Ze heeft een speciaal pilletje gehad van d'r eigen huisarts ( een vriendje van MamaJo vertelde ze vannacht zelf ) en het lijkt meer op XTC dan een slaappil, ze lijkt hem nogsteeds te trippen en wil nu "lekker elke dag zo'n lekker pillutjuh"quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Knock out door die zogenaamde zware slaappil..
Ik vind Sharon is niet veel anders in haar gedragingen dan de andere dames. Waarschijnlijk door haar jonge leeftijd minder doortrapt dan de andere dames. Ik vind dat ze veel te veel meelult met andere. Ze beroept zich vaak op haar sterke eigen mening maar ik vind dat ze dat maar zeer beperkt laat zien en meestal achteraf. Ik vind haar als persoonlijkheid in het programma het minst interessant.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:42 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Gerard pruimt haar beter, omdat ze recht door zee is en hij ziet van anderen wel anders. Ik vind Sharon soms luidruchtig, maar wel eerlijk, ook naar andere dames toe. Nee ze is niet altijd lief, moet dat dan? Dat noem ik schijnheiligheid
Die gaan vandaag vermomd boodschappen doen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Prachtig zoals dat gister in de uitzending was.
Had echt een vlieg willen zijn in de huiskamer van haar ouders die met de koffie klaar zaten om naar hun dochter te kijken
Ben blij dat ik het gemist heb...quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:47 schreef MargrietV het volgende:
Gister was er familielid van Alex op Nederland 1 in het programma van een huis kopen in het buitenland, ging over Hongarije,
Ze gaat aardig op een medicijnverslaafde lijken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:47 schreef Urb het volgende:
Moggu Stre-Amers.![]()
[..]
Ze heeft een speciaal pilletje gehad van d'r eigen huisarts ( een vriendje van MamaJo ) en het lijkt meer op XTC dan een slaappil, ze lijkt hem nogsteeds te trippen en wil nu "lekker elke dag zo'n lekker pillutjuh"![]()
Ik stik bijna in me peuk.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die gaan vandaag vermomd boodschappen doen!
Leuke neef, en hij woont in een prachtig Bauhaus huis. Heel sympatieke familie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ben blij dat ik het gemist heb...
Hahaha hoe doe je dat, in je peuk stikken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik stik bijna in me peuk.
Ik zie een vader met zo'n enorme bril met snor en een moeder met cleopatra haar door een supermarkt strompelen...
En vanavond tijdens de Daily zit meneer pastoor al koffielurkend naast hun zijn gebedjes te prevelen in de hoop dat het astraal wordt doorgegeven aan Mo en haar zieltje nog gered kan worden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die gaan vandaag vermomd boodschappen doen!
Dan is Alex dus geadopteerd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Leuke neef, en hij woont in een prachtig Bauhaus huis. Heel sympatieke familie.
Twee rozenkransjes bidden ofzoquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoezo? Spuit ie haar even door met holy water?
Ja echt zo een he,quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik stik bijna in me peuk.
Ik zie een vader met zo'n enorme bril met snor en een moeder met cleopatra haar door een supermarkt strompelen...
Door een heis ervan te nemen en dan in de lach schietenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:50 schreef B.F.J. het volgende:
[..]
Hahaha hoe doe je dat, in je peuk stikken?
Hij kan het beter anaal aan haar doorgeven...komt eerder aanquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
En vanavond tijdens de Daily zit meneer pastoor al koffielurkend naast hun zijn gebedjes te prevelen in de hoop dat het astraal wordt doorgegeven aan Mo en haar zieltje nog gered kan worden.
(ondertussen zijn bokkenpootje soppend in de koffie)
Mja geluid op stream 3 & 4 nogsteeds dood.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ziggo hier, wel beeld, maar geen geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |