van anderen wel anders. Ik vind Sharon soms luidruchtig, maar wel eerlijk, ook naar andere dames toe. Nee ze is niet altijd lief, moet dat dan? Dat noem ik schijnheiligheid
Die gaan vandaag vermomd boodschappen doen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Prachtig zoals dat gister in de uitzending was.
Had echt een vlieg willen zijn in de huiskamer van haar ouders die met de koffie klaar zaten om naar hun dochter te kijken
Ben blij dat ik het gemist heb...quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:47 schreef MargrietV het volgende:
Gister was er familielid van Alex op Nederland 1 in het programma van een huis kopen in het buitenland, ging over Hongarije,
Ze gaat aardig op een medicijnverslaafde lijken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:47 schreef Urb het volgende:
Moggu Stre-Amers.![]()
[..]
Ze heeft een speciaal pilletje gehad van d'r eigen huisarts ( een vriendje van MamaJo ) en het lijkt meer op XTC dan een slaappil, ze lijkt hem nogsteeds te trippen en wil nu "lekker elke dag zo'n lekker pillutjuh"![]()
Ik stik bijna in me peuk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die gaan vandaag vermomd boodschappen doen!
Leuke neef, en hij woont in een prachtig Bauhaus huis. Heel sympatieke familie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ben blij dat ik het gemist heb...
Hahaha hoe doe je dat, in je peuk stikken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik stik bijna in me peuk.
Ik zie een vader met zo'n enorme bril met snor en een moeder met cleopatra haar door een supermarkt strompelen...
En vanavond tijdens de Daily zit meneer pastoor al koffielurkend naast hun zijn gebedjes te prevelen in de hoop dat het astraal wordt doorgegeven aan Mo en haar zieltje nog gered kan worden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die gaan vandaag vermomd boodschappen doen!
Dan is Alex dus geadopteerd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Leuke neef, en hij woont in een prachtig Bauhaus huis. Heel sympatieke familie.
Twee rozenkransjes bidden ofzoquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoezo? Spuit ie haar even door met holy water?
Ja echt zo een he,quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik stik bijna in me peuk.
Ik zie een vader met zo'n enorme bril met snor en een moeder met cleopatra haar door een supermarkt strompelen...
Door een heis ervan te nemen en dan in de lach schietenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:50 schreef B.F.J. het volgende:
[..]
Hahaha hoe doe je dat, in je peuk stikken?
Hij kan het beter anaal aan haar doorgeven...komt eerder aanquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
En vanavond tijdens de Daily zit meneer pastoor al koffielurkend naast hun zijn gebedjes te prevelen in de hoop dat het astraal wordt doorgegeven aan Mo en haar zieltje nog gered kan worden.
(ondertussen zijn bokkenpootje soppend in de koffie)
Mja geluid op stream 3 & 4 nogsteeds dood.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ziggo hier, wel beeld, maar geen geluid
Ik hoop met je mee maar ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik hoop zo dat ze nog iets geks gaan uithalen met de nominaties. Zet die labiele mo maar op de stoel! Daarnaast ook nog wat sancties er in voor stemafspraken...ik verheug me op vanavond!
Scherp. Alaaffff!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:53 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ze hebben nog zat spullen van al dat carnavalvieren.
**** maakt peuk maar uit ****quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:53 schreef Poezewoes het volgende:
Ouders van Moniek gaan vandaag boodschappen doen bij Alber heijn
[ afbeelding ]
Ja ze heeft echt fans daar........quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:54 schreef CartWOman het volgende:
God wat misselijkmakend, Lau en Flip die haar liggen te strelen.
Ze zijn al zo streng met de nu opstaan sancties...dan zullen ze vast ook met de nominaties wel zo streng zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee maar ik vrees het ergste.
[..]
Scherp. Alaaffff!![]()
denken jullie dat Limburgers nog te biecht gaan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:43 schreef marky het volgende:
[..]
Die ui van je he......gaat ook nooit meer van me netvlies af.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze zijn al zo streng met de nu opstaan sancties...dan zullen ze vast ook met de nominaties wel zo streng zijn
Zou het indruk maken op haar ex?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:56 schreef beequeen het volgende:
Jo hoopt dat het uitgezonden wordt dat ze door 5 mensen gekust is.
van ik heb stiekem uit de suikerpot gesnoept?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:56 schreef danilel het volgende:
[..]
denken jullie dat Limburgers nog te biecht gaan?![]()
![]()
![]()
Ze vergeten te vermelden dat iedereen bij haar moest komen en ieder haar 50 kusjes moest geven en toen zei Joan "Zie je nou Dennis hoeveel liefde ik hier krijg!?" Terwijl de rest duidelijk alleen wilde dat ze haar bek een dicht zou houden, maarja dat kun je natuurlijk niet op die site zetten, evenmin als die speciaal pil die ze van haar huis-arts gekregen heeft.quote:"Zo kom ik de nacht wel door"
5 april om 09.28
Joanna hoeft niet alleen te slapen.
Nadat iedereen elkaar vannacht de stuipen op het lijf heeft gejaagd, keert de rust weer terug in het Huis der Geheimen. Philip en Joanna slapen apart, maar houden wel nog even lief elkaars hand vast en knuffelen wat. Al snel geven Laura en Sharon Joanna ook een welterusten kus, ook Philip kan niet achterblijven. Met allemaal vriendjes om Joanna heen, kan ze de nacht wel doorkomen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:53 schreef Poezewoes het volgende:
Ouders van Moniek gaan vandaag boodschappen doen bij Alber heijn
[ afbeelding ]
Net 5 keldert echt steeds meer afquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze vergeten te vermelden dat iedereen bij haar moest komen en ieder haar 50 kusjes moest geven en toen zei Joan "Zie je nou Dennis hoeveel liefde ik hier krijg!?" Terwijl de rest duidelijk alleen wilde dat ze haar bek een dicht zou houden, maarja dat kun je natuurlijk niet op die site zetten, evenmin als die speciaal pil die ze van haar huis-arts gekregen heeft.![]()
Fraai je moet nu drie wees gegroetjes en 3 onze vaders bidden dan is je zieltje weer wit !quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:57 schreef MargrietV het volgende:
[..]
van ik heb stiekem uit de suikerpot gesnoept?
Hij is zoo vet, daarom moest ik hem jatten van degene die deze vette gif heeft gemaakt.\quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:56 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Die ui van je he......gaat ook nooit meer van me netvlies af.
Hoor jij ook een echo? Waarom draaien ze die streams niet om? Ik hoor liever Geer en Karim ipv de grote Jo-show.quote:
Ja bij mij ook geen geluid. Is al sinds gisteren avond een probleem. SL als in SoundLockquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ziggo hier, wel beeld, maar geen geluid
Voor maik is dat de feukepotquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:57 schreef MargrietV het volgende:
[..]
van ik heb stiekem uit de suikerpot gesnoept?
Goed idee! brb.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:59 schreef Ireth het volgende:
Ik ga een tosti maken... denk niet dat ik nu nog al te veel spektakel mis...
Mijn hondje kan goed bidden, die doet het wel voor me.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Fraai je moet nu drie wees gegroetjes en 3 onze vaders bidden dan is je zieltje weer wit !
Dit vind ik een goed idee. En dan gewoon zien wie de minste sms'jes krijgt die vliegt eruit. Dat is een stuk eerlijker dan deze nominatie afspraken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:57 schreef Sonera het volgende:
ze moeten gewoon allemaal genomineerd staan dan krijgen ze eindelijk echt te horen wat nederland van ze denkt en valt misschien dat bord wat voor de kop van mo zit kapot
of even een halfuurtje internettijd geven krijgen ze ook wel een realitycheck!
Neuh, meestal pas na het ontbijt, dus eet smakelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:59 schreef Ireth het volgende:
Ik ga een tosti maken... denk niet dat ik nu nog al te veel spektakel mis...
Ach lief hondjequote:Op dinsdag 5 april 2011 10:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Mijn hondje kan goed bidden, die doet het wel voor me.
Geen echo, maar alleen het geluid van Flip op 3 en 4, kwestie van omschakelen. Sukkels.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoor jij ook een echo? Waarom draaien ze die streams niet om? Ik hoor liever Geer en Karim ipv de grote Jo-show.
Nee natuurlijk niet net zo min als haar vader met de hand op de bijbel satan probeerd uit te drijven zoals hier eerder werd geopperdquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:56 schreef danilel het volgende:
[..]
denken jullie dat Limburgers nog te biecht gaan?![]()
![]()
![]()
Een mens mag toch een beetje humor hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:02 schreef marky het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet net zo min als haar vader met de hand op de bijbel satan probeerd uit te drijven zoals hier eerder werd geopperd
owkeej, danisutgoedquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:02 schreef marky het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet net zo min als haar vader met de hand op de bijbel satan probeerd uit te drijven zoals hier eerder werd geopperd
http://www.spixtv.nl/quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:00 schreef stormiot het volgende:
Via welke site zijn jullie streams aan het kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |